Javni natječaji


13. lipnja 2018.

Natječaj za davanje na korištenje dijela javno-prometne površine

Tekst Natječaja
Tekst Natječaja
25. svibnja 2018.

Javni poziv za podnošenje prijava za dodjelu nepovratnih subvencija iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području Grada Novi Vinodolski za 2018. godinu

Tekst Javnog poziva Obrazac 1 Obrazac 2
Tekst Javnog poziva
Obrazac 1
Obrazac 2
13. svibnja 2018.

Natječaj za prodaju zemljišta

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, […]

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14, i 81/15-pročišćeni tekst) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12, 19/13-pročišćeni tekst i 137/15), te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta, Klasa:940-02/18-01/9, URBROJ: 2107/02-01-18-5 od 08 svibnja 2018.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje

 

N  A  T  J  E  Č  A  J

za prodaju zemljišta 

 

PREDMET  NATJEČAJA

I.

Predmet natječaja je prodaja zemljišta u naselju Smokvica koje se po odredbama Prostornog plana uređenja Grada Novi Vinodolski nalazi u mješovitoj namjeni i to od 12414/15735 dijela k.č.br.814/102 z.k.ul.11284 K.O.KRMPOTE površinu od 9.361,00 m2 po početnoj cijeni od 608,63 kn/m2 odnosno ukupno 5.697.420,68 kn uz uplatu jamčevine od 10 % početne cijene zemljišta odnosno od 570.000,00 kn.

 

UVJETI  NATJEČAJA

II.

2.1.OPĆI  UVJETI

Pravo sudjelovanja u natječaju imaju  fizičke osobe  i pravne osobe .

Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.

 

2.2.POSEBNI  UVJETI  NATJEČAJA

                        Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u visini 10 % početne cijene odnosno u iznosu od  570.000,00 kn.

                        Poseban uvjet svim natjecateljima  je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.

 

III.

                        Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :

1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta   koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.

2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.

3.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe, odnosno izvod iz registra za pravne osobe,

6.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.

7.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR7323900011829000002 pozivom na broj  :  HR68  7757-OIB .

MJERILA  ZA  ODABIR  PONUDE  I  ROKOVI  ZAKLJUČENJA  KUPOPRODAJNOG  UGOVORA  I  PLAĆANJA  KUPOPRODAJNE  CIJENE

IV.

                  Oglašeno zemljište  prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.

                        Nepravovremene ponude neće se otvarati.

                        Nepotpune ponude  neće se razmatrati.

                        Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća se najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR7323900011829000002, pozivom na broj  HR68    7757-OIB . Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog  otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.

                        Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke  o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.

ROKOVI  DOSTAVLJANJA  PONUDA

V.

                 Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 10 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

Trg Vinodolskog zakona 1

51 250  NOVI  VINODOLSKI

Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina

«PONUDA  ZA  KUPNJU    ZEMLJIŠTA  U  SMOKVICI»

-NE  OTVARAJ»

                        Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 29.05. 2018.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.

Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje svakog dana od 09,00 do 13,00 sati kod Nives Antić na mob.091 2444094 ili tel.051/554-371.

GRAD   NOVI   VINODOLSKI

Natječaj
11. svibnja 2018.

OGLAS za prijam polaznika/ce na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski

Na temelju članka 93. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11. i 4/18.) i […]

Na temelju članka 93. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11. i 4/18.) i Plana prijema na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski za 2018. godinu od 11. travnja 2018.godine, Grad Novi Vinodolski objavljuje

 

O G L A S

za prijam polaznika/ce na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski

 

U cilju provedbe mjere aktivne politike u zapošljavanju Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (u daljnjem tekstu: Zavod)  „Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa“ Grad Novi Vinodolski objavljuje Oglas za prijam polaznika/ce na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa na razdoblje od 12 mjeseci u punom radnom vremenu (8 sati dnevno) i to na radno mjesto kako slijedi:

U Upravnom odjelu za financije i javnu nabavu:

  • Viši stručni suradnik / viša stručna suradnica za naplatu poreza – 1 polaznik/ca – visoka stručna sprema (VSS) – magistar ili stručni specijalist pravne ili ekonomske struke

Osim navedenih uvjeta iz točke I. ovoga Oglasa, osoba koja se prima na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa mora ispunjavati i uvjete propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, kao i uvjete iz Zakona o poticanju zapošljavanja („Narodne novine“ br. 57/12, 120/12 i 16/17), i to kako slijedi u nastavku:

  • hrvatsko državljanstvo,
  • nezaposlene osobe do navršenih 30 godina koje nemaju više od 12 mjeseci staža u zvanju za koje su se obrazovale te prijavljene u evidenciju Zavoda 30 dana,
  • da za osobu ne postoje zapreke za prijam u službu utvrđene odredbama članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Prijavama je potrebno priložiti:

  • Kratki životopis,
  • Dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice ili važeće osobne iskaznice),
  • Dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja i struci (preslika diplome),
  • Dokaz o tome da nema više od jedne godine odgovarajućeg stručnog radnog iskustva u zvanju za koje su se obrazovali (elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • Uvjerenje da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (članak 15. Zakona), ne starije od 6 mjeseci,
  • Vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje prepreke iz članka 15. i 16. Zakona.

Na prijam polaznika ne primjenjuju se odredbe Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN broj 86/08, 61/11 i 4/18) a koje se odnose na postupak  prijma u službu.

Pročelnik Upravnog tijela u koji se polaznik prima odlučit će o izboru kandidata nakon provedenog intervjua kojem mogu pristupiti kandidati čije su prijave pravodobne, koji prilože svu potrebnu dokumentaciju i ispunjavaju sve formalne uvjete iz ovog poziva. Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Kandidata kojeg odabere Grad bit će predložen Zavodu, a ugovor će biti sklopljen sa onim kandidatom čije uključenje u Program odobri Zavod sukladno svojim pravilima.

Prijave na oglas podnose se u roku 8 dana od dana objave na web stranici Zavoda za zapošljavanje i web stranici Grada Novog Vinodolskog neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Novi Vinodolski ili poštom na adresu: Grad Novi Vinodolski,  Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski, s naznakom «OGLAS za prijam polaznika/ce na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski».

 GRAD NOVI VINODOLSKI

Oglas

Odluka o poništenju Oglasa

7. svibnja 2018.

II. Izvješće povjerenstva za provedbu javnog natječaja o rang listi za prijam u radni odnos – viši stručni suradnik za protokol i društvene djelatnosti

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA Klasa: 112-02/18-20/3 Urbroj: 2107/02-05-18-3 Novi Vinodolski, dana 07. svibnja 2018. godine Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i […]

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA

Klasa: 112-02/18-20/3

Urbroj: 2107/02-05-18-3

Novi Vinodolski, dana 07. svibnja 2018. godine

Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08, 61/11 i 4/18) Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donosi dana 07. svibnja 2018. godine

 

II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA  O  RANG LISTI  ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

Provedena   je prethodna provjere znanja kandidata za radno mjesto – VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA ZA PROTOKOL I DRUŠTVENE DJELATNOSTI, dana 07. svibnja 2018. godine  s početkom u 9,00 sati  u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranica Grada,  oglasne ploče Grada,  5 dana prije provjere  i to slijedeći kandidati:

  1. ANDRIANA LEKAJ ŠOSTARIĆ, Građanske škole 1, Novi Vinodolski 51250
  2. GORDAN TOT, Augusta Šenoe 6, Novi Vinodolski 51250

Pismenoj provjeri znanja pristupila je:

              ANDRIANA LEKAJ ŠOSTARIĆ, Građanske škole 1, Novi Vinodolski 51250

Provjeri znanja i sposobnosti nije  pristupio:

              GORDAN TOT, Augusta Šenoe 6, Novi Vinodolski 51250

te se smatra da je  povukao svoju prijavu na javni natječaj.

U pismenoj provjeri znanja  kandidatkinja Andriana Lekaj Šostarić  ostvarila je rezultat iznad 50% te pristupila intervjuu.  Ostvarila je slijedeće bodove:

  • Andriana Lekaj Šostarić, Građanske škole 1, Novi Vinodolski– pismena provjera  9,6 bodova i intervju 9,4 boda

 

          Povjerenstvo utvrđuje rang listu kako slijedi :

  1. Andriana Lekaj Šostarić, Građanske škole 1,  Novi Vinodolski – ukupno bodova 19 bodova

i istu prosljeđuje v.d. pročelnici Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti  na donošenje Rješenja o prijamu i Rješenja o rasporedu .

 

POVJERENSTVO

  1.  Maja Pilepić, predsjednik,
  2. Vesna Mrzljak, član,
  3. Tomislav Cvitković, član.

 

II. Izvješće povjerenstva
7. svibnja 2018.

II. Izvješće povjerenstva za provedbu javnog natječaja o rang listi za prijam u radni odnos: viši referent za lokalnu samoupravu i društvene djelatnosti

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA Klasa: 112-02/18-20/2 Urbroj: 2107/02-05-18-4 Novi Vinodolski, dana 07. svibnja 2018. godine   Na temelju članka 23. Zakona o službenicima […]

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA

Klasa: 112-02/18-20/2

Urbroj: 2107/02-05-18-4

Novi Vinodolski, dana 07. svibnja 2018. godine

 

Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08, 61/11 i 4/18) Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donosi dana 07. svibnja 2018. Godine

 

 II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA  O  RANG LISTI  ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

Provedena   je prethodna provjere znanja kandidata za radno mjesto – VIŠI REFERENT ZA LOKALNU SAMOUPRAVU I DRUŠTVENE DJELATNOSTI, dana 07. svibnja 2018. godine  s početkom u 10,30 sati  u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranica Grada,  oglasne ploče Grada,  5 dana prije provjere  i to slijedeći kandidati:

  1. DINO STOŠIĆ, Antuna Mažuranića 62, Novi Vinodolski 51250
  2. LORIANA LJUTIĆ, Slavka Jeličića 17, Selce 51266
  3. MARTA BUTOLO KOŠAROŠ, Kotorska 52, Crikvenica 51260
  4. SARA KOLAK, Tina Ujevića 1, Otočac 53220

Pismenoj provjeri znanja pristupio je:

                DINO STOŠIĆ,  Antuna Mažuranića 62, Novi Vinodolski 51250

Provjeri znanja i sposobnosti nisu  pristupili:

  1. LORIANA LJUTIĆ, Slavka Jeličića 17,  Selce 51266
  2. MARTA BUTOLO KOŠAROŠ, Kotorska 52, Crikvenica 51260
  3. SARA KOLAK, Tina Ujevića 1, Otočac 53220

te se smatra da su  povukli svoju prijavu na javni natječaj.

U pismenoj provjeri znanja  kandidat  Dino Stošić  ostvario je rezultat iznad 50% te pristupio intervjuu.  Ostvario je slijedeće bodove:

  • Dino Stošić, A. Mažuranića 62, Novi Vinodolski – pismena provjera  9,1 bodova i intervju 9,2 boda

 

Povjerenstvo utvrđuje rang listu kako slijedi :

  1. Dino Stošić, A. Mažuranića 62,  Novi Vinodolski – ukupno bodova 18,3 i istu prosljeđuje v.d. pročelnici Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti  na donošenje Rješenja o prijamu i Rješenja o rasporedu .

 

POVJERENSTVO

  1. Maja Pilepić, predsjednik,
  2. Vesna Mrzljak, član,
  3. Tomislav Cvitković, član.

 

II. Izvješće povjerenstva
6. svibnja 2018.

Natječaj za davanje u zakup javne površine za postavu štandova, pokretnih naprava i kioska

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, […]

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/18-01/26, URBROJ: 2107/02-04-18-2 od 04.05.2018. godine, r a s p i s u j e

NATJEČAJ

za davanje u zakup javne površine za postavu štandova, pokretnih naprava i kioska

 

I. SEZONSKI ŠTANDOVI I POKRETNI OBJEKTI

    za period prema ponudama ponuditelja

 

I. 1. lokacije štandova i pokretnih naprava

 

NOVI VINODOLSKI

Oznaka

iz Plana

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina u kn

(50% od početne cijene)

 

1.

Korzo hrvatskih branitelja

(ispred Erste banke)

prodaja knjiga štand/šator 12,00 3.960,00 1.980,00
 

2.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja autohtonog suvenira Novog Vinodolskog štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

3.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

prodaja autohtonog suvenira Novog Vinodolskog štand 3,00 2.520,00 1.260,00
 

4.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

5.

 

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

oslikavanje i prodaja predmeta (majice, šalice i sl.) štand 3,00 2.520,00 1.260,00
6. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
7. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
8. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
9. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
10. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
11. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja meda i proizvoda od meda uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
12. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja prirodnih proizvoda: ulja, sokova i sl. štand 5,00 3.687,00 1.843,50
13. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja slika/portretiranje pokretna naprava 3,00 2.212,20 1.106,10
14. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

tetovaža/oslikavanje tijela pokretna naprava bez štanda 3,00 2.212,20 1.106,10
15. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
16. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
17. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja slastica (bombona, šeć.vune i sl.) uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

 

18.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

19.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

20.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja meda i proizvoda od meda uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

21.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

iznamljivanje bicikala i mopeda pult/površina  10,00 m² 10,00 1.200,00 600,00
24. Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
25. Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana ambulantna prodaja sladoleda i pića uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

26.

Park Ivana Mažuranića ugostiteljstvo pokretna ugostiteljska radnja 12,00 5.040,00 2.520,00
 

27.

Ulica Lukavica, izlaz prema vili Rustici iznajmljivanje bicikala pult/površina 10,00 m² 10,00 1.200,00 600,00
 

30.

Javna površina između ul. A.Mataije i parcele Tommy ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00

 

KLENOVICA

– Ribarska obala

 

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

40.

Ribarska obala prodaja ekoloških proizvoda: voće, povrće i dr. domaćih proizvoda štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

41.

Ribarska obala ambulantna prodaja sladoleda naprava tipizirana od proizvođača 4,00 2.280,00 1.140,00
 

42.

Ribarska obala prodaja voća i povrća štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

43.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

44.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

45.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00
 

46.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00

 

SIBINJ

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

50.

Proširenje ispred vodospreme prodaja suvenira i

razglednica

štand 5,00  

2.850,00

 

1.425,00

 

 I. 2. izgled štandova

 Štandovi koji se postavljaju na utvrđenim lokacijama moraju biti tipski, veličine 2,00 m x 1,00 m i to jedan od dva tipa drvenih sklopivih štandova (samo sa pultom ili sa kutijom), sa platnenom tendom bijele ili svjetlo plave boje ili kombinacija bijele i svjetlo plave boje što ponuditelj dokazuje snimkom vlastitog štanda, a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu rasporeda privremenih objekata.

 

II. KIOSK

 

II. 1. lokacija kiosk

 

– SMOKVICA

– na rok od 5 (pet)  godina računajući od dana zaključenja ugovora

 

 

Oznaka

Lokacija Namjena Površina zakupa m2 Tlocrtna površina

kioska u m2

 

Početna cijena u kn

 

Jamčevina

u kn

L. Prilaz obali trgovina –

prehrambeni i neprehrambeni proizvodi u maloprodaji

15,00  

do

15,00

 

40,00

kn/m²/ mj

 

600,00

 

II. 2. izgled kioska

 

Tlocrtna površina kioska može biti do 15,00 m², slijedećeg izgleda:

  • gotove konstrukcije, vanjska oplata od prirodnog lomljenog kamena ili umjetnog kamena – dekorativni paneli za oblaganje eksterijera sa vjerodostojnom imitacijom kamena ili fasada sa zvršnom obradom vanjske plohe zaribanom silikatnom žbukom
  • krovna površina mora biti kosa, pokrivena mediteran crijepom
  • stolarija mora biti bijele ili plave boje i poželjno je naglasiti okvir otvora (erte),
  • ukoliko se dio zidnih ploha kioska izvodi kao glatka površina mora biti bijele ili svijetle pastelne boje, a poželjna je i obrada okvira kamenom površinom,
  • na vanjskom plaštu kioska nije dopušteno na vidljiv način montirati instalacije ili dijelove uređaja za ventilaciju i/ili klimatizaciju.,

a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu lokacija za postavljanje privremenih objekata.

 

Ponuditelji su dužni u natječajnoj dokumentaciji dostaviti idejno rješenje kioska koju namjerava postaviti izrađenu od strane ovlaštene osobe ili predračunsku ponudu od strane prodavatelja sa slikom ili dokaznicu o vlasništvu kioska sa slikom.

III. OSTALI UVJETI NATJEČAJA

Lokacije se daju u zakup po sistemu viđeno-uzeto.

U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.

Grad zadržava pravo korištenja zakupljenih lokacija za postavu pokretnih naprava u slučaju potreba prilikom ljetne manifestacije na rok od najdulje 5 dana, odnosno za kiosk raskid Ugovora o zakupu ukoliko dođe do potrebe uklanjanja prilikom realizacije prostorno planske dokumentacije.

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom

«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»

neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,

na Ured Grada ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1

KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE

zaključno sa 17.05.2018. godine (četvrtak) do 12.00 sati

 

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

  1. Zahtjev u kojem treba biti navedeno ime, prezime, adresa natjecatelja (za fizičke osobe), e-mail adresa, odnosno naziv i sjedište tvrtke (za pravne osobe), broj žiro računa, lokacija za koju se dostavlja ponuda, ponuđeni iznos zakupnine iznad početnog iznosa za nadmetanje i period zakupa,
  2. Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski br. HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 5738-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe,
  3. Dokaznicu o podmirenju financijskih obveza prema Gradu (Upravni odjel za financije) i komunalnim trgovačkim društvima pri Gradu Novom Vinodolskom (KTD «Ivanj» d.o.o., KTD «Vodovod-Žrnovnica» d.o.o.),
  4. Dokaz da je natjecatelj-fizička osoba ili zakonski zastupnik pravne osobe, državljanin Republike Hrvatske,
  5. Izvod iz sudskog, odnosno obrtnog registra kao dokaz da su tvrtka, odnosno obrt registrirani za obavljanje djelatnosti za koju se natječu,
  6. Snimku ili idejnu skicu iz točke I.2. i II.2. ovog natječaja ,
  7. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja,
  8. Izjavu o davanju bjanko zadužnice na iznos od 100.000,00 kn na ime jamstva za uredno izvršene ugovorne obveze, za ponuditelje koji se natječu za postavu kioska na javnoj površini iz točke II. ovog natječaja

 

Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).

Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.

Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine.

Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu javne površine za postavu kioska ostvaruje raniji zakupoprimatelj ako udovoljava svim uvjetima natječaja, ako je uredno ispunio sve obveze iz Ugovora o zakupu i nema duga prema Gradu i gradskim komunalnim društvima, te prihvati najviši iznos zakupnine.

Prilikom potpisa Ugovora zakupoprimatelj je dužan izvršiti uplatu razlike do izlicitiranog iznosa zakupa i to za pokretne naprave u visini ukupnog izlicitiranog iznosa, a za kiosk u visini mjesečnog izlicitiranog iznosa.

Ugovornom zakupoprimatelju za kiosk jamčevina ulazi u prvu mjesečnu zakupninu, dok će zakupodavatelj za ostale mjesečne zakupnine ispostavljati račune.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave dužan izvršiti uplatu izlicitiranog mjesečnog iznosa zakupa prilikom sklapanja Ugovora, dok je preostali iznos zakupa dužan platiti zaključno do 01.08.2018. godine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza  na iznos vrijednosti Ugovora.

U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.

Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.

Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 17.05.2018. godine (četvrtak), s početkom u 12.15 sati.   

 

                                                                                  Gradonačelnik

                                                                                  Grada Novog Vinodolskog

                                                                                       Velimir Piškulić, oec.

Natječaj
Ispravak natječaja
Grafika
30. travnja 2018.

I. Izvješće povjerenstva za provedbu Javnog natječaja za prijam u radni odnos: Viši referent za lokalnu samoupravu i društvene djelatnosti

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA Klasa: 112-02/18-20/2 Urbroj: 2107/02-05-18-3 Novi Vinodolski, dana 30. travnja  2018. godine   I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG […]

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA

Klasa: 112-02/18-20/2

Urbroj: 2107/02-05-18-3

Novi Vinodolski, dana 30. travnja  2018. godine

 

I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

Temeljem Odluke v.d. pročelnice UO za opće poslove i društvene djelatnosti, a uz suglasnost gradonačelnika, od 10. travnja 2018. godine raspisan je Javni natječaj za popunu radnog mjesta – Viši referent za lokalnu samoupravu i društvene djelatnosti  – 1 izvršitelj/ica u Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti, sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik pravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu, a na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca, koji je objavljen u NN RH  36/18 od 18. travnja 2018. godine.

Podneseno je pet  (5) prijava u roku i to:

  1. DINO STOŠIĆ, Antuna Mažuranića 62, Novi Vinodolski 51250

Prijava pravovremena i potpuna

  1. LORIANA LJUTIĆ, Slavka Jeličića 17, Selce 51266

Prijava pravovremena i potpuna

  1. MARTA BUTOLO KOŠAROŠ, Kotorska 52, Crikvenica 51260

Prijava pravovremena i potpuna

  1. SARA KOLAK, Tina Ujevića 1, Otočac 53220

Prijava pravovremena i potpuna

  1. MAJA CVITAN, Kundajevo 35, Kastav 51215

Prijava pravovremena, ali ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja (nema najmanje 1 godinu radnog iskustva na odgovarajućim poslovima)

 

Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa navedenim kandidatima od  točke 1 do točke  4  provesti dana 7. svibnja 2018. s početkom u 10.30 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju.

 POVJERENSTVO:

Maja Pilepić, predsjednik,v.r.

Vesna Mrzljak,član, v.r.

Tomislav Cvitković,član,v.r.

I. Izvješće – viši referent za lokalnu samoupravu i društvene djelatnosti
30. travnja 2018.

I. Izvješće povjerenstva za provedbu Javnog natječaja za prijam u radni odnos: Viši stručni suradnik za protokol i društvene djelatnosti

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA Klasa: 112-02/18-20/3 Urbroj: 2107/02-05-18-2 Novi Vinodolski, dana 30. travnja  2018. godine   I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG […]

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA

Klasa: 112-02/18-20/3

Urbroj: 2107/02-05-18-2

Novi Vinodolski, dana 30. travnja  2018. godine

 

I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

Temeljem Odluke v.d. pročelnice UO za opće poslove i društvene djelatnosti, a uz suglasnost gradonačelnika, od 10. travnja 2018. godine raspisan je Javni natječaj za popunu radnog mjesta – Viši stručni suradnik za protokol i društvene djelatnosti – 1 izvršitelj/ica u Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti, magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu, a na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca, koji je objavljen u NN RH  36/18 od 18. travnja 2018. godine.

Podneseno su dvije (2) prijave u roku i to:

  1. ANDRIANA LEKAJ ŠOSTARIĆ, Građanske škole 1, Novi Vinodolski 51250

Prijava pravovremena i potpuna

  1. GORDAN TOT, Augusta Šenoe 6, Novi Vinodolski 51250

Prijava pravovremena i potpuna

 

Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa navedenim kandidatima iz točke 1 i 2  provesti dana 07. svibnja 2018. s početkom u 09.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju.

 

 POVJERENSTVO:

Maja Pilepić, predsjednik,v.r.

Vesna Mrzljak,član, v.r.

Tomislav Cvitković,član,v.r.

I. Izvješće – viši stručni suradnik
11. travnja 2018.

I. Izvješće povjerenstva za provedbu javnog natječaja za prijam u radni odnos – Viši stručni suradnik za pravna pitanja

GRAD NOVI VINODOLSKI POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA Klasa: 112-02/18-20/1 Urbroj: 2107/02-05-18-3 Novi Vinodolski, dana 11. travnja  2018. godine   I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA […]

GRAD NOVI VINODOLSKI

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA

Klasa: 112-02/18-20/1

Urbroj: 2107/02-05-18-3

Novi Vinodolski, dana 11. travnja  2018. godine

 

I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

Temeljem Odluke pročelnika UO za komunalni sustav i prostorno planiranje, a uz suglasnost gradonačelnika, od 21. ožujka 2018. godine raspisan je Javni natječaj za popunu radnog mjesta – Viši stručni suradnik za pravna pitanja – 1 izvršitelj/ica u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, magistar struke ili stručni specijalist pravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu, a na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca, koji je objavljen u NN RH  30/18 od 30. ožujka 2018. godine.

 

Podneseno je  šest (6) prijava u roku i to:

  1. MAJA STOŠIĆ, Panos 8, Novi Vinodolski 51250

Prijava pravovremena i potpuna

  1. VANJA VAJCENFELD, Trg A. Starčevića 5, Njivice 51512

Prijava pravovremena i potpuna

  1. ZLATKA TOMIĆ, A. Mažuranića 70, Novi Vinodolski 51250

Prijava pravovremena i potpuna

  1. BOJANA MRVOŠ, Crnčićeva 5, Rijeka 51 000

Prijava pravovremena i potpuna

  1. SANDA GRŽINIĆ, Pod vrh 9, Čavle 51 219

Prijava pravovremena i potpuna

  1. IVANA BLAŽEVIĆ, Radićeva 65, 51000 Rijeka

Prijava pravovremena i potpuna

 

Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa navedenim kandidatima od točke 1. do dočke 6.  provesti dana 17. travnja 2018. s početkom u 09.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju. 

 POVJERENSTVO:

Dijana Knez, predsjednik,v.r.

Domagoj Kalanj,član, v.r.

Tomislav Cvitković,član,v.r.

 

I. Izvješće povjerenstva za provednu javnog natječaja za prijam u radni odnos – Viši stručni suradnik za pravna pitanja
Skip to content