Javni natječaji


27. rujna 2017.

NATJEČAJ za dodjelu stipendija darovitim učenicima i redovnim studentima za školsku/akademsku 2017./2018. godinu

Na temelju članka 3. Odluke o dodjeli stipendija darovitim učenicima i studentima („Službene novine Primorsko – goranske županije“ br. 30/01 i 17/02) Grad […]

Na temelju članka 3. Odluke o dodjeli stipendija darovitim učenicima i studentima („Službene novine Primorsko – goranske županije“ br. 30/01 i 17/02) Grad Novi Vinodolski raspisuje

 N A T J E Č A J

za dodjelu stipendija darovitim učenicima i redovnim studentima za školsku/akademsku 2017./2018. godinu

I.

Raspisuje se natječaj za dodjelu stipendija darovitim učenicima i studentima i to:

  • 10 stipendija za učenike srednjih škola (7 srednja škola i 3 iz osnovne škole),
  • 10 stipendija za studente (7 studenti i 3 iz srednje škole).

Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno.

II.

Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija za darovite učenike i studente, s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski s prosjekom ocjena:

  • najmanje 4,50 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji upisuju prvu godinu srednje škole,
  • najmanje 4,00 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji upisuju drugi, treći i četvrti razred srednje škole,
  • najmanje 4,00 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,
  • najmanje 3,50 iz prethodne godine studija za studente,
  • najmanje 3,50 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij.

III.

Zahtjevu iz točke II. prilaže se:

  • životopis sa kontakt podacima,
  • preslike svjedodžbi, odnosno  potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,
  • za studente potvrdu fakulteta o upisu godine studija kao redovan student,
  • za učenike potvrdu o upisu u školu
  • preslika osobne podnositelja zahtjeva i roditelja,
  • izjava da ne koristi stipendiju dodijeljenu od drugih pravnih osoba,
  • za učenike srednjih škola dokaz za  osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na državnom natjecanju, odnosno dokaz za osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na županijskom natjecanju,
  • za studente priložiti dokaznice da su nagrađivani za svoje radove (rektorova ili dekanova nagrada) 

IV.

Zahtjeve sa pratećom dokumentacijom iz točke III. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 27.10.2017. godine, osobno ili poštom preporučeno na adresu, GRAD  NOVI  VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250  NOVI  VINODOLSKI, «NATJEČAJ  ZA  STIPENDIJE – NE  OTVARAJ».

O rezultatima natječaja i izboru korisnika stipendije podnositelji zahtjeva biti će obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke od strane gradonačelnika.

Sa korisnicima stipendije zaključit će se ugovori o stipendiranju u roku od deset (10) dana računajući od dana donošenja Odluke od strane gradonačelnika.

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

 

Natječaj – stipendije (daroviti učenici i studenti)
27. rujna 2017.

NATJEČAJ za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima i studentima za školsku/akademsku godinu 2017./2018.

Na temelju članka 26. Odluke o socijalnoj skrbi („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 21/16) Grad Novi Vinodolski raspisuje sljedeći  N A T J […]

Na temelju članka 26. Odluke o socijalnoj skrbi („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 21/16) Grad Novi Vinodolski raspisuje sljedeći

 N A T J E Č A J

za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima i studentima za školsku/akademsku  godinu 2017./2018.

  1. Na natječaj pravo pristupa imaju učenici srednjih škola i redovni studenti fakulteta svih smjerova s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski.
  2. Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno.
  3. Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija imaju učenici i redovni studenti s prosjekom ocjena:
    • najmanje 4,00 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji upisuju prvu godinu srednje škole,
    • najmanje 3,50 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji su upisani u drugi, treći i četvrti razred srednje škole,
    • najmanje 3,50 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,
    • najmanje 3,00 iz prethodne godine studija za studente
    • najmanje 3,00 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij
  4. Pravo na podnošenje zahtjeva imaju učenici i studenti pod uvjetom ispunjenja socijalnog uvjeta ili uvjeta prihoda iz članka 9. i 10. Odluke o socijalnoj skrbi.
  5. Zainteresirani moraju ispuniti obrazac ZAHTJEVA koji mogu podignuti u Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti, Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski, tel.051/554-361 (kontakt osoba Maja Pilepić) ili na web stranici Grada Novog Vinodolskog.
  6. Zahtjevu treba priložiti:
    • životopis,
    • za studente potvrdu fakulteta o upisu godine studija kao redovan student,
    • za učenike potvrdu o upisu u školu
    • preslike svjedodžbi, odnosno potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,
    • za studente priložiti dokaznice da su nagrađivani  za svoje radove (rektorova ili dekanova nagrada)
    • dokaz o primanjima članova zajedničkog obiteljskog domaćinstva (mirovina, dohodak, primanja od iznajmljivanja turističkih kapaciteta, poslovnih prostora i sl.),
    • potvrde o prijavi na Zavodu za zapošljavanje za nezaposlene članove domaćinstva,
    • potvrda o visini dohotka od Porezne uprave,
    • preslika osobne podnositelja zahtjeva i ostalih članova kućanstva,
    • izjava da ne koristi stipendiju dodijeljenu od drugih pravnih osoba.
  1. Zahtjeve s pratećom dokumentacijom iz točke 6. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 27. 10. 2017., osobno ili poštom preporučeno na adresu GRAD  NOVI  VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250  NOVI  VINODOLSKI, «NATJEČAJ  ZA  STIPENDIJE – NE  OTVARAJ»

O rezultatima natječaja, po sprovedenom postupku, podnositelji zahtjeva će biti obaviješteni dostavom rješenja od strane Ureda Grada.

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

 

Natječaj – stipendije (nadareni socijalno ugroženi učenici i studenti)
Obrazac zahtjeva
7. srpnja 2017.

Natječaj za radno mjesto – odgojitelj predškolske djece – neodređeno vrijeme

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi […]

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi Vinodolski od dana 03.07.2017. godine, Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica 4, objavljuje

 

NATJEČAJ

Za radno mjesto

-ODGOJITELJ PREDŠKOLSKE DJECE-

-1 izvršitelj, rad na neodređeno vrijeme, s punim radnim vremenom –

 

UVJETI

-VŠS, stručni prvostupnik predškolskog odgoja

 

  1. Na natječaj se, pod istim uvjetima, mogu javiti osobe oba spola.
  2. Uz prijavu na natječaj potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju u originalu ili preslici:

-dokaz o stručnoj spremi,

-potvrdu o položenom stručnom ispitu,

-domovnicu ili presliku osobne iskaznice,

-životopis,

-dokaz o nepostojanju zapreka za zasnivanje radnog odnosa sukladno čl.25.Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (ne stariji od 6 mjeseci) i to:

a)uvjerenje odnosno potvrdu nadležnog suda da se protiv kandidata/ice ne vodi kazneni postupak (čl.25.st.2.),

b)uvjerenje odnosno potvrdu Prekršajnog suda da se protiv kandidata/ice ne vodi prekršajni postupak (čl.25.st.4.)

 

  1. Kandidat koji ostvaruje prednost pri zapošljavanju sukladno posebnom propisu dužan se je u prijavi pozvati na to pravo i priložiti sve dokaze propisane zakonom, ali ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
  2. Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana objave natječaja na Oglasnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
  3. Prijave na natječaj sa priloženom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom „NATJEČAJ ZA ODGOJITELJA, NA NEODREĐENO VRIJEME“ poštom preporučeno na adresu Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica 4, 51250 Novi Vinodolski ili se osobno dostavljaju u Dječji vrtić FIJOLICA, radnim danom od 10,00 do 12,00 sati.
  4. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
  5. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni najkasnije u roku od 8 (osam) dana, računajući od dana donošenja odluke.

 

Natječaj – odgojitelj predškolske djece – neodređeno vrijeme
Odluka o zasnivanju radnog odnosa

 → objavljeno dana 28. srpnja 2017. godine

3. lipnja 2017.

Objavljen Otvoreni javni poziv ministarstva za mikro, mala i srednja poduzeća

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA OBJAVILO OTVORENI JAVNI POZIV ZA MIKRO, MALA I SREDNJA PODUZEĆA Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je Otvoreni […]

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA OBJAVILO OTVORENI JAVNI POZIV ZA MIKRO, MALA I SREDNJA PODUZEĆA

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je Otvoreni javni poziv za Program „Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta“.

Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge).

Prijave se zaprimaju isključivo od 1.6.2017. do 31. 7. 2017. godine.

Osnovna namjena sredstava:

– ulaganje u unaprjeđenje poslovanja

– ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje

– ulaganje u razvoj novih proizvoda/usluga

– prilagodba, uređenje i poboljšanje poslovnog i proizvodnog prostora

– uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete

– upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva

– marketinške aktivnosti i ulaganja za izlazak na nova tržišta.

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 10.000,00 kuna.

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 50.000,00 kuna.

Intenzitet potpore označava udio sredstava s kojim davatelj potpore sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti do 100% ukupno prihvatljivih troškova.

Sve informacije o Programu „Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta“ te popis tražene dokumentacije, mogu se pronaći na internetskim stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta: www.mingo.hr.

 

1. lipnja 2017.

Javni poziv za iskaz interesa za sudjelovanje na manifestaciji Okolotorno

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., objavljuje dana 31. svibnja 2017. godine Javni poziv za iskaz interesa za sudjelovanje na manifestaciji Okolotorno […]

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., objavljuje dana 31. svibnja 2017. godine

Javni poziv za iskaz interesa za sudjelovanje na manifestaciji Okolotorno

U privitku:

Obrazac prijave

13. svibnja 2017.

Natječaj za davanje u zakup javne površine za postavu štandova i pokretnih naprava

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, […]

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/17-01/9, URBROJ: 2107/02-04-17-4 od 18. travnja 2017. godine, r a s p i s u j e

NATJEČAJ

za davanje u zakup javne površine za postavu štandova i pokretnih naprava

 

I. SEZONSKI ŠTANDOVI I POKRETNI OBJEKTI

    za period prema ponudama ponuditelja

 

I. 1. lokacije štandova i pokretnih naprava

 NOVI VINODOLSKI

Oznaka

iz

Plana

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina u kn

(50% od početne cijene)

 

1.

Frankopanski trg iznajmljivanje igračaka za djecu mobilni konjići za jahanje ili autići na baterije 40,00 5.760,00 2.880,00
 

2.

Korzo hrvatskih branitelja

(ispred Erste banke)

prodaja knjiga štand/šator 12,00 3.960,00 1.980,00
 

3.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

4.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

oslikavanje tijela/

tetovaža

pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

5.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja pop-corna i kukuruza uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

6.

 

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

7.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem pokretna naprava

bez štanda

3,00 2.520,00 1.260,00
 

8.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

automati za igru pokretna naprava

bez štanda

3,00 2.520,00 1.260,00
 

9.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

prodaja slastica

(bombona, šećer.vune)

uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

10.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

tetovaža/oslikavanje tijela pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

11.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

proizvodnja i prodaja sladoleda ili slastica ili napitaka uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

12.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

trampolin konstrukcija 75,00 10.800,00 5.400,00
 

13.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

14.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

15.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

pečenje palačinki, pop corn, kukuruz uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

 

16.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

17.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

18.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
19. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
20. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

21.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

22.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

23.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

24.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

25.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

26.

Lokvica, rukometno igralište zelena površina duž Lokvice naprava za djecu (gumeni grad) naprava 35,00 4.200,00 2.100,00
 

27.

Šetalište kneza Domagoja

(u parku)

ugostiteljstvo pokretna ugostiteljska radnja 12,00 5.040,00 2.520,00
 

28.

Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana ambulantna prodaja sladoleda i pića uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

29.

Ulica Lukavica, izlaz prema vili Rustici iznajmljivanje bicikala bez štanda 15,00 1.800,00 900,00
 

32.

Javna površina između ul. A.Mataije i parcele Tommy ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 5,00 1.710,00 855,00
33. Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. F.Tuđmana pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz Uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80

 

KLENOVICA

– Ribarska obala

 

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

40.

Ribarska obala prodaja ekoloških proizvoda: voće, povrće i dr. domaćih proizvoda štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

41.

Ribarska obala ambulantna prodaja sladoleda naprava tipizirana od proizvođača 4,00 2.280,00 1.140,00
 

42.

Ribarska obala prodaja voća i povrća štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

43.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

44.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

45.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00
 

46.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00

 

SIBINJ

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

50.

Proširenje ispred vodospreme prodaja suvenira i

razglednica

štand 5,00  

2.850,00

 

1.425,00

 

2. izgled štandova

 

Štandovi koji se postavljaju na utvrđenim lokacijama moraju biti tipski, veličine 2,00 m x 1,00 m i to jedan od dva tipa drvenih sklopivih štandova (samo sa pultom ili sa kutijom), sa platnenom tendom bijele ili svjetlo plave boje ili kombinacija bijele i svjetlo plave boje što ponuditelj dokazuje snimkom vlastitog štanda, a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu rasporeda privremenih objekata.

 

II. OSTALI UVJETI NATJEČAJA

Lokacije se daju u zakup po sistemu viđeno-uzeto.

U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.

Grad zadržava pravo korištenja zakupljenih lokacija za postavu pokretnih naprava u slučaju potreba prilikom ljetne manifestacije na rok od najdulje 5 dana.

 

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom

«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»

neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,

 

na Ured Grada ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1

 

KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE

zaključno sa 25.05.2017.godine (četvrtak) do 11.00 sati

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

  1. Zahtjev u kojem treba biti navedeno ime, prezime, adresa natjecatelja (za fizičke osobe), e-mail adresa, odnosno naziv i sjedište tvrtke (za pravne osobe), broj žiro računa, lokacija za koju se dostavlja ponuda, ponuđeni iznos zakupnine iznad početnog iznosa za nadmetanje i period zakupa,
  2. Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski br. HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 5738-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe,
  3. Dokaznicu o podmirenju financijskih obveza prema Gradu (Upravni odjel za financije) i komunalnim trgovačkim društvima pri Gradu Novom Vinodolskom (KTD «Ivanj» d.o.o., KTD «Vodovod-Žrnovnica» d.o.o.),
  4. Dokaz da je natjecatelj-fizička osoba ili zakonski zastupnik pravne osobe državljanin Republike Hrvatske,
  5. Izvod iz sudskog, odnosno obrtnog registra kao dokaz da su tvrtka, odnosno obrt registrirani za obavljanje djelatnosti za koju se natječu,
  6. Snimku ili idejnu skicu iz točke I.1.,
  7. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja,
  8. Izjavu o davanju bjanko zadužnice na ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza.

Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).

Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.

Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave dužan izvršiti uplatu izlicitiranog mjesečnog iznosa zakupa prilikom sklapanja Ugovora, dok je preostali iznos zakupa dužan platiti zaključno do 01.08.2017. godine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza  na iznos vrijednosti Ugovora.

U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.

Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.

 Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 25.05.2017. godine (četvrtak), s početkom u 12.00 sati.   

 

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost

   gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog

        Velimir Piškulić, oec.

 

NATJEČAJ
Grafika
8. svibnja 2017.

Primorsko goranska županija objavila Javni poziv poduzetnicima

Primorsko – goranska županija objavila je Javni poziv poduzetnicima za podnošenje prijava za dodjelu potpora i subvencija za razvoj malog gospodarstva iz Proračuna […]

Primorsko – goranska županija objavila je Javni poziv poduzetnicima za podnošenje prijava za dodjelu potpora i subvencija za razvoj malog gospodarstva iz Proračuna primorsko-goranske županije u 2017. godini

 

Predmet Javnog poziva poduzetnicima za podnošenje prijava za dodjelu potpora i subvencija za razvoj malog gospodarstva u 2017. su slijedeće mjere iz Programa provedbe mjera ruralnog razvoja Primorsko-goranske županije za razdoblje 2017.-2020.:

Mjera 1.2.1. Nabava opreme za proizvodne i uslužne djelatnosti za poduzetnike u sektoru malog gospodarstva

Mjera 1.3.1. Povećanje dodane vrijednosti turističkih sadržaja te razvoj i unapređenje selektivnih oblika turizma na ruralnom području PGŽ

Mjera 3.1.2. Priprema dokumentacije u svrhu prijave investicijskog ulaganja na EU natječaj za sufinanciranje ulaganja.

Više o Pozivu na sljedećem linku: http://www.pgz.hr/natjecaji.

4. svibnja 2017.

Javni poziv za podnošenje prijava za dodjelu nepovratnih subvencija

Sukladno članku 7. stavku 2. Općeg mjera poticanja razvoja poduzetništva na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine Primorsko-goranske županije br. 38/15), Grad Novi […]

Sukladno članku 7. stavku 2. Općeg mjera poticanja razvoja poduzetništva na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine Primorsko-goranske županije br. 38/15), Grad Novi Vinodolski objavljuje slijedeći:

 

JAVNI POZIV

za podnošenje prijava za dodjelu nepovratnih subvencija iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području Grada Novi Vinodolski za 2017. godinu

 

1) PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet ovog Javnog poziva je dodjela nepovratnih subvencija iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području Grada Novi Vinodolski. Svrha ovog Javnog poziva je stvaranje povoljnog poduzetničkog okruženja za djelovanje poduzetnika, razvijanje poduzetničke klime i osiguranje preduvjeta za razvoj poduzetničkih sposobnosti na području Grada Novi Vinodolski.

U okviru Javnog poziva realiziraju se slijedeće mjere:

  • Očuvanje i razvoj tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti (Mjera 4)
  • Potpore za razvoj poduzetništva mladih i poduzetnika početnika (Mjera 5)
  • Potpore za jačanje i razvoj ženskog poduzetništva (Mjera 6)
  • Potpore za socijalno poduzetništvo (Mjera 7)
  • Potpore poduzetnicima za korištenje sredstava iz fondova Europske unije (mjera 8)
  • Potpore za novo zapošljavanje ili samozapošljavanje (Mjera 9)

Nepovratne subvencije po Javnom pozivu dodjeljuju se sukladno zakonu o državnim potporama i pravilima sadržanim u Uredbi Komisije EU br.1407/2013. od 18. prosinca 2013. o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju EU na „de minimis“ potpore (Službeni list Europske unije L 352/1).

 

2) KORISNICI SREDSTAVA

Korisnici sredstava su subjekti malog gospodarstva utvrđeni Zakonom o poticanju malog gospodarstva (Narodne novine broj 29/02, 63/07, 53/12, 56/13), koji su u cijelosti u privatnom vlasništvu i čije je sjedište odnosno prebivalište na području Grada Novi Vinodolski te koji ulažu na područje Grada.

Zahtjev za dodjelu potpore ne mogu podnijeti osobe koje imaju dospjela dugovanja prema Gradu Novi Vinodolski, koji su u postupku likvidacije ili nad kojima je otvoren stečajni postupak i koji imaju dospjeli dug s osnova poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.

 

3) UVJETI, KRITIRERIJI I POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA DODJELU NEPOVRATNIH SUBVENCIJA

  • Očuvanje i razvoj tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti (Mjera 4)

Nepovratne subvencije dodjeljuju se mikro, malim i srednjim trgovačkim društvima koja su u vlasništvu fizičkih osoba i obavljaju djelatnost na obrtnički način, obrti i djelatnosti slobodnih zanimanja. Nepovratne subvencije dodijeliti će se poduzetnicima koji obavljaju tradicijske, deficitarne i proizvodne obrtničke djelatnosti (krojači, postolari, stolari) za najam poslovnog prostora.

Nepovratne subvencije dodjeljuju se u iznosu od 9.600,00 kuna godišnje, odnosno subvencije za najam po korisniku mogu iznositi maksimalno 800,00 kuna mjesečno.

Zahtjevi se podnose na Obrascu 1 uz koji je potrebno priložiti:

-presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar upisa ili izvadak iz nadležnog registra

-GFI 2015./2016. ili  prijava poreza na dohodak 2015./2016.

-ugovor o najmu poslovnog prostora te preslika izvoda žiro-računa kojom se dokazuje izvršeno plaćanje

-potvrdu Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva) iz koje je razvidno da nema duga s osnove poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

-izjavu o korištenim potporama male vrijednosti (Obrazac 2)

  • Potpore za razvoj poduzetništva mladih i poduzetnika početnika (Mjera 5)

Grad Novi Vinodolski dodjeljuje nepovratne subvencije mladim poduzetnicima te poduzetnicima početnicima odnosno mikro, malim i srednjim trgovačkim društvima, zadrugama, ustanovama, obrtima i djelatnostima slobodnih zanimanja u većinskom vlasništvu mladih do 30 godina, odnosno u vlasništvu početnika koji prvi put osniva tvrtku ili posluje do dvije godine.

Nepovratne subvencije dodjeljuju se mladim poduzetnicima i poduzetnicima početnicima za izradu poslovnog plana kojeg je izradio Poduzetnički centar „Vinodol“ d.o.o. , izradu web stranice, otvaranje obrta/trgovačkog društva (javnobilježnički troškovi, troškovi nastali prilikom registracije obrta/trgovačkog društva), za troškove najma poslovnog prostora.

Iznos nepovratnih sredstava je maksimalno do 5.000,00 kn  po korisniku.

Zahtjevi se podnose na Obrascu 1 uz koji je potrebno priložiti:

-presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar upisa ili izvadak iz nadležnog registra

– GFI 2015./2016. ili  prijava poreza na dohodak 2015./2016.

-presliku računa troškova te preslika izvoda žiro-računa kojima se dokazuje izvršeno plaćanje

-preslika osobne iskaznice

-potvrdu Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva) iz koje je razvidno da nema duga s osnove poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

-izjava o korištenim potporama male vrijednosti (Obrazac 2)

  • Potpore za jačanje i razvoj ženskog poduzetništva (Mjera 6)

Nepovratne subvencije dodjeljuju se mikro, malim i srednjim trgovačkim društvima, zadrugama, ustanovama, obrtima i djelatnostima slobodnih zanimanja u većinskom vlasništvu žena poduzetnica, odnosno nezaposlenim ženama iz evidencije Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Nepovratne subvencije dodjeljuju se za sufinanciranje čuvanja djece poduzetnicima, sufinanciranje/financiranje troškova doškolovanja/prekvalifikacije, sufinanciranje izrade poslovnog plana, konzultantske usluge za odobravanje kredita, sufinanciranje troškova izrade promidžbenog materijala i izrade web stranice.

Sveukupna potpora može iznositi maksimalno 10.000,00 kn godišnje i to do 50% prihvatljivih troškova odnosno maksimalno 5.000,00 kn godišnje za doškolovanja/prekvalifikacije, sufinaciranje izrade poslovnog plana kojeg je izradio Poduzetnički centar „Vinodol“ d.o.o. i konzultantskih usluga za odobravanje kredita, sufinanciranje troškova izrade promidžbenog materijala i izrade web stranice i dodatna potpora za sufinanciranje troškova čuvanja djece do 50% prihvatljivih troškova odnosno maksimalno 5.000,00 kn godišnje.

Zahtjevi se podnose na Obrascu 1 uz koji je potrebno priložiti:

-presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar upisa ili izvadak iz nadležnog registra

– GFI 2015./2016. ili  prijava poreza na dohodak 2015./2016.

-presliku Ugovora o prekvalifikaciji ili doškolovanju sa ustanovom ovlaštenom za provođenje programa obrazovanja odraslih

-preslika računa i dokaz o izvršenoj uplati troškova prekvalifikacije ili doškolovanja, troškova čuvanja djece, troškova izrade poslovnog plana i konzultantskih usluga za odobravanje kredita, troškova izrade promidžbenog materijala i izrade web stranice

-potvrdu Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva) iz koje je razvidno da nema duga s osnove poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

-izjavu o korištenim potporama male vrijednosti (Obrazac 2)

  • Potpore za socijalno poduzetništvo (Mjera 7)

Nepovratne subvencije dodjeljuju se mikro, malim i srednjim trgovačkim društvima, zadrugama, ustanovama, obrtima, djelatnostima slobodnih zanimanja u vlasništvu osoba s invaliditetom/osoba s umanjenom radnim sposobnošću/žrtva nasilja u obitelji/roditelja ili skrbnika djece s teškoćama u razvoju te onima koji zapošljavaju ili planiraju zaposliti osobe s invaliditetom/osobe s umanjenom radnom sposobnošću/žrtve nasilja u obitelji/roditelje ili skrbnike djece s teškoćama u razvoju.

Nepovratne subvencije dodjeljuju se izradu poslovnog plana kojeg je izradio Poduzetnički centar „Vinodol“ d.o.o. i konzultantskih usluga za odobravanje kredita, troškova osnivanja obrta/trgovačkog društva/udruge/ustanove, izradu web stranice, sufinanciranje troškova najma poslovnog prostora, sufinanciranje izrade promidžbenog materijala gospodarskim subjektima čiji su osnivači odnosno vlasnici osobe s invaliditetom, osobe s umanjenom radnom sposobnošću, žrtve nasilja u obitelji, te roditelji ili skrbnici djece s teškoćama u razvoju.

Potpora po korisniku može iznositi maksimalno 10.000,00 kn godišnje.

Za svako zapošljavanje osoba s invaliditetom, osoba s umanjenom sposobnošću, žrtvi nasilja u obitelji, roditelja ili skrbnika djece s teškoćama u razvoju potpora može iznositi maksimalno 5.000,00 kn po osobi.

Zahtjevi se podnose na Obrascu 1 uz koji je potrebno priložiti:

-presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar upisa ili izvadak iz nadležnog registra

– GFI 2015./2016. ili  prijava poreza na dohodak 2015./2016.

-presliku računa troškova te preslika izvoda žiro-računa kojima se dokazuje izvršeno plaćanje troška

-dokaz o utvrđivanju invaliditeta, umanjene radne sposobnosti, žrtve nasilja u obitelji ili skrbništva nad djecom s teškoćama u razvoju

-potvrdu Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva) iz koje je razvidno da nema duga s osnove poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

-izjavu o korištenim potporama male vrijednosti(Obrazac 2)

  • Potpore poduzetnicima za korištenje sredstava iz fondova Europske unije (mjera 8)

Grad Novi Vinodolski nepovratna sredstva dodjeljuje svim gospodarskim subjektima koji su u privatnom vlasništvu, sa sjedištem odnosno prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski. Nepovratna sredstva dodjeljuju se za sufinanciranje troškova pripreme i kandidiranja projektnih prijedloga za prijavu na natječaje fondova Europske unije.

Potpora se može dodijeliti za naknade konzultantima Poduzetnički centar „Vinodol“ d.o.o. za izradu projektnih prijedloga i popunjavanje prijavnih obrazaca, te za izradu poslovnih planova, investicijskih studija, kao i ostale dokumentacije potrebne za kandidiranje na natječaje Europske unije.

Subvencija iznosi maksimalno do 50% troška pripreme i kandidiranja, odnosno maksimalno 10.000,00 kn po korisniku.

Zahtjevi se podnose na Obrascu 1 uz koji je potrebno priložiti:

-presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar upisa ili izvadak iz nadležnog registra

– GFI 2015./2016. ili  prijava poreza na dohodak 2015./2016.

-presliku računa troškova savjetodavnih usluga pri izradi projektne prijave te preslika izvoda žiro-računa kojima se dokazuje izvršeno plaćanje

-potvrdu prijave projekta na natječaj za korištenje sredstava Europske unije

-potvrdu Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva) iz koje je razvidno da nema duga s osnove poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

-izjavu o korištenim potporama male vrijednosti(Obrazac 2)

  • Potpore za novo zapošljavanje ili samozapošljavanje (Mjera 9)

Korisnici potpore mogu biti poduzetnici sa sjedištem na području Grada Novi Vinodolski, a koji se sukladno zakonu o poticanju malog gospodarstva svrstavaju u male i mikro subjekte, te poduzetnici početnici koji prvi puta otvaraju obrt ili trgovačko društvo, a koji posluju ili imaju registrirano sjedište na području Grada Novi Vinodolski.

Sredstva potpore mogu koristiti korisnici koji su u 2017. godini zaposlili ili će zaposliti osobe na neodređeno ili određeno vrijeme u trajanju od od najmanje 12 mjeseci uz uvjet da te osobe nisu bile zaposlene unazad 30 dana i da imaju prebivalište na području Grada Novi Vinodolski u minimalnom trajanju od 12 mjeseci računajući do dana podnošenja zahtjeva za ostvarivanje sredstava potpore.

Korisnici moraju zadržati isti broj zaposlenih osoba uključujući i novozaposlene osobe najmanje 12 mjeseci od dana sklapanja Ugovora o radu s novozaposlenom osobom.

U slučaju da dođe do raskida odnosa novozaposlene osobe ili nekog drugog zaposlenika kod korisnika Mjere unutar roka od 12 mjeseci, korisnik je obvezan vratiti Gradu Novi Vinodolski sredstva dobivena s osnove ove Mjere.

Subvencija iznosi 2.000,00 kn za svaku novozaposlenu osobu.

Zahtjevi se podnose na Obrascu 1 uz koji je potrebno priložiti:

-presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar upisa ili izvadak iz nadležnog registra

– GFI 2015./2016. ili  prijava poreza na dohodak 2015./2016.

-izvješće o primicima od nesamostalnog rada (JOPPD obrazac), porezu na dohodak i prirezu, te doprinosima za obvezna osiguranja za mjesec koji prethodi mjesecu u kojem je zaposlena osoba za koju se traži potpora, ovjereno od strane Porezne uprave

-dokaz da je osoba za koju se traži potpora nezaposlena najmanje 30 dana

-presliku osobne iskaznice ili potvrada o prebivalištu osobe za koju se traži potpora

-Ugovor o radu s osobom za koju se traži potpora

-potvrdu Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva) iz koje je razvidno da nema duga s osnove poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

-izjavu o korištenim potporama male vrijednosti(Obrazac 2)

 

4) PODNOŠENJE ZAHTJEVA                                           

Zahtjev za dodjelu nepovratnih subvencija iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području Grada Novi Vinodolski za 2017. godinu, podnose se Poduzetničkom centru „Vinodol“ d.o.o. na obrascu prijave. Uz zahtjev za dodjelu nepovratnih subvencija, podnositelj zahtjeva prilaže dokumentaciju naznačenu u ovom Javnom pozivu. Na osnovi provedenog Javnog poziva, Povjerenstvo Grada Novi Vinodolski na prijedlog Poduzetničkog centra dodjeljuje nepovratne subvencije.

Zahtjev se može predati poštom ili neposredno u Poduzetnički centar „Vinodol“ , Trg Vinodolskog zakona 1, s naznakom „ -zahtjev za dodjelu nepovratne subvencije iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području Grada Novi Vinodolski“.

Obrazac za prijavu na Javni poziv te obrazac Izjave o korištenim državnim potporama male vrijednosti, podnositelj zahtjeva može podići u Poduzetničkom centru „Vinodol“ d.o.o. na adresi Trg Ivana Mažuranića 1 ili na stranicama www.pc-vinodol.com

Po ovom Javnom pozivu moguće je podnijeti prijavu za više mjera, ali na jednu mjeru moguće se prijaviti samo jednom tijekom godine.

Dokumente zahtijevane po Javnom pozivu moguće je dostaviti u preslikama. U slučaju nepotpunog zahtjeva, Poduzetnički centar „Vinodol“ d.o.o. upućuje podnositelju zahtjev za dopunu istog. Podnositelj je dužan dopuniti zahtjev u roku 8 dana od primitka zahtjeva za dopunu.

Zahtjevi se rješavaju redom zaprimanja potpunog zahtjeva prema uvjetima ovog Javnog poziva.

Povjerenstvo Grada Novi Vinodolski nakon provjere dostavljene dokumentacije, donosi Zaključak o dodjeli nepovratne subvencije u kojem se navodi iznos i namjena subvencije. Po donošenju Zaključka, Poduzetnički centar „Vinodol“ d.o.o. obavještava korisnika o iznosu odobrenog sufinanciranja i načinu ostvarenja novčanih sredstava.

Odobrena novčana sredstva doznačuju se na žiro-račun korisnika gradske subvencije odnosno podnositelja zahtjeva.

Pravo na potporu ne može ostvariti pravna ili fizička osoba za koju se u postupku obrade podnesenog zahtjeva utvrdi da Gradu Novi Vinodolski duguje dospjelu obvezu na ime komunalne naknade ili drugu dospjelu obvezu.

 

5) OSTALE ODREDBE

Ovaj Javni poziv objavljuje se na web stranici Grada Novi Vinodolski www.novi-vinodolski.hr i na web stranici Poduzetničkog centra „Vinodol“ d.o.o.  www.pc-vinodol.hr , a obavijest o objavljenom Javnom pozivu obznanjuje se u dnevnom tisku.

Sve dodatne informacije vezane za uvjete, kriterije i postupak dodjele nepovratnih subvencija mogu se dobiti u Poduzetničkom centru „Vinodol“ d.o.o. na broj telefona 051/791-101 ili na mail adresi  [email protected]

 

Javni poziv
3. svibnja 2017.

Poziv za upis djece u Programe vrtića i jaslica za pedagošku 17./18. godinu

Na temelju članka 6. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Dječji vrtić FIJOLICA objavljuje POZIV za upis djece u […]

Na temelju članka 6. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Dječji vrtić FIJOLICA objavljuje

POZIV

za upis djece u Programe vrtića i jaslica za pedagošku  2017./18. god.

 

Programi:

Poludnevni 5,5-satni program vrtića

 cjelodnevni 10-satni program vrtića

cjelodnevni 10-satni program jaslica

Prijave za upis primat će se od 08.05.2017. do 22.05.2017. g., svakim radnim danom od 08,00-14,00 sati u tajništvu Vrtića.

 

1. PRAVO I PREDNOSTI ZA UPIS

Pravo na upis ostvaruju djeca čiji roditelji imaju prebivališe na području Grada Novi Vinodolski.

Djeca se upisuju u Dječji vrtić FIJOLICA uz primjenu kriterija za ostvarivanje prednosti utvrđenih Odlukom grada Novi Vinodolski o ostvarivanju prednosti pri upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski (u daljnjem tekstu: Odluka) i člankom 4. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA (u daljnjem tekstu: Pravilnik).

Kriterij za upis ostvaruje se na način da se za svaku utvrđenu prednost ostvaruje određeni broj bodova, uz prilaganje odgovarajuće dokumentacije kojom se pojedina prednost dokazuje.

Bodovi utvrđeni po kriterijima iz Odluke i članka 4. Pravilnika zbrajaju se i na temelju ukupnog broja bodova utvrđuje se Lista upisa djece u Vrtić, ako se u određeni Program prijavi više djece od planiranog broja za upis, na kojoj se redom stavljaju zahtjevi od većeg broda bodova do najmanjeg broja bodova.

Ako više djece ostvaruje jednak broj bodova, prednost pri upisu ostvaruje dijete s najvećim bodovnim kriterijem za ostvarivanje prednosti, a ako i nakon primjene ovog kriterija više djece ostvaruje jednak broj bodova prednost pri upisu utvrđuje se prema datumu rođenja djeteta od starijeg ka mlađem.

 

2. DOKUMENTACIJA ZA UPIS

Za upis je potrebno priložiti slijedeću dokumentaciju:

  • prijavu za upis (podignuti u Vrtiću);
  • presliku djetetovog rodnog lista ili izvadak iz matice rođenih (bez obzira na datum izdavanja dokumenta);
  • dokaz da dijete ima prebivalište na području Grada Novi Vinodolski (preslika osobne iskaznice djeteta ili osobne iskaznice oba roditelja ako roditelji imaju isto mjesto prebivališta, odnosno potvrda o prebivalištu djeteta ne starija od 3 mjeseca ili preslika osobne iskaznice djeteta ako roditelji imaju različito mjesto prebivališta);
  • rješenje jedinice lokalne samouprave o sufinanciranju boravka djeteta u Vrtiću (prilaže se samo ako dijete ima prebivalište na području druge jedinice lokalne samouprave);
  • za dijete zaposlenih roditelja – potvrda poslodavca o zaposlenju roditelja ili potvrda HZMO-a o zaposlenju roditelja, ne starija od tri mjeseca;
  • preslika drugih potvrda, uvjerenja ili rješenja koja služe kao dokaz za ostvarivanje prednosti pri upisu djece u Vrtić, a koje su navedene na prijavi za upis djeteta u Vrtić.

Ako roditelji ostvaruju ostale prednosti pri upisu (žrtve i invalidi domovinskog rata, hrvatski branitelji, djeca s teškoćama u razvoju, samohrani roditelji, djeca uzeta na uzdržavanje, dječji doplatak), potrebno je priložiti potvrde kojima se to dokazuje.

 

3. REZULTATI UPISA

Rezultati upisa biti će objavljeni na Oglasnoj ploči Vrtića dana 31.05.2017. godine.

 

KLASA: 601-01/17-10/01

URBROJ: 2107/02-11-10-17-1

Novi Vinodolski, 03.05.2017. godine.

 

Komisija za provođenje upisa

POZIV
14. travnja 2017.

II. Izvješće Povjerenstva za provedbu Oglasa o rang listi za prijam u radni odnos

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA Klasa: 112-03/17-30/1 Urbroj: 2107/02-05-17-5 Novi Vinodolski, dana 13. travnja 2017. godine   Na temelju članka 23. Zakona o službenicima […]

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA

Klasa: 112-03/17-30/1

Urbroj: 2107/02-05-17-5

Novi Vinodolski, dana 13. travnja 2017. godine

 

Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11) Povjerenstvo za provedbu Oglasa donosi dana 13. travnja 2017. godine

 

II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA  O  RANG LISTI  ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

Provedena   je prethodna provjera znanja kandidata za radno mjesto – referent – pomoćni komunalni redar na određeno vrijeme, dana 13. travnja 2017. s početkom u 09,00 sati  u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranice Grada,  oglasne ploče Grada,  5 dana prije provjere  i to slijedeći kandidati:

  1. Sara Juretić, Rijeka, Lukovići 22
  2. Franjo Topolovec, Novi Vinodolski, Šenoina 23,

Pismenoj provjeri znanja  pristupio je Franjo Topolovec i ostvario rezultate iznad 50% te pristupio  intervjuu:

–  FRANJO TOPOLOVEC, pismena provjera sa 9,9 bodova i intervju 8,8 bodova.

* Provjeri znanja i sposobnosti nije pristupila Sara Juretić iz Rijeke, Lukovići 22 te se smatra da je  povukla svoju prijavu na Oglas.

 

Povjerenstvo utvrđuje rang listu kako slijedi :

  1. Franjo Topolovec, Šenoina 23, Novi Vinodolski

i istu prosljeđuje pročelniku Upravnog odjela na donošenje Rješenje o prijamu i Rješenja o rasporedu .

 

POVJERENSTVO

Maja Pilepić, predsjednik, v.r.

Vesna Mrzljak, član, v.r.

Tomislav Cvitković, član, v.r.

 

II. Izvješće – Oglas
Skip to content