Javni natječaji
Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN 26/15), Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine Primorsko-goranske županije, broj 30/15), te članka 44. Statuta Grada Novog Vinodolskog (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 12/13 i 18/14) zamjenik gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog koji obnaša dužnost gradonačelnika, Velimir Piškulić, oec., dana 2. siječnja 2017. godine objavljuje
Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata
udruga iz područja kulture
Grada Novi Vinodolski za 2017.g.
I.
Javne potrebe u kulturi za koje se sredstva osiguravaju u Proračunu Grada Novi Vinodolski su projekti i programi od interesa za Grad Novi Vinodolski.
II.
Sukladno Pravilniku o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski, financirat će se programske djelatnosti udruga i ostalih korisnika iz područja:
– Javne potrebe u kulturi:
- Rad s djecom i mladima
- Očuvanje čakavštine i tradicionalnih običaja
- Poticanje kulturnog amaterizma
- Očuvanje karnevalskih običaja
- Rad udruga na području glazbene, plesne, dramske i likovne umjetnosti
- Očuvanje kulturnih dobara.
III.
Ukupni okvirni iznos planiranih sredstava za projekte koji će se raspodijeliti prijaviteljima koji udovolje uvjetima i kriterijima Natječaja, te podnesu najkvalitetnije
prijave, iznosi 270.000,00 kn.
Najmanji iznos sredstava za financiranje projekta je 1.000,00 kuna, a najveći 45.000,00 kuna.
Grad Novi Vinodolski osigurao je na aktivnostima Financiranje udruga u kulturi potrebna sredstva za provođenje programskih djelatnosti iz točke II. ovog Natječaja.
IV.
Pravo podnošenja prijava po ovom Natječaju imaju:
- sve pravne osobe sa sjedištem u Gradu Novom Vinodolskom, te koje djeluju na području Grada Novi Vonodolski
- prijavitelj je upisan u Registar udruga RH/Sudski registar te u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija / pri Trgovačkom sudu, kao i u Registar djelatnosti;
Izuzetno, potpore se mogu dodijeliti i korisnicima koji nemaju registrirano sjedište napodručju Grada Novi Vinodolski ako svojim djelovanjem obuhvaćaju i korisnike s područja Grada Novi Vinodolski te provode programe na području Grada Novi Vinodolski.
Prijave se podnose u pisanom obliku na propisanim obrascima.
Prijave je potrebno ispunjavati sukladno Uputama za prijavitelje koje će biti objavljene
na web stranici Grada Novi Vinodolski, www.novi-vinodolski.hr, zajedno s obrascima,
istovremeno s objavom Natječaja.
Prijavnicu na Natječaj potrebno je dostaviti s odgovarajućom dokumentacijom:
– Ispunjen obrazac – „PODACI O PRIJAVITELJU“
– Ispunjen obrazac – „PODACI O PROGRAMU/PROJEKTU“
– Ispunjen obrazac – „FINANCIJSKI PLAN PROGRAMA“ (sadrži financijski plan, odnosno specificirani troškovnik predloženog programa s podacima o ukupnim troškovima programa, iznosu sredstava koji se financiraju iz Proračuna Grada Novi Vinodolski, vlastitih prihoda i drugih izvora).
– Ispunjen obrazac – „IZJAVA O TOČNOSTI I ISTINITOSTI PODATAKA„
– Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU„
-Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEPOSTOJANJU DVOSTRUKOG FINANCIRANJA„
– Ispunjen obrazac – „IZJAVA O PARTNERSTVU„
Uz opisane obrasce dostavlja se slijedeća dokumentacija:
- izvadak iz registra – preslika, za udruge: Izvadak o upisu u Registar udruga,
ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja (može ispis s elektronske
stranice Registra udruga)
- Preslika obavijesti o upisu u Registar neprofitnih djelatnosti
- Preslika statuta prijavitelja. Ukoliko udruga nije uskladila svoj Statut, potrebno je dostaviti presliku dokaza da je Statut predan Uredu državne uprave u PGŽ radi usklađivanja u skladu sa Zakonom
- Preslika dokaza o plaćenim doprinosima, porezima i drugim davanjima prema Državnom proračunu (Porezna uprava) i Proračunu Grada, ne starije od 30 dana od dana objave Natječaja
V.
Prijavu je potrebno poslati ili dostaviti u zatvorenoj omotnici u jednom primjerku.
Na vanjskoj strani omotnice obvezno treba navesti:
- naziv i adresu prijavitelja
- naznaku ” Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga iz područja kulture Grada Novi Vinodolski za 2017.g.- ne otvarati”.
Prijave se mogu dostaviti poštom ili osobno.
Poštom se prijave dostavljaju na adresu:
Grad Novi Vinodolski, Centar za kulturu, Korzo hrvatskih branitelja 2, 51250 Novi Vinodolski.
Osobno se prijave dostavljaju u Grad Novi Vinodolski, Centar za kulturu, Korzo hrvatskih branitelja 2, 51250 Novi Vinodolski.
VI.
Pravo na podnošenje prijave na Natječaj nema dosadašnji korisnik koji nije ispunio svoje obveze prema Gradu Novi Vinodolski u skladu s ugovorom o korištenju sredstava za provedbu Programa javnih potreba u kulturi Grada Novi Vinodolski u prethodnoj kalendarskoj godini.
VII.
Formalnu valjanost pristiglih prijava utvrdit će Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava, sastavljeno od tri člana koje će imenovati Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog.
Nakon toga će sve formalno valjane prijavljene programe Povjerenstvo razmatrat i sadržajno vrednovat i ocjenjivat.
Programi se vrednuju temeljem kriterija za vrednovanje programa objavljenih u
Uputama za prijavitelja i obrasca za ocjenu kvalitete/vrijednosti programa ili projekta.
VIII.
Rok za podnošenje prijava traje od dana objave do 3. veljače 2017. godine.
IX.
Nepravovremene i nepotpune prijave kao i prijave koje nisu dostavljene na propisanim obrascima neće se razmatrati.
X.
S prijaviteljima za čije programe odnosno projekte se donese Odluka o odobravanju financijskih sredstava sklopit će se Ugovor o korištenju sredstava za provedbu Programa javnih potreba u kulturi Grada Novi Vinodolski za 2016. godinu
XI.
Prijavitelji čiji programi nisu zadovoljili uvjete formalne provjere te prijavitelji čiji programi nisu odabrani za financiranje mogu, nakon primitka pisane obavijesti o tome, podnijeti prigovor.
Prigovor se podnosi pisanim putem u roku od 8 dana od dana primitka predmetne obavijesti na adresu:
Grad Novi Vinodoski
Centar za kulturu Grada Novi Vinodolski
Korzo hrvatskih branitelja 2
51250 Novi Vinodolski
XII.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti, te Centru za kulturu Grada Novi Vinodolski, te na web stranicama Grada Novog Vinodolskog.
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA
KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
Velimir Piškulić, oec., v.r.
Natječaj kultura
Upute kultura
01._Obrazac_PODACI_O_PREDLAGATELJU
02._Obrazac_PODACI_O_PROGRAMU-PROJEKTU
03._Obrazac_FINACIJSKI_PLAN_PROGRAMA
04. Obrazac_Izjava_o_tocnosti_i_istinitosti_podataka
05._Obrazac_PARTNER – ako_je_primjenjivo
06._Obrazac_NEKAZNJAVANJE
07._Obrazac DVOSTRUKO FINANCIRANJE
08. Opisni obrazac programa
09._Obrazac_Izvještaj o potrošnji proračunskih sredstava
————————————————————————————–
Zahtjev_za_isplatu_sredstava
Obrazac za procjenu kvalitete programa ili projekta
Prijedlog Ugovora
OPĆI UVJETI
Pravilnik o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski
Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN 26/15), Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine Primorsko-goranske županije, broj 30/15), te članka 44. Statuta Grada Novog Vinodolskog (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 12/13 i 18/14) Zamjenik gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog koji obnaša dužnost gradonačelnika, Velimir Piškulić, oec. dana 2. siječnja 2017. godine objavljuje
Javni natječaj za predlaganje manifestacija u Gradu Novom Vinodolskom za 2017.g.
I.
Manifestacije za koje se sredstva osiguravaju u Proračunu Grada Novog Vinodolskog su projekti od interesa za Grad Novi Vinodolski.
II.
Sukladno Pravilniku o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski financirat će se prijedlozi projekata koji predstavljaju različite događaje, oblike predstavljanja i izražavanja kvalitete u području kulture i kulturne baštine, športa, a koji se organiziraju u cilju zabave, informiranja, te doprinose podizanju kvalitete i količini ponude na području Grada Novog Vinodolskog.
III.
Ukupni okvirni iznos planiranih sredstava za projekte koji će se raspodijeliti prijaviteljima koji udovolje uvjetima i kriterijima Natječaja, te podnesu najkvalitetnije prijave, iznosi 70.000,00 kn.
Najmanji iznos sredstava za financiranje projekta je 1.000,00 kuna, a najveći
10.000,00 kuna.
Grad Novi Vinodolski osigurao je na aktivnostima:
- Ostale manifestacije u športu (40.000,00 kn)
- Ostale manifestacije u kulturi (30.000,00 kn)
potrebna sredstva za provođenje programskih djelatnosti iz točke II. ovog Natječaja.
IV.
Pravo podnošenja prijava po ovom Natječaju imaju:
- – sve pravne osobe sa sjedištem u Gradu Novom Vinodolskom, te koje djeluju na području Grada Novi Vonodolski ;
– prijavitelj je upisan u Registar udruga RH/Sudski registar te u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija / pri Trgovačkom sudu, kao i u Registar djelatnosti;
Izuzetno, potpore se mogu dodijeliti i korisnicima koji nemaju registrirano sjedište na području Grada Novi Vinodolski ako svojim djelovanjem obuhvaćaju i korisnike s područja Grada Novi Vinodolski te provode programe na području Grada Novi Vinodolski.
Prijave se podnose u pisanom obliku na propisanim obrascima.
Prijave je potrebno ispunjavati sukladno Uputama za prijavitelje koje će biti objavljene
na web stranici Grada Novi Vinodolski, www.novi-vinodolski.hr, zajedno s obrascima,
istovremeno s objavom Natječaja.
Prijavnicu na Natječaj potrebno je dostaviti s odgovarajućom dokumentacijom:
- Ispunjen obrazac – „PODACI O PRIJAVITELJU“
- Ispunjen obrazac – „PODACI O MANIFESTACIJI“
Ispunjen obrazac – „FINANCIJSKI PLAN MANIFESTACIJE“ (sadrži financijski plan, odnosno specificirani troškovnik predložene manifestacije s podacima o ukupnim troškovima manifestacije, iznosu sredstava koji se financiraju iz Proračuna Grada Novog Vinodolskog, vlastitih prihoda i drugih izvora)
- Ispunjen obrazac – „KORIŠTENJE SPORTSKIH DVORANA I OBJEKATA“
- Ispunjen obrazac – „IZJAVA O TOČNOSTI I ISTINITOSTI PODATAKA„
- Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU„
- Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEPOSTOJANJU DVOSTRUKOG FINANCIRANJA„
- Ispunjen obrazac – „IZJAVA O PARTNERSTVU„
Uz opisane obrasce dostavlja se slijedeća dokumentacija:
- izvadak iz registra – preslika, za udruge: Izvadak o upisu u Registar udruga,
ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja (može ispis s elektronske
stranice Registra udruga)
- Preslika obavijesti o upisu u Registar neprofitnih djelatnosti
- Preslika statuta prijavitelja. Ukoliko udruga nije uskladila svoj Statut, potrebno je dostaviti presliku dokaza da je Statut predan Uredu državne uprave u PGŽ radi usklađivanja u skladu sa Zakonom
- Preslika dokaza o plaćenim doprinosima, porezima i drugim davanjima prema Državnom proračunu (Porezna uprava) i Proračunu Grada, ne starije od 30 dana od dana objave Natječaja
V.
Prijavu je potrebno poslati ili dostaviti u zatvorenoj omotnici u jednom primjerku.
Na vanjskoj strani omotnice obvezno treba navesti:
- naziv i adresu prijavitelja
- naznaku “Javni natječaj za predlaganje manifestacija u Gradu Novom Vinodolskom za 2017.g. – ne otvarati”.
Prijave se mogu dostaviti poštom ili osobno.
Poštom se prijave dostavljaju na adresu:
Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.
Osobno se prijave dostavljaju Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti Grada Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.
VI.
Pravo na podnošenje prijave na Natječaj nema dosadašnji korisnik koji nije ispunio
svoje obveze prema Gradu Novi Vinodolski u skladu s ugovorom o korištenju sredstava za provedbu manifestacija u prethodnoj kalendarskoj godini.
VII.
Formalnu valjanost pristiglih prijava utvrdit će Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava sastavljeno od tri člana koje će imenovati Gradonačelnik Grada Novi Vinodolski.
Nakon toga će sve formalno valjane prijavljene manifestacije Povjerenstvo razmatrat i sadržajno vrednovat i ocjenjivat.
Manifestacije se vrednuju temeljem kriterija za vrednovanje manifestacija objavljenih u Uputama za prijavitelja i obrasca za ocjenu kvalitete/vrijednosti manifestacija ili projekta.
VIII.
Rok za podnošenje prijava traje od dana objave do iskorištenja planiranoga ukupnog
iznosa sredstava za 2017. godinu.
IX.
Nepravovremene i nepotpune prijave kao i prijave koje nisu dostavljene na propisanim obrascima neće se razmatrati.
X.
S prijaviteljima za čije prijedloge manifestacija se donese Odluka o odobravanju financijskih sredstava sklopit će se Ugovor o korištenju sredstava za provedbu manifestacije Grada Novi Vinodolski za 2017. godinu.
XI.
Prijavitelji čiji prijedlozi nisu zadovoljili uvjete formalne provjere te prijavitelji čiji
prijedlozi nisu odabrani za financiranje mogu, nakon primitka pisane obavijesti o
tome, podnijeti prigovor.
Prigovor se podnosi pisanim putem u roku od 8 dana od dana primitka predmetne
obavijesti na adresu:
Grad Novi Vinodoski
Gradonačelnik
Trg Vinodolskog zakona 1
51250 Novi Vinodolski
XII.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti, te na web stranicama Grada Novog Vinodolskog.
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA
KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
Velimir Piškulić, oec., v.r.
Natječaj manifestacije
Upute manifestacije
01._Obrazac_PODACI_O_PREDLAGATELJU
02._Obrazac_PODACI_O_PROGRAMU-PROJEKTU
03._Obrazac_FINACIJSKI_PLAN_PROGRAMA
04. Obrazac_Izjava_o_tocnosti_i_istinitosti_podataka
05._Obrazac_PARTNER – ako_je_primjenjivo
07._Obrazac DVOSTRUKO FINANCIRANJE
08._Obrazac_Koristenje_sportskih_dvorana_i_objekata
09. Obrazac OPISNO IZVJEŠĆE PROGRAMA
10._Obrazac Izvještaj o potrošnji proračunskih sredstava_
————————————————————————————–
Zahtjev_za_isplatu_sredstava
Obrazac za procjenu kvalitete programa ili projekta
Prijedlog Ugovora
OPĆI UVJETI
Pravilnik o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski
KLASA: 601-02/16-04/04
URBROJ: 2107/02-11-02-16-1
Novi Vinodolski, 09.12.2016. godine.
Temeljem članka 28. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) te članka 43. stavka 1. alineje 15. Statuta Dječjeg vrtića FIJOLICA, Upravno vijeće Dječjeg vrtića FIJOLICA na 27. sjednici održanoj dana 09.12.2016. godine donosi slijedeću
O D L U K U
- Za stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa, za odgojitelja-pripravnika, odabire se Kristina Tabako iz Povila, Dugno 25.
- Obavijest o izboru odgojitelja-pripravnika dostavit će se Hrvatskom zavodu za zapošljavanje radi daljnjeg postupanja.
- Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Predsjednica Upravnog vijeća
Ivana Sokolić-Uršić, prof.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA
Klasa: 112-03/16-30/3
Urbroj: 2107/02-05-16-3
Dana 02. studenog 2016. godine
I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA ZA PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO
Dana 18. listopada 2016. godine objavljen je Oglas na Zavodu za zapošljavanje Crikvenica te na web stranicama Grada te dana 19. listopada 2016. godine Ispravak Oglasa za prijam u službu :
– 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme na šest mjeseci, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao, uz obvezni probni rad od dva mjeseca – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili druge struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
– 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme na šest mjeseci, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao, uz obvezni probni rad od dva mjeseca – administrativni referent – srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili društvene struke ili općeg smjera gimnazija, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
Oglas je bio otvoren do 27. listopada 2016. godine.
1. Za radno mjesto – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – je u roku zaprimljeno 9 prijava na Oglas i to:
1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
Prijava pravovremena i uredna
2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka
Prijava pravovremena i uredna
3. Marinko Smokrović, Braće Baćić 7, Rijeka
Prijava pravovremena i uredna
4. Zoran Lenac, Kralja Zvonimira 97, Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i uredna
5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin
Prijava pravovremena i uredna
6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i uredna
7. Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile
Prijava pravovremena i neuredna
8. Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka
Prijava pravovremena i neuredna
9. Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica
Prijava pravovremena i neuredna
Prijave od 7. do 9. su neuredne jer podnositelji u prijavi nisu podnijeli slijedeće priloge:
– Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)
– Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)
– Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica – presliku ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi)
Gore navedene neuredne prijave neće se razmatrati, te se isti ne smatraju kandidatima prijavljenim na Oglas.
Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa kandidatima:
1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka
3. Marinko Smokrović, Braće Baćić 7, Rijeka
4. Zoran Lenac, Kralja Zvonimira 97, Novi Vinodolski
5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin
6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski
provesti dana 09. studenog 2016. s početkom u 08.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako za pismeni dio provjere znanja ostvare najmanje 50 % bodova, provesti intervju.
2. Za radno mjesto – administrativni referent – je u roku zaprimljeno 12 prijava na Oglas i to:
1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
Prijava pravovremena i uredna
2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka
Prijava pravovremena i uredna
3. Neven Rubčić, Prilaz Prisika 1, Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i uredna
4. Mila Dovođa, Šojska 27 F, Kostrena
Prijava pravovremena i uredna
5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin
Prijava pravovremena i uredna
6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i uredna
7. Vanesa Šepić, Mihovilići 11, Rijeka
Prijava pravovremena i uredna
8. Dino Stošić, Antuna Mažuranića 62, Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i uredna
9. Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile
Prijava pravovremena i neuredna
10. Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka
Prijava pravovremena i neuredna
11. Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica
Prijava pravovremena i neuredna
12. Josip Artuković, Dolinci 25, Grižane
Prijava ne ispunjava formalne uvjete iz Oglasa
Prijave od 9. do 12. su neuredne (odnosno ne ispunjava formalne uvjete iz Oglasa) jer podnositelji u prijavi nisu podnijeli slijedeće priloge:
– Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)
– Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)
– Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica – presliku ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi)
– Josip Artuković, Dolinci 25, Grižane – ne ispunjava formalne uvjete iz Oglasa iz razloga što prijava nije podnesena na način određen u Oglasu, a i prijava je neuredna odnosno ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju
Gore navedene neuredne prijave neće se razmatrati, te se isti ne smatraju kandidatima prijavljenim na Oglas.
Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa kandidatima:
1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka
3. Neven Rubčić, Prilaz Prisika 1, Novi Vinodolski
4. Mila Dovođa, Šojska 27 F, Kostrena
5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin
6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski
7. Vanesa Šepić, Mihovilići 11, Rijeka
8. Dino Stošić, Antuna Mažuranića 62, Novi Vinodolski
provesti dana 09. studenog 2016. s početkom u 12.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako za pismeni dio provjere znanja ostvare najmanje 50 % bodova, provesti intervju.
POVJERENSTVO:
1.Maja Pilepić, predsjednik, v.r.
2. Vesna Mrzljak, član, v.r.
3. Tomislav Cvitković, član, v.r.
I. Izvješće – Oglas
KLASA: 601-02/16-04/02
URBROJ: 2107/02-11-01-16-8
Novi Vinodolski, 18.10.2016. godine.
Temeljem članka 26. stavka 7. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) te članka 43. stavka 1. alineje 11. Statuta Dječjeg vrtića FIJOLICA, Upravno vijeće Dječjeg vrtića FIJOLICA na 25. sjednici održanoj dana 18.10.2016. godine donosi slijedeću
O D L U K U
1. Za obavljanje poslova radnog mjesta ODGOJITELJ/ICA PREDŠKOLSKE DJECE u Dječjem vrtiću FIJOLICA zasniva se radni odnos na određeno vrijeme od 12 mjeseci (jedna godina), sa punim radnim vremenom, sa Aidom Iljazi iz Novog Vinodolskog, Korzo hrvatskih branitelja 51.
2. Radi pribavljanja uvjerenja o općoj zdravstvenoj sposobnosti zamjenica ravnateljice Vrtića će uputiti Aidu Iljazi na liječnički pregled kod nadležnog liječnika.
3. Nakon pribavljanja uvjerenja zamjenica ravnateljice Vrtića zaključit će sa Aidom Iljazi ugovor o radu na određeno vrijeme sa punim radnim vremenom.
4. Ova odluka stupa na snagu danom donošenja
Predsjednica Upravnog vijeća
Ivana Sokolić-Uršić, prof.
ODLUKA
Nadležni rukovoditelji Upravnih odjela, na temelju članka 29., vezano uz članak 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08 i 61/11– u nastavku teksta: ZSN), raspisuju
OGLAS
za prijam u službu na određeno vrijeme u Grad Novi Vinodolski na radna mjesta:
1. Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – na određeno vrijeme na šest mjeseci- 1 izvršitelj – m/ž – uz obvezni probni rad od dva mjeseca, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao.
Posebni uvjeti:
– srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili druge struke
– najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
2. Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti – administrativni referent- na određeno vrijeme na šest mjeseci- 1 izvršitelj m/ž- uz obvezni probni rad od dva mjeseca, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao.
Posebni uvjeti:
– srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili društvene struke ili općeg smjera – gimnazija
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u članku 12. ZSN-a.
Radno iskustvo na odgovarajućim poslovima definirano je člankom 13. ZSN- a. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a. Prijavi je potrebno priložiti sljedeće u preslici:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu – osobna iskaznica, a može priložiti presliku domovnice,
– svjedodžba kojom se potvrđuje ispunjavanje uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određene ovim oglasom,
– vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a (izjavu nije potrebno ovjeravati),
– uvjerenje da podnositelj nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci,
– dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima – rješenje, ugovor, potvrda poslodavca ili sl.,
– uvjerenje o položenom državnom stručnom ispitu, ako kandidati imaju položen državni stručni ispit
– potvrda ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.
Uredna prijava je ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu. Dopunu prijavi moguće je podnijeti zaključno do dana isteka oglasnog roka. Kandidat koji ima pravo prednosti kod prijama u službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i običnu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno običnu presliku potvrde o priznatom statusu iz koje se vidi navedeno pravo. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas. Osobi se dostavlja pisana obavijest u kojoj se navode razlozi zbog kojih se ne smatra kandidatom prijavljenim na oglas. Osoba nema pravo podnošenja pravnog lijeka protiv te obavijesti. Natječajni postupak obuhvaća obaveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata pisanim testiranjem i intervjuom. Na prethodnu provjeru mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju uvjete iz Oglasa. Na web-stranici Grada Novog Vinodolskog ( www.novi-vinodolski.hr ) dostupan je opis poslova te podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, kao i podaci o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata te ostale informacije o natječajnom postupku. Na navedenoj web-stranici te na oglasnoj ploči Grada bit će objavljeno vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave se podnose na adresu: Grad Novi Vinodolski, Povjerenstvo za provedbu oglasa (referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu ili administrativni referent), Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski, u roku od osam dana od dana objave oglasa na web stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Ispostava Crikvenica. Prijave se mogu dostaviti i osobno u Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.
Kandidati će o rezultatima biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po raspisanom Oglasu ne mora se izvršiti izbor te se donosi odluka o poništenju Oglasa. Protiv odluke o poništenju Oglasa nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.
GRAD NOVI VINODOLSKI
Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Grad Novi Vinodolski
Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi Vinodolski od 29.09.2016. godine, Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica bb, objavljuje
NATJEČAJ
Za radno mjesto: ODGOJITELJ PREDŠKOLSKE DJECE
1 izvršitelj, rad na određeno vrijeme, s punim radnim vremenom, zbog povećanja opsega posla
NATJEČAJ
Na temelju članka 26. Odluke o socijalnoj skrbi („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 21/16) Grad Novi Vinodolski raspisuje sljedeći
N A T J E Č A J
za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima i studentima za školsku/akademsku godinu 2016./2017.
I.
Na natječaj pravo pristupa imaju učenici srednjih škola i redovni studenti fakulteta svih smjerova s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski.
II.
Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno.
III.
Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija imaju učenici i redovni studenti s prosjekom ocjena:
– najmanje 4,00 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji upisuju prvu godinu srednje škole,
– najmanje 3,50 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji su upisani u drugi, treći i četvrti razred srednje škole,
– najmanje 3,50 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,
– najmanje 3,00 iz prethodne godine studija za studente
– najmanje 3,00 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij
IV.
Pravo na podnošenje zahtjeva imaju učenici i studenti pod uvjetom ispunjenja socijalnog uvjeta ili uvjeta prihoda iz članka 9. i 10. Odluke o socijalnoj skrbi.
V.
Zainteresirani moraju ispuniti obrazac ZAHTJEVA koji mogu podignuti u Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti, Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski, tel.051/554-353 (kontakt osoba: Dražen Tomić) ili na web stranici Grada Novog Vinodolskog.
VI.
Zahtjevu treba priložiti:
– životopis,
– za studente potvrdu fakulteta o upisu godine studija kao redovan student,
– za učenike potvrdu o upisu u školu,
– preslike svjedodžbi, odnosno potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,
– Rješenje centra za socijalnu skrb (ostvarivanje prava temeljem socijalnog uvjeta),
– dokaz o primanjima članova zajedničkog obiteljskog domaćinstva (mirovina, dohodak, primanja od iznajmljivanja turističkih kapaciteta, poslovnih prostora i sl.),
– obrazac izjave s podacima o imovini,
– potvrde o prijavi na Zavodu za zapošljavanje za nezaposlene članove domaćinstva,
– potvrda o visini dohotka od Porezne uprave,
– preslika osobne iskaznice podnositelja zahtjeva i ostalih članova kućanstva,
– obrazac izjave o članovima kućanstva.
VII.
Zahtjeve s pratećom dokumentacijom iz točke 6. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 28. 10. 2016., osobno ili poštom preporučeno na adresu GRAD NOVI VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 NOVI VINODOLSKI, «NATJEČAJ ZA STIPENDIJE – NE OTVARAJ»
O rezultatima natječaja, po sprovedenom postupku, podnositelji zahtjeva će biti obaviješteni dostavom rješenja od strane Ureda Grada.
GRAD NOVI VINODOLSKI
Natječaj – socijalna stipendija 2016
ZAHTJEV I OBRASCI IZJAVA:
ZAHTJEV – socijalna stipendija
OBRAZAC – izjava o imovini
OBRAZAC – izjava o članovima kućanstva
Na temelju članka 3. Odluke o dodjeli stipendija darovitim učenicima i studentima („Službene novine Primorsko – goranske županije“ br. 30/01 i 17/02) Grad Novi Vinodolski raspisuje
N A T J E Č A J
za dodjelu stipendija darovitim učenicima i redovnim studentima za školsku/akademsku 2016./2017. godinu
I.
Raspisuje se natječaj za dodjelu stipendija darovitim učenicima i studentima i to:
– 10 stipendija za učenike srednjih škola (7 srednja škola i 3 iz osnovne škole),
– 10 stipendija za studente.
Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno.
II.
Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija za darovite učenike i studente, s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski s prosjekom ocjena:
– najmanje 4,50 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji
upisuju prvu godinu srednje škole,
– najmanje 4,00 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji upisuju drugi, treći i četvrti razred srednje škole,
– najmanje 4,00 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,
– najmanje 3,50 iz prethodne godine studija za studente,
– najmanje 3,50 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij.
III.
Zahtjevu iz točke II. prilaže se:
– životopis sa kontakt podacima,
– preslike svjedodžbi, odnosno potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,
– za studente potvrdu fakulteta o upisu godine studija kao redovan student,
– za učenike potvrdu o upisu u školu
– preslika osobne podnositelja zahtjeva i roditelja,
– izjava da ne koristi stipendiju dodijeljenu od drugih pravnih osoba,
– za učenike srednjih škola dokaz za osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na državnom natjecanju, odnosno dokaz za osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na županijskom natjecanju,
– za studente priložiti dokaznice da su nagrađivani za svoje radove (rektorova ili dekanova nagrada)
IV.
Zahtjeve sa pratećom dokumentacijom iz točke III. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 28.10.2016. godine, osobno ili poštom preporučeno na adresu, GRAD NOVI VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 NOVI VINODOLSKI, «NATJEČAJ ZA STIPENDIJE – NE OTVARAJ».
O rezultatima natječaja i izboru korisnika stipendije podnositelji zahtjeva biti će obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke od strane gradonačelnika.
Sa korisnicima stipendije zaključit će se ugovori o stipendiranju u roku od deset (10) dana računajući od dana donošenja Odluke od strane gradonačelnika.
GRAD NOVI VINODOLSKI
Natječaj za dodjelu stipendija 2016 – daroviti učenici i redovni studenti
Na temelju članka 93. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH broj 86/08 i 61/11), a nakon provedenog Oglasa, pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje dana 22. rujna 2016. godine donosi slijedeću
O D L U K U
o odabiru polaznika na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski
I.
Nakon provedenog Oglasa za prijam polaznika za stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa, a koji je objavljen putem Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dana 12. rujna 2016. godine, na web stranicama i oglasnoj ploči Grada, izabrana je slijedeća polaznica:
• Lidija Baričević, Donji Zagon 21, Donji Zagon, Novi Vinodolski
II.
Sa izabranom polaznicom iz točke I ove Odluke, sklopit će se Ugovor o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa nakon dobivanja suglasnosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, o čemu će polaznica biti pravovremeno obaviještena.
III.
Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Klasa: 112-03/16-30/2
Ur.broj:2107/02-04-16-7
Novi Vinodolski, dana 22. rujna 2016. godine
PROČELNIK
Domagoj Kalanj, dipl. ing., v.r.