Javni natječaji
Na temelju članka 87. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (N.N. br. 86/08 i 61/11), zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., na prijedlog pročelnika Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje Domagoja Kalanj,dipl.ing., donosi dana 22. rujna 2016. godine
P R O G R A M
polaznika na stručnom osposobljavanju za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski – srednja stručna sprema – ekonomske struke
I.
Ovim Programom utvrđuje se stručno osposobljavanje polaznika – bez zasnivanja radnog odnosa, srednja stručna sprema – ekonomske struke (u daljnjem tekstu: polaznik) u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, a temeljem Nacionalnog plana za poticanje zapošljavanja u 2015. godini, mjera «Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa», a pod kojim se podrazumijeva stručna i praktična izobrazba polaznika kroz praktičan rad i učenje za samostalno obavljanje poslova struke i polaganja državnog stručnog ispita.
II.
Programom iz točke I. utvrđuje se:
– poslovi i zadaće što ih je polaznik u tijeku stručnog osposobljavanja dužan obavljati,
– način praćenja rada polaznika za vrijeme trajanja stručnog osposobljavanja,
– obrazovanje i stručno osposobljavanje polaznika za vrijeme trajanja stručnog osposobljavanja,
– prava i obveze mentora u provodenju i nadzoru stručnog osposobljavanja,
– prava i obveze polaznika.
III.
Polaznik će se osposobljavati za obavljanje poslova referenta – ekonomskog smjera u Gradu Novom Vinodolskom. Poslovi i zadaće što ih je polaznik u tijeku stručnog osposobljavanja dužan obavljati u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno paniranje:
– sudjelovanje u postupku utvrđivanja obveze plaćanja komunalne naknade i spomeničke rente, obrađivanje zahtjeva za oslobođenje i umanjenje obveze komunalne naknade, sudjelovanje u vršenju obračuna komunalne naknade te izdavanja računa,
– obavljanje drugih poslova određenih zakonom, aktima Grada, po nalogu gradonačelnika, pročelnika Upravnog odjela,
– i drugi poslovi po nalogu mentora.
IV.
Polaznikov rad kontinuirano prati mentor i upućuje ga na pravilnu primjenu propisa i pravilnu administrativno-tehničku obradu pismena, te mu pomaže u pripremanju državnog stručnog ispita. Za mentora se određuje Domagoj Kalanj, dipl.ing. (VSS), pročelnik Odjela.
V.
Obrazovanje i stručno osposobljavanje polaznika za vrijeme trajanja stručnog osposobljavanja odnosi se na stručnu izobrazbu za polaganje državnog stručnog ispita i samostalno obavljanje povjerenih poslova i zadaća pod nadzorom i uz pomoć mentora.
Stručna izobrazba polaznika osigurava se na način da:
– dobiva na raspolaganje pravne izvore propisane programom općeg dijela državnog stručnog ispita,
– zakone i druge propise koje je dužan primjenjivati pri obavljanju odredenih
poslova i zadaća,
– stručnu i drugu potrebnu literaturu,
– prisustvuje seminarima.
VI.
Prava i obveze mentora u provodenju i nadzoru stručnog osposobljavanja sastoje se u:
– pružanju stručne pomoći polazniku i upućivanju na pravilnu primjenu propisa,
– kontinuiranom provodenju nadzora nad radom polaznika tijekom stručnog osopobljavanja,
– osiguravanju uvjeta za uspješno obavljanje stručnog osposobljavanja i pripremu za polaganje državnog stručnog ispita, te prisustvovanje seminarima iz točke V. Ovog Programa,
– upoznavanju sa važećim zakonskim i drugim propisima i stručnom literaturom,
kontinuiranom dodjeljivanju odredenih poslova i zadaća iz djelokruga svog radnog
mjesta.
VII.
Ako se stručna i praktična izobrazba ne provede prema odredbama ovoga programa, polaznik je dužan o tome obavijestiti Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog. Za vrijeme trajanja stručne i praktične izobrazbe polaznik ima sva prava i obveze iz Nacionalnog plana za poticanje zapošljavanja, mjera «Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa».
VIII.
Ovaj Program stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranicama Grada.
KLASA: 112-03/16-30/2
URBROJ: 2107/02-04-16-8
Novi Vinodolski, 22. rujna 2016.
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA
KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
Velimir Piškulić, oec., v.r.
Program polaznika na stručnom osposobljavanju za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski – srednja stručna sprema – ekonomske struke
Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika, Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (NN RH, br. 125/11 i 41/15), raspisuje
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA
Poslovni prostor se nalazi u Novom Vinodolskom, prizemlje Doma kulture – Frankopan, na k.č.br. 575/2 k.o. Novi
Osnovni podaci:
1. Površina poslovnog prostora 463,50 m² (od toga zatvoreni dio 293,00 m², a otvoreni dio 170,50 m². Poslovni prostor je uređen i sadrži veći dio potrebnog inventara, koji je u vlasništvu bivšeg zakupodavatelja. Zatvoreni prostor čini restoranski prostor s točionikom i roštiljem, kuhinjom, skladišnim prostorom, sanitarnim čvorom za goste koji se zajednički koristi sa ostalim prostorijama (kino dvorana i sl.) Doma kulture.
Prostor se nalazi unutar zgrade Doma kulture Grada Novog Vinodolskog pa je budući zakupoprimatelj u obvezi usko surađivati sa Centrom u vrijeme održavanja organiziranih kulturnih manifestacija.
2. Namjena poslovnog prostora: djelatnosti prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti razvrstani u grupe:
– 56 – djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića
– u jednom dijelu prostora budući zakupoprimatelj je u obvezi osigurati prostor za „Internet caffe“,
3. Vrijeme trajanja zakupa: 5 godina počevši od dana zaključenja Ugovora o zakupu poslovnog prostora, uz mogućnost ranijeg raskida ugovornog odnosa u slučaju realizacije prostorno-planske dokumentacije,
4. Početak obavljanja djelatnosti i plaćanja zakupnine: danom zaključenja ugovora,
5. Jamčevina: 6.174,50 kn. Ponuditelju čija je ponuda prihvaćena, uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu, a ponuditeljima čije ponude nisu prihvasćene jamčevina se vraća.,
6. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude, odnosno sklapanja ugovora, uplaćena jamčevina mu se ne vraća,
7. Početni iznos zakupnine: 6.174,50 kn/mjesečno uvećano za iznos PDV-a, ukoliko u tijeku trajanja zakupa Odlukom zamjenika Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog dođe do povećanja cijene zakupnine, zakupoprimatelj je dužan pristati na plaćanje više zakupnine,
8. Najpovoljniji ponuditelj je onaj koji je uz ispunjenje uvjete iz natječaja ponudio najviši iznos mjesečne zakupnina.
9. Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvastkih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
10. Ponuditelj ima pravo prigovora Zamjeniku Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika u roku od 5 dana od dana primitka Odluke o odabiru, ukoliko smatra da je poslovni prostor dan u zakup fizičkoj ili pravnoj osobi koja ne ispunjava uvjete natječaja ili smatra da postupak nije pravilno proveden.
11. Ugovor o zakupu poslovnog prostora s najpovoljnijim ponuditeljem sklopit će se u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o odabiru.
Poslovni prostor može se razgledati svakim radnim danom uz prethodnu najavu dan ranije na tel. 051/554-363.
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama s naznakom
«ZA NATJEČAJ – NE OTVARAJ»
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI, na Ured Grada
ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1. KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA
zaključno sa 05.07.2016. godine (utorak) do 12.00 sati
Javno otvaranje pisanih ponuda održati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog, Trg Vinodolskog zakona 1, dana 05.07.2016. godine (utorak) u 12.15 sati.
Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne izabrati niti jednu od dostavljenih ponuda, bez posebnog obrazloženja.
PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:
1. Ime i prezime, odnosno naziv s adresom prebivališta ili sjedišta, OIB,
2. Iznos ponude u kn/mjesečno za predmetni prostor,
3. Dokaz o državljanstvu za fizičke osobe,
4. Rješenje trgovačkog suda ili izvod iz obrtnog registra o registraciji ili drugi akt koji sadrži podatke iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje predmetne djelatnosti u izvorniku ili preslici sa pravom uvida u izvornik na dan otvaranja ponuda,
5. Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski: HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 7722-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe, sa svrhom uplate: jamčevina,
6. Potvrda o podmirenim obvezama prema Grdau Novi Vinodolski (Upravni odjel za financije), komunalnim trgovačkim društvima prema Gradu (KTD „Ivanj“ d.o.o. i KTD „Vodovod-Žrnovnica“ d.o.o.), ne stariji od 30dana,
7. Potvrda Porezne uprave o podmirenim obvezama prema državnom proračunu odnosono dokaz da je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se natjecatelj pridržava rokova otplate, ne stariji od 30 dana,
8. Dokaz o pravu prvenstva temeljem odredbi čl. 58 Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN RH, br. 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 33/13, 148/13 i 92/14),
9. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz javnog natječaja ovjerenu kod javnog bilježnika.
Zakašnjele i nepotpune ponude neće se uzimati u obzir. Otvaranje ponuda izvršiti
će Komisija za provođenje javnog natječaja za zakup poslovnog prostora, a odabir najpovoljnijeg ponuditelja obavit će zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog.
O izboru najpovoljnijeg ponuditelja svi sudionici natječaja bit će obaviješteni u roku od 8 dana od donošenja Odluke, a s najboljim ponuditeljem zaključit će se Ugovor o zakupu poslovnog prostora.
Sve informacije o oglašenom Natječaju mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363.
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
GRADA NOVOG VINODOLSKOG Velimir Piškulić, oec.
Natječaj
Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15 i 13/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/16-01/38, URBROJ: 2107/02-04-16-2 od 03.06.2016. godine,
r a s p i s u j e
NATJEČAJ
za davanje u zakup javne površine za postavu kioska za obavljanje ugostiteljske djelatnosti
u Novom Vinodolskom, Šetnica dr. Franje Tuđmana (kod tenis terena)
Pismene ponude predaju se zaključno sa 15.06.2016. godine (srijeda) do 11.00 sati kako je propisano u tekstu natječaja:
NATJEČAJ.PDF
NATJEČAJ.DOC
Zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novi Vinodolski, na temelju članka 2. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Grada Novi Vinodolski (Sl. novine PGŽ broj 7/16 ) raspisuje
NATJEČAJ
ZA OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA GRADA NOVI VINODOLSKI
1. Predmet natječaja:
Obavljanje poslova preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka osoba za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije, i to od mjesta smrti do nadležne patologije ili sudske medicine.
2. Priroda i opseg te mjesto obavljanja poslova:
Preuzimanje pokojnika na mjestu nastanka smrtnog slučaja na osnovu poziva nadležnog mrtvozornika. Radnja podrazumijeva smještaj pokojnika u PVC vreću i polaganje na specijalna nosila ili metalni transportni sanduk, te prijenos do specijalnog mrtvačkog vozila, prijevoz do lokacije Zavoda za patologiju i patološku anatomiju MF Rijeka, Braće Branchetta 20, Rijeka ili Zavoda za sudsku medicinu i kriminalistiku MF Rijeka, Braće Branchetta 20, Rijeka, te smještaj u rashladnu komoru. Usluga podrazumijeva preuzimanje umrlih bez obzira na stanje tijela i mjesto na kome se nalazi, raspoloživa je u terminu od 00,00 do 24,00 sata svakog dana, a odnosi se na cjelokupno područje Grada Novi Vinodolski. U opseg poslova uključen je i sav potreban materijal (PVC vreća i dr.).
3. Vrijeme na koje se sklapa ugovor.
Četiri godine.
4. Ponude na natječaj mogu podnijeti pravne ili fizičke osobe koje ispunjavaju određene uvjete, te su iste uz ponudu dužne dostaviti slijedeću dokumentaciju:
– da su upisane u odgovarajući registar za obavljanje pogrebničke djelatnosti, a što dokazuju izvodom iz registra, ne starijim od 30 dana,
– da imaju rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti, a što dokazuju preslikom rješenja,
– da imaju na raspolaganju (u vlasništvu ili zakupu) najmanje jedno pogrebno vozilo, a što dokazuju preslikom prometne knjižice vozila,
– da su kadrovski i tehnički opremljeni na način da pozive mrtvozornika mogu primati tijekom 24 sata svakog dana i da mogu mrtvu osobu preuzeti najkasnije u roku od dva sata od poziva, a što dokazuje izjavom o ispunjavanju kadrovskih i tehničkih uvjeta u kojoj se pojedinačno navode kadrovski i drugi tehnički kapaciteti kojima pogrebnik raspolaže,
– da nemaju nepodmirenih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, a što dokazuje potvrdom porezne uprave, ne starijom od 30 dana od dana objave natječaja,
– da nemaju nepodmirenih obveza prema Gradu Novi Vinodolski, a što dokazuju potvrdom nadležnog Odjela Grada, ne starijom od 30 dana od dana objave natječaja,
– da pogrebnik fizička osoba ili odgovorna osoba u pravnoj osobi nisu pravomoćno osuđeni za kaznena djela i prekršaje iz članka 13. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti, a što dokazuju uvjerenjem o nekažnjavanju, odnosno uvjerenjem o neizricanju prekršajne kazne.
5. Kriterij za izbor najpovoljnije ponude:
Najpovoljnijim ponuditeljem smatrat će se ponuditelj koji uz ispunjenje svih uvjeta iz ovog natječaja ponudi i ukupno najnižu cijenu, po cjeniku koji je prilog i sastavni dio natječajne dokumentacije.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
6. Rok za predaju ponuda:
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama s naznakom:
„ZA NATJEČAJ – NE OTVARAJ“
neposredno ili preporučenom poštom na adresu:
Grad Novi Vinodolski
Komisija za provedbu natječaja
Trg Vinodolskog zakona 1
51250 Novi Vinodolski
u roku od 8 dana od dana objave Natječaja. Javno otvaranje pismenih ponuda održat će se u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, dana 14. lipnja 2016. godine u 12,00 sati. Otvaranju ponuda mogu biti nazočne ovlaštene ili opunomoćene osobe, što se utvrđuje prije pristupanja otvaranju ponuda predočenjem punomoći i osobne iskaznice.
Odluku o izboru najpovoljnijeg pouditelja donosi zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika.
Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne izabrati niti jednu od dostavljenih ponuda, bez posebnog obrazloženja.
GRAD NOVI VINODOLSKI
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA
KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
Velimir Piškulić, oecc.
CJENIK USLUGE PRIJEVOZA POKOJNIKA
KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA GRADA NOVI VINODOLSKI
Usluga preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka osoba za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije i to od mjesta smrti do nadležne patologije ili sudske medicine, zajedno sa potrebnim materijalom (PVC vreća i dr.) bez PDV-a iznosi:
______________________________________________________________________ kuna.
Ovaj cjenik je sastavni dio dokumentacije za Natječaj za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Grada Novi Vinodolski.
U _____________________, ____________________ 2016. godine
Potpis i pečat ponuditelja
_____________________________
NATJEČAJ ZA OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA GRADA NOVI VINODOLSKI
Na temelju članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine broj 86/08 i 61/11 – u nastavku teksta ZSN), zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za imenovanje na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od tri mjeseca:
– pročelnik/ica Upravnog odjela za opće poslove i duštvene djelatnosti – 1 izvršitelj/ljica
Posebni uvjeti:
– magistar struke ili stručni specijalist pravne struke,
– najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima -organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom
-poznavanje jednog stranog jezika
– poznavanje rada na računalu
– položen državni stručni ispit.
Osim navedenih posebnih uvjeta kandidati/inje moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu utvrđene člankom 12. ZSN, a za njihov prijam u službu ne smiju postojati zapreke iz članaka 15. i 16. istog Zakona.
Uvjet stručnog znanja (stupnja obrazovanja) ispunjava i osoba koja je po prijašnjim propisima stekla visoku stručnu spremu odgovarajuće struke.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Natjecati se mogu i kandidati/kinje koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu da ispit polože u roku od godine dana od dana imenovanja.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i imaju prednost u odnosu na sve ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvarili pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidati koji ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, te dokaz o nezaposlenosti.
Natjecati se mogu i kandidati/kinje koji ne mogu dokazati ispunjavanje posebnog uvjeta – poznavanje rada na računalu, te mogu biti primljeni u službu uz uvjet da u roku od godine dana od dana imenovanja steknu odgovarajuću potvrdu.
Za kandidate/kinje prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, provest će se prethodna provjera znanja i sposobnost i putem pisanog testiranja i intervjua.
Ako kandidat/kinja ne pristupi testiranju i/ili intervjuu smatrat će se da je povukao/la prijavu na natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način i vrijeme obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata/kinja, područja provjere te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinja za tu provjeru objavit će se na web-stranici Grada Novog Vinodolskog www.novi-vinodolski.hr . Na istoj web-stranici i na Oglasnoj ploči Grada, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja za imenovanje pročelnika Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti Grada objavit će vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata/kinja, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati/kinje su obvezni priložiti u preslici:
– životopis,
– dokaz o stručnoj spremi – diploma,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (osobna iskaznice ili domovnica),
– dokaz o traženom radnom iskustvu od najmanje 5 godina na odgovarajućim poslovima – dostaviti slijedeće:
a) elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji,
i
b) potvrda dosadašnjih poslodavaca o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa, preslik ugovora o radu, rješenja o i sl. iz kojih mora biti vidljivo ostvareno radno iskustvo od najmanje 5 godina na poslovima tražene stručne spreme i struke,
– dokaz o znanju jednog stranog jezika – preslika isprave iz koje je vidljivo da je kandidat položio ispit stranog jezika kroz školovanje kojim je stečena stručna sprema tražena ovim natječajem
– dokaz o poznavanju rada na računalu – potvrda, uvjerenje ili položen ispit kojim je stečena stručna sprema tražena ovim natječajem
– ako kandidati/kinje imaju položen državni stručni ispit dužni su dostaviti dokaz o položenome državnom stručnom ispitu (uvjerenje odnosno svjedodžba),
– vlastoručno potpisanu izjavu kandidata/kinje da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. ZSN,
– uvjerenje da se protiv kandidata/kinje ne vodi istražni ili kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseca.
Izabrani kandidat dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti po donošenju rješenja o imenovanju, te dostaviti na uvid izvornike dokumentacije priložene uz prijavu.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži podatke i priloge navedene u natječaju.
Nepravovremene i nepotpune prijave na natječaj neće se razmatrati.
Osoba koja ne podnese pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, te će se o tome obavijestiti pisanim putem.
Pisane prijave na natječaj, podnose se u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, na adresu: Grad Novi Vinodolski,Trg Vinodolskg zakona 1,51250 Novi Vinodolski. s naznakom: »Natječaj za imenovanje pročelnika Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti – ne otvaraj«.
Prijave se mogu dostaviti i u pisarnicu Grada Novog Vinodolskog.
O rezultatima natječaja kandidati/kinje će biti obaviješteni u zakonskom roku. Po raspisanom Natječaju ne mora se izvršiti izbor te se donosi Odluka o poništenju natječaja. Protiv Odluke o poništenju natječaja nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.
Grad Novi Vinodolski
Javni natječaj za imenovanje na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od tri mjesecapročelnika Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti
*******
OBAVIJEST I UPUTE O PRAVNIM I DRUGIM IZVORIMA ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI
Klasa: 112-01/16-10/2
UR. broj: 2107/02-05-16-2
Novi Vinodolski, 19. svibnja 2016.godine
Tel. 051 554 353
e-mail: [email protected]
Na temelju članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11), Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja objavljuje
OBAVIJEST I UPUTE O PRAVNIM I DRUGIM IZVORIMA ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI
Za kandidate koji ispunjavaju formalne uvjete iz Javnog natječaja objavljenog u «Narodnim novinama» broj 44/16 od 11.05.2016. godine i na službenim web stranicama Grada www.novi-vinodolski.hr , a za službeničko radno mjesto:
– pročelnik/ica Upravnog odjela za opće poslove i duštvene djelatnosti – 1 izvršitelj/ljica
– provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje su :
– Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08,36/09, 36/09, 150/11, 144/12)
– Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11)
– Zakon o pravu na pristup informacijama (NN RH 25/13 i 85/15)
– Statut Grada Novog Vinodolskog (Službene novine PGŽ 12/13 i 18/14)
– Poslovnik Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski (Službene novine PGŽ 28/09 i 12/13)
Imena i prezimena kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete propisane natječajem, kao i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti objavit će se na web stranici Grada www.novi-vinodolski.hr i oglasnoj ploči Grada najmanje 5 dana prije održavanja provjere znanja.
Pravila testiranja
Postupak provjere znanja i sposobnosti provodi Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja.
Po dolasku na provjeru znanja i sposobnosti od kandidata će biti zatražene osobne iskaznice radi utvrđivanja identiteta .
Smatra se da je kandidat, koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja, povukao prijavu na natječaj.
Pismena provjera znanja sastoji se od 15 pitanja i to po 3 iz svakog pravnog propisa.
Pismena provjera znanja ukupno traje 60 minuta .
Za svaki odgovor dodjeljuje se određeni broj bodova – od 1 do 10.
Smatra se da je kandidat zadovoljio na testiranju ako je za pismeni dio provjere znanja ostvario 50% bodova te se sa njim provodi intervju.
Intervju se provodi istog dana kada i provjera znanja.
Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u službi. Rezultati intervjua se boduju na isti način kao i provjera znanja odnosno za svaki odgovor kandidat može dobiti od 1 do 10 bodova.
Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja Rang listu zamjeniku gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, Velimiru Piškuliću,oec., koji donosi Rješenje o imenovanju izabranog kandidata. Navedeno Rješenje će biti dostavljeno svim kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete propisane u Javnom natječaju.
Opis poslova za službenička radna mjesta kako slijedi:
– pročelnik/ica Upravnog odjela za opće poslove i duštvene djelatnosti:
– rukovodi radom Upravnog odjela i vodi brigu za efikasno, zakonito i racionalno obavljanje zadataka Upravnog odjela, organizira i usklađuje rad, kao i suradnju s drugim upravnim tijelima, državnim tijelima i ustanovama, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave i njihovim institucijama te udrugama civilnog društva i građanima, donosi rješenja u predmetima prava i obveza službenika Upravnog odjela,
– neposredno rukovodi službenicima i namještenicima koji su raspoređeni izvan Odsjeka ustrojenih u Upravnom odjelu i pomaže službenicima Upravnog odjela u radu na najsloženijim predmetima
– prati stanje iz djelokruga Upravnog odjela i predlaže odgovarajuće mjere, smjernice i planove gradonačelniku te podnosi izvješća o radu iz nadležnosti Upravnog odjela, osigurava zakonitost rada u odnosu na prava, obveze i
ovlaštenja gradonačelnika, Gradskog vijeća i radnih tijela Gradskog vijeća
– prati propise i stručnu literaturu, te obavlja poslove pripreme i praćenja izrade općih akata i dokumenata Grada
– obavlja druge poslove određene zakonom, aktima Grada te po nalogu gradonačelnika
Podaci o plaći: temeljem članka 2. točka 2, pročelnik, klasifikacijski rang 1., Odluke o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Novog Vinodolskog (Službene novine PGŽ 40/10 i 8/15) službenik ima pravo na koeficijent za obračun plaće – 2,87, uz osnovicu za izračun plaće 4.171,61 kn.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU
JAVNOG NATJEČAJA
Obavijest i upute o pravnim i drugim izvorima za pripremanje kandidata za provjeru znanja i sposobnosti
************************
I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA ZA IMENOVANJE PROČELNIKA U UPRAVNO TIJELO GRADA NOVOG VINODOLSKOG
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA
Klasa: 112-01/16-10/2
Urbroj: 2107/02-05-16-3
Dana 23. svibnja 2016. godine
I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA ZA IMENOVANJE PROČELNIKA U UPRAVNO TIJELO GRADA NOVOG VINODOLSKOG
Temeljem Zaključka zamjenika gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Velimira Piškulića, oec., od 09. svibnja 2016. godine raspisan je Javni natječaj za imenovanje pročelnika/ica u Upravno tijelo Grada
Novog Vinodolskog, a na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od tri mjeseca, koji je objavljen u NN RH 44/16 od 11. svibnja 2016. godine.
Podnesena je prijava za imenovanje pročelnika/ice u Upravno tijelo Grada Novog Vinodolskog kako slijedi:
• Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti
• Dražen Tomić, Kralja Zvonimira 22, Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i potpuna.
Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa navedenim kandidatom provesti dana 30. svibnja 2016. godine s početkom u 09.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatom, ako za pismeni dio provjere znanja ostvari 50 % bodova, provesti intervju.
POVJERENSTVO:
1. Maja Pilepić, predsjednik
2. Vesna Mrzljak, član
3. Tomislav Cvitković, član
I.IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA ZA IMENOVANJE PROČELNIKA U UPRAVNO TIJELO GRADA NOVOG VINODOLSKOG
************************
II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA O RANG LISTI ZA IMENOVANJE PROČELNIKA UPRAVNOG TIJELA GRADA NOVOG VINODOLSKOG
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA
Klasa: 112-01/16-10/2
Urbroj: 2107/02-05-16-4
Novi Vinodolski, dana 10. lipnja 2016. godine
Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11) Povjerenstvo za provedbu natječaja donosi dana 10. lipnja 2016. godine
II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA O RANG LISTI ZA IMENOVANJE PROČELNIKA UPRAVNOG TIJELA GRADA NOVOG VINODOLSKOG
Provedena je prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata za radno mjesto pročelnika Upravnog tijela za opće poslove i društvene djelatnosti Grada Novog Vinodolskog, dana 30. svibnja 2016. s početkom u 09,00 sati u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranica Grada, oglasne ploče Grada, 5 dana prije provjere i to kako slijedi:
•Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti
1. Dražen Tomić, Kralja Zvonimira 22, 51250 Novi Vinodolski
Pismenoj provjeri znanja pristupio je kandidat Dražen Tomić i ostvario rezultate iznad 50% i pristupio intervjuu.
– Dražen Tomić, završio je provjeru znanja i sposobnosti sa prosjekom bodova – 8,3 bodova u pismenom testu znanja i intervju 9 bodova.
Povjerenstvo utvrđuje rang listu kako slijedi :
•Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti
1. Dražen Tomić, Kralja Zvonimira 22, 51250 Novi Vinodolski
i istu prosljeđuje zamjeniku gradonačelniku koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog Velimiru Piškuliću, oec., na donošenje Rješenja o imenovanju i Rješenja o rasporedu .
POVJERENSTVO
1.Maja Pilepić, predsjednik, v.r.
2.Vesna Mrzljak, član, v.r.
3.Tomislav Cvitković, član, v.r.
II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA O RANG LISTI ZA IMENOVANJE PROČELNIKA UPRAVNOG TIJELA GRADA NOVOG VINODOLSKOG
Na temelju Odluke o objavi javnog natječaja za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanja javne rasvjete, KLASA: 310-02/16-20/7, URBROJ: 2107/02-04-16-3 od 03. svibnja 2016. godine, zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novi Viinodolski, objavljuje
NATJEČAJ
za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanja javne rasvjete na području Grada Novi Vinodolski
I.PREDMET NATJEČAJA je odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje poslova održavanja javne rasvjete na području Grada Novi Vinodolski na rok od četiri godine.
II.Dokumentacija za nadmetanje, te detaljne upute, podižu se u Gradu Novi Vinodolski, Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje, Trg Vinodolskog zakona 1, uz dokaz o uplati troškova tender dokumentacije u iznosu od 500,00 kn. Trošak tender dokumentacije uplaćuje se na žiro račun Grada Novi Vinodolski HR7323900011829000002, poziv na broj HR68-7706-OIB sa svrhom uplate „javna rasvjeta-trošak natječajne dokumentacije“.
Rok za dostavu ponude je 23. svibnja 2016. godine do 12,00 sati.
Ponude se šalju u zatvorenoj koverti na adresu Grad Novi Vinodolski, Povjerenstvo za provedbu postupka javnog natječaja, Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski sa naznakom „Ponuda za ugovorno održavanje javne rasvjete – ne otvaraj“.
III.OTVARANJE PONUDA izvršit će se javno 23. svibnja 2016. godine u 12,00 sati, otvaranju ponuda mogu biti prisutni natjecatelji, odnosno njihovi ovlašteni zastupnici.
IV.ODLUKU O DODJELI POSLOVA UGOVORNOG ODRŽAVANJA JAVNE RASVJETE donosi Gradsko vijeće Grada Novi Vinodolski na temelju financijske povoljnosti ponude. Najpovoljnija ponuda je ponuda sa najnižom cijenom, a uz uvjet dostave dokumentacije za ocjenu sposobnosti ponuditelja iz točke II. ovog Natječaja.
Natjecatelji će biti obaviješteni o Odluci o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje javne rasvjete na području Grada Novi Vinodolski u roku od 8 dana od dana donošenja iste. Protiv Odluke
žalba nije dopuštena već se može pokrenuti upravni spor.
Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne odabira niti jednog ponuditelja.
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA
KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
Natječaj za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanja javne rasvjete na području Grada Novi Vinodolski
Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH br. 86/08 i 61/11) pročelnik Upravnog Odjela za financije i javnu nabavu Grada Novi Vinodolski raspisuje
O G L A S
– za prijam u službu za radno mjesto – viši stručni suradnik – rizničar – u Upravni odjel za financije i javnu nabavu – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme uz obvezni probni rad od dva mjeseca, a zbog zamjene duže vrijeme odsutne službenice
Uvjeti:
– magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke,
– najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
– poznavanje rada na računalu.
Pored navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu iz čl. 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, a u službu ne može biti primljena osoba kod koje postoje zapreke prijama u službu propisane člancima 15. i 16. Zakona.
Uvjet magistar struke ili stručni specijalist struke, na temelju članka 35. stavak 1. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 74/10) ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle visoku stručnu spremu.
Na oglas se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi koji se koriste u ovom natječaju za osobe u muškom rodu upotrebljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
Poseban uvjet je i položen državni stručni ispit, ali natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijama u službu.
Kandidat koji ima pravo prednosti pri prijamu u službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima te uz prijavu priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta.
Uz pisanu prijavu na oglas kandidati su obvezni priložiti u preslici:
– životopis
– dokaz o hrvatskom državljanstvu -domovnica ili osobna iskaznica
– dokaz o stručnoj spremi – diploma
– uvjerenje o položenom državnom stručnom ispitu
– uvjerenje da nije pokrenut kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci
– vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje prepreke iz članka 15. i 16. Zakona
– dokaz o poznavanju rada na računalu (preslika iz index-a, potvrda ..)
– dokaz o ukupnom radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od jedne godine koje se dokazuje:
a) elektronički zapis, odnosno potvrda iz Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i
b) preslika ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrda poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi)
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat, a prije donošenja rješenja o prijamu u službu.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u oglasu.
Nepravodobne i neuredne prijave na oglas neće se razmatrati niti će podnositelj neuredne prijave biti pozvan na dopunu prijave. Osobe koje podnesu nepravodobne ili neuredne prijave na oglas ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz
oglasa, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na oglas.
Za kandidate koji ispunjavaju uvjete iz oglasa provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti pismenim testom i intervjuom.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja, područje provjere te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navest će se na web stranici Grada Novi Vinodolski www.novi-vinodolski.hr i oglasnoj ploči Gradske uprave najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja smatra se da je povukao prijavu na oglas.
Prijave na oglas podnose se u roku od 8 dana od objave oglasa na web stranicama Zavoda neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Novi Vinodolski ili poštom na adresu: Grad Novi Vinodolski, Ured Grada, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski , s naznakom «Oglas za viši stručni suradnik – rizničar ».
O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po raspisanom oglasu ne mora se izvršiti izbor te se donosi odluka o poništenju oglasa. Protiv odluke o poništenju oglasa nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.
GRAD NOVI VINODOLSKI
O G L A S – za prijam u službu za radno mjesto – viši stručni suradnik – rizničar – u Upravni odjel za financije i javnu nabavu – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme
*****************
Klasa: 112-03/16-30/1
UR. broj: 2107/02-05-16-2
Novi Vinodolski, 14. travanj 2016. godine
Tel. 051/554 – 353
e-mail: [email protected]
Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11), a u svezi s Oglasom objavljenim na web stranicama Zavoda za zapošljavanje dana 12. travnja 2016. godine, Grad Novi Vinodolski objavljuje
OBAVIJEST I UPUTE O PRAVNIM I DRUGIM IZVORIMA ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI
Za kandidate koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa za radno mjesto – viši stručni suradnik- rizničar – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme zbog zamjene duže odsutne službenice u Upravni odjel za financije i javnu nabavu , provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje:
1. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine RH broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i 137/15),
2. Zakon o proračunu (Narodne novine RH broj 87/08, 136/12 i 15/15)
3. Zakon o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija (Narodne novine RH broj 121/14)
4. Pravilnik o proračunskom računovodstvu i računskom planu (Narodne novine RH broj 124/14 i 115/15)
5. Pravilnik o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (Narodne novine RH broj 3/15, 93/15 i 135/15)
6. Pravilnik o izvještavanju u neprofitnom računovodstvu i registru neprofitnih organizacija (Narodne novine RH broj 31/15)
Imena i prezimena kandidata prijavljenih na Oglas koji ispunjavaju formalne uvjete propisane Oglasom, kao i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti objavit će se na web stranici Grada www.novi-vinodolski.hr i oglasnoj ploči Grada najmanje 5 dana prije održavanja provjere znanja.
Pravila testiranja
Postupak provjere znanja i sposobnosti provodi Povjerenstvo za provedbu Oglasa.
Po dolasku na provjeru znanja i sposobnosti od kandidata će biti zatražene osobne iskaznice radi utvrđivanja identiteta .
Smatra se da je kandidat, koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja, povukao prijavu na Oglas.
Za provjeru znanja kandidatima će biti podijeljena pitanja za provjeru znanja koja su jednaka za sve kandidate.
Pismena provjera znanja sastoji se od :
1. Pet pitanja iz Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine RH broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i 137/15),
2. Pet pitanja iz Zakona o proračunu (Narodne novine RH broj 87/08, 136/12 i 15/15)
3. Pet pitanja iz Zakona o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija (Narodne novine RH broj 121/14)
4. Pet pitanja iz Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu (Narodne novine RH broj 124/10 i 115/15)
5. Pet pitanja iz Pravilnika o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (Narodne novine RH broj 3/15, 93/15 i 135/15)
6. Pet pitanja iz Pravilnika o izvještavanju u neprofitnom računovodstvu i registru neprofitnih organizacija (Narodne novine RH broj 31/15)
Pismena provjera znanja ukupno traje 60 minuta .
Za svaki odgovor dodjeljuje se određeni broj bodova – do 10.
Smatra se da je kandidat zadovoljio na testiranju ako je za pismeni dio provjere znanja ostvario 50% bodova te se sa njim provodi intervju.
Intervju se provodi istog dana kada i provjera znanja.
Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u službi. Rezultati intervjua se boduju na isti način kao i provjera znanja odnosno za svaki odgovor kandidat može dobiti do 10 bodova.
Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja listu pročelniku Upravnog odjela za financije i javnu nabavu koji donosi rješenje o prijmu.
Navedeno rješenje će biti dostavljeno svim kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete propisane u oglasu.
Opis poslova za radno mjesto :
– priprema posebna financijska izvješća za potrebe korisnika, vodi blagajničko poslovanje, unosi izvadtke platnog prometa te ih knjiži u sve formirane analitike za korisnike proračuna, vodi evidenciju ulaznih i izlaznih računa,
– vrši evidenciju knjiga isprava (ugovori, zaključci, odluke, rješenja, odobrenja) te prati njihova izvršenja, izvršava plaćanja temeljem naloga (gradonačelnika, upravnih tijela Grada i korisnika proračuna), vodi evidenciju socijalne skrbi te obračunava putne naloge i izvršava plaćanja temeljem obračunatih naloga,
– temeljem dokumentacije podiže gotov novac sa računa i vrši njegovu isplatu, te za isplate izrađuje blagajnički izvještaj, prima uplate i vrši polog na žiro račun, vodi evidencije ulaznih računa te evidentira i aktivira izdana i pripremljena sredstva osiguranja plaćanja za Grad i korisnike proračuna,
– prati zakonske propise i opće akte, surađuje sa državnim i drugim tijelima te pravnim osobama,
– obavlja i druge poslove određene zakonom, aktima Grada, po nalogu gradonačelnika i pročelnika Upravnog odjela
Podaci o plaći : temeljem članka 2. točka 8, viši stručni suradnik, klasifikacijski rang 6., Odluke o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Novog Vinodolskog (Službene novine PGŽ 40/10 i 8/15) službenik ima pravo na koeficijent za obračun plaće – 1,99.
GRAD NOVI VINODOLSKI
OBAVIJEST I UPUTE O PRAVNIM I DRUGIM IZVORIMA ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI
**********
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA
Klasa: 112-03/16-20/1
Urbroj: 2107/02-05-16- 3
Dana 26. travnja 2016. godine
I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA ZA
PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO
Temeljem Odluke pročelnika Upravnog odjela Zorana Tomića, dipl.oec., uz suglasnost zamjenika gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog Velimira Piškulića oec., od 12. travnja 2016. godine raspisan je Oglas na Zavodu za zapošljavanje i web stranicama Grada, dana 12. travnja 2016. godine za radno mjesto – Viši stručni suradnik/suradnica – rizničar/rizničarka u Upravni odjel za financije i javnu nabavu, magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke sa najmanje jednom godinom radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, a na određeno vrijeme, a zbog zamjene duže vrijeme odsutne službenice.
Podneseno je devet (9) prijava i to:
1. Katarina Bednaš, Zagrebačka 3, 51000 Rijeka
Prijava pravovremena i potpuna
2. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, 51000 Rijeka
Prijava pravovremena i potpuna
3. Jelena Lukanović, Gorice 51, 51215 Kastav
Prijava pravovremena i potpuna
4. Ivona Rožman, Vozišće 12 a, 51216 Viškovo
Prijava pravovremena i potpuna
5. Andrijana Lekaj Šoštarić, Građanske škole 1,
51250 Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i potpuna
6. Daria Maravić, Viškovo 42/a, 51216 Viškovo
Prijava pravovremena i potpuna
7. Ismar Velić, Rastočine 6, 51000 Rijeka
Prijava pravovremena i potpuna
8. Kristina Šilipetar, Čemernica Lonjska 83,
10312 Kloštar Ivanić
Prijava pravovremena i neuredna –
kandidatkinja ne zadovoljava uvjet –
najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim
poslovima
9. Eni Stilin, Istarska 10, 51250 Novi Vinodolski
Prijava pravovremena i potpuna
Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa slijedećim kandidatima:
1. Katarina Bednaš, Zagrebačka 3, 51000 Rijeka
2. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, 51000 Rijeka
3. Jelena Lukanović, Gorice 51, 51215 Kastav
4. Ivona Rožman, Vozišće 12 a, 51216 Viškovo
5. Andrijana Lekaj Šoštarić, Građanske škole 1,
51250 Novi Vinodolski
6. Daria Maravić, Viškovo 42/a, 51216 Viškovo
7. Ismar Velić, Rastočine 6, 51000 Rijeka
8. Eni Stilin, Istarska 10, 51250 Novi Vinodolski
provesti dana 03. svibanj 2016. godine s početkom u 10.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako za pismeni dio provjere znanja ostvare najmanje 50 % bodova, provesti intervju.
POVJERENSTVO:
1. Maja Pilepić, predsjednik
2. Vesna Mrzljak, član
3. Tomislav Cvitković, član
I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA ZA PRIJAMU RADNI ODNOS NA ODREĐENO
********************
II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU NATEJČAJA O RANG LISTI ZA PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA
Klasa: 112-03/16-20/1
Urbroj: 2107/02-05-16-4
Novi Vinodolski, dana 03. svibnja 2016. godine
Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11) Povjerenstvo za provedbu natječaja donosi dana 03. svibnja 2016. godine
II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU NATJEČAJA O RANG LISTI ZA PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO
Provedena je prethodna provjere znanja kandidata za radno mjesto – Viši stručni suradnik – rizničar, dana 03. svibnja 2016. godine s početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranica Grada, oglasne ploče Grada, 5 dana prije provjere i to slijedeći kandidati:
1. Katarina Bednaš, Zagrebačka 3, 51000 Rijeka
2. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, 51000 Rijeka
3. Jelena Lukanović, Gorice 51, 51215 Kastav
4. Ivona Rožman, Vozišće 12 a, 51216 Viškovo
5. Andriana Lekaj Šostarić, Građanske škole 1, 51250 Novi Vinodolski
6. Daria Maravić, Viškovo 42/a, 51216 Viškovo
7. Ismar Velić, Rastočine 6, 51000 Rijeka
8. Eni Stilin, Istarska 10, 51250 Novi Vinodolski
Pismenoj provjeri znanja pristupila je slijedeća kandidatkinja, ostvarila rezultate iznad 50% te pristupila intervjuu:
– Andriana Lekaj Šostarić, Građanske škole 1, 51250 Novi Vinodolski,
-pismena provjera sa 8,1 boda i intervju sa 9 bodova.
Provjeri znanja i sposobnosti nisu pristupili :
1. Katarina Bednaš, Zagrebačka 3, 51000 Rijeka
2. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, 51000 Rijeka
3. Jelena Lukanović, Gorice 51, 51215 Kastav
4. Ivona Rožman, Vozišće 12 a, 51216 Viškovo
5. Daria Maravić, Viškovo 42/a, 51216 Viškovo
6. Ismar Velić, Rastočine 6, 51000 Rijeka
7. Eni Stilin, Istarska 10, 51250 Novi Vinodolski
te se smatra da su povukli svoju prijavu na natječaj.
Povjerenstvo utvrđuje rang listu kako slijedi :
1. Andriana Lekaj Šostarić, Građanske škole 1, 51250 Novi Vinodolski
i istu prosljeđuje pročelniku Upravnog odjela za financije i javnu nabavu na donošenje Rješenje o prijamu i Rješenja o rasporedu .
POVJERENSTVO
1. Maja Pilepić, predsjednik
2. Vesna Mrzljak, član
3. Tomislav Cvitković, član
II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU NATJEČAJA O RANG LISTI ZA PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO
Na temelju članka 15. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode uduge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine PGŽ 30/15) objavljuje se slijedeća
O B A V I J E S T
U skladu sa člankom 6. stavak 3. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN RH broj 26/15) sredstva iz Proračuna Grada Novog Vinodolskog za 2016. godinu dodjelila su se izravno bez sudjelovanja u javnom natječaju
DOBROVOLJNOM VATROGASNOM DRUŠTVU
SAN MARINO NOVI VINODOLSKI
te se sklopio Ugovor o financiranju djelatnosti na iznos od 950.000,00 kn.
GRAD NOVI VINODOLSKI
KLASA: 400-02/16-20/4
URBROJ: 2107/02-05-16-5
Novi Vinodolski, 11. ožujka 2016. godine
Na temelju članka 15. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode uduge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine PGŽ 30/15) objavljuje se slijedeća
O B A V I J E S T
U skladu sa člankom 6. stavak 3. alineja 2. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranjanprograma i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN RH broj 26/15) sredstva iz Proračuna Grada Novog Vinodolskog za 2016. godinu dodjelila su se izravno bez sudjelovanja u javnom natječaju
UDRUŽENJE OBRTNIKA GRADA NOVOG VINODOLSKOG
te se sklopio Ugovor o financiranju djelatnosti na iznos od 15.000,00 kn
GRAD NOVI VINODOLSKI