Javni natječaji


15. ožujka 2016.

ODLUKA O ISPUNJAVANJU FORMALNIH UVJETA NATJEČAJA ZA UDRUGE U 2016. GODINI

Na temelju čl. 28., alineje 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro […]

Na temelju čl. 28., alineje 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN RH broj 26/15) i čl. 25., stavka 1. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanja prijava je na 2. sjednici održanoj 29. veljače 2016. godine donijelo

 

ODLUKU

1. Povjerenstvo je u postupku provjere ispunjavanja formalnih uvjeta raspisanih Javnih natječaja utvrdilo da su sve prijavljene udruge ispunile formalne uvjete iz članka 24. Pravilnika, i to kako slijedi iz raspisanih područja Javnih natječaja:

 

a) Javni natječaj za sufinanciranje projekata i programa koje provode udruge u športu i tehničkoj kulturi Grada Novog Vinodolskog za 2016. godinu :

 

Boćarski klub Zagon

Plivački klub Vinodol

Ženski rukometni klub Vinodol

Tenis klub Vinodol

Nogometni klub Vinodol

Šahovski klub Zrinski Frankopan

Boćarski klub Radinje

Košarkaški klub Vinodol

Kuglački klub Vinodol

Klub jahanja Galop

ŠRU Vrulja

Ronilački klub Vinodol

JKYC Burin

Rukometni klub Vinodol

MNK Viktorija – Podbaran

Lovačko društvo Košutnjak

Karate klub Tensho

Boćarski klub Klenovica

Boćarski klub Plužnice

 

b) Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga iz područja socijalne i zdravstvene skrbi i ostalih područja javnih potreba Grada Novi Vinodolski za 2016.g. :

 

Udruga osoba s mišićnom distrofijom PGŽ

Udruga 51+

Udruga HVIDR-a Crikvenica

UABA Grada Crikvenice, Novog Vinodolskog i Općine Vinodolske

Udruga roditelja s poteškoćama u razvoju „Novi korak“

UHDDR Novi Vinodolski

Hrvatski časnički zbor Vinodol

Matica umirovljenika Grada Novi Vinodolski

GDCK Novi Vinodolski

Zajednica udruga HVIDR-a PGŽ

Udruga žena operiranih dojki Nada – Rijeka

UDVDR Novi Vinodolski

Udruga pčelara Grada Novi Vinodolski

Udruga uzgajivača Hrvatskog hladnokrvnjaka „Primorac“

 

c) Javni natječaj za predlaganje manifestacija u Gradu Novom Vinodolskom za 2016.g.

 

Zavičajna udruga Klenovica

JKYC Burin

Društvo za sportsku rekreaciju Sportart

KUD Ilija Dorčić

 

 

d) Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga iz područja kulture Grada Novi Vinodolski za 2016.g. :

 

Udruga za očuvanje narodnih običaja Povile

Savez udruga – Hrvatski sabor kulture

Zavičajna udruga Klenovica

Umjetnička organizacija Art Novi

Moto klub Jahači Vinodolskog zakona

Udruga Breze

Katedra čakavskog sabora Novljansko kolo

Klapa Puntape

KUD Ilija Dorčić

HCK Gradsko društvo Crvenog križa

Udruga Ružica Vinodola

Udruga za narodne običaje Ledenice

Udruga za narodne običaje Zagon

Klapa Vinčace

Zavičajna udruga Plužnice Gornji Zagon

 

 

2. Projekti i programi udruga iz točke 1. upućuju se na stručno ocjenjivanje povjerenstvu u skladu s člankom 26. Pravilnika.

 

POVJERENSTVO ZA PROVJERU ISPUNJAVANJA PROPISANIH UVJETA NATJEČAJA I OCJENJIVANJA PRIJAVA               

 

KLASA : 400-02/15-20/12

URBROJ : 2107/02-04-16-6

 

Odluka o ispunjavanju formalnih uvjeta natječaja

 

9. ožujka 2016.

OBAVIJEST O IZRAVNOM UGOVARANJU

KLASA: 400-02/16-20/4URBROJ: 2107/02-05-16-4Novi Vinodolski, 08.  ožujka 2016. godine Na temelju  članka 15. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro […]

KLASA: 400-02/16-20/4
URBROJ: 2107/02-05-16-4
Novi Vinodolski, 08.  ožujka 2016. godine

Na temelju  članka 15. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode uduge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine PGŽ 30/15) objavljuje se slijedeća

                                O B A V I J E S T

    1. U skladu sa člankom 6. stavak 3. alineja 3. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranjanprograma i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN RH broj 26/15) sredstva iz Proračuna Grada Novog Vinodolskog za 2016. godinu dodjelila su se izravno bez sudjelovanja u javnom natječaju

                        GRADSKO DRUŠTVO CRVENOG KRIŽA 
te se sklopio Ugovor o financiranju djelatnosti na iznos od 72.000,00 kn

     2. U skladu sa člankom 6. stavak 3. alineja 2. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranjanprograma i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN RH broj 26/15) sredstva iz Proračuna Grada Novog Vinodolskog za 2016. godinu dodjelila su se izravno bez sudjelovanja u javnom natječaju

                 UDRUGA ZA POMOĆ U KUĆI STARIJIM I NEMOĆNIM OSOBAMA
                                 GRADA NOVI VINODOLSKI 
te se sklopio Ugovor o financiranju djelatnosti na iznos od 250.000,00 kn

                                           GRAD NOVI VINODOLSKI

Obavijest o izravnom ugovaranju
2. ožujka 2016.

JAVNI NATJEČAJ ZA PRIJAM U SLUŽBU ZA RADNO MJESTO REFERENT ZA KOMUNALNU NAKNADU I SPOMENIČKU RENTU

Na temelju članka 17. i članka  19.  stavak 1. i 4.    Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN […]

Na temelju članka 17. i članka  19.  stavak 1. i 4.    Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH br. 86/08  i 61/11)  pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno
planiranje Grada Novi Vinodolski raspisuje

                                    J A V N I    N A T J E Č A J

– za prijam u službu  za radno mjesto – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, Odsjek za komunalni sustav i zaštitu okoliša – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od tri mjeseca 
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u članku 12. ZSN-a  te sljedeće posebne

uvjete:
–    srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili druge struke
–    najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
–    poznavanje rada na računalu.
Na natječaj se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi koji se koriste u ovom natječaju za osobe u

muškom rodu upotrebljeni  su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti u preslici:
–    životopis
–    dokaz o hrvatskom državljanstvu -domovnica ili osobna iskaznica
–    dokaz o stručnoj spremi –  svjedodžba
–    uvjerenje o položenom državnom stručnom ispitu
–    original uvjerenje da nije pokrenut kazneni postupak, ne starije od 6          mjeseci
–    vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje prepreke iz      članka 15. i 16. Zakona
–    dokaz o poznavanju  rada na računalu
–    dokaz o ukupnom radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u   trajanju  od jedne godine :
–    elektronički zapis, odnosno potvrda iz Hrvatskog zavoda za mirovinsko   osiguranje i preslika ugovora ili rješenja o rasporedu  ili potvrda poslodavca   (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi)
Poseban uvjet je položen državni stručni ispit, ali natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit uz obvezu da ga polože  u roku od godine dana  od prijama u službu.
U službu ne može biti primljena osoba kod koje postoje zapreke prijama u službu propisane člancima 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi .
Kandidat koji ima pravo prednosti pri prijamu u službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima te uz prijavu priložiti  sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat, a  prije donošenja rješenja o prijamu u službu.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Nepravodobne i neuredne prijave na natječaj neće se razmatrati niti će podnositelj neuredne prijave biti pozvan na dopunu prijave. Osobe koje podnesu nepravodobne ili neuredne prijave na natječaj ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj.
Za kandidate koji ispunjavaju uvjete iz natječaja provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti pismenim testom i intervjuom.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja, područje provjere te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navest će se  na web stranici Grada Novi Vinodolski
www.novi-vinodolski.hr i oglasnoj ploči Gradske uprave  najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja smatra se da je povukao prijavu na natječaj.
Prijave na natječaj podnose se u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Novi Vinodolski ili poštom na adresu: Grad Novi Vinodolski,  Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski , s naznakom «Natječaj za referenta za komunalnu naknadu i spomeničku rentu».
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po raspisanom natječaju ne mora se izvršiti izbor  te se donosi odluka o poništenju natječaja. Protiv odluke o poništenju natječaja nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.

                                                                                         GRAD   NOVI VINODOLSKI

 

Javni natječaj za prijam za službu za radno mjesto referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu

 

******************

 

Klasa: 112-02/16-20/1
UR. broj: 2107/02-05-16-2
Novi Vinodolski, 04. ožujka 2016.
Tel. 051/554 – 353
e-mail: [email protected]

    Na temelju članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11), a u svezi s Javnim natječajem   objavljenim u Narodnim novinama RH broj 19/16 dana 02. ožujka 2016. godine  i na  web stranicama Grada Novi Vinodolski, objavljuje se

OBAVIJEST I UPUTE O PRAVNIM I DRUGIM IZVORIMA ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI

Za kandidate koji ispunjavaju formalne uvjete iz Javnog natječaja  za radno mjesto – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, Odsjek za komunalni sustav i zaštitu okoliša – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od tri mjeseca, provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.

Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje:
1.Zakon o komunalnom gospodarstvu (NN RH broj 36/95, 109/95, 21/96, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 144/12 i 94/13, 147/14 i 36/15),
2. Odluka o komunalnoj naknadi (Službene novine PGŽ broj 53/13)
3. Odluka o visini spomeničke rente (Službene novine PGŽ broj 7/04)

Imena i prezimena kandidata  prijavljenih na Javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete propisane natječajem, kao i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti objavit će se na web stranici Grada
www.novi-vinodolski.hr i oglasnoj ploči Grada najmanje 5 dana prije održavanja provjere znanja.

Pravila testiranja
Postupak provjere znanja i sposobnosti provodi Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja.
Po dolasku na provjeru znanja i sposobnosti od kandidata će biti zatražene osobne iskaznice radi utvrđivanja identiteta .
Smatra se da je kandidat, koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja, povukao prijavu na Javni natječaj .
Za provjeru znanja kandidatima će biti podijeljena pitanja za provjeru znanja koja su jednaka za sve kandidate.

Pismena provjera znanja sastoji se od :
1. – 5 pitanja iz Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN RH broj 36/95, 109/95, 21/96, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 144/12 i 94/13, 147/14 i 36/15),
2. – 5 pitanja iz Odluke o komunalnoj naknadi (Službene novine PGŽ broj 53/13),
3. – 5 pitanja iz Odluke o visini spomeničke rente (Službene novine PGŽ broj 7/04)

Pismena provjera znanja ukupno traje 60 minuta .
Za svaki odgovor dodjeljuje se određeni broj bodova  –  do  10.
Smatra se da je kandidat zadovoljio na testiranju ako je za pismeni dio provjere znanja ostvario 50% bodova te se sa njim provodi intervju.
Intervju se provodi istog dana kada i provjera znanja.
Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u službi. Rezultati intervjua se boduju na isti način kao i provjera znanja odnosno za svaki odgovor kandidat može dobiti  do 10 bodova.
Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja listu  pročelnici Upravnog odjela koja donosi rješenje o prijmu. Navedeno rješenje će biti dostavljeno svim kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete propisane u Javnom natječaju.

Opis poslova za radno mjesto :
–    utvrđuje obvezu plaćanja komunalne naknade i spomeničke rente, obrađuje zahtjeve za oslobađanje i umanjenje obveze komunalne naknade, vrši njen obračun i izdaje račune.
–    obavlja i druge poslove određene zakonom, aktima Grada, po nalogu gradonačelnika, pročelnika Upravnog odjela i voditelja Odsjeka.

Podaci o plaći : temeljem članka 2. točka 11.,tajnik, referent (administrativni, upravni, računovodstveni), referent – komunalni redar – prometni redar, referent – komunalni redar, klasifikacijski rang 11., Odluke o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Novog Vinodolskog (Službene novine PGŽ 40/10 i
8/15) službenik ima pravo na  koeficijent za obračun plaće – 1,44.

                                                         GRAD NOVI VINODOLSKI

 

Obavijest i upute za testiranje kandidata – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu

 

 

*******

I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG

        NATJEČAJA ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA
Klasa: 112-02/16-20/1
Urbroj: 2107/02-05-16-3
Dana 14. ožujka 2016. godine
       

              I. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG

                    NATJEČAJA  ZA  PRIJAM U RADNI ODNOS

       

Temeljem Odluke zamjenika gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika, Velimira Piškulića, oec., od 15. veljače 2016. godine raspisan je Javni natječaj za  radno mjesto – Referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – 1 izvršitelj/ica u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili druge struke,  najmanje jednom godinom radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu, a na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca, koji je objavljen u NN RH broj 19/16 od 02. ožujka 2016. godine. Javni natječaj je bio otvoren do 10. ožujka 2016. godine.

Prijava Matee Rubčić, A. Mažuranića 79, Novi Vinodolski je nepravodobna te se ista ne smatra kandidatom prijavljenim na javni natječaj.
       

Podneseno je deset (10)  prijava u roku i to:
1. Renato Puhalo, Matije Mažuranića 23/a, Novi Vinodolski
     Prijava pravovremena i potpuna
2. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
     Prijava pravovremena i potpuna
3. Eni Stilin, Istarska 10, Novi Vinodolski
     Prijava pravovremena i potpuna
4. Aleksandar Antić, Andrije Antića 8, Selce
     Prijava pravovremena i neuredna
5. Snježana Karlović, Korzo hrvatskih branitelja 17, Novi Vinodolski
     Prijava pravovremena i potpuna
6. Maja Stošić, Panos 8, Novi Vinodolski
    Prijava pravovremena i potpuna
7. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, Rijeka
    Prijava je pravovremena i potpuna
8. Ivana Rubčić, Prisika 17, Novi Vinodolski
     Prijava je pravovremena i potpuna
9. Katika Kalanj, Zagonjska 10, Novi Vinodolski
     Prijava je pravovremena i neuredna
10.Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka
      Prijava je pravovremena i neuredna

            Prijave Barbare Sparožić i Katike Kalanj su neuredne jer podnositeljice u prijavi nisu podnijela presliku ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi) kao niti izjavu da za prijam u službu ne postoje prepreke iz članka 15. i 16. Zakona.
            Prijava Aleksandra Antića je neuredna jer podnositelj u prijavi nije podnio presliku ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi) kao niti dokaz o poznavanju rada na računalu.

            Gore navedene neuredne prijave neće se razmatrati, te se Barbara Sparožić, Katika Kalanj i Aleksandar Antić  ne smatraju  kandidatima prijavljenim na natječaj.

                  Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa  kandidatima:

1. Renato Puhalo, Matije Mažuranića 23/a, Novi Vinodolski
2. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
3. Eni Stilin, Istarska 10, Novi Vinodolski
4. Snježana Karlović, Korzo hrvatskih branitelja 17, Novi Vinodolski
5. Maja Stošić, Panos 8, Novi Vinodolski
6. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, Rijeka
7. Ivana Rubčić, Prisika 17, Novi Vinodolski

             provesti dana 22. ožujka 2016. s početkom u 09.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju.
 
                                                              POVJERENSTVO:
                                                             

                                                             1. Maja Pilepić, predsjednik,

                                                             2.    Vesna Mrzljak,član,

                                                             3. Tomislav Cvitković,član

 

I. Izvješće Povjerenstva za provedbu javnog natječaja za prijam u radni odnos – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu

 

*******

 II. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA  O  RANG LISTI  ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

 

 

 

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA
Klasa: 112-02/16-20/1
Urbroj: 2107/02-05-16-4
Novi Vinodolski, dana 31. ožujka 2016. godine
        Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj)

samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11) Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donosi dana 31. ožujka 2016. godine

 II. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA  O  RANG LISTI  ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

Provedena   je prethodna provjere znanja kandidata za radno mjesto – referent za komunalnu naknadu i spomeničku

rentu, dana 22. ožujka 2016. godine  s početkom u 9,00 sati  u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili

obaviješteni putem web stranica Grada,  oglasne ploče Grada,  5 dana prije provjere  i to slijedeći kandidati:
1. Renato Puhalo, Matije Mažuranića 23/a, Novi Vinodolski
2. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
3. Eni Stilin, Istarska 10, Novi Vinodolski
4. Snježana Karlović, Korzo hrvatskih branitelja 17, Novi Vinodolski
5. Maja Stošić, Panos 8, Novi Vinodolski
6. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, Rijeka
7. Ivana Rubčić, Prisika 17, Novi Vinodolski

Pismenoj provjeri znanja pristupili su:
1. Snježana Karlović, Korzo hrvatskih branitelja 17, Novi Vinodolski
2. Maja Stošić, Panos 8, Novi Vinodolski
3. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, Rijeka
4. Ivana Rubčić, Prisika 17, Novi Vinodolski

Provjeri znanja i sposobnosti nisu  pristupili:
1. Renato Puhalo, Matije Mažuranića 23/a, Novi Vinodolski
2. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka
3. Eni Stilin, Istarska 10, Novi Vinodolski
te se smatra da su  povukli svoju prijavu na javni natječaj.

            Pismenoj provjeri znanja  pristupile su slijedeće kandidatkinje i ostvarile rezultate iznad 50% te pristupile intervjuu:

1. Snježana Karlović, Korzo hrvatskih branitelja 17, Novi Vinodolski – pismena provjera  6,4 boda i intervju 8 bodova
2. Maja Stošić, Panos 8, Novi Vinodolski- pismena provjera  9,9 bodova i intervju 8,6 bodova

3. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, Rijeka – pismena provjera  9,1 bod i intervju 8 bodova
4. Ivana Rubčić, Prisika 17, Novi Vinodolski –  pismena provjera 10 bodova i intervju 9,4 boda.

    Povjerenstvo utvrđuje rang listu kako slijedi :

1. Ivana Rubčić, Prisika 17, Novi Vinodolski – ukupno bodova 19,4
2. Maja Stošić, Panos 8, Novi Vinodolski – ukupno bodova 18,5
3. Ivana Bogati, Zametska ulica 3, Rijeka – ukupno bodova 17,1
4. Snježana Karlović, Korzo hrvatskih branitelja 17, Novi Vinodolski – ukupno bodova    14,4 boda   

i istu prosljeđuje pročelniku Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje  na donošenje Rješenja o prijamu i Rješenja o rasporedu .

                                                                                   POVJERENSTVO

                                                                       1. Maja Pilepić, predsjednik, v.r.

                                                                       2. vesna Mrzljak, član, v.r.

                                                                       3. Tomislav Cvitković, član, v.r.

 

II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA O RANG LISTI ZA PRIJAM U RADNI ODNOS -(REFERENT ZA KOMUNALNU NAKNADU I SPOMENIČKU RENTU)
2. ožujka 2016.

OGLAS ZA PRIJAM U SLUŽBU NA ODREĐENO VRIJEME NA RADNO MJESTO REFERENTA – POMOĆNOG KOMUNALNOG REDARA

Pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje, na temelju članka 29., vezano uz članak 19. Zakona o službenicima i namještenicima u […]

Pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje, na temelju članka 29., vezano uz članak 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08 i 61/11– u nastavku teksta: ZSN), raspisuje

                                               OGLAS

za prijam u službu na određeno vrijeme u Grad Novi Vinodolski, Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, na radno mjesto referent- pomoćni komunalni redar – 1 izvršitelja- m/ž, na određeno vrijeme od šest mjeseci zbog privremenog povećanja opsega poslova uz obvezni probni rad od dva mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u članku 12. ZSN-a te slijedeće posebne uvjete:

– srednja stručna sprema upravne, tehničke, ekonomske  ili druge struke
–  najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
Radno iskustvo na odgovarajućim poslovima definirano je člankom 13. ZSN- a. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a. Prijavi je potrebno priložiti sljedeće u preslici:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu – osobna iskaznica, a može priložiti presliku domovnice,
 – svjedodžba kojom se potvrđuje ispunjavanje uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određene ovim oglasom,
 – vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a (izjavu nije potrebno ovjeravati),
– uvjerenje da podnositelj nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci,
– dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima – rješenje, ugovor, potvrda poslodavca ili sl.,
– uvjerenje o položenom državnom stručnom ispitu, ako kandidati imaju položen državni stručni ispit 
– potvrda ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.
Uredna prijava je ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu. Dopunu prijavi moguće je podnijeti zaključno do dana isteka oglasnog roka. Kandidat koji ima pravo prednosti kod prijma u službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za
ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i običnu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno običnu presliku potvrde o priznatom statusu iz koje se vidi
navedeno pravo. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas. Osobi se dostavlja pisana obavijest u kojoj se navode razlozi zbog kojih se ne smatra kandidatom prijavljenim na oglas. Osoba nema pravo podnošenja pravnog lijeka protiv te obavijesti. Natječajni postupak obuhvaća obaveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata pisanim testiranjem i intervjuom. Na prethodnu provjeru mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju uvjete iz Oglasa. Na web-stranici Grada Novog Vinodolskog ( www.novi-vinodolski.hr ) dostupan je opis poslova te podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, kao i podaci o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata te ostale informacije o natječajnom postupku. Na navedenoj
web-stranici te na oglasnoj ploči Grada bit će objavljeno vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave se podnose na adresu: Grad Novi Vinodolski,

Povjerenstvo za provedbu oglasa (referent- pomoćni komunalni redar), Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski, u roku od osam dana od dana objave oglasa u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Ispostava Crikvenica.

Prijave se mogu dostaviti i osobno u  Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.
Kandidati će o rezultatima biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po raspisanom Oglasu ne mora se izvršiti izbor te se donosi odluka o poništenju Oglasa. Protiv odluke o poništenju Oglasa nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.
                                                                        GRAD NOVI VINODOLSKI

 

OGLAS ZA PRIJAM U SLUŽBU NA ODREĐENO VRIJEME ZA RADNO MJESTO REFERNTA –  KOMUNALNOG REDARA

**********

 

Klasa: 112-03/16-30/1
UR. broj: 2107/02-05-16-2
Novi Vinodolski, 04. ožujka 2016.
Tel. 051/554 – 353
e-mail: [email protected]

    Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11), a u svezi s oglasom  objavljenim na web stranicama Zavoda za zapošljavanje i web stranicama Grada,  dana 02. ožujka 2016. godine , Grad Novi Vinodolski objavljuje

OBAVIJEST I UPUTE O PRAVNIM I DRUGIM IZVORIMA ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI

Za kandidate koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa  za radno mjesto – referent- pomoćni komunalni redar – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme zbog privremenog povećanja opsega poslova na određeno vrijeme od šest mjeseci uz obvezni probni rad od dva mjeseca,  u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.

Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje:

1.    Zakon o komunalnom gospodarstvu (NN RH broj 36/95, 109/95, 21/96, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 144/12 i 94/13, 147/14 i 36/15)
2.    Odluka o komunalnom redu (Službene novine PGŽ broj 23/08, 39/08 i 10/10)

Imena i prezimena kandidata  prijavljenih na Oglas koji ispunjavaju formalne uvjete propisane Oglasom, kao i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti objavit će se na web stranici Grada www.novi-vinodolski.hr i oglasnoj ploči Grada najmanje 5 dana prije održavanja provjere znanja.

Pravila testiranja
Postupak provjere znanja i sposobnosti provodi Povjerenstvo za provedbu Oglasa.
Po dolasku na provjeru znanja i sposobnosti od kandidata će biti zatražene osobne iskaznice radi utvrđivanja identiteta .
Smatra se da je kandidat, koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja, povukao prijavu na Oglas.
Za provjeru znanja kandidatima će biti podijeljena pitanja za provjeru znanja koja su jednaka za sve kandidate.

Pismena provjera znanja sastoji se od :
1.    8 pitanja iz Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN RH broj 36/95, 109/95, 21/96, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 144/12 i 94/13)
2.    7 pitanja iz Odluke o komunalnom redu (Službene novine PGŽ broj 23/08, 39/08 i 10/10)

Pismena provjera znanja ukupno traje 60 minuta .
Za svaki odgovor dodjeljuje se određeni broj bodova  –  do  10.
Smatra se da je kandidat zadovoljio na testiranju ako je za pismeni dio provjere znanja ostvario 50% bodova te se sa njim provodi intervju.
Intervju se provodi istog dana kada i provjera znanja.
Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u službi. Rezultati intervjua se boduju na isti način kao i provjera znanja odnosno za svaki odgovor kandidat može dobiti  do 10 bodova.
Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja listu  pročelniku Upravnog odjela koja donosi rješenje o prijamu. Navedeno rješenje će biti dostavljeno svim kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete propisane u oglasu.

Opis poslova za radno mjesto :
–    nadzire primjenu propisa iz nadležnosti komunalnog redarstva
–    podnosi zahtjeve za pokretanje prekršajnih i drugih postupaka i poduzima druge propisane mjere za otklanjanje uočenih protupravnosti te obavlja poslove koji se odnose na provođenje agrotehničkih mjera propisanih općim aktom Grada
–    vrši nadzor terena (javnih površina) te predlaže vođenje upravnog postupka i donošenje rješenja u predmetima vezanima uz provedbu komunalnog reda te obavljanje inspekcijskih poslova u provođenju Zakona o građevinskoj inspekciji koje su u nadležnosti komunalnog redara
–    obavlja i druge poslove određene zakonom, aktima Grada, po nalogu gradonačelnika, pročelnika Upravnog odjela i voditelja Odsjeka

Podaci o plaći : temeljem članka 2. točka 11., referent-komunalni redar, klasifikacijski rang 11.,  Odluke o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Novog Vinodolskog (Službene novine PGŽ 40/10 i 8/15) službenik ima pravo na  koeficijent za obračun plaće – 1,44.

                                                       GRAD NOVI VINODOLSKI

 

Obavijest i upute za testiranje kandidata za pomoćnog komunalnog redara na određeno

***********

 

 

 

I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA ZA

             PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO

 

 POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA
Klasa: 112-03/16-30/1
Urbroj: 2107/02-05-16-3
Dana 14. ožujka 2016. godine

       
 I. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA  ZA 

          PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO

    Dana 02. ožujka 2016. godine objavljen je Oglas  na  Zavodu za zapošljavanje Crikvenica te na web stranicama Grada za prijam u službu  – 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme na šest mjeseci zbog privremenog povećanja opsega poslova – referent – pomoćni komunalni redar, srednja stručna sprema ekonomske, upravne, tehničke ili druge struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

        Oglas je bio otvoren do 10. ožujka 2016. godine te su u roku zaprimljene 4 prijave na Oglas i to:

1. Dražen Pejaković, Posteni 19, Novi Vinodolski
                       Prijava pravovremena i potpuna
2. Franjo Topolovec, Šenoina 23, Novi Vinodolski
                       Prijava pravovremena i potpuna
3. Boris Blažević, Kneza Višeslava 44, Požega
                       Prijava pravovremena i neureda
4. Željko Lujanac, Nikole Cara 8, Rijeka
                       Prijava pravovremena i neuredna

             Prijave Borisa Blaževića i Željka Lujanca su neuredne jer podnositelji u prijavi nisu podnijela presliku ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi).
             Gore navedene neuredne prijave neće se razmatrati, te se Boris Blažević i Željko Lujanac  ne smatraju  kandidatima prijavljenim na natječaj.

             Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa  kandidatima:

1. Dražen Pejaković, Posteni 19, Novi Vinodolski
2. Franjo Topolovec, Šenoina 23, Novi Vinodolski

          provesti dana 22. ožujka 2016. s početkom u 13.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju.
 
                                                      

                                                       POVJERENSTVO:
                                                                             
                                                       1.Maja Pilepić, predsjednik

                                                       2. Vesna Mrzljak, član

                                                       3.  Tomislav Cvitković, član

 

I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA ZA PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO  REFERENT – POMOĆNI KOMUNALNI REDAR

****************

 II. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA  O  RANG

                       LISTI  ZA  PRIJAM U RADNI ODNOS

 

 

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA
Klasa: 112-03/16-30/1
Urbroj: 2107/02-05-16-4
Novi Vinodolski, dana 31. travnja 2016. godine
       
    Na temelju članka 23. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi

(NN RH 86/08 i 61/11) Povjerenstvo za provedbu Oglasa donosi dana 31. travnja 2016. godine

       II. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA  O  RANG 

                            LISTI  ZA PRIJAM U RADNI ODNOS

          Provedena   je prethodna provjera znanja kandidata za radno mjesto – referent – pomoćni komunalni redar na određeno vrijeme, dana 22. ožujka 2016. godine s početkom u 13,00 sati  u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranice Grada,  oglasne ploče Grada,  5 dana prije provjere  i to slijedeći kandidati:
1. Dražen Pejaković, Posteni 19, Novi Vinodolski
2. Franjo Topolovec, Šenoina 23, Novi Vinodolski
          Pismenoj provjeri znanja  pristupili su oba kandidata.

          Franjo Topolovec  ostvario je u pismenoj provjeri znanja rezultat – 8,6 bodova (129 od 150) odnosno   rezultat iznad 50% te pristupio  intervjuu gdje je ostvario 9,6 bodova.
Dražen Pejaković ostvario je u pismenoj provjeri znanja rezultat –  3 boda ( 45 bodova od 150) te kako nije ostvario

rezultat iznad 50% nije ostavario pravo za pristupiti na intervju.
 

    Povjerenstvo utvrđuje rang listu kako slijedi :
    –  Franjo Topolovec, Šenoina 23, Novi Vinodolski sa ukupno ostvarenih 18,2 boda

i istu prosljeđuje pročelniku Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje na donošenje Rješenje o prijamu i Rješenja o rasporedu .

                                                                                   POVJERENSTVO

                                                                       1.Maja Pilepić, predsjednik,v.r.

                                                                       2.Vesna Mrzljak, član,v.r.

                                                                       3.Tomislav Cvitković, član,v.r.

 

II. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA O RANG LISTI ZA PRIJAM U RADNI ODNOS 
29. veljače 2016.

NATJEČAJ za radno mjesto: ODGOJITELJ PREDŠKOLSKE DJECE

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi […]

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi Vinodolski od 24. veljače 2016. godine, Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica bb, objavljuje

NATJEČAJ

Za radno mjesto

-ODGOJITELJ PREDŠKOLSKE DJECE-

-1 izvršitelj, rad na određeno vrijeme, s nepunim radnim vremenom, zbog povećanja opsega posla-

UVJETI

-VŠS, stručni prvostupnik predškolskog odgoja

 

1. Na natječaj se, pod istim uvjetima, mogu javiti osobe oba spola.

 

2. Uz prijavu na natječaj potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju u originalu ili preslici:

 

           -dokaz o stručnoj spremi,

 

           -domovnicu,

 

           -životopis,

 

           -uvjerenje odnosno potvrdu nadležnih sudova da se protiv kandidata/ice ne vodi kazneni niti prekršajni postupak za neko od djela iz članka 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13), ne starije od 6 mjeseci (uvjerenje nadležnog općinskog i prekršajnog suda).

 

 

3. Kandidat koji ostvaruje prednost pri zapošljavanju sukladno posebnom propisu dužan se je u prijavi pozvati na to pravo i priložiti sve dokaze propisane zakonom, ali ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

 

4. Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana objave natječaja na Oglasnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

 

5. Prijave na natječaj sa priloženom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom „NATJEČAJ ZA ODGOJITELJA“ poštom preporučeno na adresu Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica bb, 51250 Novi Vinodolski ili se osobno dostavljaju u Dječji vrtić FIJOLICA,  radnim danom od 10,00 do 12,00 sati.

 

6. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

 

7. O rezultatima natječaja kanidati će biti obaviješteni najkasnije u roku od 8 (osam) dana, računajući od dana donošenja odluke.

 

 

21. siječnja 2016.

Javni natječaj za predlaganje manifestacija u Gradu Novom Vinodolskom za 2016.g.

  Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge […]

 

Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN 26/15), Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine Primorsko-goranske županije, broj 30/15), te članka 44. Statuta Grada Novog Vinodolskog (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 12/13 i 18/14) Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, Oleg Butković, dipl.ing. objavljuje

Javni natječaj za predlaganje manifestacija u Gradu Novom Vinodolskom za 2016.g.

I.
Manifestacije za koje se sredstva osiguravaju u Proračunu Grada Novog Vinodolskog su projekti od interesa za Grad Novi Vinodolski.

II.
Sukladno Pravilniku o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski financirat će se prijedlozi projekata koji predstavljaju različite događaje, oblike predstavljanja i izražavanja kvalitete u području kulture i kulturne baštine, športa, a koji se organiziraju u cilju zabave, informiranja, te doprinose podizanju kvalitete i količini ponude na području Grada Novog Vinodolskog.

III.
Ukupni okvirni iznos planiranih sredstava za projekte koji će se raspodijeliti prijaviteljima koji udovolje uvjetima i kriterijima Natječaja, te podnesu najkvalitetnije prijave, iznosi 60.000,00 kn.
Najmanji iznos sredstava za financiranje projekta je 1.000,00 kuna, a najveći
10.000,00 kuna.
Grad Novi Vinodolski osigurao je na aktivnostima:
–    Ostale manifestacije u športu (30.000,00 kn)
–    Ostale manifestacije u kulturi (30.000,00 kn)
potrebna sredstva za provođenje programskih djelatnosti iz točke II. ovog Natječaja.

IV.
Pravo podnošenja prijava po ovom Natječaju imaju:
– sve pravne osobe sa sjedištem u Gradu Novom Vinodolskom, te koje djeluju na području Grada Novi Vonodolski ;
– prijavitelj je upisan u Registar udruga RH/Sudski registar te u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu

financija / pri Trgovačkom sudu, kao i u Registar djelatnosti;
Izuzetno, potpore se mogu dodijeliti i korisnicima koji nemaju registrirano sjedište na području Grada Novi

Vinodolski ako svojim djelovanjem obuhvaćaju i korisnike s područja Grada Novi Vinodolski te provode programe na području Grada Novi Vinodolski.
Prijave se podnose u pisanom obliku na propisanim obrascima.
Prijave je potrebno ispunjavati sukladno Uputama za prijavitelje koje će biti objavljene na web stranici Grada Novi Vinodolski, www.novi-vinodolski.hr, zajedno s obrascima, istovremeno s objavom Natječaja.

Prijavnicu na Natječaj potrebno je dostaviti s odgovarajućom dokumentacijom:
–    Ispunjen obrazac – „PODACI O PRIJAVITELJU“
–    Ispunjen obrazac – „PODACI O MANIFESTACIJI“
Ispunjen obrazac – „FINANCIJSKI PLAN MANIFESTACIJE“ (sadrži financijski plan, odnosno specificirani troškovnik predložene manifestacije s podacima o ukupnim troškovima manifestacije, iznosu sredstava koji se financiraju iz

Proračuna Grada Novog Vinodolskog, vlastitih prihoda i drugih izvora)
–    Ispunjen obrazac – „KORIŠTENJE SPORTSKIH DVORANA I OBJEKATA“
–    Ispunjen obrazac – „IZJAVA O TOČNOSTI I ISTINITOSTI PODATAKA„
–    Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU„
–    Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEPOSTOJANJU DVOSTRUKOG FINANCIRANJA„
–    Ispunjen obrazac – „IZJAVA O PARTNERSTVU„
Uz opisane obrasce dostavlja se slijedeća dokumentacija:
1. izvadak iz registra – preslika, za udruge: Izvadak o upisu u Registar udruga,
ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja (može ispis s elektronske
stranice Registra udruga)
2. Preslika obavijesti o upisu u Registar neprofitnih djelatnosti
3. Preslika statuta prijavitelja. Ukoliko udruga nije uskladila svoj Statut, potrebno je dostaviti presliku dokaza da je Statut predan Uredu državne uprave u PGŽ radi usklađivanja  u skladu sa Zakonom
4. Preslika dokaza o plaćenim doprinosima, porezima i drugim davanjima prema Državnom proračunu (Porezna uprava) i Proračunu Grada, ne starije od 30 dana od dana objave Natječaja

V.
Prijavu je potrebno poslati ili dostaviti u zatvorenoj omotnici u jednom primjerku.
Na vanjskoj strani omotnice obvezno treba navesti:
1. naziv i adresu prijavitelja
2. naznaku “Javni natječaj za predlaganje manifestacija u Gradu Novom Vinodolskom za 2016.g. – ne otvarati”.
Prijave se mogu dostaviti poštom ili osobno.
Poštom se prijave dostavljaju na adresu:
Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.
Osobno se prijave dostavljaju Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti Grada Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.

VI.
Pravo na podnošenje prijave na Natječaj nema dosadašnji korisnik koji nije ispunio
svoje obveze prema Gradu Novi Vinodolski u skladu s ugovorom o korištenju sredstava za provedbu manifestacija u prethodnoj kalendarskoj godini.

VII.

Formalnu valjanost pristiglih prijava utvrdit će Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava sastavljeno od tri člana koje će imenovati Gradonačelnik Grada Novi Vinodolski.
Nakon toga će sve formalno valjane prijavljene manifestacije Povjerenstvo razmatrat i sadržajno vrednovat i ocjenjivat.
Manifestacije se vrednuju temeljem kriterija za vrednovanje manifestacija objavljenih u Uputama za prijavitelja i obrasca za ocjenu kvalitete/vrijednosti manifestacija ili projekta.

VIII.
Rok za podnošenje prijava traje od dana objave do iskorištenja planiranoga ukupnog iznosa sredstava za 2016. godinu..

IX.
Nepravovremene i nepotpune prijave kao i prijave koje nisu dostavljene na propisanim obrascima neće se razmatrati.

X.
S prijaviteljima za čije prijedloge manifestacija se donese Odluka o odobravanju financijskih sredstava sklopit će se Ugovor o korištenju sredstava za provedbu manifestacije Grada Novi Vinodolski za 2016. godinu.

XI.
Prijavitelji čiji prijedlozi nisu zadovoljili uvjete formalne provjere te prijavitelji čiji
prijedlozi nisu odabrani za financiranje mogu, nakon primitka pisane obavijesti o
tome, podnijeti prigovor.
Prigovor se podnosi pisanim putem u roku od 8 dana od dana primitka predmetne
obavijesti na adresu:
Grad Novi Vinodoski
Gradonačelnik
Trg Vinodolskog zakona 1
51250 Novi Vinodolski

XII.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti, te na web stranicama Grada Novog Vinodolskog.

                                                                 GRADONAČELNIK
                                                                 Oleg Butković,  dipl.ing.

 

 

03.Obrazac PODACI O PREDLAGATELJU (MANIF.)

04. Obrazac PODACI O PROGRAMU/PROJEKTU (manifestacije)

05. Obrazac FINANCIJSKI PLAN PROGRAMA (MANIF.)

06. Izjava o točnosti i istinitosti podataka (Manif.)

07. Obrazac PARTNER – ako je primjenjivo (manif.)

08. Obrazac NEKAŽNJAVANJE (manife.)

09. Obrazac DVO-FIN 2. (manif.)

14. Obrazac PROT – POT 1. (manif.)

15. ZAHTJEV ZA ISPLATU SREDSTAVA (Manif.)


OBRAZAC ZA KORIŠTENJE SPORTSKIH DVORANA I DRUGIH OBJEKATA
Obrazac OPIS (manif.)
Obrazac za procjenu kvalitete programa ili projekta (manif.)
OPĆI UVJETI KOJI SE PRIMJENJUJU NA UGOVORE SKLOPLJENE U OKVIRU NATJEČAJA
PRAVILNIK O FINANCIRANJU PROGRAMA I PRIOJEKATA OD INTERSA ZA OPĆE DOBRO KOJE PROVODE UDRUGE NA PODRUČJU GRADA NOVI VINODOLSKI (MANIF.)
PRIJEDLOG UGOVORA (MANIF.)
UPUTE – manifestacije
21. siječnja 2016.

Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga iz područja socijalne i zdravstvene skrbi i ostalih područja javnih potreba Grada Novi Vinodolski za 2016.g.

  Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge […]

 

Na temelju Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN 26/15), Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine Primorsko-goranske županije, broj 30/15), te članka 44. Statuta Grada Novog Vinodolskog (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 12/13 i 18/14) Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, Oleg Butković, dipl.ing. objavljuje

Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga iz područja socijalne i zdravstvene skrbi i ostalih područja javnih potreba Grada Novi Vinodolski za 2016.g.

I.
Javne potrebe na području socijalne i zdravstvene skrbi i ostalih područja javnih potreba  za koje se sredstva osiguravaju u Proračunu Grada Novi Vinodolski su projekti i programi od interesa za Grad Novi Vinodolski.

II.
Sukladno Zakonu o zdravstvenoj zaštiti (NN 150/08, 71/10, 139/10, 84/11, 12/12, 35/12, 70/12, 82/13), Zakonu o socijalnoj skrbi (NN 157/13),  Pravilniku o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski za 2016. godinu financirat će se programske djelatnosti udruga i ostalih organizacija civilnog društva iz područja:

1. Promicanje zdravog načina života i zaštite zdravlja,
2. Programi liječenja od ovisnosti,
3. Odgoj i obrazovanje – rad s djecom i mladima,
4. Prava nacionalnih manjina,
5. Skrb o invalidima i nemoćnim osobama,
6. Unapređivanje kvalitete života osoba starije dobi,
7. Programi vezane uz očuvanje sjećanja na NOB i Domovinski rat,
8. Promocija autohtonih proizvoda,
9. Ostalo.

III.
Ukupni okvirni iznos planiranih sredstava za projekte koji će se raspodijeliti prijaviteljima koji udovolje uvjetima i kriterijima Natječaja, te podnesu najkvalitetnije prijave, iznosi 180.000,00 kn.
Najmanji iznos sredstava za financiranje projekta je 1.000,00 kuna, a najveći
30.000,00 kuna.
Grad Novi Vinodolski osigurao je na aktivnostima Financiranje udruga u kulturi potrebna sredstva za provođenje programskih djelatnosti iz točke II. ovog Natječaja.

IV.
Pravo podnošenja prijava po ovom Natječaju imaju:
– sve pravne osobe sa sjedištem u Gradu Novom Vinodolskom, a koje temeljem Zakona o zdravstvenoj zaštiti i  Zakona o socijalnoj skrbi mogu obavljati djelatnost zdravstva i socijale i upisane su u registar kod nadležnog ureda;
– prijavitelj je upisan u Registar udruga RH/Sudski registar te u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija / pri Trgovačkom sudu, kao i u Registar djelatnosti;
Izuzetno, potpore se mogu dodijeliti i korisnicima koji nemaju registrirano sjedište na području Grada Novi Vinodolski ako svojim djelovanjem obuhvaćaju i korisnike s područja Grada Novi Vinodolski te provode programe na području Grada Novi Vinodolski.
Prijave se podnose u pisanom obliku na propisanim obrascima.
Prijave je potrebno ispunjavati sukladno Uputama za prijavitelje koje će biti objavljene na web stranici Grada Novog Vinodolskog, www.novi-vinodolski.hr, zajedno s obrascima, istovremeno s objavom Natječaja.

Prijavitelji na Natječaj dužni su dostaviti sljedeću dokumentaciju:
– Ispunjen obrazac – „PODACI O PRIJAVITELJU“
– Ispunjen obrazac – „REDOVNA DJELATNOST“
– Ispunjen obrazac – „FINANCIJSKI PLAN PROGRAMA“ (sadrži financijski plan, odnosno specificirani troškovnik predloženog programa s podacima o ukupnim troškovima programa, iznosu sredstava koji se financiraju iz Proračuna

Grada Novog Vinodolskog, vlastitih prihoda i drugih izvora)
– Ispunjen obrazac – „IZJAVA O TOČNOSTI I ISTINITOSTI PODATAKA„
– Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU„
-Ispunjen obrazac – „IZJAVA O NEPOSTOJANJU DVOSTRUKOG FINANCIRANJA„
– Ispunjen obrazac – „IZJAVA O PARTNERSTVU„
Uz opisane obrasce dostavlja se slijedeća dokumentacija:
1. izvadak iz registra – preslika, za udruge: Izvadak o upisu u Registar udruga,
ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja (može ispis s elektronske
stranice Registra udruga)
2. Preslika obavijesti o upisu u Registar neprofitnih djelatnosti
3. Preslika statuta prijavitelja. Ukoliko udruga nije uskladila svoj Statut, potrebno je dostaviti presliku dokaza da je Statut predan Uredu državne uprave u PGŽ radi usklađivanja  u skladu sa Zakonom
4. Preslika dokaza o plaćenim doprinosima, porezima i drugim davanjima prema Državnom proračunu (Porezna uprava) i Proračunu Grada, ne starije od 30 dana od dana objave Natječaja

V.
Prijavu je potrebno poslati ili dostaviti u zatvorenoj omotnici u jednom primjerku.
Na vanjskoj strani omotnice obvezno treba navesti:
1. naziv i adresu prijavitelja
2. naznaku ” Javni natječaj za sufinanciranje programa i projekata udruga iz područja socijalne i zdravstvene skrbi i ostalih područja javnih potreba Grada Novi Vinodolski za 2016.g. – ne otvarati”.
Prijave se mogu dostaviti poštom ili osobno.
Poštom se prijave dostavljaju na adresu:
Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.
Osobno se prijave dostavljaju Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti Grada Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.

VI.
Pravo na podnošenje prijave na Natječaj nema dosadašnji korisnik koji nije ispunio svoje obveze prema Gradu Novi Vinodolski u skladu s ugovorom o korištenju sredstava za provedbu Programa javnih potreba iz područja socijalne i zdravstvene skrbi i ostalih područja javnih potreba u prethodnoj kalendarskoj godini.

VII.
Formalnu valjanost pristiglih prijava utvrdit će Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava, sastavljeno od tri člana koje će imenovati Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog.
Nakon toga će sve formalno valjane prijavljene programe Povjerenstvo razmatrat i sadržajno vrednovat i ocjenjivat.
Programi se vrednuju temeljem kriterija za vrednovanje programa objavljenih u
Uputama za prijavitelja i obrasca za ocjenu kvalitete/vrijednosti programa ili projekta.

VIII.
Rok za podnošenje prijava traje od dana objave do 20. veljače 2016. godine.

IX.
Nepravovremene i nepotpune prijave kao i prijave koje nisu dostavljene na
propisanim obrascima neće se razmatrati.

X.
S prijaviteljima za čije programe odnosno projekte se donese Odluka o odobravanju financijskih sredstava sklopit će se Ugovor o korištenju sredstava za provedbu Programa javnih potreba u području socijalne i zdravstvene skrbi i ostalih područja javnih potreba Grada Novi Vinodolski za 2016. godinu..

XI.
Prijavitelji čiji programi nisu zadovoljili uvjete formalne provjere te prijavitelji čiji programi nisu odabrani za financiranje mogu, nakon primitka pisane obavijesti o tome, podnijeti prigovor.
Prigovor se podnosi pisanim putem u roku od 8 dana od dana primitka predmetne
obavijesti na adresu:                  
Grad Novi Vinodoski
Gradonačelnik
Trg Vinodolskog zakona 1
51250 Novi Vinodolski

XII.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti, te na web stranicama Grada Novog Vinodolskog.

                                                                        Gradonačelnik
                                                                        Oleg Butković, dipl.ing.

 

03. Obrazac PODACI O PREDLAGATELJU (zdrav. i soc.)

04. Obrazac PODACI O PROGRAMU/PROJEKTU (zdrav. i socijala)

05. Obrazac FINANCIJSKI PLAN PROGRAMA (zdrav. i soc.)

06. Izjava o tocnosti i istinitosti podataka (zdrav. i soc.)

07. Obrazac PARTNER – ako je primjenjivo (zd. i soc.)

08. Obrazac NEKAŽNJAVANJE (zd. i soc.)

09. Obrazac DVO FIN (zd. i soc.)

14. Obrazac PROT-POT (zd. i soc.)

15. Zahtjev za isplatu sredstava (zd. i soc.)

Obrazac OPIS (zd. i soc.)
Obrazac za procjenu kvalitete programa ili projekta
OPĆI UVJETI (zd. i soc.)
Pravilnik o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski (zd. i soc.)
Prijedlog ugovora (zd. i soc.)
UPUTE SOCIJALA
21. siječnja 2016.

GODIŠNJI PLAN RASPISIVANJA NATJEČAJA/JAVNIH POZIVA U 2016. GODINI ZA FINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO KOJE PROVODE UDRUGE NA PODRUČJU GRADA NOVI VINODOLSKI (2016.)

KLASA:400-02/15-20/12URBROJ:2107/02-04-16-1Novi Vinodolski, 20.  siječnja  2016. Na temelju Zakona o udrugama („Narodne novine“ broj 74/2014), a u svezi s člankom 8. Uredbe o kriterijima, […]

KLASA:400-02/15-20/12
URBROJ:2107/02-04-16-1
Novi Vinodolski, 20.  siječnja  2016.

Na temelju Zakona o udrugama („Narodne novine“ broj 74/2014), a u svezi s člankom 8. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne
novine“ broj 26/15) te članka 12. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski (Službene novine Primorsko-goranske županije, broj 30/15), Grad
Novi Vinodolski objavljuje

GODIŠNJI PLAN RASPISIVANJA NATJEČAJA/JAVNIH POZIVA U 2016. GODINI ZA FINANCIRANJE PROGRAMA I PROJEKATA OD INTERESA
ZA OPĆE DOBRO KOJE PROVODE UDRUGE NA PODRUČJU GRADA NOVI VINODOLSKI

     Godišnji plan izrađen je sukladno Programu javnih potreba u sportu i tehničkoj kulturi za 2016. godinu, Programu javnih potreba u kulturi za 2016. godinu, Programu socijalne i zdravstvene skrbi za 2016. godinu te analizi dosadašnjih projekata i programa organizacija civilnog društva kojima smo identificirali potrebe u gradu Novom Vinodolskom.

     Godišnji plan natječaja sadrži popis (broj programa) za dodjelu bespovratnih sredstava projektima i programima organizacija civilnoga društva koje će u 2016. godini, u okviru svojih nadležnosti, raspisati Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti i Centar za kulturu Grada Novog Vinodolskog.
   
    Iznosom od 1.270.00,00  kuna iz Proračuna Grada Novog Vinodolskog planira se financirati i sufinancirati više od 40 programa i projekata organizacija civilnoga društva u područjima: sporta i tehničke kulture, kulture, sportskih manifestacija, socijalne skrbi i humanitarne djelatnosti, promicanja prava osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju, prevencije i borbe protiv svih oblika ovisnosti, udruga proisteklih iz Domovinskog rata te drugim područjima od interesa za opće dobro.

     Godišnji plan prikazuje i okvirne rokove raspisivanja i završetka natječaja, te potpisivanja ugovora, a informacije u godišnjem planu podložne su dopunama te će biti ažurirane po potrebi.

                                                               GRADONAČELNIK
                                                               Oleg Butković, dipl.ing.

Godišnji program raspisivanja natječaja/javnih poziva u 2016. za financiranje programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Grada Novi Vinodolski
Godišnji plan natječaja za financiranje javnih potreba u 2016. godini
23. prosinca 2015.

Natječaj za prodaju zemljišta u Novom Vinodolskom, Prisika

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06,146/08,38/09,153/09 i 143/12) […]

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06,146/08,38/09,153/09 i 143/12) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12 i 19/13) , te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta, Klasa:944-01/15-10/09,  URBROJ: 2107/02-01-15-2 od 14. srpnja 2015.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje

N  A  T  J  E  Č  A  J
za prodaju zemljišta 

PREDMET  NATJEČAJA

I.

                        Predmet natječaja su zemljišta u naselju Novi Vinodolski koja po odredbi UPU-a PRISIKA čine većinski dio parcele oznake 6 na kojoj se može graditi višestambeni objekt katnosti P+3  i to:

                        -k.č.br.3173/2 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 137 m2, k.č.br.3178/1 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 180 m2,k.č.br.3180/1 z.k.ul.1288 K.O.NOVI površine 155 m2, k.č.br.3182/13 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine  101 m2, k.č.br.3182/14 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 94 m2,k.č.br.3182/15 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 47 m2,k.č.br.3182/16 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 201 m2, k.č.br.3182/20 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 94 m2,k.č.br.3182/25 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 4 m2, k.č.br.3182/5 z.k.ul.3832 K.O.NOVI površine 410 m2i k.č.br.3182/6 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 338 m2odnosno zemljište ukupne površine 1761 m2 po početnoj cijeni od 739,45 kn/m2 odnosno ukupno 1.399.507,52 kn.

UVJETI  NATJEČAJA

II.

2.1.OPĆI  UVJETI

                        Pravo sudjelovanja u natječaju imaju  fizičke osobe  i pravne osobe .

                        Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.

2.2.POSEBNI  UVJETI  NATJEČAJA

                        Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u iznosu od  140.000,00 kn.

                        Poseban uvjet svim natjecateljima  je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.

III.

                        Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :

                        1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta   koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.

                        2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.

                        3.Dokaz  o upisu u registar-za pravne osobe.

                        4.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe.

                        5.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.

                        6.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR4424020061829000002, pozivom na broj  :  HR68  7757-OIB .

MJERILA  ZA  ODABIR  PONUDE  I  ROKOVI  ZAKLJUČENJA  KUPOPRODAJNOG  UGOVORA  I  PLAĆANJA  KUPOPRODAJNE  CIJENE

IV.

                        Oglašena zemljišta dijela parcele oznake 6 ukupne površine 1761 m2 prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.

                        Nepravovremene ponude neće se otvarati.

                        Nepotpune ponude  neće se razmatrati.

                        Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana donošenja Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća   najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR4424020061829000002, pozivom na broj  HR68    7757-OIB . Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog  otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.

                        Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke  o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.

           

ROKOVI  DOSTAVLJANJA  PONUDA

V.

                        Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 15 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada radnim danom od 08,00 do 13,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

Trg Vinodolskog zakona 1

51 250  NOVI  VINODOLSKI

Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina

«PONUDA  ZA  KUPNJU    ZEMLJIŠTA  PRISIKA»

-NE  OTVARAJ»

                        Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 11.01. 2016.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.

                        Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje   svakog dana od 09,00 do 13,00 sati  kod Ivice Tomića na mob.091 2444092 ili tel.051/554-372 , Nives Antić na mob.091  2444094 ili tel.051/554-371 ili kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili tel.051/554-361.

 

  GRAD   NOVI   VINODOLSKI

3. prosinca 2015.

NATJEČAJ za radno mjesto-TAJNIK/ICA- IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU NATJEČAJA

DJEČJI VRTIĆ FIJOLICA        NOVI VINODOSKI POVJERENSTVO ZA PROVEDBU      TESTIRANJA KANDIDATA Klasa: 601-01/15-01/20 Urbroj: 2107/02-11-01-15-3 Novi Vinodolski, dana 23. PROSINCA 2015. godine […]

DJEČJI VRTIĆ FIJOLICA

       NOVI VINODOSKI

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU

     TESTIRANJA KANDIDATA

Klasa: 601-01/15-01/20

Urbroj: 2107/02-11-01-15-3

Novi Vinodolski, dana 23. PROSINCA 2015. godine

 

                          Na temelju točke II. podtočke 2.3. Odluke ravnateljice Dječjeg vrtića Fijolica od 01. prosinca 2015. godine,  Povjerenstvo za provedbu testiranja kandidata objavljuje dana 23. prosinca 2015. godine

 

  IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA O REZULTATIMA TESTIRANJA KANDIDATA ZA

RADNO MJESTO TAJNIK/ICA NA NEODREĐENO VRIJEME  

Provedena   je pismena provjera znanja kandidata za radno mjesto – tajnik/ica na neodređeno vrijeme u Dječji vrtić Fijolica, dana 23. prosinca 2015. godine s početkom u 10,00 sati  u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranica Grada,    5 dana prije provjere  i to slijedeći kandidati:

1. NENAD MARUŠIĆ, ŠetališteCarmenSylve 10, 51410 Opatija

2. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 NoviVinodolski

3. MAJA DOLŽAN, Ričinska 2, 51218 Dražice

4. BRIGITA BLAŽEVIĆ PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo

5. KORNELIJA DOBRILA POBOR, Žimider 8, 51260 Crikvenica

6. TIHANA VUJNOVIĆ, Franje Čandeka 29a, 51000 Rijeka

7. NEDA  SUVAJAC, Markovići 27/6, 51000 Rijeka

8. NATALI  PATRICIJA  SOKOLIĆ, Krasa 1, 51250 Novi Vinodolski¸

Pismenoj provjeri znanja nisu pristupili

1. NENAD MARUŠIĆ, ŠetališteCarmenSylve 10, 51410 Opatija

2. MAJA DOLŽAN, Ričinska 2, 51218 Dražice

3. KORNELIJA DOBRILA POBOR, Žimider 8, 51260 Crikvenica

4. TIHANA VUJNOVIĆ, Franje Čandeka 29a, 51000 Rijeka

5. NEDA  SUVAJAC, Markovići 27/6, 51000 Rijeka

6. NATALI  PATRICIJA  SOKOLIĆ, Krasa 1, 51250 Novi Vinodolski¸

te se smatra da su  povukli svoje prijave na natječaj.

Pismenoj provjeri znanja  pristupili su slijedeći kandidati i ostvarili rezultate iznad 50% pismene provjere znanja i pristupili intervjuu:

1. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 NoviVinodolski

– pismena provjera znanja 27 bodova , intervju  4 boda

2. BRIGITA BLAŽEVIĆ  PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo

– pismena provjera znanja 19 bodova , intervju  4 boda

                Povjerenstvo utvrđuje  listu kako slijedi :

1. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 NoviVinodolski

– ukupno 31 bod

2. BRIGITA BLAŽEVIĆ  PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo

– ukupno 23 boda

i istu prosljeđuje  na objavu na web stranice Grada te dostavlja ravnateljici kompletnu dokumentaciju.

POVJERENSTVO

1.                   Maja Pilepić, predsjednik

2.                   Dijana Knez, član

3.                   Tomislav Cvitković, član

 

 

IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA O REZULTATIMA TESTIRANJA KANDIDATA ZA RADNO MJESTO TAJNIK/ICA NA NEODREĐENO VRIJEME  POVJERENSTVA O REZULTATIMA TESTIRANJA KANDIDATA ZA RADNO MJESTO TAJNIK/ICA NA NEODREĐENO VRIJEME  

 

 

********

Dana 16.12.2015.

 

 

DJEČJI VRTIĆ FIJOLICA
NOVI VINODOLSKI

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU
TESTIRANJA KANDIDATA

Klasa: 601-01/15-01/20
Urbroj: 2107/02-11-01-15-2
Novi Vinodolski, dana 16. prosinac 2015. godine

  IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU TESTIRANJA KANDIDATA   ZA ZASNIVANJE  RADNOG ODNOSA
 NA NEODREĐENO VRIJEME
– RADNO MJESTO- TAJNIK/ICA-

        Dječji vrtić Fijolica raspisao je natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme na  radnog mjesta – tajnik/ica – 1 izvršitelj/ica, koji je objavljen na oglasnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglasnoj ploči Dječjeg vrtića Fijolica i na oglasnoj stranici osnivača Grada Novi Vinodolski. Rok za dostavljanje prijava na natječaj bio je 8 dana od dana objave na oglasnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
        Povjerenstvo za  provedbu testiranja kandidata zaprimilo je Zapisnik ravnateljice Dječjeg vrtića Fijolica, mr.sc. Nensi Dražić, prof., o utvrđivanju ispunjavanja uvjeta i potpunosti prispjelih prijava na natječaj.

Podneseno je osam (8)  prijava koje su potpune i pravovremene i to:

1. NENAD MARUŠIĆ, Šetalište Carmen Sylve 10, 51410 Opatija
2. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 Novi Vinodolski
3. MAJA DOLŽAN, Ričinska 2, 51218 Dražice
4. BRIGITA BLAŽEVIĆ PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo
5. KORNELIJA DOBRILA POBOR, Žimider 8, 51260 Crikvenica
6. TIHANA VUJNOVIĆ, Franje Čandeka 29a, 51000 Rijeka
7. NEDA SUVAJAC, Markovići 27/6, 51000 Rijeka
8. NATALI PATRICIJA SOKOLIĆ, Krasa 1, 51250 Novi Vinodolski

Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa navedenim kandidatima od točke 1. do točke 8.  provesti dana 23. prosinca 2015. s početkom u 10.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju.

 POVJERENSTVO:
1. Maja Pilepić, predsjednik,v.r.

2. Dijana Knez,član, v.r.

3. Tomislav Cvitković,član,v.r.

 

 

Izvješće povjerenstva za provedbu testiranja kandidata za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme – radno mjesto – tajnik/ica

 

*******

 

Na temelju članka 27.Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (N.N. 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi Vinodolski od 26.studenog 2015.godine Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica b.b. objavljuje

N  A  T  J  E  Č  A  J

za radno mjesto

-TAJNIK/ICA-

-1 izvršitelj, rad na neodređeno vrijeme

UVJETI

-VSS,diplomirani pravnik/ica ili VŠS,upravni pravnik/ica,

-poznavanje rada na računalu,

-1 godina radnog iskustva

-probni rad 90 dana

 

1. Na natječaj se pod istim uvjetima mogu javiti osobe oba spola.

 

2. Uz prijavu na natječaj potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju u originalu ili preslici:

                   -dokaz o stručnoj spremi,

                   -domovnicu,

             -elektronički zapis o radno pravnom statusu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,

                   -životopis,

          -uvjerenja odnosno potvrde nadležnih sudova da se protiv kandidata/ice ne vodi kazneni niti prekršajni postupak za neko od djela iz članka 25.Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (N.N.10/97, 107/07 i 04/13),ne stariji od 6 mjeseci.

 

3. Kandidat koji ostvaruje prednost pri zapošljavanju sukladno posebnom propisu dužan se je u prijavi pozvati na to pravo i priložiti sve dokaze propisane zakonom i ima prednost u odnosu na ostale kandidate ali samo pod jednakim uvjetima.

 

4. Rok za podnošenje prijava je osam (8)dana od dana objave natječaja na Oglasnim stranicama Zavoda za zapošljavanje.

 

5. Prijave na natječaj sa priloženom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom „NATJEČAJ ZA TAJNIKA“ poštom preporučeno na adresu Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica b.b., 51 250 Novi Vinodolski ili se osobno dostavljaju u Dječji vrtić FIJOLICA radnim danom od 10,00 do 12,00 sati.

 

6. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

 

7. S kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja provest će se testiranje koje se sastoji od pismenog dijela provjere znanja i razgovora .Pismenu provjeru znanja i razgovor s kandidatima obavlja Povjerenstvo .

 

8. Pravni izvori za pismenu provjeru znanja su:

                   -Zakon o predškolskom odgoju i obrazovanju (N.N.10/97,107/07 i 04/13),

                   -Zakon o ustanovama (N.N.76/93, 29/97, 47/99 i 35/08),

                   -Uredba o uredskom poslovanju (N.N.07/09),

                   -Zakon o javnoj nabavi (N.N.90/11, 83/13, 143/13 i 13/14),

                   -Ovršni zakon (N.N.112/12, 25/13 i 93/14).

 

9. Najmanje pet (5) dana prije dana određenog za testiranje na web stranici osnivača-Grada Novi Vinodolski www.novi-vinodolski.hr objavit će se poziv na testiranje. U pozivu će biti naznačena imena kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja s kojima će se provesti testiranje s naznakom vremena i mjesta održavanja testiranja kandidata.Istog dana biti će provedena pismena provjera znanja i razgovor s članovima Povjerenstva.

 

10. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj i više se ne smatra kandidatom prijavljenim na javni natječaj.

 

11. Izabranog kandidata će se ,prije zaključivanja ugovora o radu , poslati na liječnički pregled radi pribavljanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta tajnik/ica, a troškove pregleda snosi Dječji vrtić FIJOLICA.

 

12. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni najkasnije u roku od osam (8) dana računajući od dana donošenja odluke.

 

 

Natječaj
Skip to content