Novosti


4. ožujka 2024.

Radionica za građane – Energetska obnova obiteljskih kuća

U srijedu, 6. ožujka 2024. godine u dvorani Zora (2. kat, Vinodolska 1, Crikvenica) s početkom u 17 sati održat će se radionica […]

U srijedu, 6. ožujka 2024. godine u dvorani Zora (2. kat, Vinodolska 1, Crikvenica) s početkom u 17 sati održat će se radionica koja će svim zainteresiranim građanima pružiti informacije vezane za Javni poziv o energetskoj obnovi obiteljskih kuća.
Objava javnog poziva, kao i zaprimanje prijava, kreće od 13. ožujka 2024. godine. Od tog dana građani će moći sa stranica Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost preuzeti prijavni obrazac i obrazac tehničkog proračuna, koji čine dio obvezne dokumentacije za prijavu.

Cilj radionice je pojasniti svim zainteresiranim građanima uvjete i kriterije za sufinanciranje energetske obnove kuća te način prijave na javni poziv.
Aktivnosti koje se sufinanciraju su:
A1 – cjelovita energetska obnova koja obuhvaća povećanje toplinske zaštite elemenata vanjske ovojnice grijanog prostora kroz provedbu minimalno jedne od mjera na vanjskoj ovojnici obiteljske kuće i ugradnju tehničkih sustava za korištenje obnovljivih izvora energije
A2 – povećanje toplinske zaštite elemenata vanjske ovojnice grijanog prostora kroz provedbu minimalno jedne od mjera na vanjskoj ovojnici obiteljske kuće
​A3 – ugradnja tehničkih sustava grijanja/hlađenja i pripreme potrošne tople vode korištenjem obnovljivih izvora energije
A4 – ugradnja tehničkih sustava za proizvodnju električne energije korištenjem obnovljivih izvora energije za vlastitu potrošnju.

*Pomoć tijekom prijave na Javni poziv Fonda – najviši iznos opravdanog troška je 250 eura, a sufinancira se s 60 %.

Za sufinanciranje mjera energetske obnove, prijaviti se mogu vlasnici i suvlasnici čije kuće imaju do 600 m2 i/ili do tri stambene jedinice te više od 50% površine namijenjene stanovanju. Pritom je uvjet za sufinanciranje da prijavitelji u toj kući imaju prebivalište, uredno vlasništvo te odgovarajući dokaz da je kuća u potpunosti legalna.

Radionicu će održati predstavnici Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Detaljnije informacije dostupne su na sljedećoj poveznici: https://www.fzoeu.hr/hr/javni-poziv-za-energetsku-obnovu-obiteljskih-kuca-objavljuje-se-13-ozujka/9716.

1. ožujka 2024.

NK Vinodol – NK Crikvenica

Nogometni klub Vinodol vas poziva na prvenstvenu utakmicu koja će se odigrati na nogometnom igralištu Bahalin, sutra, 2. ožujka 2024. godine, u 15 […]

Nogometni klub Vinodol vas poziva na prvenstvenu utakmicu koja će se odigrati na nogometnom igralištu Bahalin, sutra, 2. ožujka 2024. godine, u 15 sati.

 

1. ožujka 2024.

Obavijest o radovima K3.1 Novi Vinodolski

U sklopu projekta “Izgradnja, rekonstrukcija i sanacija sustava odvodnje i vodoopskrbe aglomeracije Novi Vinodolski, Crikvenica i Selce izvodit će se radovi sanacije kanalizacijskog […]

U sklopu projekta “Izgradnja, rekonstrukcija i sanacija sustava odvodnje i vodoopskrbe aglomeracije Novi Vinodolski, Crikvenica i Selce izvodit će se radovi sanacije kanalizacijskog cjevovoda bez iskopa od revizijskog okna AM19 u ulici A. Mataije kč.br. 36  uzvodno prema oknu NK16 u slijepoj ulici  u Novom Vinodolskom, dionica AM19 -NK16  na kolektoru K3.1.

 

Radovi sanacije će se izvoditi sutra, 2. ožujka 2024. godine u terminu od 8-16 h kada će navedena ulica biti zatvorena za sav promet.

Mole se građani za strpljenje i razumijevanje te poštivanje privremene prometne regulacije.

 

 

1. ožujka 2024.

Javni Natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Narodnog muzeja i galerije

Na temelju članka 40. i 41. Zakona o ustanovama ( Narodne novine broj 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19 i 151/22), članka 26. stavka […]

Na temelju članka 40. i 41. Zakona o ustanovama ( Narodne novine broj 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19 i 151/22), članka 26. stavka 6. Zakona o muzejima (Narodne novine broj 61/18, 98/19 i 114/22) te Odluke o raspisivanju Javnog natječaja za imenovanje ravnatelja/ice Narodnog muzeja i galerije, KLASA: 612-01/24-01/3, URBROJ: 2170-11-05-24-2 od 26. veljače 2024. godine, Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog raspisuje sljedeći

JAVNI NATJEČAJ

za imenovanje ravnatelja/ice Narodnog muzeja i galerije

 

Za ravnatelja/icu može biti imenovana osoba koja, na temelju predloženoga četverogodišnjeg programa rada, ispunjava i sljedeće uvjete:

  • ima državljanstvo Republike Hrvatske
  • ima završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ili s njim izjednačen studij,
  • ima najmanje pet godina rada u muzeju ili najmanje deset godina rada u kulturi, znanosti ili obrazovanju,
  • da se odlikuje stručnim, radnim i organizacijskim sposobnostima,
  • da nema zapreka iz članka 39. stavka 2. Zakona o ustanovama.

 

Uz prijavu kandidati/kandidatkinje su u obvezi priložiti:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, domovnice ili putovnice),
  • dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome),
  • dokaz o radnom iskustvu u muzeju (5 godina) ili radnom iskustvu u kulturi, znanosti, obrazovanju  (10 godina):
    • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji i
    • potvrda poslodavca ili preslika ugovora o radu ili ugovora o djelu (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi),
  • potvrde, preporuke, izjave, članke ili druge dokumente koji potvrđuju stručne, radne i organizacijske sposobnosti,
  • uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak – ne starije od 6 mjeseci,
  • prijedlog četverogodišnjeg programa rada Narodnog muzeja i galerije,
  • izjava kandidata/kandidatkinje da ne postoji zapreka iz članka 39. stavka 2. Zakona o ustanovama (vlastoručno potpisana izjava).

 

Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od četiri (4) godine, a Odluku o imenovanju donosi Gradsko vijeće Grada Novog Vinodolskog na prijedlog gradonačelnika.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ broj 82/08. i 69/17.).

Kandidati/kandidatkinje koji/koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate/kandidatkinje samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na Natječaj pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom Zakonu, članak 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/1, 84/21, 156/23), članak 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članak 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), te članak 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21). Kandidat/kandidatkinja koji/koja se u prijavi na Natječaj pozove na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17., 98/19. i 84/21.), uz prijavu na Natječaj dužan/dužna je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. tog Zakona, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, poveznica:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidat/kandidatkinja koji/koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno članku 48. f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) uz prijavu na Natječaj dužan/dužna je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo navedeno pravo. Kandidat/kandidatkinja koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) uz prijavu na Natječaj dužan/dužna je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom. Kandidat/kandidatkinja koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21) uz prijavu na Natječaj dužan/dužna je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju navedene na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Ako se kandidat poziva na pravo prednosti pod jednakim uvjetima sukladno posebnom zakonu kao nezaposlena osoba dužan je dostaviti i potvrdu o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanom u vrijeme javnog natječaja te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).

 

Pismene prijave dostaviti na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI

Trg  Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski

«Natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Narodnog muzeja i galerije» – NE OTVARAJ

KOMISIJA ZA PROVOĐENJE NATJEČAJA

 

Prijavom na natječaj svaki kandidat/kandidatkinja daje privolu Gradu Novom Vinodolskom za obradu osobnih podataka u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka za svrhu provedbe natječajnog postupka i objave rezultata natječaja.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama te na mrežnoj stranici Grada Novog Vinodolskog (www.novi-vinodolski.hr).

Zakašnjele i nepotpune prijave neće se uzeti u razmatranje.

S kandidatima/kandidatkinjama će se obaviti intervju o čemu će biti obaviješteni telefonskim putem.

O rezultatima natječaja kandidati/kandidatkinje će biti obaviješteni u roku od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

 

KLASA: 612-01/24-01/3

URBROJ: 2170-11-04-3

GRADONAČELNIK

Tomislav Cvitković, univ. spec. oec.

Izjava

 

1. ožujka 2024.

Javni natječaj za prijam u službu u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje na radno mjesto – referent-pomorski-komunalni redar

Na temelju članka 17. i članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, […]

Na temelju članka 17. i članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 04/18 i 112/19 – u daljnjem tekstu: ZSN), pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje, Domagoj Kalanj, dipl. ing. građ., raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u službu u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje na radno mjesto:

REFERENT – POMORSKI – KOMUNALNI REDAR

– 1 izvršitelj/ica, na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od 3 mjeseca

 

Osoba mora ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u članku 12. ZSN-a:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

 

Osim općih uvjeta za prijam u službu i raspored, osoba mora ispunjavati i sljedeće posebne uvjete:

  • srednja stručna sprema, odnosno stečeno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje upravne, prometne, tehničke, ekonomske struke ili završena srednja škola gimnazijskog usmjerenja,
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • položen ispit o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova pomorskog redara,
  • poznavanje rada na računalu,
  • položen vozački ispit B kategorije,
  • položen državni ispit.

 

Na javni natječaj mogu se javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN br. 82/08 i 69/17). Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom javnom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Radno iskustvo na odgovarajućim poslovima definirano je člankom 13. ZSN-a. Radnim iskustvom na odgovarajućim poslovima podrazumijeva se radno iskustvo ostvareno na poslovima netom navedenog stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke.

Natjecati se mogu i osobe koje nemaju položen državni ispit i/ili položen ispit o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova pomorskog redara, uz obvezu da osoba koja bude primljena u službu, ispite položi u zakonskom roku.

U službu ne može biti primljen kandidat za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. ZSN-a.

Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti pisanim testiranjem i intervjuom. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Na mrežnoj stranici Grada Novog Vinodolskog (www.novi-vinodolski.hr) naveden je opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za tu provjeru. Na istoj mrežnoj stranici i na oglasnoj ploči Grada Novog Vinodolskog, Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski, objavit će se vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.

Ako kandidat ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju obvezni su priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je određeno to pravo.

Ako se kandidat poziva na pravo prednosti pod jednakim uvjetima sukladno posebnom zakonu kao nezaposlena osoba dužan je dostaviti i potvrdu o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanu u vrijeme javnog natječaja te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) te članku 48. stavcima 1. – 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21) dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 101., 103. i 104. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju iz članka 103. navedenog zakona.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja objavljeni su na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske, poveznica: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo navedeno pravo.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. stavcima 1. – 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21) dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze iz članka 49. stavka 1. ovog Zakona. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja nalazi se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, poveznica: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako nakon provedenog pisanog testiranja i intervjua između kandidata koji su na temelju rang liste ostvarili najveći i isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju imaju oni kandidati koji su se u svojoj prijavi pozvali na to pravo i to dokazali s priloženim dokazima.

Uz prijavu na javni natječaj kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta:

  1. životopis,
  2. dokaz o hrvatskom državljanstvu – (kopija domovnice, putovnice ili osobne iskaznice),
  3. dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određenih ovim natječajem (kopija svjedodžbe),
  4. uvjerenje da nije pokrenut kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci,
  5. vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje prepreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  6. dokaz o poznavanju  rada na računalu (kopija svjedodžbe o položenom predmetu informatike ili preslika potvrde o položenim informatičkim tečajevima i sl.),
  7. dokaz o ukupnom radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje izdan od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  8. dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na poslovima za koje se traži odgovarajuće stručno znanje – poslovi za koje je potrebno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje upravne, prometne, tehničke, ekonomske struke ili završena srednja škola gimnazijskog usmjerenja, od najmanje 1 godine (kopija ugovora o radu, potvrde poslodavca, rješenja o rasporedu, obrasca prijave na mirovinsko osiguranje i sl., koji sadrži vrstu posla koji je obavljao, uvjet stručne spreme i struke propisan za poslove koje je obavljao i razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove), a koje radno iskustvo je evidentirano u elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
  9. uvjerenje o položenom državnom ispitu, ako ga je podnositelj prijave položio,
  10. potvrda o položenom ispitu o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova pomorskog redara, ako ga je podnositelj položio,
  11. dokaz o položenom vozačkom ispitu B kategorije.

U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (ime i prezime, OIB, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona ili mobitela, e-adresa) i naziv radnog mjesta na koje se kandidat prijavljuje uz vlastoručni potpis te se prijavi prilažu svi prilozi. Kopije dokumenata nije potrebno ovjeravati, a izabrani kandidat dužan je prije donošenja rješenja o prijmu dostaviti na uvid originalne dokumente.

Kandidati prijavom na javni natječaj pristaju da Grad Novi Vinodolski, kao voditelj obrade, prikupljene podatke na temelju ovog javnog natječaja obrađuje samo u opsegu i samo u svrhu provedbe javnog natječaja, od strane osoba ovlaštenih za provedbu javnog natječaja. Grad Novi Vinodolski će s osobnim podacima postupati sukladno pozitivnim propisima uz primjenu odgovarajućih tehničkih i organizacijskih mjera zaštite osobnih podataka od neovlaštenog pristupa, zlouporabe, otkrivanja, gubitka ili oštećenja.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju. Nepravodobne i nepotpune prijave na javni natječaj neće se razmatrati, niti će podnositelji nepotpunih prijava biti pozivani na dopunu prijave. Osobe koje nisu podnijele pravodobne i uredne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatraju se kandidatima prijavljenim na javni natječaj, o čemu će im biti dostavljena pisana obavijest u kojoj će se navesti razlozi zbog kojih se ne smatraju kandidatima prijavljenim na javni natječaj.

Kandidat koji bude izabran dužan je priložiti i dokaz o zdravstvenoj sposobnosti kojim se dokazuje ispunjavanje općeg uvjeta zdravstvene sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se prima. Ako izabrani kandidat ne dostavi dokaz o zdravstvenoj sposobnosti, smatrat će se da ne ispunjava uvjete propisane javnim natječajem. Izabrani kandidat, nakon obavijesti o izboru, dostavlja uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, a prije donošenja rješenja o prijmu.

Prijave na javni natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavljaju se u roku od 15 (petnaest) dana od objave javnog natječaja u Narodnim novinama, u zatvorenoj kuverti, s naznakom: »Javni natječaj za prijam u službu u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje na radno mjesto: REFERENT – POMORSKI – KOMUNALNI REDAR (m/ž, 1 izvršitelj) – ne otvarati«, na adresu: Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski.

Prijave se mogu dostaviti osobno, odnosno neposredno u pisarnici Grada Novog Vinodolskog na prethodno istaknutoj adresi ili poštom, odnosno preporučenom pošiljkom.

O rezultatima javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

Nakon raspisanog javnog natječaja i provedenog cjelokupnog postupka ne mora se izvršiti izbor te će se u tom slučaju donijeti odluka o poništenju javnog natječaja. Protiv odluke o poništenju javnog natječaja nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova. Odluka se dostavlja svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Odluka o poništenju javnog natječaja donosi se i u slučaju kada se na javni natječaj ne prijavi niti jedan kandidat.

 

KLASA: 112-03/24-01/1

URBROJ: 2170-11-07-24-2

GRAD NOVI VINODOLSKI

UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNI SUSTAV I PROSTORNO PLANIRANJE

Pročelnik

Domagoj Kalanj, dipl. ing. građ.

 

Izjava

Obavijest i upute vezane uz provedbu Javnog natječaja za prijam u službu

1. ožujka 2024.

Javni poziv za energetsku obnovu obiteljskih kuća – objava 13. ožujka

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost danas je na svojoj mrežnoj stranici objavio Izmjene i dopune uvjeta i kriterija za sufinanciranje energetske obnove […]

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost danas je na svojoj mrežnoj stranici objavio Izmjene i dopune uvjeta i kriterija za sufinanciranje energetske obnove obiteljskih kuća, a u kojima su određeni uvjeti dodatno pojašnjeni i definirani. Objavljena je i nadopuna tehničkih uvjeta kao i obavezni sadržaj punomoći, koji građani mogu koristiti kako bi ovlastili drugu osobu za podnošenje prijave u njihovo ime. Također, na stranicama je dostupan i obrazac Izjave prijavitelja, koji uključuje i obrazac za suglasnost suvlasnika. Promjena je i da osobna iskaznica neće biti dio obvezne dokumentacije već se tražiti samo uvjerenje o prebivalištu, a što je u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka.

Objava javnog poziva, kao i zaprimanje prijava, kreće od 13. ožujka 2024. godine. Od tog dana građani će moći sa stranica Fonda preuzeti prijavni obrazac i obrazac tehničkog proračuna, koji čine dio obvezne dokumentacije za prijavu.

Riječ je o elektronskim verzijama dokumenata koje će se trebati popuniti osnovnim podacima o kući i informacijama o planiranim mjerama energetske obnove odnosno ugradnje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije. Osim njih, prijavitelji će uz svoju prijavu morati priložiti i sve ostale obvezne dokumente koje će ranije pripremiti, poput izjave prijavitelja, suglasnosti suvlasnika, uvjerenja o prebivalištu, dokaza o legalnosti kuće, ZK izvatka iz kojeg je vidljivo vlasništvo, energetskog pregleda i certifikata te ponuda izvođača.

Ove godine, prijave će se podnositi kroz aplikaciju u koju će se građani prijavljivati preko Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS). Poveznica na prijavnu aplikaciju će biti objavljena u sklopu Javnog poziva.

(Su)vlasnik obiteljske kuće prijavu će moći podnijeti samostalno ili je u njegovo ime može podnijeti opunomoćenik. Ako prijavu podnosi opunomoćenik u ime prijavitelja, u prijavnu aplikaciju je obvezno učitati i specijalnu punomoć za podnošenje prijave na javni poziv ovjerenu od javnog bilježnika.

Podsjećamo, javni poziv kojim je na raspolaganju rekordnih 120 milijuna eura namijenjen je građanima koji su vlasnici ili suvlasnici obiteljskih kuća i u kojima imaju prebivalište. Da bi kuća bila prihvatljiva za sufinanciranje, više od 50% površine mora služiti za stanovanje te mora imati do 600m2 bruto podne površine ili maksimalno 3 stambene jedinice.

Cilj ovog programa, kroz koji je do sada već sufinancirana obnova preko 25 tisuća obiteljskih kuća, a koji Fond provodi u suradnji s Ministarstvom prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine te Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja, je potaknuti primjenu mjera energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije u kućanstvima.

1. ožujka 2024.

Obavijest o poteškoćama u telekomunikacijama

Ovim putem Vas obavještavamo da su telefoni Grada Novog Vinodolskog trenutno u kvaru. Tehnički timovi rade na rješavanju problema, ali u međuvremenu, molimo […]
Ovim putem Vas obavještavamo da su telefoni Grada Novog Vinodolskog trenutno u kvaru. Tehnički timovi rade na rješavanju problema, ali u međuvremenu, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila na adrese koje su dostupne na službenim stranicama Grada Novog Vinodolskog.
Zahvaljujemo na strpljenju.
28. veljače 2024.

Objavljen Javni poziv za kandidiranje projekata-konkurentnost turističkog gospodarstva

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata koji će doprinijeti podizanju KONKURENTNOSTI TURISTIČKOG GOSPODARSTVA kroz zelenu i digitalnu tranziciju u turizmu […]

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata koji će doprinijeti podizanju KONKURENTNOSTI TURISTIČKOG GOSPODARSTVA kroz zelenu i digitalnu tranziciju u turizmu u ukupnoj vrijednosti od 3.404.340 EUR.

Program u središte pozornosti stavlja zelenu i digitalnu tranziciju poduzetnika u sektoru turizma, razvoju održivih turističkih proizvoda, poboljšanje procesa u ugostiteljskom poslovanju prihvatljivih za okoliš, razvoj inovativnih turističkih proizvoda i usluga, kružno gospodarstvo te povećanje energetske učinkovitosti.

Kroz mjeru A podupiru se ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa postojećih hotela (Hotel, Hotel baština (heritage), Difuznih hotel, Aparthotel, Turističko naselje, Turistički apartmani, Pansion, Lječilišne vrste hotela, Integralni hotel).

Mjera B odnosi se na postojeće i nove kampove (Kamp ili Kamp odmorište) na području NUTS 2 regije: Panonske ili Sjeverne Hrvatske, a podupiru se ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju, te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa.

Mjera C odnosi se na ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa postojećih ugostiteljskih objekata s cjelogodišnjim poslovanjem koji imaju važeće rješenje iz skupine „RESTORANI“, i to: Restoran, Gostionica, Bistro ili Slastičarnica, dok se kroz mjeru D podupiru ulaganja OPG-a – obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva i PG-a – poljoprivrednika u nova vinotočja ili kušaonice, te digitalizaciju i e-punionice za OPG-e ili PG-e koje ima rješenje za ugostiteljske usluge.

Mjera E odnosi se na ulaganja u postojeće plovne objekte za izlete koji su registrirani sukladno Pravilniku o vrstama plovnih objekata nautičkog turizma te ulaganja u plovila namijenjena iznajmljivanju s ili bez posade i pružanju usluge smještaja gostiju na plovilu (charter plovila).

Prijave se podnose isključivo online putem sustava eGrađani, na portalu eTurizam (TuRiznica): https://eturizam.gov.hr/

Sva pitanja vezana uz javni poziv mogu se postaviti isključivo elektroničkom poštom, slanjem upita na adresu elektroničke pošte: [email protected]

Prilikom slanja upita u polje Predmet/Subject napisati mjeru za koju se traže informacije (Mjera A, B, C, D ili E). Posljednji dan za slanje upita je 13. ožujka 2024. godine.

Javni poziv otvoren je do 15. ožujka 2024. godine, a više informacija možete pronaći na poveznici Javni pozivi i natječaji/Turizam.

 

26. veljače 2024.

U najavi treći krug Javnog poziva “Vaučeri za digitalizaciju”

U najavi je treći krug Javnog poziva “Vaučeri za digitalizaciju” koji objavljuje Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja. Treći krug kreće 1. ožujka 2024. […]

U najavi je treći krug Javnog poziva “Vaučeri za digitalizaciju” koji objavljuje Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja.

Treći krug kreće 1. ožujka 2024. i traje do 29. ožujka 2024. godine.

Cilj ovog Poziva je doprinijeti povećanju razine digitalne zrelosti MSP-ova kroz razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije ili unaprjeđenje kibernetičke sigurnosti, što će u konačnici povećati konkurentnost i otpornost poduzeća korištenjem digitalnih tehnologija.

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mala i srednja poduzeća s najmanje 1-3 zaposlena, ovisno o vrsti vaučera, na puno radno vrijeme u prethodnom mjesecu.

Poziv obuhvaća nekoliko vrsta vaučera, ovisno o potrebama MSP-ova:

  • Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
  • Vaučer za digitalni marketing
  • Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije
  • Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti
  • Vaučer za složena digitalna rješenja

Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO.

Više informacija možete pronaći na internet stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.

26. veljače 2024.

Savjetovanje: Nacrt Odluke davanju u zakup javne površine

Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (NN broj 25/13, 85/15, 69/22) Grad Novi Vinodolski započinje postupak Savjetovanja sa zainteresiranom […]

Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (NN broj 25/13, 85/15, 69/22) Grad Novi Vinodolski započinje postupak Savjetovanja sa zainteresiranom javnošću o Nacrtu Odluke davanju u zakup javne površine. Pozivamo predstavnike zainteresirane javnosti da najkasnije do 21. ožujka 2024. godine dostave svoje prijedloge i mišljenja na prednje navedeni Nacrt prijedloga akata, putem obrasca za sudjelovanje u postupku savjetovanja koji se nalazi u privitku, a na e-mail adresu koordinatora za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću: dino.stosic@novi-vinodolski.hr.

Po isteku roka za dostavu mišljenja i prijedloga, kooordinator za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću, u suradnji s nadležnim upravnim odjelom, izradit će i na internetskim stranicama Grada Novog Vinodolskog objaviti izvješće o provedenom savjetovanju s zainteresiranom javnošću, koje sadržava zaprimljene prijedloge i primjedbe te očitovanja s razlozima za neprihvaćanje pojedinih prijedloga i primjedbi. Izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranom javnošću dostavlja se Gradskom vijeću Grada Novog Vinodolskog.

Nacrt Odluke s obrazloženjem 

Obrazac – sudjelovanje u savjetovanju

Obrazac – izvješće o provedenom savjetovanju

 

Skip to content