17. veljače 2017.

NATJEČAJ za prodaju zemljišta

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, […]

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09,  143/12, 152/14 i 81/15-pročišćeni tekst) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12, 19/13-pročišćeni tekst i 137/15 ) , te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta od 13. veljače 2017.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje

N  A  T  J  E  Č  A  J

za prodaju zemljišta 

PREDMET  NATJEČAJA

I.

Predmet natječaja je prodaja zemljišta koja po odredbama Prostornog plana uređenja Grada Novi Vinodolski čine dijelove izdvojenog građevinskog područja ugostiteljsko-turističke namjene oznake T16 i to 88440/96770 dijela k.č.br.5847/874 z.k.ul.5806 K.O.NOVI površine 34.805,00 m2 odnosno suvlasnički dio Grada iznosi 31.808,98 m2 po početnoj cijeni od 682,32 kn/m2 odnosno za površinu od 31.808,98 m2 ukupno 21.703.903,24 kn i k.č.br.5847/875 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 6.179,00 m2 po početnoj cijeni od 622,89 kn/m2 odnosno za površinu od 6.179,00 m2 ukupno 3.848.832,66 kn ili za ukupnu površinu od 37.987,98 m2 ukupno 25.552.736,55 kn.

Zemljišta iz stavka 1.ne mogu se kupovati odvojeno već se ponuda može dati za oba zemljišta iz razloga što ista čine dio ugostiteljsko-turističke cjeline.

 

UVJETI  NATJEČAJA

II.

2.1.OPĆI  UVJETI

 Pravo sudjelovanja u natječaju za zemljišta imaju  sve fizičke osobe  i pravne osobe .

Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.

 

2.2.POSEBNI  UVJETI  NATJEČAJA

 

Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u iznosu od 2.500.000,00 kn.

Poseban uvjet svim natjecateljima  je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.

 

III.

Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :

1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.

2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.

3.Dokaz  o upisu u registar-za pravne osobe.

4.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe.

5.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.

6.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR7323900011829000002, pozivom na broj  :  HR68  7757-OIB .

Ponude moraju biti na hrvatskom jeziku .

 

MJERILA  ZA  ODABIR  PONUDE  I  ROKOVI  ZAKLJUČENJA  KUPOPRODAJNOG  UGOVORA  I  PLAĆANJA  KUPOPRODAJNE  CIJENE

IV.

Oglašena zemljišta iz točke I. prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.

Nepravovremene ponude neće se otvarati.

Nepotpune ponude  neće se razmatrati.

Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana donošenja Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća   najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR7323900011829000002, pozivom na broj  HR68    7757-OIB . U slučaju obročnog plaćanja kupoprodajne cijene prvi obrok se uplaćuje najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora.Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog  otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.

Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke  o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.

 

ROKOVI  DOSTAVLJANJA  PONUDA

 

V.

Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 15 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada radnim danom od 08,00 do 13,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

Trg Vinodolskog zakona 1

51 250  NOVI  VINODOLSKI

Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina

«PONUDA  ZA  KUPNJU    ZEMLJIŠTA (ZAGORI) »

-NE  OTVARAJ»

Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 10.03.2017.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.

Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje   svakog dana od 09,00 do 13,00 sati  kod Ivice Tomića na mob.091 2444092 ili tel.051/554-372 , Nives Antić na mob.091  2444094 ili tel.051/554-371 ili kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili tel.051/554-361.

 

  GRAD   NOVI   VINODOLSKI

 

Natječaj za prodaju zemljišta
17. veljače 2017.

NATJEČAJ za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje nerazvrstanih cesta na području Grada Novi Vinodolski

Na temelju Odluke o objavi javnog natječaja za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje  komunalne djelatnosti-održavanja NERAZVRSTANIH CESTA KLASA: 340-01/17-01/5, URBROJ: 2107/02-04-17-3 od 13. […]

Na temelju Odluke o objavi javnog natječaja za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje  komunalne djelatnosti-održavanja NERAZVRSTANIH CESTA KLASA: 340-01/17-01/5, URBROJ: 2107/02-04-17-3 od 13. veljače 2017. godine, zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novi Vinodolski objavljuje

 

 NATJEČAJ

za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti-

 održavanje nerazvrstanih cesta na području Grada Novi Vinodolski

 

I. PREDMET NATJEČAJA: odabir najpovoljnijeg ponuđača za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanja nerazvrstanih cesta.

Pod održavanjem nerazvrstanih cesta podrazumijeva se održavanje površina i objekata koje se koriste za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, a koje nisu razvrstane ceste u smislu posebnih propisa, a sve u skladu godišnjim Programom održavanja komunalne infrastrukture koji donosi Gradsko vijeće.

II. DOKUMENTACIJA ZA NADMETANJE, te detaljne upute, podižu se u Gradu Novom Vinodolskom, Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, Trg Vinodolskog Zakona br. 1 uz dokaz o uplati troškova tender dokumentacije u iznosu od 500,00 kn. Trošak tender dokumentacije uplaćuje se na žiro račun proračun Grada Novi Vinodolski broj HR7323900011829000002, poziv na broj HR68 7706-OIB sa svrhom uplate «nerazvrstane ceste-trošak natječajne dokumentacije»

Rok za dostavu ponude je 02. ožujka 2017. godine do 12,00h.

Ponuda se šalje u zatvorenoj koverti na adresu Grad Novi Vinodolski, Povjerenstvo za provedbu postupka javnog natječaja, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski, sa naznakom «Ponuda za ugovorno održavanje nerazvrstanih cesta-ne otvaraj» 

III. OTVARANJE PONUDA izvršit će se javno 02. ožujka 2017. godine u 12,00h, otvaranju ponuda mogu biti prisutni natjecatelji, odnosno njihovi ovlašteni zastupnici.

IV. ODLUKU O DODJELI POSLOVA UGOVORNOG ODRŽAVANJA NERAZVRSTANIH CETA donosi Gradsko vijeće Grada Novi Vinodolski na temelju financijske povoljnosti ponude. Najpovoljnija ponuda je ponuda sa najnižom cijenom, a uz uvjet dostave dokumentacije za ocjenu sposobnosti ponuditelja iz točke II. Ovog natječaja.

Natjecatelji će biti obaviješteni o Odluci o odabiru najpovoljnijeg ponuđača za obavljanje komunalne djelatnosti – ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA na području Grada Novi Vinodolski u roku od 8 dana od dana donošenja iste. Protiv Odluke žalba nije dopuštena već se može pokrenuti upravni spor.

Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne odabira niti jednog ponuditelja.

 

ZAMJENIK GRADONAČELNIKA KOJI OBNAŠA DUŽNOST

GRADONAČELNIKA GRADA NOVI VINODOLSKI

 

Natječaj za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje nerazvrstanih cesta na području Grada Novi Vinodolski
13. svibnja 2017.

Natječaj za davanje u zakup javne površine za postavu štandova i pokretnih naprava

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, […]

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/17-01/9, URBROJ: 2107/02-04-17-4 od 18. travnja 2017. godine, r a s p i s u j e

NATJEČAJ

za davanje u zakup javne površine za postavu štandova i pokretnih naprava

 

I. SEZONSKI ŠTANDOVI I POKRETNI OBJEKTI

    za period prema ponudama ponuditelja

 

I. 1. lokacije štandova i pokretnih naprava

 NOVI VINODOLSKI

Oznaka

iz

Plana

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina u kn

(50% od početne cijene)

 

1.

Frankopanski trg iznajmljivanje igračaka za djecu mobilni konjići za jahanje ili autići na baterije 40,00 5.760,00 2.880,00
 

2.

Korzo hrvatskih branitelja

(ispred Erste banke)

prodaja knjiga štand/šator 12,00 3.960,00 1.980,00
 

3.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

4.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

oslikavanje tijela/

tetovaža

pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

5.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja pop-corna i kukuruza uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

6.

 

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

7.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem pokretna naprava

bez štanda

3,00 2.520,00 1.260,00
 

8.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

automati za igru pokretna naprava

bez štanda

3,00 2.520,00 1.260,00
 

9.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

prodaja slastica

(bombona, šećer.vune)

uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

10.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

tetovaža/oslikavanje tijela pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

11.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

proizvodnja i prodaja sladoleda ili slastica ili napitaka uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

12.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

trampolin konstrukcija 75,00 10.800,00 5.400,00
 

13.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

14.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

15.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

pečenje palačinki, pop corn, kukuruz uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

 

16.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

17.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

18.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
19. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
20. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

21.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

22.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

23.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

24.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

25.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

26.

Lokvica, rukometno igralište zelena površina duž Lokvice naprava za djecu (gumeni grad) naprava 35,00 4.200,00 2.100,00
 

27.

Šetalište kneza Domagoja

(u parku)

ugostiteljstvo pokretna ugostiteljska radnja 12,00 5.040,00 2.520,00
 

28.

Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana ambulantna prodaja sladoleda i pića uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

29.

Ulica Lukavica, izlaz prema vili Rustici iznajmljivanje bicikala bez štanda 15,00 1.800,00 900,00
 

32.

Javna površina između ul. A.Mataije i parcele Tommy ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 5,00 1.710,00 855,00
33. Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. F.Tuđmana pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz Uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80

 

KLENOVICA

– Ribarska obala

 

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

40.

Ribarska obala prodaja ekoloških proizvoda: voće, povrće i dr. domaćih proizvoda štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

41.

Ribarska obala ambulantna prodaja sladoleda naprava tipizirana od proizvođača 4,00 2.280,00 1.140,00
 

42.

Ribarska obala prodaja voća i povrća štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

43.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

44.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

45.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00
 

46.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00

 

SIBINJ

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

50.

Proširenje ispred vodospreme prodaja suvenira i

razglednica

štand 5,00  

2.850,00

 

1.425,00

 

2. izgled štandova

 

Štandovi koji se postavljaju na utvrđenim lokacijama moraju biti tipski, veličine 2,00 m x 1,00 m i to jedan od dva tipa drvenih sklopivih štandova (samo sa pultom ili sa kutijom), sa platnenom tendom bijele ili svjetlo plave boje ili kombinacija bijele i svjetlo plave boje što ponuditelj dokazuje snimkom vlastitog štanda, a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu rasporeda privremenih objekata.

 

II. OSTALI UVJETI NATJEČAJA

Lokacije se daju u zakup po sistemu viđeno-uzeto.

U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.

Grad zadržava pravo korištenja zakupljenih lokacija za postavu pokretnih naprava u slučaju potreba prilikom ljetne manifestacije na rok od najdulje 5 dana.

 

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom

«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»

neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,

 

na Ured Grada ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1

 

KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE

zaključno sa 25.05.2017.godine (četvrtak) do 11.00 sati

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

  1. Zahtjev u kojem treba biti navedeno ime, prezime, adresa natjecatelja (za fizičke osobe), e-mail adresa, odnosno naziv i sjedište tvrtke (za pravne osobe), broj žiro računa, lokacija za koju se dostavlja ponuda, ponuđeni iznos zakupnine iznad početnog iznosa za nadmetanje i period zakupa,
  2. Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski br. HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 5738-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe,
  3. Dokaznicu o podmirenju financijskih obveza prema Gradu (Upravni odjel za financije) i komunalnim trgovačkim društvima pri Gradu Novom Vinodolskom (KTD «Ivanj» d.o.o., KTD «Vodovod-Žrnovnica» d.o.o.),
  4. Dokaz da je natjecatelj-fizička osoba ili zakonski zastupnik pravne osobe državljanin Republike Hrvatske,
  5. Izvod iz sudskog, odnosno obrtnog registra kao dokaz da su tvrtka, odnosno obrt registrirani za obavljanje djelatnosti za koju se natječu,
  6. Snimku ili idejnu skicu iz točke I.1.,
  7. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja,
  8. Izjavu o davanju bjanko zadužnice na ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza.

Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).

Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.

Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave dužan izvršiti uplatu izlicitiranog mjesečnog iznosa zakupa prilikom sklapanja Ugovora, dok je preostali iznos zakupa dužan platiti zaključno do 01.08.2017. godine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza  na iznos vrijednosti Ugovora.

U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.

Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.

 Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 25.05.2017. godine (četvrtak), s početkom u 12.00 sati.   

 

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost

   gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog

        Velimir Piškulić, oec.

 

NATJEČAJ
Grafika
7. srpnja 2017.

Natječaj za radno mjesto – odgojitelj predškolske djece – neodređeno vrijeme

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi […]

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi Vinodolski od dana 03.07.2017. godine, Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica 4, objavljuje

 

NATJEČAJ

Za radno mjesto

-ODGOJITELJ PREDŠKOLSKE DJECE-

-1 izvršitelj, rad na neodređeno vrijeme, s punim radnim vremenom –

 

UVJETI

-VŠS, stručni prvostupnik predškolskog odgoja

 

  1. Na natječaj se, pod istim uvjetima, mogu javiti osobe oba spola.
  2. Uz prijavu na natječaj potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju u originalu ili preslici:

-dokaz o stručnoj spremi,

-potvrdu o položenom stručnom ispitu,

-domovnicu ili presliku osobne iskaznice,

-životopis,

-dokaz o nepostojanju zapreka za zasnivanje radnog odnosa sukladno čl.25.Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (ne stariji od 6 mjeseci) i to:

a)uvjerenje odnosno potvrdu nadležnog suda da se protiv kandidata/ice ne vodi kazneni postupak (čl.25.st.2.),

b)uvjerenje odnosno potvrdu Prekršajnog suda da se protiv kandidata/ice ne vodi prekršajni postupak (čl.25.st.4.)

 

  1. Kandidat koji ostvaruje prednost pri zapošljavanju sukladno posebnom propisu dužan se je u prijavi pozvati na to pravo i priložiti sve dokaze propisane zakonom, ali ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
  2. Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana objave natječaja na Oglasnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
  3. Prijave na natječaj sa priloženom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom „NATJEČAJ ZA ODGOJITELJA, NA NEODREĐENO VRIJEME“ poštom preporučeno na adresu Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica 4, 51250 Novi Vinodolski ili se osobno dostavljaju u Dječji vrtić FIJOLICA, radnim danom od 10,00 do 12,00 sati.
  4. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
  5. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni najkasnije u roku od 8 (osam) dana, računajući od dana donošenja odluke.

 

Natječaj – odgojitelj predškolske djece – neodređeno vrijeme
Odluka o zasnivanju radnog odnosa

 → objavljeno dana 28. srpnja 2017. godine

Skip to content