{"id":1219,"date":"2019-12-27T08:13:06","date_gmt":"2019-12-27T07:13:06","guid":{"rendered":"http:\/\/novi-vinodolski.hr\/?page_id=1219"},"modified":"2023-05-05T11:56:53","modified_gmt":"2023-05-05T09:56:53","slug":"upravni-odjel-za-financije-i-javnu-nabavu","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/upravni-odjel-za-financije-i-javnu-nabavu\/","title":{"rendered":"Upravni odjel za financije i javnu nabavu"},"content":{"rendered":"\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t

Upravni odjel za financije i javnu nabavu<\/h1>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t
Pro\u010delnik upravnog odjela za financije i javnu nabavu<\/h5>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Zoran Tomi\u0107, dipl.oec.<\/p>\n

Adresa: Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski<\/a><\/p>\n

E-mail: zoran.tomic@novi-vinodolski.hr<\/a><\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t
Program rada Upravnog odjela za financije i javnu nabavu obuhva\u0107a osobito sljede\u0107a podru\u010dja:<\/h5>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t
    \n \t
  1. obavljanje poslova pripreme, izrade i provedbe akata kojima se ure\u0111uje financijsko poslovanje Grada,<\/li>\n \t
  2. planiranje, pripremanje i izradu nacrta prora\u010duna Grada i projekcija za dvogodi\u0161nje razdoblje, njegove izmjene i dopune tijekom prora\u010dunske godine te prate\u0107e op\u0107e akte,<\/li>\n \t
  3. pra\u0107enje i kontrolu naplate javnih prihoda, izvr\u0161avanje rashoda i izdataka prora\u010duna te izradu godi\u0161njih i periodi\u010dnih izvje\u0161taja o izvr\u0161enju prora\u010duna, <\/li>\n \t
  4. predlaganje mjera za pove\u0107anje prihoda i smanjenje rashoda,<\/li>\n \t
  5. utvr\u0111ivanje prora\u010dunskih ograni\u010denja potro\u0161nje utvr\u0111enje po procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnote\u017eenje prora\u010duna Grada,<\/li>\n \t
  6. obavljanje analiti\u010dkih i stru\u010dnih poslova vezanih uz prora\u010dun Grada,<\/li>\n \t
  7. pripremu posebnih financijskih izvje\u0161\u0107a za potrebe upravnih tijela,<\/li>\n \t
  8. vo\u0111enje knjigovodstvene evidencije o izvr\u0161avanju prora\u010duna, knjigovodstvene popise gradske imovine, kao i druge financijske i knjigovodstvene evidencije propisane posebnim propisima,<\/li>\n \t
  9. provo\u0111enje postupaka u vezi zadu\u017eivanja Grada i davanja jamstava, pra\u0107enje zadu\u017eivanja i izrada izvje\u0161taja o stanju duga,<\/li>\n \t
  10. koordinaciju suradnje s Dr\u017eavnim uredom za reviziju prilikom godi\u0161njeg nadzora financijskog poslovanja Grada, pripremanje analiti\u010dkih izvje\u0161\u0107a i o\u010ditovanja na utvr\u0111eni revizijski nalaz,<\/li>\n \t
  11. predlaganje mjera za unapre\u0111enje financijskog poslovanja Grada i koordiniranje aktivnosti vezanih za financijsko upravljanje i kontrole,<\/li>\n \t
  12. blagajni\u010dko poslovanje, poslove obra\u010duna i isplate pla\u0107a za slu\u017ebenike i namje\u0161tenike Grada i korisnike prora\u010duna,<\/li>\n \t
  13. prijem i unos izvadaka platnog prometa te njihovo knji\u017eenje u sve formirane analitike,<\/li>\n \t
  14. izvr\u0161avanje pla\u0107anja temeljem naloga (gradona\u010delnika, upravnih tijela Grada i korisnika prora\u010duna), kontrola naloga za pla\u0107anje u skladu s financijsko-ra\u010dunovodstvenim propisima,<\/li>\n \t
  15. vo\u0111enje evidencije ulaznih ra\u010duna te evidentiranje i aktiviranje izdanih i pripremljenih sredstava osiguranja pla\u0107anja,<\/li>\n \t
  16. poslove osiguranja imovine te slu\u017ebenika i namje\u0161tenika Grada, pra\u0107enje izvr\u0161avanja obveza i potra\u017eivanja po osiguranju, prijava \u0161tete i poduzimanje radnji za utvr\u0111ivanje visine \u0161tete i naplatu \u0161tete,<\/li>\n \t
  17. prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izrada prijedloga plana nabave Grada za teku\u0107u godinu te njegovih izmjena i dopuna, vo\u0111enje evidencije o provedenim postupcima i sklopljenim ugovorima na nabavu roba, radova i usluga te izrada godi\u0161njih izvje\u0161\u0107a za potrebe nadle\u017enih tijela,<\/li>\n \t
  18. organiziranje i provo\u0111enje postupaka javne nabave roba, usluga i ustupanja radova za potrebe Grada, sukladno va\u017ee\u0107im odlukama,<\/li>\n \t
  19. pripremu o\u010ditovanja i drugih akata za potrebe Dr\u017eavne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u \u017ealbenim postupcima,<\/li>\n \t
  20. vo\u0111enje registra javne nabave,<\/li>\n \t
  21. poslove planiranja i nabavke informati\u010dkog sustava i opreme,<\/li>\n \t
  22. suradnju s dr\u017eavnim i drugim tijelima te pravnim osobama nadle\u017enim za poslove navedene u ovom \u010dlanku,<\/li>\n \t
  23. poslovi izrade i predlaganje akata Gradskom vije\u0107u i gradona\u010delniku iz nadle\u017enosti Odjela, <\/li>\n \t
  24. izvr\u0161avanje ili osiguravanje izvr\u0161avanja odluka Gradona\u010delnika, Gradskog vije\u0107a i njihovih radnih tijela iz djelokruga Odjela,<\/li>\n \t
  25. druge poslove odre\u0111ene posebnim zakonom, drugim propisom, te odlukama Gradona\u010delnika i Gradskog vije\u0107a, <\/li>\n \t
  26. poslovi u svezi pripreme i izrade projekata i programa suradnje sa subjektima s podru\u010dja Europske unije, poslovi povezani s kandidiranjem projekata za financiranje od strane europskih i drugih fondova,<\/li>\n \t
  27. poslove vezane uz izradu programa smanjenja potro\u0161nje energije i kori\u0161tenja obnovljivih izvora energije, te suradnju s dr\u017eavnim i drugim tijelima i pravnim osobama nadle\u017enim za ove poslove,<\/li>\n \t
  28. pru\u017eanje potpore i suradnja sa Poduzetni\u010dkim centrom Vinodol i trgova\u010dkim dru\u0161tvima u vlasni\u0161tvu i suvlasni\u0161tvu Grada kao i gra\u0111anima na poslovima povezanim s kandidiranjem projekata za financiranje od strane europskih i drugih fondova,<\/li>\n \t
  29. predlaganje dokumenata, programa i mjera za razvoj Grada kroz suradnju sa ustanovama, trgova\u010dkim dru\u0161tvima na podru\u010dju Grada te predstavnicima \u017dupanije, gradova i op\u0107ina.<\/li>\n<\/ol>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    Odluke<\/h5>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    Odluka o gradskim porezima (Narodne novine br.\u00a0141\/20<\/a>\u00a0 \u00a0i\u00a0 144\/22<\/a> ; Sl. novine PG\u017d br. \u00a040\/20,\u00a0<\/a> i 41\/22<\/a>)<\/h6>
    Odluka o visini pau\u0161alnog poreza na dohodak od iznajmljivanja stanova, soba i postelja putnicima i turistima i organiziranja kampova (Sl. novine PG\u017d br. 2\/19<\/a>)<\/h6>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    Zahtjevi<\/h5>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    Zahtjev za povrat sredstava iz Prora\u010duna<\/a><\/h6>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    Obrasci<\/h5>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t\t\t
    Obrazac – Porez na ku\u0107e za odmor<\/a><\/h6>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t
    \n\t\t\t\t\t
    \n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

    Upravni odjel za financije i javnu nabavu Pro\u010delnik upravnog odjela za financije i javnu nabavu Zoran Tomi\u0107, dipl.oec. Adresa: Trg Vinodolskog zakona 1, [\u2026]<\/span><\/p>\n","protected":false},"author":7,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"footnotes":""},"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1219"}],"collection":[{"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/7"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1219"}],"version-history":[{"count":9,"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1219\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":21376,"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1219\/revisions\/21376"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/novi-vinodolski.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1219"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}