Novosti

Najbolji prikaz manifestacije Okolotorno – nagrada na Festivalu turističkog i etno filma

Prošlog je tjedna održano prvo izdanje Festivala turističkog i etno filma na Krku u gradu Krku u organizaciji Udruge Tragom hrvatske baštine i pod pokroviteljstvom Grada Krka, TZ Grada Krka i TZ otoka Krka. Program su pozdravnim govorima otvorili visoki uzvanici i organizatori, a nastavljen je uz dvije panel rasprave i dodjelu nagrada za najbolje turističke i etno filmove.

Prvog dana je održana panel rasprava na temu održivosti otoka nakon čega su prikazani filmovi koji su ušli u uži izbor za nagrade. Već u svom prvom izdanju na festival je prijavljeno više od stotinu turističkih i etno filmova što se pokazalo kao potvrda da je festival odlično prihvaćen. Ono što je na samom festivalu i istaknuto je da je ovo festival koji će nagrađivati Turističke zajednice kao naručitelje, a često i one koji osmišljavanju scenarije koje žele realizirati, a ne same autore filmova. Stručna komisija je odabrala 24 etno i 40 turistička filma koji su se natjecali za nagrade TEF-a.

Drugi dan programa započeo je pozdravima Vjeke Alilovića, u ime organizatora Udruge Tragom hrvatske baštine te gradonačelnika Grada Krka Darija Vasilića, nakon čega je uslijedila promocija turističkog filma “Make your own movie” TZ Kvarnera te premijera filma “Camino Krk” kojeg je predstavila direktorica TZ Grada Krka Ivana Kovačić. Panel rasprava na temu “Turizam i baština” koju je moderirao voditelj Robert Ferlin, bila je veoma zanimljiva te sagledala te dvije kategorije od strane različitih struka, što se pokazalo jako kvalitetnim, jer se dobio jedan širi kontekst u kojem svatko gleda sa svog stajališta na turizam i na baštinu odnosno njihovu uzročno posljedičnu povezanost.

Nakon panela i pauze u kojoj su sudionicima ponuđene autohtone krčke slastice i vino, uslijedila je i svečana podjela nagrada festivala.

U kategoriji turizam Turistička zajednica Grada Novi Vinodolski dobila je dvije nagrade – jednu samostalno, a drugu za zajednički video Turističkih zajednica Novog Vinodolskog, Crikvenice i Vinodolske općine. Prikaz manifestacije Okolotorno dobio je nagradu za najbolji prikaz manifestacije, a treće mjesto publike turistički promotivni film Crikveničko-vinodolske rivijere pod nazivom „Pulse of life“ podijelio je sa filmom Cresa pod nazivom No stress island.

„Jako mi je drago bilo vidjeti da su filmove prijavljivale Turističke zajednice diljem Lijepe naše i da je ovaj festival prepoznat. Mislim da je ovo hvalevrijedna inicijativa koja je na jednom mjestu uspjela sakupiti jako puno kvalitetnih filmova te da smo mogli dobiti i inspiraciju gledajući druge. Posebno mi se svidio panel na temu baštine i turizma, jer je pokazao koliko različito na te dvije teme gledaju ljudi iz različitih struka i u kojem smjeru smatraju da treba ići u budućnosti. Mi nastojimo naše posjetitelje kroz manifestacije upoznati sa kulturom, tradicijom i povijesti našega kraja i stvarati zanimljiv sadržaj, što je također važno da bi i film izgledao zanimljivo i kvalitetno. Drago mi je da smo se prijavili i da smo dobili nagradu, jer nam je ovo zasigurno poticaj za dalje. Želim puno uspjeha ovom festivalu i u narednim godinama, u što uopće ne sumnjam“, kazala je Tena Peričić, direktorica Turističke zajednice Grada Novi Vinodolski.

Skip to content