Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti
Vršitelj dužnosti pročelnIka Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti
Dino Stošić, spec.publ.admin.
Adresa: Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski
E-mail: dino.stosic@novi-vinodolski.hr
Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti obavlja slijedeće poslove:
- stručne i administrativne poslove u svezi pripremanja i održavanja sjednica Gradskog vijeća i radnih tijela Gradskog vijeća,
- priprema akata za objavu u Službenim novinama i dostavu na nadzor,
- organizaciju protokolarnih primanja i prigodnih svečanosti,
- stručne i administrativne poslove za potrebe gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika, predsjednika i potpredsjednike Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela,
- izrada prijedloga općih i pojedinačnih upravnih i drugih akata radnopravne naravi za sve službenike, namještenike i dužnosnike Grada i dr. poslovi iz radnih odnosa (evidencije, prijave i odjave i dr.), stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika i namještenika,
- poslovi zaštite na radu i elementarnih nepogoda,
- stručni i upravni poslovi na razvoju mjesne samouprave, stručni i administrativni poslovi za vijeća mjesnih odbora, kao i objedinjavanje prijedloga mjesnih odbora za male komunalne akcije,
- poslovi suradnje s jedinicama lokalne i regionalne samouprave u tuzemstu i inozemstvu, s državnim i županijskim tijelima, medijima, ustanovama, udrugama, političkim strankama i građanima,
- prava nacionalnih manjina,
- ostvarivanje prava na pristup informacijama,
- razmatranje predstavki i pritužbi građana,
- poslovi u svezi rada Savjeta mladih,
- poslove prijema i otpreme pošte,
- poslovi djelovodnika i arhiviranja,
- nabavka uredskog materijala,
- održavanje čistoće poslovnog prostora Grada, kao i tekuće održavanje istih prostora i voznog parka,
- osiguranje lokalnih potreba stanovnika u području brige o djeci, praćenje rada ustanove predškolskog odgoja i obrazovanja kojoj je Grad vlasnik i osnivač, suradnja sa ustanovama odgoja i obrazovanja na pripremi programa iznad državnog standarda koji će se financirati iz gradskog proračuna, stipendiranje darovitih srednjoškolaca i studenata, te osiguranje drugih programa u funkciji odgoja i obrazovanja,
- osiguranje lokalnih potreba stanovnika u području kulture, tehničke kulture i sporta, kao i suradnja sa udrugama iz područja sporta i kulture te praćenje rada ustanova u kulturi kojima je Grad vlasnik i osnivač,
- osiguranje lokalnih potreba stanovnika u području zdravstva i socijalne skrbi u većem obimu od zakonom propisanog (sukladno socijalnom programu Grada), suradnja s udrugama i ustanovama na području zdravstva i socijalne skrbi u cilju unapređenja boljih uvjeta života, stipendiranje darovitih, socijalno ugroženih srednjoškolaca i studenata, te osiguranje drugih programa u funkciji zdravstva i socijalne skrbi,
- pomoć braniteljima i njihovim obiteljima, djeci i osobama s posebnim potrebama,
- predlaganje dokumenata, programa i mjera za razvoj Grada kroz suradnju sa ustanovama, trgovačkim društvima na području Grada te predstavnicima Županije, gradova i općina,
- praćenje propisa iz djelokruga rada odjela,
- poslovi izrade i predlaganje akata Gradskom vijeću i gradonačelniku iz nadležnosti odjela,
- izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja odluka gradonačelnika, Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela iz djelokruga odjela,
- pomoć pri normativnoj obradi akata drugim upravnim tijelima, a koja se predlažu na donošenje gradonačelniku i Gradskom vijeću,
- poslovi i priprema programa i mjera zaštite od požara i vatrogastva te poslovi i priprema programa i mjera zaštite i spašavanja i suradnja sa nadležnim tijelima,
- druge poslove određene posebnim zakonom, drugim propisom, te odlukama gradonačelnika i Gradskog vijeća.