Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/17-01/57, URBROJ: 2107/02-04-18-2 od 10.01.2018. godine, r a s p i s u j e
za davanje u zakup javne površine
I. KIOSK
I. 1. lokacija kiosk
– SIBINJ
– na rok od 5 (pet) godina
Oznaka | Lokacija | Namjena | Površina zakupa m2 |
Tlocrtna površina kioska u m2 |
Početna cijena u kn |
Jamčevina u kn |
N. | ulaz u kamp Sibinj | trgovina | 15,00 |
do 12,00 |
40,00 kn/m²/mj. |
600,00 kn |
I.2. izgled kioska
Tlocrtna površina kioska može biti do 12,00 m² pravokutnog oblika i slijedećeg izgleda:
a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata (Sl.novine, PGŽ, 8/15-čl.8) i izgledu privremenih objekata i izmjeni i dopuni Plana rasporeda privremenih objekata za 2017. godinu sa II dopunom Plana.
Ponuditelji su dužni u natječajnoj dokumentaciji dostaviti idejno rješenje kioska koju namjerava postaviti izrađenu od strane ovlaštene osobe ili predračunsku ponudu od strane prodavatelja sa slikom ili dokaznicu o vlasništvu kioska sa slikom.
II. OSTALI UVJETI NATJEČAJA
Lokacije se daje u zakup po sistemu viđeno-uzeto.
U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.
Grad zadržava pravo korištenja zakupljene lokacije za postavu kioska raskidom Ugovora o zakupu ukoliko dođe do potrebe uklanjanja prilikom realizacije prostorno planske dokumentacije.
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom
„ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok. oznaka „N“
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,
na Ured Grada ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1
KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE
zaključno sa 25.01.2018. godine (četvrtak) do 12.00 sati
PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:
Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.
Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine. Komisija zadržava pravo ocjene izgleda kioska prema uvjetima nadmetanja što je preduvjet za odabir najpovoljnijeg ponuditelja.
Ugovornom zakupoprimatelju za kiosk jamčevina ulazi u prvu mjesečnu zakupninu, dok će zakupodavatelj za ostale mjesečne zakupnine ispostavljati račune.
Ugovorni zakupoprimatelj je za zakup javne površine za postavljanje kioska prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza na iznos vrijednosti Ugovora.
U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.
Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.
Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 25.01.2018. godine (četvrtak), s početkom u 12.15 sati.
GRADONAČELNIK
GRADA NOVOG VINODOLSKOG
Velimir Piškulić, oec.