Novosti


3. srpnja 2017.

Ovog vikenda održava se Međunarodni ljetni karneval u Novom Vinodolskom

Međunarodni ljetni karneval održat će se  u Novom Vinodolskom 7. i 8. srpnja (petak i subota) s početkom u 20 sati. Dječji karneval […]

Međunarodni ljetni karneval održat će se  u Novom Vinodolskom 7. i 8. srpnja (petak i subota) s početkom u 20 sati. Dječji karneval održat će se u petak, 7. srpnja, s početkom u 20 sati. Za svu djecu organiziran je veliki besplatni grad za maškaranu djecu, od 17 do 23 sati.

Na velikom Međunarodnom ljetnom karnevalu očekuju se karnevalske grupe s područja cijele Hrvatske, ali i ostalih zemalja Europe. Program će teći do ranih jutarnjih sati uz glazbu na tri pozornice.

Turistička zajednica Grada Novog Vinodolskog organizator je tradicionalnog ljetnog karnevala, koji svake godine privuče više od deset tisuća posjetitelja.

 

30. lipnja 2017.

Obavijest: Adriatica folk festival odgođen za nedjelju

Zbog izrazito nepovoljne vremenske prognoze, Adriatica folk festival odgađa se za nedjelju, 2. srpnja, u 10:30h. Program će se odvijati na Korzu hrvatskih […]

Zbog izrazito nepovoljne vremenske prognoze, Adriatica folk festival odgađa se za nedjelju, 2. srpnja, u 10:30h. Program će se odvijati na Korzu hrvatskih branitelja.

ADRIATICA FOLK FESTIVAL

Sudionici:

Formation “MINI USMIVKI” – Bugarska/Bulgaria

Setosch folk dance group “POLODA PIIGAD” – Estonija/Estonia

Folk dance group “MIDRILINNUD” – Estonija/Estonia

Folk dance group “TAARATAR” – Estonija/Estonia

Ukrainian dance ensemble “VOLYA” – Kanada/Canada

VGTU mixed academic choir “GABIJA” – Litva/Lithuania

Sport association “DANCE MAGIC” – Mađarska/Hungary

Folk dance ensemble “PROMYKI” – Poljska/Poland

Children folk dance group “MAGDALENKA” – Slovačka/Slovakia

Ulaz je besplatan.

30. lipnja 2017.

GDCK Novi Vinodolski: Održana 2. ovogodišnja akcija darivanja krvi

Na drugu ovogodišnju akciju dobrovoljnog darivanja krvi u organizaciji Zavoda za transfuzijologiju KBC-a i GDCK Novi Vinodolski pristupilo je 54 osobe, a prikupljeno je ukupno 53 doze krvi. Ovoj akciji odazvali su se slijedeći […]

Na drugu ovogodišnju akciju dobrovoljnog darivanja krvi u organizaciji Zavoda za transfuzijologiju KBC-a i GDCK Novi Vinodolski pristupilo je 54 osobe, a prikupljeno je ukupno 53 doze krvi. Ovoj akciji odazvali su se slijedeći jubilarni darivatelji:

–       Muški jubilarci: Dubravko Stošić (105), Marinko Mataija (84), Gordan Šamanić (77), Igor Pavelić i Zoran Tikveša (69), Ljubomir Budić (65), Željko Marković (57),  Zoran Šmit (55), Ante Smojver (54), Branko Šubert (51), Dražen Tomić i Vlatko Uremović (48), Ivica Žeravica (47), Nikica Peričić(45), Saša Ćosić (44), Željko Košuljandić (43), Dejan Dražić (40), Robert Sokolić (37), Davor Bažok i Davor Butković (35), Mirko Mataija (32), Igor Baričević i Dražen Komadina (30), Mario Svetić i Zoran Tomić (29), Dalibor Tomić (27),  Zoran Ažić (24), Marko Tomljanović (23), Dario Obradović (19); Branko Knežević (18), Nedjeljko Jovanović i Jasmin Mujaković (17), Vedran Blažević (16), Zoran Đuranović i Jovica Mraković (15),  Goran Komadina (14),  Ognjen Sokolić (12), Oliver Lončarić (9), Marko Milošević (8), Nikica Pavlović i Dražen Šimunović  (7);  Marijan Filipović (4); Mario Kevrić i Dino Rubčić (4), Marino Butorac i Nikica Uremović (2)

–       Žene : Marija Ivančić (7), Ines Mataija (6), Senada Butorac (5), Karla Butorac i Irena Križanec (4), Tina Vergić (2),

 Nova darivateljica: Darija Bažok

30. lipnja 2017.

Festival “Neki novi klinci” održat će se u subotu, 1. srpnja

U subotu, 1. srpnja, od 21 sat na Frankopanskom trgu u Novom Vinodolskom, održat će se festival za djecu i mladež “NEKI NOVI […]

U subotu, 1. srpnja, od 21 sat na Frankopanskom trgu u Novom Vinodolskom, održat će se festival za djecu i mladež “NEKI NOVI KLINCI”.

Festival organizira Centar za kulturu Grada Novog Vinodolskog, dok su pokrovitelji gradovi: Novi Vinodolski, Crikvenica i Kutina, Pučko otvoreno učilište Kutina, te Turističke zajednice Grada Novog Vinodolskog, Crikvenice i Kutine. Umjetnički ravnatelj festivala je Darko Majstorović.

30. lipnja 2017.

Okolotorno: regulacija i zabrana prometovanja i parkiranja

Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog izdao je slijedeće rješenje o određivanju regulacije prometa u vrijeme održavanja manifestacije […]

Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog izdao je slijedeće rješenje o određivanju regulacije prometa u vrijeme održavanja manifestacije Okolotorno

RJEŠENJE 

Određuje se regulacija prometa u vrijeme održavanja turističke manifestacije OKOLOTORNO tijekom turističke sezone 2017., kako slijedi:

Zabranjuje se prometovanje i parkiranje automobila u Ulici Matije Mažuranića, Ulici Svete Trojice i Ulici Braće Radić od 5.7.2017. do 6.9.2017. i to:

  1. Svake srijede od 16:00 do 24:00 sata
  2. Svakog četvrtka od 0:00 do 2:00 sata 

Rješenje o regulaciji prometa – Okolotorno

 

30. lipnja 2017.

Regulacija prometa u vrijeme održavanja Ljetnog karnevala

Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog izdao je sljedeće: R J E Š E NJ E Određuje se […]

Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog izdao je sljedeće:

R J E Š E NJ E

Određuje se regulacija prometa u vrijeme održavanja Ljetnog karnevala 2017. godine kako slijedi:

I. Zabranjuje se prometovanje Ulicom Korzo hrvatskih branitelja od raskrižja sa Šenoinom ulicom do raskrižja u Ulicom Lokvica u dane:

  1. Petak, 7.72017. od 19:00 do 21:00 sata
  2. Subota, 8.7.2017. od 18:00 do 24:00 sata
  3. Nedjelja 9.7.2017. od 0:00 do 4:00 sata

II. Zabranjuje se prometovanje ulicom Lokvica od raskrižja s Ulicom Rasadnik do raskrižja sa Korzom hrvatskih branitelja u dane:

  1. Petak, 7.7.2017. od 19:00 do 21:00 sata
  2. Subota, 8.7.2017. od 18 do 24 sata
  3. Nedjelja, 9.7.2017u. od 0:00 do 4:00 sata

III. Zabranjuje se parkiranje na Autobusnom kolodvoru dana:

  1. Subota, 8.7.2017. od 12:00 do 24:00 sata

IV. U Vinodolskoj ulici se prometovanje odvija isključivo iz smjera centra prema dolje, odnosno od njenog raskrižja s Ulicama Andrije Šermana i Antona Mataije pa do raskrižja s Ulicom Mel (ŽC 5064) u dane:

  1. Subota, 8.7.2017. od 18:00 do 24:00 sata
  2. Nedjelja, 9.7.2017. od 0:00 do 4:00 sata

Rješenje o regulaciji prometa – Ljetni karneval

27. lipnja 2017.

Gradska galerija Turnac: Izložba slika i objekata Marije Volkmer

Izložba slika i objekata Marije Volkmer održat će se u gradskoj galeriji Turnac u Novom Vinodolskom, u srijedu 28. lipnja 2017. u 21 […]

Izložba slika i objekata Marije Volkmer održat će se u gradskoj galeriji Turnac u Novom Vinodolskom, u srijedu 28. lipnja 2017. u 21 sat. 

Izložbu će otvoriti Sabrina Žigo.



 

23. lipnja 2017.

Izvješće o visini troškova lokalnih izbora

GRADSKO IZBORNO POVJERENSTVO GRADA NOVI VINODOLSKI KLASA : 013-01/17-01/2 URBROJ: 2107/02-04-17-36 Novi Vinodolski, 20. lipnja 2017. godine   Na temelju članka 126. stavak […]

GRADSKO IZBORNO POVJERENSTVO GRADA NOVI VINODOLSKI

KLASA : 013-01/17-01/2

URBROJ: 2107/02-04-17-36

Novi Vinodolski, 20. lipnja 2017. godine

 

Na temelju članka 126. stavak 7. Zakona o lokalnim izborima (Narodne novine Republike Hrvatske broj 144/12 i 121/16), Gradsko izborno povjerenstvo Grada Novi Vinodolski dana 20. lipnja 2017. godine, donosi

 

I Z V J E Š Ć E

 o visini troškova lokalnih izbora održanih dana 21. svibnja 2017. godine

 

I.

Ovim Izvješćem cjelovito se navode troškovi lokalnih izbora održanih dana 21. svibnja 2017. godine, kako slijedi:

  1. Troškovi tiskanja plakata…………….2.250,00 kn
  2. Troškovi objave u Novom listu………….6.210,00 kn
  3. Trošak tiskanja glasačkih listića i glasačkih kutija………..3.860,80 kn
  4. Naknada putnih troškova………4.910,00 kn
  5. Naknada za rad biračkih odbora……….37.200,00 kn
  6. Naknada za rad Gradskog izbornog povjerenstva (stalnog i proširenog sastava i stručnog tima)……….20.800,00 kn
  7. Naknada za rad domara na Biračkom mjestu broj 12 na dan izbora…………….350,00 kn
  8. Najamnina za Biračko mjesto broj 3 – Obiteljski dom za starije i nemoćne osobe Povile……………..600,00 kn
  9. Troškovi nabave izbornog materijala (koverte, kemijske olovke itd.)…………..691,30 kn.

 

II.

Ukupni troškovi lokalnih izbora iznose 76.872,10 kn i isplaćuju se iz proračuna Grada Novi Vinodolski.

 

III.

Ovo Izvješće objavit će se na službenim internetskim stranicama Grada Novi Vinodolski.

 

Predsjednica

Gradskog izbornog povjerenstva

Snježana Horvat Paliska, dipl.iur., v.r.

Izvješće o visini troškova lokalnih izbora

23. lipnja 2017.

U povodu Dana antifašističke borbe i Dana državnosti položeno cvijeće i zapaljene svijeće na spomen obilježjima

U povodu Dana antifašističke borbe, 22. lipnja,  i Dana državnosti Republike Hrvatske, 25. lipnja, predstavnici Grada Novog Vinodolskog, Udruge antifašističkih boraca i antifašista […]

U povodu Dana antifašističke borbe, 22. lipnja,  i Dana državnosti Republike Hrvatske, 25. lipnja, predstavnici Grada Novog Vinodolskog, Udruge antifašističkih boraca i antifašista Novog Vinodolskog te braniteljskih udruga iz Domovinskog rata svečano su položili cvijeće i zapalili svijeće te minutom šutnje odali počast svim poginulim borcima NOB-a i braniteljima iz Domovinskog rata. Velimir Piškulić, gradonačelnik, Tomislav Cvitković, zamjenik gradonačelnika, Neven Pavelić, predsjednik Gradskog vijeća i Zdenka Vukelić, predsjednica UABA, tom prigodom su se s poštovanjem sjetili svih poginulih za domovinu Hrvatsku i izrazili zahvalnost za njihovu žrtvu koju su dali u stvaranju slobodne i neovisne Republike Hrvatske.

Cvijeće i svijeće su položeni ispred spomen ploča poginulih u NOB-u i Domovinskom ratu u holu Gradske uprave, ispred spomenika NOB-a u centru Novog, na Partizanskom groblju u Novom, ispred Centralnog križa na Gradskom groblju, ispred biste narodnog heroja Slaviše Vajnera Čiče u Novom te u Ledenicama, Povilama, Zagonu, Bateru i Krmpotama.

 

20. lipnja 2017.

Obavijest fizičkim i pravnim osobama na koje se odnose Odluke o davanju u zakup bez javnog poziva na koje je Ministarstvo poljoprivrede dalo suglasnost

U Narodnim novinama br. 53 od 7. lipnja 2017.  objavljen je Naputak ministra poljoprivrede za postupanje u primjeni odredbe članka 51. stavka 3. Zakona […]

U Narodnim novinama br. 53 od 7. lipnja 2017.  objavljen je Naputak ministra poljoprivrede za postupanje u primjeni odredbe članka 51. stavka 3. Zakona o poljoprivrednom zemljištu – »Narodne novine«, broj 39/13 i 48/15 ( u daljnjem tekstu: Naputak).

Naputkom se propisuje postupanje Agencije za poljoprivredno zemljište i jedinica lokalne samouprave u primjeni odredbe članka 51. stavka 3. Zakona o poljoprivrednom zemljištu (»Narodne novine«, broj 39/13 i 48/15, u daljnjem tekstu: Zakon) koja je prestala važiti 31. svibnja 2015.

Naputak je stupio  na snagu  15. lipnja 2017.

Slijedom navedenog, pozivaju se fizičke i pravne osobe na koje se odnose Odluke o davanju u zakup bez javnog poziva na koje je Ministarstvo poljoprivrede dalo suglasnost, da u roku od 30 dana, odnosno u razdoblju od 16. lipnja 2017. do 16. srpnja 2017. podnesu Agenciji za poljoprivredno zemljište, Zagreb, Ulica grada Vukovara 78., zahtjev za sklapanje ugovora o privremenom korištenju sukladno članku 48. stavku 1. Zakona i Naputku.

Podnositelji zahtjeva obvezni su uz zahtjev za sklapanje ugovora priložiti potvrdu o mirnom posjedu poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske koju izdaje jedinica lokalne samouprave na čijem se području to poljoprivredno zemljište nalazi.

PRILOZI:

Naputak za postupanje u primjeni odredbe članka 51. stavka 3. Zakona o poljoprivrednom zemljištu (»Narodne novine«, broj 39/13. i 48/15.)

Zahtjev za sklapanje Ugovora o privremenom korištenju

Upute – dopuna → ažurirano dana 5. srpnja 2017. godine

 

 

Skip to content