Novosti


30. rujna 2015.

NA SJEDNICI GRADSKOG VIJEĆA PREZENTACIJA NACRTA STRATEGIJE RAZVOJA GRADA NOVI VINODOLSKI 2015. – 2020.

Devetnaesta sjednica Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski održat će se u ponedjeljak, 5. listopada u Gradskoj vijećnici s početkom u 10 sati, a […]

Devetnaesta sjednica Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski održat će se u ponedjeljak, 5. listopada u Gradskoj vijećnici s početkom u 10 sati, a na dnevnom redu je prezentacija Nacrta Strategije razvoja Grada Novi Vinodolski 2015. – 2020., Prijedlog II. Izmjena i dopuna Proračuna Grada Novi Vinodolski za 2015. godinu, Prijedlog II. Izmjena i dopuna Programa građenja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2015. godinu.

Na dnevnom redu Vijeća je i Prijedlog Polugodišnjeg Izvještaja o izvršenju Proračuna Grada Novi Vinodolski za 2015. godinu te Prijedlog Odluke o izmjeni Odluke o plaći i drugim pravima gradonačelnika iz radnog odnosa.

Na sjednici su predviđena i vijećnička pitanja i prijedlozi.

P8250091

29. rujna 2015.

POZIV GRADONAČELNIKA OLEGA BUTKOVIĆA NA PREZENTACIJU NACRTA STRATEGIJE RAZVOJA GRADA NOVI VINODOLSKI 2015. – 2020. – 5. LISTOPADA U GRADSKOJ VIJEĆNICI U 16 I 17 SATI

Gradonačelnik Oleg Butković poziva sve stanovnike Grada Novi Vinodolski na prezentaciju Nacrta Strategije razvoja Grada Novi Vinodolski 2015. – 2020. koja će se […]

Gradonačelnik Oleg Butković poziva sve stanovnike Grada Novi Vinodolski na prezentaciju Nacrta Strategije razvoja Grada Novi Vinodolski 2015. – 2020. koja će se održati u ponedjeljak, 5. listopada 2015. godine u Gradskoj vijećnici, Trg Vinodolskog zakona 1, u dva termina – u 16 i u 17 sati. 

PB210258

Prezentacija je dio četvrte faze izrade strateškog dokumenta, s ciljem informiranja javnosti i poticanja na sudjelovanje u razvoju lokalne zajednice.

Pozivaju se stanovnici Grada da pročitaju Nacrt Strategije razvoja Grada Novi Vinodolski 2015. – 2020. te da se pridruže aktivnoj raspravi uz svoje primjedbe i prijedloge i na taj način sudjeluju i u početnoj fazi pri analizi stanja i potreba i da, osim na ciljeve i prioritete, obrate pozornost i na poglavlja koja pojašnjavaju funkciju dokumenta te pristup njegovoj izradi.

Ukoliko se ne može prisustvovati prezentaciji, stanovnici Grada Novog Vinodolskog mogu svoje primjedbe i sugestije dostaviti najkasnije do 16. listopada 2015. godine na e-mail: [email protected]; [email protected]

POZIV NA PREZENTACIJU NACRTA STRATEGIJE RAZVOJA GRADA NOVI VINODOLSKI 2015. – 2020. 5. LISTOPADA 2015. U 16. I 17 SATI

NACRT STRATEGIJE RAZVOJA GRADA NOVI VINODOLSKI 2015. – 2020. – PREZENTACIJA

 

29. rujna 2015.

OD 2. LISTOPADA DRUGI KRUG POTICAJA ZA ENERGETSKI UČINKOVITE KUĆANSKE UREĐAJE

Od 2. listopada građani će ponovo moći kupovati energetski najučinkovitije kućanske uređaje uz državni poticaj. U Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost […]

Od 2. listopada građani će ponovo moći kupovati energetski najučinkovitije kućanske uređaje uz državni poticaj. U Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost osigurano je 8 milijuna kuna za kupovinu 10.000 A+++ uređaja, a poticaji će iznositi 800 kuna po uređaju. Riječ je o mjeri za postizanje energetskih ušteda u kućanstvima koje su jedna od bitnih smjernica europske, ali i nacionalne energetske politike. Projekt sufinanciranja energetski najučinkovitijih kućanskih uređaja iz lipnja bio je uspješan te su poticaji potrošeni u devet danazahvaljujući iznimnom interesu građana.

Ministarstvo zaštite okoliša i prirode i Fond za zaštitu okoliša u lipnju su po prvi put raspisali javni poziv za građane za kupnju energetski najučinkovitijih kućanskih uređaja na temelju nacionalne Strategije energetskog razvoja te Trećeg nacionalnog akcijskog plana energetske učinkovitosti. U razdoblju od 3. do 11. lipnja građani su kupili 10.000 uređaja za što je bilo osigurano 8 milijuna kuna. Zbog velikog zanimanja građana tada su najavljeni novi poticaji ovisno o raspoloživim sredstvima u Fondu koja su sada osigurana.

‘U lipnju se u akciju uključilo 690 prodajnih mjesta sa 392 različitih modela uređaja. Kupnjom uređaja uz poticaj 63% građana zamijenilo je svoj uređaj stariji od 6 godina, dok je za 37% građana ova kupnja bila prva kupnja takvog uređaja’– izjavio je direktor Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Sven Müller.

Kupovali su se hladnjaci, zamrzivači, hladnjaci sa zamrzivačem, perilice posuđa, rublja i sušilica. Čak 90% kupljenih uređaja bile su perilice rublja.

Kupnjom i stavljanjem u funkciju 10.000 uređaja ukupno će se uštedjeti 1.006.179kWh električne energije i spriječiti 235 tona emisija CO2– to otprilike odgovara godišnjoj potrošnji električne energije za 73 kućanstava ili godišnjoj potrošnji vode za 166 kućanstava.

Procedura za prijavu bila je jednostavna. Građani su na prodajnom mjestu dobili jedinstveni obrazac s barkodom. Potpisani obrazac slao se u Fond s preslikama računa, osobne iskaznice i kartice ili nekog drugog dokumenta ili kopije izvatka iz banke koji sadržava IBAN. Ista procedura vrijedit će i za javni poziv koji kreće u petak 2. listopada.

Građani koji kupnjom novog A+++ uređaja planiraju zamijeniti stari uređaj moraju ga propisno zbrinuti. Ako se radi o neispravnom uređaju građani ga mogu besplatno predati u prodajnom mjestu u kojem su obavili kupnju.

Dodatne informacije nalaze se na stranicama Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost: http://www.fzoeu.hr/

 

 

29. rujna 2015.

POZIV NA PREZENTACIJU NACRTA STRATEGIJE RAZVOJA GRADA NOVI VINODOLSKI 2015. – 2020., 5. LISTOPADA U 16 I 17 SATI

Gradonačelnik Oleg Butković poziva sve stanovnike Grada Novi Vinodolski na prezentaciju Nacrta Strategije razvoja Grada Novi Vinodolski 2015. – 2020., u ponedjeljak, 5. […]

Gradonačelnik Oleg Butković poziva sve stanovnike Grada Novi Vinodolski na prezentaciju Nacrta Strategije razvoja Grada Novi Vinodolski 2015. – 2020., u ponedjeljak, 5. listopada 2015., u dva termina – 16h i 17h, u Vijećnicu Grada Novi Vinodolski (Trg Vinodolskog zakona 1).

Prezentacija je dio četvrte faze izrade strateškog dokumenta, s ciljem informiranja javnosti i poticanja na sudjelovanje u razvoju lokalne zajednice.

Pozivamo Vas da pročitate Nacrt Strategije razvoja Grada Novi Vinodolski 2015. – 2020. te da nam se pridružite na aktivnoj raspravi uz svoje primjedbe i prijedloge i na taj način sudjelujete u završnoj fazi izrade dokumenta kao što ste sudjelovali i u početnoj fazi pri analizi stanja i potreba.

Molimo Vas da osim na ciljeve i prioritete, obratite pozornost i na poglavlja koja pojašnjavaju funkciju dokumenta te pristup njegovoj izradi.

Ukoliko niste u mogućnosti prisustvovati prezentaciji, molimo Vas da svoje primjedbe i sugestije dostavite najkasnije do 16. listopada 2015. godine na e-mail: [email protected]; [email protected]

POZIV NA PREZENTACIJU

NACRT STRATEGIJE RAZVOJA GRADA NOVI VINODOLSKI 2015. – 2020.

24. rujna 2015.

30. RUJNA 2015. NOVI NATJEČAJ ZA ENERGETSKU OBNOVU ZGRADA

U pripremi je novi natječaj kojeg će Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost raspisati 30. rujna ove godine. U obnovu će se […]

U pripremi je novi natječaj kojeg će Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost raspisati 30. rujna ove godine.

U obnovu će se moći uključiti ugradnja fotonaponskih sustava, energetski učinkovita rasvjeta ili uvođenje centralnog upravljanja sustavima grijanja i hlađenja. Fond će sufinancirati povećanje toplinske izolacije zgrada, zamjenu vanjske stolarije te zamjenu ili unaprjeđenje sustava grijanja. Ključan uvjet je da se provedbom planiranih mjera osigura ušteda energije za grijanje prostora od minimalno 30%. Obnovu zgrada sufinancirat će se u iznosu od 40 do 80 posto vrijednosti investicije, odnosno maksimalno 1,4 milijuna kuna po zgradi.

Sve informacije nalaze se na stranici Fonda www.fzoeu.hr

 

“Građani koji žive u energetski učinkovitim zgradama i kućama imaju niže troškove grijanja, a na projektima obnove angažirane su domaće građevinske tvrtke. Tako građanima povećavamo kvalitetu života, potičemo domaće građevinare i stvaranje zelenih radnih mjesta te čuvamo okoliš“– rekao je ministar Zmajlović. Dodao je kako je ove godine odobreno i 100 posto financiranje izrade projektne dokumentacije za 588 stambenih zgrada, od kojih je većina spremna za obnovu, te se iz tog razloga kreće s novim javnim natječajem.

 

 .

 

 

24. rujna 2015.

DVD SAN MARINO NOVI VINODOLSKI – DOMAĆIN KOORDINACIJE PRIJATELJSTVA

Dobrovoljno vatrogasno društvo San Marino Novi Vinodolski sazvalo je sastanak Koordinacije prijateljstva, potpisnika Povelje prijateljstva, za subotu, 3. listopada 2015. godine, s početkom […]

Dobrovoljno vatrogasno društvo San Marino Novi Vinodolski sazvalo je sastanak Koordinacije prijateljstva, potpisnika Povelje prijateljstva, za subotu, 3. listopada 2015. godine, s početkom u 18 sati, u hotelu Lišanj u Novom Vinodolskom. 

Na sastanku će biti riječi o problemima vatrogastva u gradovima i općinama, o aktivnostima i aktualnostima članova koordinacije od 3. svibnja te će se dogovoriti termin za održavanje sljedećeg susreta “Koordinacije prijateljstva”.

Sportski dio susreta održat će se u nedjelju, 4. listopada u 10 sati.

Poziv DVD-a San Marino na sastanak Koordinacije prijateljstva

24. rujna 2015.

ZNANSTVENI SKUP “PROF. DR. SC. JOSIP SOKOLIĆ – ŽIVOT I DJELO” 2. LISTOPADA U NOVOM VINODOLSKOM

Znanstveni skup “Prof. dr. sc. Josip Sokolić – život i djelo”, koji organiziraju Grad Novi Vinodolski i Klinički bolnički centar Zagreb – Klinika […]

Znanstveni skup “Prof. dr. sc. Josip Sokolić – život i djelo”, koji organiziraju Grad Novi Vinodolski i Klinički bolnički centar Zagreb – Klinika za kardijalnu kirurgiju uz pokroviteljstvo Medicinskog fakulteta Sveučilišta Zagreb, a povodom obilježavanja dana prve transplantacije srca u Hrvatskoj koja je izvedena pod vodstvom prof. dr. sc. Josipa Sokolića dana 30. rujna 1988. godine, svečano će biti otvoren 2. listopada 2015. godine ( petak), s početkom u 11 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog.

Na skupu će sudjelovati jedan od najuglednijih stručnjaka na polju transplantacije srca i pluća – prof. John Wallwork, University of Cambridge, UK, te ujedno i osobno prijatelj prof. Josipa Sokolića, kao i ostali eminentni stručnjaci s područja kardijalne kirurgije.

Znanstveni skup “Prof. dr. sc. Josip Sokolić – život i djelo”

24. rujna 2015.

SKUPŠTINA GRADSKOG DRUŠTVA CRVENOG KRIŽA NOVI VINODOLSKI, 25. RUJNA U HOTELU LIŠANJ

Sjednica Skupštine Gradskog društva Crvenog križa Novi Vinodolski održat će se u petak, 25. rujna s početkom u 18 sati u hotelu Lišanj […]

Sjednica Skupštine Gradskog društva Crvenog križa Novi Vinodolski održat će se u petak, 25. rujna s početkom u 18 sati u hotelu Lišanj u Novom Vinodolskom.

Nakon pozdravne riječi predsjednika GD Crvenog križa, na dnevnom redu je usvajanje poslovnika o radu Skupštine, izbor radnih tijela, razmatranje i usvajanje izvješća o radu za 2014. i 2015. godinu, prijedlog i usvajanje programa i financijskog plana za 2016. godinu te prijedlog i usvajanje Statuta GD CK Novi Vinodolski.

24. rujna 2015.

DAN OTVORENIH VRATA DJEČJEG DOMA BRAĆA MAŽURANIĆI NOVI VINODOLSKI, 30. RUJNA

Dječji dom Baća Mažuranići Novi Vinodolski organizira 30. rujna (srijeda)  Dan otvorenih vrata. U 15.30 sati počinje stručna prezentacija programa poludnevnog boravka u […]

Dječji dom Baća Mažuranići Novi Vinodolski organizira 30. rujna (srijeda)  Dan otvorenih vrata. U 15.30 sati počinje stručna prezentacija programa poludnevnog boravka u domu. Cilj prezentacije je okupiti na jednom mjestu stručne radnike odgojno – obrazovnih ustanova s područja Novog Vinodolskog, Vinodolske općine, Senja i Crikvenice, pružiti im informacije te omogućiti razmjenu iskustava i mišljenja o toj temi. Prezentacija obuhvaća stručno izlaganje, obilazak prostora u kojem se program provodi, predstavljanje rezultata dosadašnjeg rada i planova daljnjeg razvoja – navedeno je pozivu.

plakat2

Program poludnevnog boravka obuhvaća djecu i mlade koji odrastaju u okolnostima prepoznatima kao rizičnim faktorima za školski neuspjeh, s teškoćama psihosocijalne prilagodbe, sa siromaštvom i slično. U Novom Vinodolskom se provodi od 2010. godine. Kroz proces transformacije Doma omogućuje se da ova usluga bude dostupna i lokalnim zajednicama gdje to do sada nije bio slučaj, a s ciljem prevencije institucionalizacije djece i pružanja podrške rizičnim obiteljima u njihovom neposrednom životnom okruženju.

plakat1

Skup je dio programa Dana otvorenih vrata, kada se u Domu organiziraju različite aktivnosti za djecu i odrasle. Ovaj put će se lokalnoj zajednici približiti rad Udruge “Capoeira Rijeka – Beira do Rio” kao inspiracija i primjer dobre prakse. Nakon stručne prezentacije, članovi udruge Capoeira Rijeka izvest će atraktivnu demonstraciju “Upoznajmo capoeira-u” i podijeliti svoja iskustva u poticanju djece i mladih na odabir zdravih stilova života.

23. rujna 2015.

OTVOREN JAVNI POZIV O DODJELI BESPOVRATNIH SREDSTAVA PODUZETNICIMA ZA REVITALIZACIJU POSLOVNIH PROSTORA U VLASNIŠTVU GRADOVA I OPĆINA

Ministarstvo poduzetništva i obrta RH objavilo je javni poziv o dodjeli bespovratnih sredstava poduzetnicima iz programa „PODUZETNIČKI IMPULS“, Program poticanja poduzetništva i obrta […]

Ministarstvo poduzetništva i obrta RH objavilo je javni poziv o dodjeli bespovratnih sredstava poduzetnicima iz programa „PODUZETNIČKI IMPULS“, Program poticanja poduzetništva i obrta za 2015. godinu  za revitalizaciju poslovnih prostora u vlasništvu općina i gradova.

 

Podnositelji prijava su mikro i mali poduzetnici, a intenzitet potpore može dosegnuti do 100% od ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna. Iznosi koje poduzetnik može dobiti se kreću od 20.000 do 50.000 kuna.

 

Prioritet ovog Javnog poziva je jačanje konkurentnosti mikro i malih poduzetnika i poticanje njihovog rasta i razvoja.

 

Cilj ovog Javnog poziva je stavljanje u funkciju poslovnih prostora u državnom vlasništvu i vlasništvu jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave. Davatelj potpore je Ministarstvo poduzetništva i obrta.

U proračunu Ministarstva na proračunskoj aktivnosti A817060 planirano je ukupno 4.437.500,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora temeljem ovog Javnog poziva.

 

 Poziv se objavljuje na mrežnim stranicama Ministarstva  (www.minpo.hr), a prijave se zaprimaju isključivo od 28.09.2015. do 19.10.2015. godine.

 

  Ovaj Javni poziv namijenjen je mikro i malim poduzetnicima sukladno Preporuci Europske komisije 2003/361/EC od 6. svibnja 2003. godine.

 Prijavu mogu podnijeti:

 

 Mikro i mala poduzeća:

 •registrirana prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD 2007 (NN 58/07 i 72/07) za sva područja osim za Područje A (Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo), Područje I (Djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića), Područje R (Djelatnosti kockanja i klađenja) i Područje C i G(Djelatnosti proizvodnje i prodaje kruha i peciva)

 •koja imaju sjedište na području Republike Hrvatske,

 •koja imaju važeći ugovor o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Republike Hrvatske ili jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za prostor koji žele revitalizirati,

 •koja imaju važeći ugovor o zakupu za prostor koji žele revitalizirati sklopljen poslije 01. rujna 2014. godine,

 •koja imaju važeći ugovor o zakupu za prostor koji žele revitalizirati za poslovni prostor koji je bio prazan najmanje 6 (šest) mjeseci prije sklapanja ugovora o zakupu,

 •koja  imaju podmirene obveze plaćanja zakupnine za poslovne prostore,

 •koja imaju najmanje 1 zaposlenog,

 •koja nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava,

 •koja imaju podmirene obveze prema zaposlenicima,

 •koja su u skladu s Odredbama o potporama male vrijednosti (UREDBA KOMISIJE (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore),

 •koja imaju u cijelosti opravdane i namjenski iskorištene dodijeljene potpore male vrijednosti ako su iste dobili (izuzetak su bespovratne potpore dodijeljene za provedbu projekata čiji ugovoreni rok za završetak još nije istekao),

 •nad kojima nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije,

 •nad čijim pojedinačnim vlasnicima i partnerskim i povezanim subjektima nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije,

 •koja se prvi put prijavljuju na mjere Poduzetničkog impulsa za 2015. godinu (ne odnosi se na mjere Inozemni sajmovi-Grupa 1, Domaći sajmovi, Cjeloživotno obrazovanje za obrtnike, Majstor svog zanata.

 Za sva pitanja i pomoć prilikom izrade natječajne prijave možete se obratiti E – mailom: [email protected] ili telefonom 051 554 366.

 

Skip to content