Novosti


3. svibnja 2017.

Održan trodnevni “Open bike event”

(foto: Facebook) Završen je trodnevni bajkerski susret u Novom Vinodolskom, koji se pod nazivom Open Bike Event, održava od 2003. godine, već tradicionalno […]

(foto: Facebook)


Završen je trodnevni bajkerski susret u Novom Vinodolskom, koji se pod nazivom Open Bike Event, održava od 2003. godine, već tradicionalno neposredno oko Praznika rada – 1. svibnja. Tako su u dane proteklog, produženog vikenda novljansku rivu, ali i ceste na širem području Grada Novog Vinodolskog, okupirali brojni motociklisti. Uz domaći moto klub, tzv. Jahače Vinodolskog zakona , koji su ujedno i organizatori moto eventa, prisustvovali su i brojni bajkeri iz svih dijelova Hrvatske i ponekih stranih zemalja.

Program manifestacije odvijao se u petak, subotu i nedjelju. U petak je započelo okupljanje na novljanskoj rivi, a svi motociklisti bili su dočekani s pićem dobrodošlice. Od 20 sati goste su mogli uživati u glazbi grupa Two stupid dogs i Pleteri.

Program se nastavio u subotu velikim defileom motorista, koji su krenuli iz luke, pa kroz grad do Pavlomira, gdje su obišli vinariju. Kasnije popodne tradicionalno se dijelila najveća mortadela u Hrvatskoj. Na kratko su se zbivanja preselila na more, naime svi sudionici su uživali u panoramskoj vožnji brodovima po novljanskom akvatoriju.

Navečer je održan veliki koncert riječke grupe LET3, koji je privukao veliki broj gostiju.

(Foto: Facebook)

3. svibnja 2017.

Poziv za upis djece u Programe vrtića i jaslica za pedagošku 17./18. godinu

Na temelju članka 6. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Dječji vrtić FIJOLICA objavljuje POZIV za upis djece u […]

Na temelju članka 6. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Dječji vrtić FIJOLICA objavljuje

POZIV

za upis djece u Programe vrtića i jaslica za pedagošku  2017./18. god.

 

Programi:

Poludnevni 5,5-satni program vrtića

 cjelodnevni 10-satni program vrtića

cjelodnevni 10-satni program jaslica

Prijave za upis primat će se od 08.05.2017. do 22.05.2017. g., svakim radnim danom od 08,00-14,00 sati u tajništvu Vrtića.

 

1. PRAVO I PREDNOSTI ZA UPIS

Pravo na upis ostvaruju djeca čiji roditelji imaju prebivališe na području Grada Novi Vinodolski.

Djeca se upisuju u Dječji vrtić FIJOLICA uz primjenu kriterija za ostvarivanje prednosti utvrđenih Odlukom grada Novi Vinodolski o ostvarivanju prednosti pri upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski (u daljnjem tekstu: Odluka) i člankom 4. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić FIJOLICA (u daljnjem tekstu: Pravilnik).

Kriterij za upis ostvaruje se na način da se za svaku utvrđenu prednost ostvaruje određeni broj bodova, uz prilaganje odgovarajuće dokumentacije kojom se pojedina prednost dokazuje.

Bodovi utvrđeni po kriterijima iz Odluke i članka 4. Pravilnika zbrajaju se i na temelju ukupnog broja bodova utvrđuje se Lista upisa djece u Vrtić, ako se u određeni Program prijavi više djece od planiranog broja za upis, na kojoj se redom stavljaju zahtjevi od većeg broda bodova do najmanjeg broja bodova.

Ako više djece ostvaruje jednak broj bodova, prednost pri upisu ostvaruje dijete s najvećim bodovnim kriterijem za ostvarivanje prednosti, a ako i nakon primjene ovog kriterija više djece ostvaruje jednak broj bodova prednost pri upisu utvrđuje se prema datumu rođenja djeteta od starijeg ka mlađem.

 

2. DOKUMENTACIJA ZA UPIS

Za upis je potrebno priložiti slijedeću dokumentaciju:

  • prijavu za upis (podignuti u Vrtiću);
  • presliku djetetovog rodnog lista ili izvadak iz matice rođenih (bez obzira na datum izdavanja dokumenta);
  • dokaz da dijete ima prebivalište na području Grada Novi Vinodolski (preslika osobne iskaznice djeteta ili osobne iskaznice oba roditelja ako roditelji imaju isto mjesto prebivališta, odnosno potvrda o prebivalištu djeteta ne starija od 3 mjeseca ili preslika osobne iskaznice djeteta ako roditelji imaju različito mjesto prebivališta);
  • rješenje jedinice lokalne samouprave o sufinanciranju boravka djeteta u Vrtiću (prilaže se samo ako dijete ima prebivalište na području druge jedinice lokalne samouprave);
  • za dijete zaposlenih roditelja – potvrda poslodavca o zaposlenju roditelja ili potvrda HZMO-a o zaposlenju roditelja, ne starija od tri mjeseca;
  • preslika drugih potvrda, uvjerenja ili rješenja koja služe kao dokaz za ostvarivanje prednosti pri upisu djece u Vrtić, a koje su navedene na prijavi za upis djeteta u Vrtić.

Ako roditelji ostvaruju ostale prednosti pri upisu (žrtve i invalidi domovinskog rata, hrvatski branitelji, djeca s teškoćama u razvoju, samohrani roditelji, djeca uzeta na uzdržavanje, dječji doplatak), potrebno je priložiti potvrde kojima se to dokazuje.

 

3. REZULTATI UPISA

Rezultati upisa biti će objavljeni na Oglasnoj ploči Vrtića dana 31.05.2017. godine.

 

KLASA: 601-01/17-10/01

URBROJ: 2107/02-11-10-17-1

Novi Vinodolski, 03.05.2017. godine.

 

Komisija za provođenje upisa

POZIV
27. travnja 2017.

Predškolska djeca sudjelovala na radionici o sigurnosti na vodi

Predškolska djeca dječjeg vrtića Fijolica prisustvovala su radionici “Kodovi sigurnosti na vodi”, jednostavnije rečeno – “Tko se boji vode još”. Radionica je provedena […]

Predškolska djeca dječjeg vrtića Fijolica prisustvovala su radionici “Kodovi sigurnosti na vodi”, jednostavnije rečeno – “Tko se boji vode još”.

Radionica je provedena u organizaciji Gradskog društva Crvenog križa iz Novog Vinodolskog, a voditeljica je bila Tea Švob, volonterka i spasioc na glavnoj gradskog plaži u uvali Lišanj.

Djeca su se putem video projekcije upoznala sa opasnostima tijekom kupanja, odnosno o tome kako se trebaju ponašati na vodi, primjerice da ne plivaju najmanje jedan sat nakon ručka, da ne ulaze vrući u vodu, da ne skaču u vodu nepoznate dubine, da nikad ne plivaju sami, da plivaju u blizini spasilaca.

Također, pogledali su video sa prikazima primjera, gdje su naučili kako se ponašati u situacijama, ako se uoči nekoga u vodi u nevolji.

– Potrebno je odmah zatražiti pomoć, a ako se djeci dogodi nevolja moraju ostati smireni, plutati na leđima i mahati jednom rukom za pomoć – naglasila je voditeljica radionice Tea Švob.

 

27. travnja 2017.

Poduzetnicima na raspolaganju 900 milijuna kuna bespovratnih sredstava

Mikro, malim i srednjim poduzećima na raspolaganju je 900 milijuna kuna bespovratnih sredstava u sklopu sljedećih natječaja: – Internacionalizacija poslovanja MPS-a (izlaganje na […]

Mikro, malim i srednjim poduzećima na raspolaganju je 900 milijuna kuna bespovratnih sredstava u sklopu sljedećih natječaja:

– Internacionalizacija poslovanja MPS-a (izlaganje na inozemnim sajmovima)

Status: otvoren od 29.3.2017. do 31.12.2017.

Nadležno tijelo: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

Područje: malo i srednje poduzetništvo

Prijavitelji: mali i srednji poduzetnici, mikro poduzetnici

Prijave se zaprimaju od 03.05.2017. do 31.12.2017.

Cilj ovog Poziva je povećati sposobnost hrvatskog gospodarstva za sudjelovanje na globalnim tržištima te pridonijeti povećanju udjela MSP-ova u ukupnom izvozu roba i usluga poboljšanjem uvjeta za njihov rad u međunarodnom okruženju. (više na sljedećem linku: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1386)

– Komercijalizacija inovacija u poduzetništvu

Status: otvoren od 9.12.2016. do 31.12.2017.

Nadležno tijelo: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta

Područje: malo i srednje poduzetništvo

Prijavitelji: mali i srednji poduzetnici

Cilj ovog Poziva je podržati projekte usmjerene ka novim proizvodima i uslugama s višom i visokom dodanom vrijednošću koje imaju pozitivan učinak na poslovne rezultate i rast poduzeća te s tržišnim potencijalom na međunarodnoj razini. (više o pozivu na sljedećem linku: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1318).

Krajnji rok za zaprimanje projektnih prijava je 31. prosinca 2017. godine.

 

– Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja

Status: otvoren od 4.5.2016. do 31.12.2019.

Nadležno tijelo: Ministarstvo gospodarstva

Područje: istraživanje, tehnološki razvoj i inovacije

Prijavitelji: mali i srednji poduzetnici, mikro poduzetnici, veliki poduzetnici

 

Ovaj poziv je trajni otvoreni Poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva) od dana objave Poziva do iskorištenja sredstava a najkasnije do 31. prosinca 2019.

Prihvatljivi partneri su mikro, mali, srednji i veliki poduzetnici i/ili organizacije za istraživanje i širenje znanja koja doprinose svojim znanjem i istraživačkim kapacitetima u provedbi projekata istraživanja i razvoja. Partnerstvo se dokazuje Sporazumom o partnerstvu Korisnika i Partnera.

Javni poziv provodi se u okviru Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“, Prioritetne osi 1 „Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija„; Specifičnog cilja 1.b.1 „Novi proizvodi i usluge koji kao rezultat djelatnosti istraživanja, razvoja i inovacija (IRI) „; Operacije 1.b.1.1.„Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja“. (link: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1158).

Uz bespovratna sredstva, poduzetnicima su na raspolaganju i zajmovi HAMAG-BICRO-a do 50.000 eura sa EU subvencioniranom kamatnom stopom od 0,5% do 1,5% za osnovna (materijalna i nematerijalna imovina), odnosno 1,5% do 3,5% za obrtna sredstva, uz rok otplate do maksimalno 10 godina (za više informacija posjetite sljedeću web stranicu: http://www.hamagbicro.hr/financijski-instrumenti/esifzajmovi/).

27. travnja 2017.

Manifestacija zdravog stila života – Mali Fit okupila mnoštvo djece i mladih

U srijedu je održana manifestacija zdravog stila života „MALI FIT“, u organizaciji djece i djelatnika Centra „IZVOR“ Selce. Manifestacija se održala u dvorištu […]

U srijedu je održana manifestacija zdravog stila života „MALI FIT“, u organizaciji djece i djelatnika Centra „IZVOR“ Selce. Manifestacija se održala u dvorištu i na sportskom terenu ispred rodne kuće Braće Mažuranić, a cilj koji se htio postići je potaknuti djecu i mlade da kroz ugodno druženje i male  sportske aktivnosti razviju svijest o brizi za vlastito zdravlje.

U bogatom i raznovrsnom programu manifestacije sudjelovali su djeca i djelatnici Dječjeg vrtića “Fijolica”, ženskog rukometnog kluba „Vinodol“, Plesne udruge – Nataliya iz Klenovice, Udruge Capoeira Rijeka-Beira do Rio, Plesne sekcije Centra „IZVOR“ iz Selca, Udruge za sportski razvoj djece-HOP iz Novog Vinodolskog.

Sudjelovali su i mali nogometaši iz Osnovne škole Ivana Mažuranić i dječjih domova “Izvor” iz Selca i “Ivane Brlić Mažuranić” iz Lovrana, te odigrali nekoliko utakmica, dok su djevojčice iz ženskog rukometnog kluba Vinodol, koje bilježe zavidne rezultate, prikazale svoje vještine izvođenjem nekoliko segmenata rukometne igre.

Uz nogomet i rukomet, bilo je i puno plesa i glazbe, pa čak i nastup mažoterkinja.

Mališani iz dječjeg vrtića Fijolica, uz pomoć svojih odgojiteljica, prikazali su svoje pjevačke i plesačke vještine, te time osvojili simpatije okupljenih gostiju, među kojima su se našli gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog Velimir Piškulić i ravnatelj Centra Izvor Nikica Sečen.

 

 

 

25. travnja 2017.

Gradu Novom Vinodolskom 100 tisuća kuna iz županijskog Proračuna

Primorsko – goranska županije objavila je 1. veljače 2017. godine Javni poziv za sufinanciranje dokumentacije iz Proračuna PGŽ za 2017. godinu.  Grad Novi […]

Primorsko – goranska županije objavila je 1. veljače 2017. godine Javni poziv za sufinanciranje dokumentacije iz Proračuna PGŽ za 2017. godinu.  Grad Novi Vinodolski aplicirao je projekt Modernizacija i proširenje Narodnog muzeja i galerije Novi Vinodolski te su mu odobrena sredstva u iznosu od 100.000,00 kn. Projekt obuhvaća izradu konzervatorske studije Frankopanskog kaštela i trga i muzeološkog koncepta Narodnog muzeja i galerije Novi Vinodolski.

Cilj projekta je ulaganjem u kulturnu baštinu i njene sadržaje modernizirati muzej, povećati broj posjetitelja i staviti ga u funkciju turizma, te potaknuti turistički i društveni rast i razvoj.

Projekta i studijska dokumentacija temeljni su preduvjet za modernizaciju muzeja.

24. travnja 2017.

U akciji čišćenja novljanskog podmorja sudjelovalo preko 40 ronioca

U povodu obilježavanja Dana planeta Zemlja – 22. travnja, održana je u subotu podvodna ekološka akcija pod nazivom ECO DIVE 2017. Organizatori ove […]


U povodu obilježavanja Dana planeta Zemlja – 22. travnja, održana je u subotu podvodna ekološka akcija pod nazivom ECO DIVE 2017.

Organizatori ove hvalevrijedne akcije su članovi Ronilačkog centra Dive Side,  uz suradnju  Ronilačkog kluba Novi, a pod pokroviteljstvom Grada Novog Vinodolskog i Turističke zajednice Grada Novog Vinodolskog.

U ovogodišnjoj akciji čišćenja sudjelovalo je oko 40 ronioca iz raznih klubova Hrvatske i Slovenije. Tako možemo istaknuti: Klub podvodnih aktivnosti INA-Kostrena, Klub podvodnih aktivnosti Marsonia – Slavonski Brod, Javna vatrogasna postrojba Rijeka, Dobrovoljno vatrogasno društvo Drenova i Javna vatrogasna postrojba Opatija, dok od slovenskih klubova valja spomenuti: Ponirek Kočevje, Kpa Kranj, Kpa Novo Mesto. Valja naglasiti i pohvaliti da je u akciji sudjelovalo nekoliko novljanskih ribara i barkarijola, te posada Lučke kapetanije Burin. Vrijednost akcije i trud angažiranih sudionika prepoznao je i gradonačelnik Velimir Piškulić, pruživši podršku na novljanskoj rivi.

Čistilo se podmorje na lokacijama novog kupališta na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana, Lučice Novi, te kupališta pod Obalom Petra Krešimira IV.

Izvučeno je nešto više od pola kontejnera otpada, što  pokazuje da su prijašnje akcije urodile plodom, te da novljansko podmorje ima sve manje otpada.


GALERIJA SLIKA:



24. travnja 2017.

U Novom Vinodolskom održana Proljetna skupština Hrvatske udruge karnevalskih gradova

(Foto: Anto Ravlić) Novi Vinodolski bio je u subotu, uz Općinu Vinodolsku, grad domaćin Proljetne skupštine Hrvatske udruge karnevalskih gradova. Proljetnoj skupštini nazočili […]

(Foto: Anto Ravlić)

Novi Vinodolski bio je u subotu, uz Općinu Vinodolsku, grad domaćin Proljetne skupštine Hrvatske udruge karnevalskih gradova.

Proljetnoj skupštini nazočili su predstavnici Bakra, Crikvenice, Korčule, Krka, Kutine, Lovrana, Opatije, Popovače, Primoštena, Rijeke, Samobora, Senja, Vrbovca, Župe dubrovačke i Županje, uz domaćine koji su imali podršku od susjeda iz Senja, na čelu s predsjednikom Hrvatske udruge karnevalista Ivanom Prpićem. Program skupštine trajao je tri dana, za kojeg je organiziran bal pod maskama i predstavljeno glasilo Hrvatski karnevalist. Skupština se održala u subotu u gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog, a goste su sa svojom “narodnom mužikon polak običaja i navade stare”, na novljanskoj placi pozdravili mali novljanski mesopustari i sopilaši. Pozdrave je uputio gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog Velimir Piškulić, a zapjevao je i Joso Butorac.

Nakon skupštine karnevalisti su krenuli na izlet Vinodolom, gdje su obišli Kuću Klović, bribirsku kulu, vidikovce, kaštel Drivenik i  na kraju vinograde u Pavlomiru.

21. travnja 2017.

Održana posljednja sjednica Gradskog vijeća u ovom sazivu

U srijedu, 19. travnja, u 11 sati, održana je posljednja, 34. po redu sjednica Gradskog vijeća Grada Novog Vinodolskog. Posljednjoj sjednici nazočilo je […]


U srijedu, 19. travnja, u 11 sati, održana je posljednja, 34. po redu sjednica Gradskog vijeća Grada Novog Vinodolskog.

Posljednjoj sjednici nazočilo je ukupno 8 vijećnika, od čega sedmero HDZ-ovih i jedan nezavisan vijećnik. Sjednicu su propustili vijećnici oporbenog SDP-a i jedan vijećnik HDZ-a. Uz vijećnike sjednici su nazočili: Velimir Piškulić, zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika, predstavnici Gradske uprave Grada Novog Vinodolskog – Vesna Mrzljak, viša savjetnica za urbanizam i razvoj, Domagoj Kalanj,pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje, Zoran Tomić, pročelnik Upravnog odjela za financije i javnu nabavu, Tomislav Cvitković, voditelj odsjeka za društvene djelatosti, te direktori komunalnih društava i Turističke zajednice Igor Uremović, Alen Bruketa i Vladimir Butković.

Prva na dnevnom redu našla se Analiza turističke sezone 2016. godine, podnesena od Vladimira Butkovića, direktora Turističke zajednice Grada Novog Vinodolskog, a koju su vijećnici jednoglasno prihvatili. Nakon toga, vijećnici su, također jednoglasno, prihvatili Izvješće o radu gradonačelnika za razdoblje druge polovice 2016. godine. Pročelnik Upravnog odjela za financije i javnu nabavu dao je obrazloženje za prijedlog Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Grada Novog Vinodolskog za 2016. godinu, kojeg su vijećnici jednoglasno usvojili.

 

VIJEĆNIČKA PITANJA

Neven Pavelić, predsjednik vijeća, pokrenuo je pitanje o problemu predviđenih komunalnih vezova u novoizgrađenim marinama, tj. na koliko vezova može računati domicilno stanovništvo.

– Žao mi je da nema vijećnika Saše Đujića, koji je ujedno i predsjednik upravnog vijeća Lučke uprave Novi Vinodolski, jer vjerujem da bi on mogao dati objašnjenja o tome. Predlažem da se uputi dopis Lučkoj upravi, kako bismo imali točan odgovor, te mogli pojasniti građanima Novog Vinodolskog problematiku komunalnih vezova u dvjema marinama – naveo je Neven Pavelić.

Marinko Buljat, vijećnik HDZ-a, podsjetio je, kako su prilikom izrade dokumentacije, investitori marine u uvali Muroskva bili oslobođeni plaćanja komunalne naknade, a sve u cilju uspješnije buduće suradnje, te u skladu s tim se nada da će domicilno stanovništvo moći računati na dio vezova.

Gradonačelnik Velimir Piškulić naveo je da bi marina u luci trebala biti dovršena do početka srpnja, te da će se u njoj domicilno stanovništvo moći računati na 10 % od ukupnog broja vezova.

Problematiku komunalnih vezova u uvali Muroskva pokušala je raščistiti Vesna Mrzljak, viša savjetnica za urbanizam i razvoj.

– Što se tiče luke u Muroskvoj, stalno se govori da je to marina, što je netočno. To je luka otvorena za javni promet lokalnog značaja, koja ima kroz Urbanistički plan uređenja određeno da najviše 90 % vezova može biti za nautičare. Po urbanističkom planu uređenja, najmanje 10 % mora biti predviđeno za komunalne vezove za domaće stanovništvo. Urbanističkim planom predviđeno je bilo najviše 180 vezova, od čega bi po tome 18 trebalo biti komunalnih vezova. Ukoliko se provedenim natječajem zaključio takav ugovor, koji daje 100 % nautičkih vezova, tada je isti u koliziji  s Urbanističkim planom uređenja – navela je Vesna Mrzljak.

Gradonačelnik Piškulić obvezao se, temeljem postavljenih vijećničkih pitanja, poslati dopis Lučkoj upravi, kako bi se dobio odgovor o raspolaganju i količini vezova, kao i terminima dovršetka radova u marinama, tj. lukama na području Grada Novog Vinodolskog.

Također, naveo je kako je Grad zajedno s Lučkom kapetanijom poslao obavijest svim vlasnicima brodica na obali Petra Krešimira IV., da do 15. svibnja moraju maknuti svoja plovila, bove i sidra s tog područja, zbog postavljanja „psihološke barijere“ za kupače, koja će doći na 50 metara od obale, u cijeloj dužini Obale Petra Krešimira IV. (od Bribirske rive pa do Zagori).

21. travnja 2017.

Obavijest o ovjeravanju očitovanja kandidata o prihvaćanju kandidature

GRADSKO IZBORNO POVJERENSTVO GRADA NOVI VINODOLSKI Novi Vinodolski, 21. travnja 2017. godine   O B A V I J E S T U […]

GRADSKO IZBORNO POVJERENSTVO

GRADA NOVI VINODOLSKI

Novi Vinodolski, 21. travnja 2017. godine

 

O B A V I J E S T

U svezi predstojećih izbora za članove predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i izbora gradonačelnika i župana, koji će se održati dana 21. svibnja 2017. godine Izborno povjerenstvo Grada Novi Vinodolski daje slijedeće obavijesti:

  1. Za ovjere očitovanja kandidata o prihvaćanju kandidature za člana predstavničkih tijela i za gradonačelnika, te za zaprimanje kandidacijskih lista/kandidatura, Gradsko izborno povjerenstvo uredovat će u prostorijama Grada Novi Vinodolski na adresi Trg Vinodolskog zakona 1, kako slijedi:

      –  21.04., 24.04., 25.04., 26.04., 27.04., 28.04. i 02.05. 2017. godine u vremenu od 08,00 sati do 16,00 sati,

      – 22.04., 23.04., 29.04., 30.04. i 01.05.2017. godine u vremenu od 10,00 sati do 14,00 sati,

      – 03.05.2017. godine u vremenu od 08,00 do 20,00 sati,

      – 04.05.2017. godine u vremenu od 08,00 sati do 24,00 sata do kada je i krajnji rok za predaju prijedloga kandidacijskih lista i prijedloga kandidatura sa priloženim ovjerenim očitovanjima o prihvaćanju kandidature.

  1. Ovjere očitovanja kandidata o prihvaćanju kandidature obavljat će se isključivo uz predočenje osobne iskaznice.

                   

 GRADSKO IZBORNO POVJERENSTVO

Obavijest.pdf

Skip to content