Javni natječaji
Gradonačelnik Grada Novi Vinodolski, na temelju čl. 10. Odluke o uređenju prometa na području Grada Novi Vinodolski (Sl. novine PGŽ, br. 40/10), raspisuje
NATJEČAJ
za davanje na korištenje dijela javno-prometne površine
I. Predmet ovog natječaja je davanje u zakup dijela k.č.1390/1 k.o. Novi, u naravi javno prometna površina-parkiralište na Bahalinu, koje se daje na korištenje na rok od godine dana za potrebe prometnog vježbališta, tlocrtne površine 60,00 mx8,50 m, odnosno ukupne površine 510,00 m².
Na prometnom vježbalištu osposobljavati će se kandidati za vozače motornih vozila A, A1, A, M i B kategorije.
II. Početna cijena za javno nadmetanje za davanje u zakup površine iz točke 1. ovog natječaja iznosi 7,50 kn/m² godišnje, odnosno 3.825,00 kn za rok trajanja ugovornog odnosa.
Jamčevina iznosi 3.825,00 kn. Razliku do izlicitiranog iznosa odabrani natjecatelj plaća na dan potpisa ugovora.
III. OSTALI UVJETI NATJEČAJA
Lokacija se daje po sistemu viđeno-uzeto
Grad zadržava pravo raskida ugovora prije isteka roka ukoliko dođe do potrebe prenamjene prostora u skladu sa prostorno planskom dokumentacijom ili drugih Odluka.
Grad zadržava pravo promjene visine zakupnine.
Početak obavljanja djelatnosti je po potpisu ugovora.
Grad zadržava pravo korištenja vježbališta za druge potrebe na način da to ne remeti aktivnosti koje na ukupnom prostoru svojim planom i programom vrši zakupoprimac.
Zakupoprimaca je u obavezi vježbalište držati čistim i urednim.
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom «ZA NATJEČAJ, prometno vježbalište» – NE OTVARAJ» neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI na Ured Grada ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51250 Novi Vinodolski
Trg Vinodolskog zakona br. 1, Komisiji za provedbu natječaja
zaključno sa 23. 06. 2014. godine (ponedjeljak) do 12.00 sati
III. PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:
- Ponuda sa cijenom, u kojoj mora biti naznačena tvrtka ili obrt ponuditelja sa adresom sjedišta, te brojem žiro računa pravne ili fizičke osobe obrtnika
- Dokaz o uplati jamčevine na IBAN Grada Novi Vinodolski broj: HR4424020061829000002, model plaćanja: HR24, s naznakom poziva na broj: 5738-0045861, sa svrhom uplate «jamčevina za prometno vježbalište».
- Potvrdu Upravnog odjela za financije o podmirenju svih poreznih i neporeznih financijskih obaveza prema Gradu i gradskih komunalnih društava o podmirenju financijskih obavezama prema istima.
- Dokaz da je natjecatelj-fizička osoba ili zakonski zastupnik pravne osobe državljanin Republike Hrvatske.
- Izvod iz sudskog, odnosno obrtnog registra kao dokaz da su tvrtka, odnosno obrt registrirani za obavljanje djelatnosti za koju se natječe.
- Skica tlocrtnog vježbališta s opisom prometno-tehničkih elemenata.
Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici sa pravom uvida u izvornu dokumentaciju od strane Grada prilikom otvaranja ponude.
Natjecatelj koji nije u mogućnosti prisustvovati javnom otvaranju ponuda, dužan je svom opunomoćeniku dati originalnu punomoć, koji će istu dati Komisiji najkasnije do početka nadmetanja.
Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 3 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor ovjeren kod javnog bilježnika. Trošak ovjere snosi natjecatelj.
Ukoliko najpovoljniji ponuđač u roku od 3 dana od dana odabira ne zaključi Ugovor, nema prava na povrat uplaćene jamčevine.
Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i zaštitu okoliša Grada Novi Vinodolski, na telefon 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.
Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici dana 23.06.2014. godine (ponedjeljak) sa početkom u 12.00 h.
GRADONAČELNIK
GRADA NOVI VINODOLSKI
Gradonačelnik Grada Novi Vinodolski, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12 i 7/14) i Zaključka Gradonačelnika, KLASA: 372-03/14-01/27, URBROJ: 2107/02-04-14-2 od 26. svibnja 2014. godine r a s p i s u j e
NATJEČAJ
za davanje u zakup javne površine za postavu kioska i pokretnih naprava
Tekst natječaja, pdf
Tekst natječaja, word
Grafički prikaz
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom
«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,
na Ured Grada ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1
KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE
zaključno sa 06.06.2014. godine (petak) do 12.00 sati
ZBOG ZAUZETOSTI PROSTORIJE GRADSKE VIJEĆNICE, OTVARANJE PONUDA ĆE SE ODRŽATI U MALOJ SALI DOMA KULTURE, Korzo hrvatskih branitelja 2, Novi Vinodolski.
Predmet natječaja je prodaja atraktivnog zemljišta u Klenovici, I. red uz more, i to dijela k.č.br.3499/9 K.O.LEDENICE u površini od 211,90 čhv odnosno 762,00 m2 koje po prijedlogu parcelacije nosi novu oznaku k.č.br. 3499/837 po početnoj cijeni od 1.963,05 kn/m2 odnosno ukupno 1.495.844,10 kn uz uplatu jamčevine od 10 % početne cijene zemljišta odnosno od 149.600,00 kn.
Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 15 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI
Trg Vinodolskog zakona 1
51 250 NOVI VINODOLSKI
Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina
«PONUDA ZA KUPNJU ZEMLJIŠTA U KLENOVICI»-NE OTVARAJ»
Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 26.svibnja 2014.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.
Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Upravnom odjelu za urbanizam i razvoj svakog dana od 09,00 do 13,00 sati kod Ivice Tomića na mob.091 2444092 ili tel.051/554-372 , Nives Antić na mob. 091 2444094 ili tel.051/554-371 ili Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili tel.051/554-361.
Tekst natječaja
Na temelju članka 391.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01 , 79/06,141/06,146/08, 38/09, 153/09 i 143/12) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, ,109/07,125/08,36/09,150/11,144/12 i 19/13)2 , te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta, Klasa:944-01/13-10/21, URBROJ: 2107/02-01-13-1 od 31.10.2013.godine,Klasa:940-02/13-20/35,URBROJ:2107/02-01-13-2 od 21.11.2013.godine, Klasa:944-01/13-01/27,URBROJ:2107/02-01-13-2 od 21.11.2013.godine i Klasa:940-02/13-01/38,URBROJ:2107/02-01-13-2 Grad Novi Vinodolski raspisuje
N A T J E Č A J
za prodaje zemljišta
PREDMET NATJEČAJA
I.
Predmet natječaja je prodaja zemljišta u Poslovnoj zoni KARGAČ ,Poslovnoj zoni ZAPAD , naselju Novi Vinodolski naselju Klenovica i to kako slijedi:
1.1.k.č.br.9559/2 z.k.ul.6236 K.O.NOVI površine 6662 m2koje se nalazi u Poslovnoj zoni KARGAČ ( po Urbanističkom planu uređenja Poslovne zone KARGAČ oznake K-1) po početnoj cijeni od 120,69 kn/m2 odnosno ukupno 804.036,78 kn,
1.2.10440/10936 dijela k.č.br.6580/1 z.k.ul.6358 K.O.NOVI površine 10936 m2 ,k.č.br.6599 z.k.ul.6229 K.O.NOVI površine 309 m2 ,k.č.br.6564/2 z.k.ul.3679 K.O.NOVI površine 162 m2 ,k.č.br.6607/1 z.k.ul.5435 K.O.NOVI površine 94 m2i k.č.br.6606/1 z.k.ul.28 K.O.NOVI površine 61 m2odnosno zemljišta ukupne površine 11.066 m2 u Poslovnoj zoni ZAPAD (po Urbanističkom planu uređenja poslovne zone ZAPAD oznake K-9) po početnoj cijeni od 382,00 kn/m2 odnosno za ukupnu površinu od 11.066 m2po početnoj cijeni od 4.227.212,00 kn,
1.3.dio k.č.br.1405 z.k.ul.6295 K.O.NOVI površine 888 m2za formiranje parcele u površini do 400 m2koje se nalazi u naselju Novi Vinodolski po početnoj cijeni od 406,49 kn/m2 odnosno ukupno 198.596,68 kn,
1.4.suvlasnički dio k.č.br.3499/9 z.k.ul.3061 K.O.LEDENICE suvlasništvo Grada Novi Vinodolski i Republike Hrvatske ,po prijedlogu parcelacije oznake k.č.br.3499/837 površine 762,00 m2 za formiranje građevinske parcele u naselju Klenovica na kojoj se po Prostornom planu uređenja Grada Novi Vinodolski može graditi objekt ugostiteljsko-turističke namjene odnosno ugostiteljski objekt iz skupine restorani,barovi,catering objekti i objekti jednostavnih usluga katnosti Po+P+kat koje se nalazi na atraktivnoj poziciji uz more po početnoj cijeni od 1.963,05 kn/m2 odnosno ukupno 1.495.844,10 kn.
Na zemljištima koja se nalaze u poslovnoj zoni KARGAČ i Poslovnoj zoni ZAPAD ne mogu se obavljati djelatnosti čija tehnologija može štetnim i prekomjernim emisijama nepovoljno utjecati na okoliš ka što su kamenolom,proizvodnja kemijskih preparata (u farmaciji.kozmetici,proizvodnja boja i lakova i sl.).
UVJETI NATJEČAJA
II.
2.1.OPĆI UVJETI
Pravo sudjelovanja u natječaju za zemljišta iz točke 1.1. i 1.2. imaju isključivo pravne osobe i fizičke osobe kao vlasnici obrta, a za zemljišta iz točke 1.3. i 1.4.i fizičke i pravne osobe.
2.2.POSEBNI UVJETI NATJEČAJA
Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u visini 10 % početne cijene odnosno
-za zemljište u poslovnoj zoni KARGAČ u iznosu od 81.000,00 kn,
-za zemljišta u Poslovnoj zoni ZAPAD u iznosu od 423.000,00 kn,
-za zemljište u naselju Novi Vinodolski u iznosu od 20.000,00 kn,
-za zemljište u naselju Klenovica u iznosu od 150.000,00 kn
Poseban uvjet svim natjecateljima je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD VODOVOD ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.
SADRŽAJ PONUDE
III.
Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :
1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom ili tekućim računom za fizičke osobe radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja. Ponuda mora biti na hrvatskom jeziku
Za zemljišta u Poslovnoj zoni KARGAČ i Poslovnoj zoni ZAPAD ponuda mora sadržavati opis djelatnosti koju ponuditelj ima namjeru obavljati na predmetnom zemljištu.
2.Izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja.
3.Izvod iz sudskog odnosno obrtnog registra iz kojeg je vidljivo registriranost za obavljanje djelatnosti za koju namjerava kupiti zemljište (za Poslovnu zonu ZAPAD i POSlovnu zonu KARGAČ).
4.Za zemljišta iz točke 1.3. i 1.4. izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika da će u roku od 90 dana od zaključenja kupoprodajnog ugovora pred nadležnim tijelom pokrenuti postupak radi dobivanja lokacijskih uvjeta za gradnju objekta.
5.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD VODOVOD ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.
6.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR4424020061829000002, s pozivom na broj: 68-7757-O.I.B.
MJERILA ZA ODABIR PONUDE I ROKOVI ZAKLJUČENJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA I PLAĆANJA KUPOPRODAJNE CIJENE
IV.
Oglašeno zemljište prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.
Nepravovremene ponude neće se otvarati.
Nepotpune ponude neće se razmatrati.
Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana donošenja Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude, odnosno od stjecanja uvjeta za zaključenje kupoprodajnog ugovora, zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća se sa rokom plaćanja najkasnije 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora .Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.
Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.
ROKOVI DOSTAVLJANJA PONUDA
V.
Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana objave natječaja i to neposredno u Uredu Grada i to od ponedjeljka do četvrtka od 07,00 do 15,00 sati i petkom od 07,00 do 13,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom najkasnije posljednjeg dana otvorenog natječaja na adresu
GRAD NOVI VINODOLSKI
Trg Vinodolskog zakona 1
51 250 NOVI VINODOLSKI
Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina
«PONUDE ZA KUPNJU ZEMLJIŠTA -NE OTVARAJ»
Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 5-og dana od isteka roka za podnošenje ponuda u Gradskoj vijećnici sa početkom u 10,oo sati. Ukoliko dan otvaranja ponuda pada u neradni dan javno otvaranje ponuda održat će se prvog radnog dana sa početkom u 10,00 sati.
Sve potrebne informacije i dokumentaciju zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Upravnom odjelu za urbanizam i razvoj radnim danom od 09,00 do 13,00 sati kod Nives Antić na tel.051/554-371 ili na mob.091 244 4094 ili Ivica Tomić na tel.051/244-ili-ili mob.091/2444092 te kod Vesne Mrzljak na mob.091 244 4091.
GRAD NOVI VINODOLSKI
NATJEČAJ ZA PRODAJE ZEMLJIŠTA, 24.11.2013.
Gradonačelnik Grada Novi Vinodolski, na temelju članka 4. Odluke o zakupu poslovnog prostora (NN RH, br. 44/12), raspisuje
NATJEČAJ
ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA
Poslovni prostor se nalazi u Ledenicama, nasuprot poštanskog ureda Ledenice u prizemlju zgrade izgrađenoj na k.č.br. 2310/6 upisane u z.k.ul.br. 1241 k.o Ledenice
Osnovni podaci:
1. Površina poslovnog prostora42,54 m²(od toga za prodajni dio26,73 m², a za skladišni dio15,81 m²) .
Poslovni prostor je prazan i u njemu nema inventara, te se daje u zakup u viđenom stanju.
2. Namjena poslovnog prostora: djelatnost prema NKD razvrstane u grupe
– 10.71 proizvodnja kruha, proizvodnja svježih peciva, slastičarskih proizvoda i kolača
– 47.24 trgovina na malo kruhom pecivom, kolačima, tjesteninama, bombonima i slatkišima u specijaliziranim prodavaonicama,
3. Vrijeme trajanja zakupa: 5 godina počevši od dana zaključenja Ugovora o zakupu poslovnog prostora,
4. Početak obavljanja djelatnosti: najkasnije 01. prosinca 2013. godine,
5. Jamčevina: 340,00 kn, ponuditelju čija je ponuda prihvaćena, uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu, a ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene jamčevina se vraća,
6. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude, odnosno sklapanja ugovora, uplaćena jamčevina mu se ne vraća,
7. Početni iznos zakupnine: 8,00 kn/m²/mjesečno, ukoliko u tijeku trajanja zakupa odlukom Gradonačelnika Grada Novi Vinodolski dođe do povećanja cijene zakupnine, zakupoprimatelj je dužan pristati na plaćanje više zakupnine,
8. Najpovoljniji ponuditelj je onaj koji je uz ispunjenje uvjeta iz natječaja ponudio janviši iznos mjesečne zakupnine,
9. Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine,
10.Ponuditelj ima pravo prigovora Gradonačelniku u roku od 5 dana od dana primitka Odluke o odabiru, ukoliko smatra da je poslovni prostor dan u zakup fizičkoj ili pravnoj osobi koja ne ispunjava uvjete natječaja ili smatra da postupak nije pravilno proveden,
11.Ugovor o zakupu poslovnog prostora s najpovoljnijim ponuditeljem sklopit će se u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o odabiru.
Poslovni prostor može se razgledati svakim radnim danom u vremenu od 09.00 -12.00 sati uz prethodnu najavu dan ranije na tel. 051/554-363.
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama s naznakom
«ZA NATJEČAJ – NE OTVARAJ»
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI, na Ured Grada ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1. KOMISIJI ZA PROVOĐENJE JAVNOG NATJEČAJA
u roku od 8 dana od dana objave Natječaja
Javno otvaranje pisanih ponuda održat će se u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, dana 29.10.2013. godine u 12.00 sati.
Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne izabrati niti jednu od dostavljenih ponuda, bez posebnog obrazloženja.
PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:
- Ime i prezime, odnosno naziv s adresom prebivališta ili sjedišta, OIB
- Iznos ponude u kn/m² za predmetni prostor,
- Dokaz o državljanstvu za fizičke osobe,
- Rješenje Trgovačkog suda ili Izvod iz obrtnog registra o registraciji ili drugi akt koji sadrži podatke iz kojih je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje predmetne djelatnosti u izvorniku ili preslici s pravom uvida u izvornik na dan otvaranja ponuda,
- Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski br. HR4424020061829000002, model plaćanja: HR68, s naznakom poziva na broj: 7722-OIB ponuditelja, sa svrhom uplate: Jamčevina za poslovni prostor,
- Potvrda o podmirenim obvezama ponuditelja prema Gradu Novi Vinodolski (Upravni odjel za financije), komunalnim trgovačkim društvima pri Gradu Novom Vinodolskom (GKTD «Ivanj» d.o.o., KTD «Vodovod-Žrnovnica» d.o.o.), ne stariji od 30 dana,
- Potvrda Porezne uprave o podmirenim obvezama prema državnom proračunu, odnosno dokaz da je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se natjecatelj pridržava rokova otplate, ne starije od 30 dana,
- Dokaz o pravu prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, koji proizlaze iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN RH br., 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09 i 137/09),
- Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz Natječaja ovjerenu kod Javnog bilježnika
Zakašnjele i nepotpune ponude neće se uzimati u obzir. Otvaranje ponuda izvršiti će Komisija za provođenje javnog natječaja za zakup poslovnog prostora, a odabir najpovoljnijeg ponuditelja obavit će Gradonačelnik Grada Novi Vinodolski.
O izboru najpovoljnijeg ponuditelja svi sudionici natječaja bit će obaviješteni u roku od 8 dana od donošenja Odluke, a s najboljim ponuditeljem zaključit će se Ugovor o zakupu poslovnog prostora.
Sve informacije o oglašenom Natječaju mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i zaštitu okoliša Grada Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1 ili na tel. 051/554-363.
GRADONAČELNIK
GRADA NOVI VINODOLSKI
Oleg Butković, dipl.ing.
NATJEČAJ PDF
KLASA: 112-01/13-20/1
URBROJ: 2107/02-05-13-5
Novi Vinodolski, 09.10.2013. godine
Telef 051/554-353
E-mail: [email protected]
Na temelju članka 20. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11) Povjerenstvo za provedbu natječaja objavljuje sljedeću
OBAVIJEST O VREMENU ODRŽAVANJA PRETHODNE PROVJERE
ZNANJA I SPOSOBNOSTI KANDIDATA
U svezi natječaja objavljenog u Narodnim novinama broj 117/13. od 18. rujna.2013.godine za prijam u službu na radno mjesto Viši stručni suradnik za EU projekte u Ured Grada, magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke sa najmanje jednom godinom radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, a na neodređeno vrijeme, obavještavamo sljedeće kandidate koji su ispunili formalne uvjete iz natječaja:
1. Daniela Škarica, Drage Gervaisa 66, 51000 Rijeka
2. Sanjin Begić, Pavlinska 7, 51260 Crikvenica
3. Sandra Ristić, Zatrep 43, 51250 Novi Vinodolski
da će se prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata održati dana 16.10.2013. godine (srijeda) s početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski, a isti dan će se s kandidatima, ako za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju.
Ako kandidat ne pristupi provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na natječaj.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA
1. Vesna Mrzljak, predsjednik
2. Dijana Knez, član
3. Tomislav Cvitković, član
Obavijest o vremenu održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata
Na temelju članak 3. Odluke o dodjeli stipendija darovitim učenicima i studentima („Službene novine Primorsko – goranske županije“ br. 30/01 i 17/02) Grad Novi Vinodolski raspisuje
N A T J E Č A J
za dodjelu stipendija darovitim učenicima i redovnim studentima za školsku/akademsku 2013./2014. godinu
I.
Raspisuje se natječaj za dodjelu stipendija darovitim učenicima i studentima i to:
– 10 stipendija za učenike srednjih škola,
– 10 stipendija za studente.
Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno.
II.
Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija za darovite učenike i studente, s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski s prosjekom ocjena:
– najmanje 4,50 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji
upisuju prvu godinu srednje škole,
– najmanje 4,00 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji upisuju drugi, treći i četvrti razred srednje škole,
– najmanje 4,00 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,
– najmanje 3,50 iz prethodne godine studija za studente,
– najmanje 3,50 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij.
III.
Zahtjevu iz točke II. prilaže se:
– životopis sa kontakt podacima,
– preslike svjedodžbi, odnosno potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,
– za studente potvrdu fakulteta o upisu godine studija kao redovan student,
– preslika osobne
– izjava da ne koristi stipendiju dodijeljenu od drugih pravnih osoba,
– za učenike srednjih škola dokaz za osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na državnom natjecanju, odnosno dokaz za osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na županijskom natjecanju,
– za studente priložiti dokaznice da su nagrađivani za svoje radove (rektorova ili dekanova nagrada)
IV.
Zahtjeve sa pratećom dokumentacijom iz točke III. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 25.10.2013. godine, osobno ili poštom preporučeno na adresu, GRAD NOVI VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 NOVI VINODOLSKI, «NATJEČAJ ZA STIPENDIJE-NE OTVARAJ».
O rezultatima natječaja i izboru korisnika stipendije podnositelji zahtjeva biti će obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke od strane gradonačelnika.
Sa korisnicima stipendije zaključit će se ugovori o stipendiranju u roku od deset (10) dana računajući od dana donošenja Odluke od strane gradonačelnika.
GRAD NOVI VINODOLSKI
Natječaj za dodjelu stipendija darovitim učenicima i studentima za školsku/akademsku2013./2014.godinu
Na temelju članka 31. Odluke o socijalnoj skrbi („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 34/01, 01/02, 10/03, 34/03, 38/06, 05/07, 05/11 i 33/12) Grad Novi Vinodolski raspisuje sljedeći
N A T J E Č A J
za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima i studentima za školsku/akademsku godinu 2013./2014.
1. Na natječaj pravo pristupa imaju učenici srednjih škola i redovni studenti fakulteta svih smjerova s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski.
2. Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno.
3. Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija imaju učenici i redovni studenti s prosjekom ocjena:
– najmanje 4,00 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji upisuju prvu godinu srednje škole,
– najmanje 3,50 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji su upisani u drugi, treći i četvrti razred srednje škole,
– najmanje 3,50 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,
– najmanje 3,00 iz prethodne godine studija za studente
– najmanje 3,00 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij
4. Pravo na podnošenje zahtjeva imaju učenici i studenti pod uvjetom ispunjenja socijalnog uvjeta ili uvjeta prihoda iz članka 7. i 8. Odluke o socijalnoj skrbi.
5. Zainteresirani moraju ispuniti obrazac ZAHTJEVA koji mogu podignuti u Uredu Grada, Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski, tel. 554-353 (kontakt osoba Maja Pilepić) ili na web stranici Grada Novog Vinodolskog.
6. Zahtjevu treba priložiti:
– životopis,
– uvjerenje o upisu u školsko-akademsku godinu 2013./2014.
– preslike svjedodžbi, odnosno potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,
– za studente priložiti dokaznice da su nagrađivani za svoje radove (rektorova ili dekanova nagrada)
– dokaz o primanjima članova zajedničkog obiteljskog domaćinstva (mirovina, dohodak, primanja od iznajmljivanja turističkih kapaciteta, poslovnih prostora i sl.),
– potvrde o prijavi na Zavodu za zapošljavanje za nezaposlene članove domaćinstva ili elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
– potvrda o visini dohotka od Porezne uprave,
– preslika osobne,
– izjava da ne koristi stipendiju dodijeljenu od drugih pravnih osoba.
7. Zahtjeve s pratećom dokumentacijom iz točke 6. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 25. 10. 2013., osobno ili poštom preporučeno na adresu GRAD NOVI VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 NOVI VINODOLSKI, «NATJEČAJ ZA STIPENDIJE-NE OTVARAJ»
O rezultatima natječaja, po sprovedenom postupku, podnositelji zahtjeva će biti obaviješteni dostavom rješenja od strane Ureda Grada.
GRAD NOVI VINODOLSKI
Natječaj za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima i studentima za školsku/akademsku 2013./2014. godinu
Zahtjev za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima srednjih škola i studentima
Grad Novi Vinodolski, Ured Grada, na temelju Zaključka gradonačelnika, KLASA:400-02/13-01/13, UR.BR.:2107/02-04-13-3 od 04. listopada 2013.g. objavljuje
JAVNI POZIV
ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA ZA
ZADOVOLJAVANJE JAVNIH POTREBA U GRADU NOVOM VINODOLSKOM U 2014. GODINI
I.
Predmet ovog Javnog poziva je prikupljanje ponuda za sufinanciranje programa za zadovoljavanje javnih potreba u Gradu Novom Vinodolskom u 2014. godini, a koje će Grad Novi Vinodolski financirati iz svog proračuna u 2014.godini.
II.
Programi/projekti namijenjeni zadovoljavanju javnih potreba za koje se može osigurati financijska potpora iz proračuna Grada Novog Vinodolskog za 2014. godinu, razdjel Ureda Grad, a za javne potrebe – djelatnosti, programi, projekti i manifestacije, koji se odnose na slijedeća područja:
1) predškolski odgoj i obrazovanje,
2) osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje,
3) sport,
4) tehničku kulturu,
5) socijalnu skrb i zdravstvo,
6) kulturu.
III.
Opći uvjeti za prijavu:
Pravo podnošenja prijave imaju potencijalni korisnici koji:
1. su registrirani kao udruge, zaklade, ustanove ili druge pravne osobe čija temeljna svrha nije stjecanje dobiti,
2. imaju registrirano sjedište i djeluju na području Grada Novog Vinodolskog, a izuzetno, potpore se mogu dodijeliti i korisnicima koji imaju registrirano sjedište na području Primorsko-goranske županije, ako ispunjavaju gore navedene uvjete redni broj 1. i 3., te ako svojim djelovanjem obuhvaćaju i korisnike s područja Grada Novog Vinodolskog.
3. svojim programima i djelovanjem obuhvaćaju prvenstveno korisnike s područja Grada Novog Vinodolskog.
IV.
Dokumentacija za podnošenje prijave može se podići u Uredu Grada, Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog Zakona 1, te je dostupna i na web stranicama Grada Novi Vinodolski: www.novi-vinodolski.hr .
Dokumentacija se sastoji od 5 vrste obrazaca:
1. Prijavnica za predlaganje javnih potreba u području PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA, OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA, TEHNIČKE KULTURE, SOCIJALNE SKRBI I ZDRAVSTVA,
2. Prijavnica za predlaganje javnih potreba u SPORTU,;
3. Prijavnica za predlaganje javnihpotreba u sportu u Gradu Novom Vinodolskom za 2014. godinu
4. Prijavnica za predlaganje javnih potreba u području KULTURE,
5. Prijavnica za predlaganje MANIFESTACIJA u KULTURI u Gradu Novom Vinodolskom.
Informacije je moguće dobiti u Uredu Grada, Trg Vinodolskog zakona 1 ili na telefon broj: 051/554-353.
V.
Prijave se dostavljaju Uredu Grada na popunjenim propisanim obrascima i s dokumentacijom kojom se prijava potkrepljuje.
Svu traženu dokumentaciju potrebno je dostaviti u zatvorenoj omotnici uz napomenu „Prijava programa/projekata radi uvrštenja u programe javnih potreba u Gradu Novi Vinodolski za 2014. godinu“; na omotnici prijave potrebno je obavezno navesti podatke o podnositelju prijave.
Prijave se mogu dostaviti osobno ili putem pošte u Grad Novi Vinodolski, Ured Grada, Trg Vinodolskog zakona 1.
NAPOMENA: Za djelatnosti, programe, projekte i manifestacije pod točkom 6. kultura, odnosno za popunjavanje dokumentacije/obrazaca pod točkom 4. i 5. Grad Novi Vinodolski raspisuje javni poziv za prikupljanje ponuda, ali se prijave podnose na Centar za kulturu Grada Novog Vinodolskog, Korzo hrvatskih branitelja 2, Novi Vinodolski, informacije na telefon 091 1856411
Uz prijavu se obavezno prilaže:
– presliku rješenja (ili izvatka iz registra) o upisu u sudski ili drugi registar (ustanova, udruga i dr.) sa svim kasnijim izmjenama u registraciji iz kojeg je vidljivo da je osoba registrirana za obavljanje djelatnosti iz područja u kojem se podnosi prijava,
– presliku zapisnika sa posljednje Skupštine Udruge.
VI.
Rok za podnošenje prijava počinje teći slijedećeg dana od dana objave ovog Poziva na oglasnoj ploči i web stranicama Grada Novog Vinodoskog, odnosno od 04. listopada 2013. godine i traje do 31. listopada 2013. godine.
U javnim glasilima biti će objavljena samo obavijest o objavi ovog Poziva.
VII.
Pri vrednovanju podnesenih prijava primjenjivat će se slijedeći kriteriji:
– potreba za određenim programom u Gradu Novom Vinodolskom,
– povezanost sa zajednicom – (pre)poznavanje, analiza i rješavanje konkretnog problema/potrebe u zajednici,
– ciljevi – jasno iskazani ciljevi programa/projekta,
– logička povezanost – planiranih aktivnosti s postavljenim ciljevima,
– rad s korisnicima – neposredan rad s korisnicima iz lokalne zajednice,
– infrastruktura – postojanje materijalne (prostor, oprema) i stručne (organizacija, ljudski resursi) infrastrukture za provedbu programa/projekta,
– umreženost – suradnja, koordinacija i/ili partnerstvo s drugim subjektima u Gradu,
– volonterstvo – uključivanje volontera u rad,
– ekonomičnost – odnos očekivanih učinaka i troškova s obzirom na područje rada,
– obuhvat korisnika u zajednici i trajanje programa/projekta, udio vlastitog doprinosa
– predlagatelja u provedbi programa /projekta,
– doseg programa i projekta – u smislu teritorijalne pokrivenosti grada, odnosno „gradski karakter“ programa/projekta,
– obuhvat korisnika – kvantitativni (broj korisnika) i kvalitativni ( jasno definirana ciljana rizična skupina koju se programom/projektom zahvaća),
– prethodno iskustvo – dosadašnji rezultati rada, te podaci o praćenju i evaluaciji programa/ projekta,
– prepoznatljivost i prihvaćenost programa/projekta u širem okruženju – podrška jedinica lokalne i regionalne samouprave, financijska potpora iz drugih izvora i sl.
Ne postoji pravna osnova prema kojoj bi se određena prijava morala prihvatiti i sufinancirati program, projekt ili manifestacija.
VIII.
Neće se razmatrati niti uvrstiti u Programe financiranja javnih potreba za 2014. godinu prijave:
– koje nisu dostavljene u propisanom roku,
– koje nisu dostavljene na propisanim obrascima,
– koje ne udovoljavaju propisanim uvjetima iz ovog Poziva,
– koje se ne odnose na predložena područja,
– koje se odnose na poslove i djelatnosti koje se financiraju po posebnim propisima,
– koje nisu potpisane i ovjerene od strane ovlaštene osobe podnositelja,
– subjekata koji su bili sufinancirani iz sredstava proračuna Grada Novog Vinodolskog, a nisu uredno ispunili sve obveze preuzete iz prethodne godine.
IX.
Ured Grada će u roku od 30 dana nakon donošenja Programa javnih potreba Grada Novog Vinodolskog za 2014. godinu od strane Gradskog vijeća obavijestiti podnositelje prijave o rezultatima ovog Poziv.
Javni poziv za prikupljanje ponuda za sufinanciranje programa za zadovoljvanje javnih potreba u Gradu Novom Vinodolskom u 2014. godini
OBRASCI
PRIJAVNICA ZA PREDLAGANJE JAVNIH POTREBA U GRADU NOVOM VINODOLSKOM ZA PODRUČJE KULTURE ZA 2014. GODINU
PRIJAVNICA ZA PREDLAGANJE JAVNIH POTREBA U GRADU NOVOM VINODOLSKOM U PODRUČJU PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA, OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA, TEHNIČKE KULTURE, SOCIJALNE SKRBI I ZDRAVSTVA ZA 2014. GODINU
PRIJAVNICA ZA PREDLAGANJE JAVNIH POTREBA U SPORTU U GRADU NOVOM VINODOLSKOM ZA 2014. GODINU
PRIJAVNICA ZA PREDLAGANJE MANIFESTACIJA U KULTURI U GRADU NOVOM VINODOLSKOM ZA 2014. GODINU
PRIJAVNICA ZA PREDLAGANJE MANIFESTACIJA U SPORTU U GRADU NOVOM VINODOLSKOM ZA 2014. GODINU
Klasa: 112-02/13-20/1
UR. broj: 2107/02-05-13-3
Novi Vinodolski, 25. rujna 2013.
Tel. 051 554 353
e-mail: [email protected]
Na temelju članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11), a u svezi s Natječajem objavljen u «Narodnim novinama» broj 117/13 od 18.09.2013. godine , Grad Novi Vinodolski objavljuje
OBAVIJEST I UPUTE O PRAVNIM I DRUGIM IZVORIMA ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI
Za kandidate koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja za radno mjesto – viši stručni suradnik za europske projekte u Ured Grada provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje:
1. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13)
2. Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11)
3. Zakon o proračunu (NN RH 87/08 i 136/12)
Imena i prezimena kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete propisane natječajem, kao i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti objavit će se na web stranici Grada www.novi-vinodolski.hr i oglasnoj ploči Grada najmanje 5 dana prije održavanja provjere znanja.
Pravila testiranja
Postupak provjere znanja i sposobnosti provodi Povjerenstvo za provedbu natječaja.
Po dolasku na provjeru znanja i sposobnosti od kandidata će biti zatražene osobne iskaznice radi utvrđivanja identiteta .
Smatra se da je kandidat, koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja, povukao prijavu na natječaj.
Za provjeru znanja kandidatima će biti podijeljena pitanja za provjeru znanja koja su jednaka za sve kandidate.
Pismena provjera znanja sastoji se od :
1. 2 pitanja iz Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13)
2. 2 pitanja iz Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN RH 86/08 i 61/11)
3. 1 pitanje iz Zakon o proračunu (NN RH 87/08 i 136/12)
Pismena provjera znanja ukupno traje 30 minuta .
Za svaki odgovor dodjeljuje se određeni broj bodova – do 10.
Smatra se da je kandidat zadovoljio na testiranju ako je za pismeni dio provjere znanja ostvario 50% bodova te se sa njim provodi intervju.
Intervju se provodi istog dana kada i provjera znanja.
Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u službi. Rezultati intervjua se boduju na isti način kao i provjera znanja odnosno za svaki odgovor kandidat može dobiti do 10 bodova.
Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja listu pročelnici Upravnog odjela za urbanizam i razvoj koja donosi rješenje o prijamu. Navedeno rješenje će biti dostavljeno svim kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete propisane u natječaju.
Opis poslova za radno mjesto viši stručni suradnik za europske projekte:
– koordinira aktivnosti vezane za razvojne projekte Grada,
– daje savjetodavnu pomoć drugim upravnim tijelima Grada u pripremi projekata financiranim sredstvima EU ili iz drugih izvora,
– ažurira bazu gradskih razvojinih projekata za EU fondove i sudjeluje u ažuriranju iste pri PGŽ,
– po pitanju europskih projekata surađuje sa državnim tijelima, znanstveno-istraživačkim institucijama, regionalnim razvojnim agencijama, poduzetničkim sektorom i udrugama, a osobito sa Poduzetničkim centrom Vinodol
– zadužen je za obavljanje poslova svih faza poslova koji se odnose na praćenje mogućnosti apliciranja za dobivanje sredstava iz raznih fondova, pripreme, prijave, izrade i realizacije projekata i programa iz fondova Europske unije, državnih fondova i drugih fondova, a od interesa za Grad,
– sudjeluje u timskom radu pri pripremi gradskih projekata za europske fondove, za Gradonačelnika i Gradsko vijeće izrađuje materijale, izvješća i informacije o prijavljenim projektima za europske fondove,
– organizira interne tečajeve, seminare i radionice u cilju edukacije zaposlenika za pripremu projekata za europske fondove,
– prati i pomaže u pripremi i provedbi razvojnih projekata koje Grad razvija u partnerstvu s ostalim subjektima (EU, Republika Hrvatska, Primorsko-goranska županija, gospodarski subjekti, domaći i inozemni privatni investitori, trgovačka društva, ustanove i udruge),
– prati stručnu literaturu, stručno se usavršava, razvija stručne kontakte u cilju informiranja o novim razvojnim mogućnostima, razvojnim ciljevima Grada Novog Vinodolskog u svezi apliciranja projekata Grada na strukturne fondove EU i Republike Hrvatske,
– prati i proučava zakonske i druge propise,
– obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog .
Podaci o plaći : temeljem članka 2. točka 5, viši stručni suradnik, klasifikacijski rang 6., Odluke o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Novog Vinodolskog (Službene novine PGŽ 40/10) službenik ima pravo na koeficijent za obračun plaće – 1,99.
GRAD NOVI VINODOLSKI