Javni natječaji


15. prosinca 2016.

Odluka o odabiru odgojitelja – pripravnika

KLASA: 601-02/16-04/04 URBROJ: 2107/02-11-02-16-1 Novi Vinodolski, 09.12.2016. godine.   Temeljem članka 28. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) […]


KLASA: 601-02/16-04/04

URBROJ: 2107/02-11-02-16-1

Novi Vinodolski, 09.12.2016. godine.

 

Temeljem članka 28. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) te članka 43. stavka 1. alineje 15. Statuta Dječjeg vrtića FIJOLICA, Upravno vijeće Dječjeg vrtića FIJOLICA na 27. sjednici održanoj dana 09.12.2016. godine donosi slijedeću

 

O  D  L  U  K  U

 

  1. Za stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa, za odgojitelja-pripravnika, odabire se Kristina Tabako iz Povila, Dugno 25.

 

  1. Obavijest o izboru odgojitelja-pripravnika dostavit će se Hrvatskom zavodu za zapošljavanje radi daljnjeg postupanja.

 

  1. Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

 

Predsjednica Upravnog vijeća

Ivana Sokolić-Uršić, prof.

3. studenoga 2016.

I. IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA ZA PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO – Referent/ica za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – Administrativni/a referent/ica

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA   Klasa:   112-03/16-30/3 Urbroj: 2107/02-05-16-3 Dana 02. studenog 2016. godine    I. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA  ZA […]

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA

 

Klasa:   112-03/16-30/3

Urbroj: 2107/02-05-16-3

Dana 02. studenog 2016. godine

 

 I. IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA  ZA  PRIJAM U RADNI ODNOS NA ODREĐENO

 

Dana 18. listopada 2016. godine objavljen je Oglas  na  Zavodu za zapošljavanje Crikvenica te na web stranicama Grada te dana 19. listopada 2016. godine Ispravak Oglasa za prijam u službu : 

1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme na šest mjeseci, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao, uz obvezni probni rad  od dva mjeseca – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili druge struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme na šest mjeseci, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao, uz obvezni probni rad  od dva mjeseca – administrativni referent  – srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili društvene struke ili općeg smjera gimnazija, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Oglas je bio otvoren do 27. listopada 2016. godine.

 

1. Za radno mjesto – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu – je u roku zaprimljeno 9 prijava na Oglas i to:

 

1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka

Prijava pravovremena i uredna

2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka

Prijava pravovremena i uredna

3. Marinko Smokrović, Braće Baćić 7, Rijeka 

Prijava pravovremena i uredna

4. Zoran Lenac, Kralja Zvonimira 97, Novi Vinodolski

Prijava pravovremena i uredna

5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin

Prijava pravovremena i uredna

6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski

Prijava pravovremena i uredna

7. Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile

Prijava pravovremena i neuredna

8. Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka

Prijava pravovremena i neuredna

9. Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica 

Prijava pravovremena i neuredna

 

 

Prijave od 7. do 9. su neuredne jer podnositelji u prijavi nisu podnijeli slijedeće priloge:

Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke  iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)

Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke  iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)

–      Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica – presliku ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi)

 

 Gore navedene neuredne prijave neće se razmatrati, te se isti ne smatraju  kandidatima prijavljenim na Oglas.

 

Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa  kandidatima: 

 

1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka

2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka

3. Marinko Smokrović, Braće Baćić 7, Rijeka 

4. Zoran Lenac, Kralja Zvonimira 97, Novi Vinodolski

5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin

6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski

 

 

 provesti dana 09. studenog 2016. s početkom u 08.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare najmanje 50 % bodova, provesti intervju.

 

2. Za radno mjesto – administrativni referent – je u roku zaprimljeno 12 prijava na Oglas i to:

 

1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka

Prijava pravovremena i uredna

2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka

Prijava pravovremena i uredna

3. Neven Rubčić, Prilaz Prisika 1, Novi Vinodolski

Prijava pravovremena i uredna

4. Mila Dovođa, Šojska 27 F, Kostrena

Prijava pravovremena i uredna

5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin

Prijava pravovremena i uredna

6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski

Prijava pravovremena i uredna

7. Vanesa Šepić, Mihovilići 11, Rijeka

Prijava pravovremena i uredna

8. Dino Stošić, Antuna Mažuranića 62, Novi Vinodolski

Prijava pravovremena i uredna

9. Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile

Prijava pravovremena i neuredna

10. Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka

Prijava pravovremena i neuredna

11. Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica 

Prijava pravovremena i neuredna

12. Josip Artuković, Dolinci 25, Grižane

Prijava ne ispunjava formalne uvjete iz Oglasa

 

Prijave od 9. do 12. su neuredne (odnosno ne ispunjava formalne uvjete iz Oglasa) jer podnositelji u prijavi nisu podnijeli slijedeće priloge:

Maria Butković, Milana Butkovića 18, Povile – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke  iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)

Barbara Sparožić, Martina Kontuša 12, Rijeka – vlastoručno potpisano izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke  iz članka 15. i 16. ZSN (izjavu nije potrebno ovjeravati)

–      Milica Pavelić, Marka Marulića 10, Crikvenica – presliku ugovora ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (sadrži vrste poslova koji su se obavljali i vremenski periodi)

–       Josip Artuković, Dolinci 25, Grižane – ne ispunjava formalne uvjete iz Oglasa iz razloga što prijava nije podnesena na način određen u Oglasu, a i prijava je neuredna odnosno ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju

 

Gore navedene neuredne prijave neće se razmatrati, te se isti ne smatraju  kandidatima prijavljenim na Oglas.

 

Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa  kandidatima: 

 

1. Dunja Kranjac Gregorović, Petra Jurčića 4, Rijeka

2. Goran Miličić, Škurinjska cesta 21, Rijeka

3. Neven Rubčić, Prilaz Prisika 1, Novi Vinodolski

4. Mila Dovođa, Šojska 27 F, Kostrena

5. Valentina Magdić, Vijenac Ive Marinkovića, Ogulin

6. Katarina Rubčić, Istarska 24, Novi Vinodolski

7. Vanesa Šepić, Mihovilići 11, Rijeka

8. Dino Stošić, Antuna Mažuranića 62, Novi Vinodolski

 

provesti dana 09. studenog 2016. s početkom u 12.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare najmanje 50 % bodova, provesti intervju.

 

 

POVJERENSTVO:

                                                                         

1.Maja Pilepić, predsjednik, v.r.

 

2. Vesna Mrzljak, član, v.r.

 

3.  Tomislav Cvitković, član, v.r.

 

I. Izvješće – Oglas
21. listopada 2016.

Odluka za obavljanje poslova radnog mjesta ODGOJITELJ/ICA PREDŠKOLSKE DJECE u Dječjem vrtiću FIJOLICA

KLASA: 601-02/16-04/02URBROJ: 2107/02-11-01-16-8Novi Vinodolski, 18.10.2016. godine.                                                                            Temeljem članka 26. stavka 7. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) te […]

KLASA: 601-02/16-04/02
URBROJ: 2107/02-11-01-16-8
Novi Vinodolski, 18.10.2016. godine.
                                                                           

Temeljem članka 26. stavka 7. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) te članka 43. stavka 1. alineje 11. Statuta Dječjeg vrtića FIJOLICA, Upravno vijeće Dječjeg vrtića FIJOLICA na 25. sjednici održanoj dana 18.10.2016. godine donosi slijedeću

O  D  L  U  K  U

1. Za obavljanje poslova radnog mjesta ODGOJITELJ/ICA PREDŠKOLSKE DJECE u Dječjem vrtiću FIJOLICA zasniva se radni odnos na određeno vrijeme od 12 mjeseci (jedna godina), sa punim radnim vremenom, sa Aidom Iljazi  iz Novog Vinodolskog, Korzo hrvatskih branitelja 51.
2. Radi pribavljanja uvjerenja o općoj zdravstvenoj sposobnosti zamjenica ravnateljice Vrtića će uputiti  Aidu Iljazi na liječnički pregled kod nadležnog liječnika.
3. Nakon pribavljanja uvjerenja zamjenica ravnateljice Vrtića zaključit će sa Aidom Iljazi ugovor o radu na određeno vrijeme sa punim radnim vremenom.
4. Ova odluka stupa na snagu danom donošenja

Predsjednica Upravnog vijeća
Ivana Sokolić-Uršić, prof.

ODLUKA
18. listopada 2016.

Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Grad Novi Vinodolski

Nadležni rukovoditelji  Upravnih  odjela, na temelju članka 29., vezano uz članak 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi […]

Nadležni rukovoditelji  Upravnih  odjela, na temelju članka 29., vezano uz članak 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08 i 61/11– u nastavku teksta: ZSN), raspisuju 

 

OGLAS

 

za prijam u službu na određeno vrijeme u Grad Novi Vinodolski na radna mjesta:

1. Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje – referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu –  na određeno vrijeme na šest mjeseci- 1 izvršitelj – m/ž – uz obvezni probni rad od dva mjeseca, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao. 

Posebni uvjeti:

– srednja stručna sprema upravne, ekonomske  ili druge struke

–  najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

2. Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti – administrativni referent-  na određeno vrijeme na šest mjeseci- 1 izvršitelj m/ž- uz obvezni probni rad od dva mjeseca, a zbog poslova čiji se opseg privremeno povećao. 

Posebni uvjeti:

– srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili društvene struke ili općeg smjera – gimnazija

Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u članku 12. ZSN-a.

Radno iskustvo na odgovarajućim poslovima definirano je člankom 13. ZSN- a. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a. Prijavi je potrebno priložiti sljedeće u preslici: 

– životopis, 

– dokaz o hrvatskom državljanstvu – osobna iskaznica, a može priložiti presliku domovnice,

 – svjedodžba kojom se potvrđuje ispunjavanje uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određene ovim oglasom, 

 – vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a (izjavu nije potrebno ovjeravati), 

– uvjerenje da podnositelj nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci, 

– dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima – rješenje, ugovor, potvrda poslodavca ili sl.,

– uvjerenje o položenom državnom stručnom ispitu, ako kandidati imaju položen državni stručni ispit  

– potvrda ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje. 

Uredna prijava je ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu. Dopunu prijavi moguće je podnijeti zaključno do dana isteka oglasnog roka. Kandidat koji ima pravo prednosti kod prijama u službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i običnu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno običnu presliku potvrde o priznatom statusu iz koje se vidi navedeno pravo. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas. Osobi se dostavlja pisana obavijest u kojoj se navode razlozi zbog kojih se ne smatra kandidatom prijavljenim na oglas. Osoba nema pravo podnošenja pravnog lijeka protiv te obavijesti. Natječajni postupak obuhvaća obaveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata pisanim testiranjem i intervjuom. Na prethodnu provjeru mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju uvjete iz Oglasa. Na web-stranici Grada Novog Vinodolskog ( www.novi-vinodolski.hr ) dostupan je opis poslova te podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, kao i podaci o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata te ostale informacije o natječajnom postupku. Na navedenoj web-stranici te na oglasnoj ploči Grada bit će objavljeno vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave se podnose na adresu: Grad Novi Vinodolski, Povjerenstvo za provedbu oglasa (referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu ili administrativni referent), Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski, u roku od osam dana od dana objave oglasa na web stranicama  Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Ispostava Crikvenica. Prijave se mogu dostaviti i osobno u  Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski. 

Kandidati će o rezultatima biti obaviješteni u zakonskom roku. 

Po raspisanom Oglasu ne mora se izvršiti izbor te se donosi odluka o poništenju Oglasa. Protiv odluke o poništenju Oglasa nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.

                                                         

                                                          GRAD NOVI VINODOLSKI

 

Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Grad Novi Vinodolski
4. listopada 2016.

DV Fijolica NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO ODGOJITELJA

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi […]

Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi Vinodolski od 29.09.2016. godine, Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica bb, objavljuje

 

NATJEČAJ
Za radno mjesto: ODGOJITELJ PREDŠKOLSKE DJECE
1 izvršitelj, rad na određeno vrijeme, s punim radnim vremenom, zbog povećanja opsega posla

 

NATJEČAJ
29. rujna 2016.

NATJEČAJ za dodjelu stipendija darovitim učenicima i redovnim studentima za školsku/akademsku 2016./2017. godinu

Na temelju članka 3. Odluke o dodjeli stipendija darovitim učenicima i studentima („Službene novine Primorsko – goranske županije“ br. 30/01 i 17/02) Grad […]

Na temelju članka 3. Odluke o dodjeli stipendija darovitim učenicima i studentima („Službene novine Primorsko – goranske županije“ br. 30/01 i 17/02) Grad Novi Vinodolski raspisuje

 

N A T J E Č A J

za dodjelu stipendija darovitim učenicima i redovnim studentima za školsku/akademsku 2016./2017. godinu

 

I.

Raspisuje se natječaj za dodjelu stipendija darovitim učenicima i studentima i to:

10 stipendija za učenike srednjih škola (7 srednja škola i 3 iz osnovne škole),

10 stipendija za studente.

Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno.

 

II.

Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija za darovite učenike i studente, s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski s prosjekom ocjena:

najmanje 4,50 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji

                      upisuju prvu godinu srednje škole,

najmanje 4,00 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji upisuju drugi, treći i četvrti razred srednje škole,

najmanje 4,00 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,

–    najmanje 3,50 iz prethodne godine studija za studente, 

–  najmanje 3,50 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij.

 

III.

Zahtjevu iz točke II. prilaže se:

životopis sa kontakt podacima,

–   preslike svjedodžbi, odnosno  potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,

za studente potvrdu fakulteta o upisu godine studija kao redovan student,

za učenike potvrdu o upisu u školu

preslika osobne podnositelja zahtjeva i roditelja,

izjava da ne koristi stipendiju dodijeljenu od drugih pravnih osoba,

za učenike srednjih škola dokaz za  osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na državnom natjecanju, odnosno dokaz za osvajanje prvog, drugog ili trećeg mjesta na županijskom natjecanju,

za studente priložiti dokaznice da su nagrađivani  za svoje radove (rektorova ili dekanova nagrada)

 

IV.

Zahtjeve sa pratećom dokumentacijom iz točke III. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 28.10.2016. godine, osobno ili poštom preporučeno na adresu, GRAD  NOVI  VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250  NOVI  VINODOLSKI, «NATJEČAJ  ZA  STIPENDIJE – NE  OTVARAJ».

O rezultatima natječaja i izboru korisnika stipendije podnositelji zahtjeva biti će obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke od strane gradonačelnika.

Sa korisnicima stipendije zaključit će se ugovori o stipendiranju u roku od deset (10) dana računajući od dana donošenja Odluke od strane gradonačelnika.

 

  GRAD  NOVI  VINODOLSKI

 

Natječaj za dodjelu stipendija 2016 – daroviti učenici i redovni studenti
29. rujna 2016.

NATJEČAJ za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima i studentima za školsku/akademsku godinu 2016./2017.

Na temelju članka 26. Odluke o socijalnoj skrbi („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 21/16) Grad Novi Vinodolski raspisuje sljedeći    N A T […]

Na temelju članka 26. Odluke o socijalnoj skrbi („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 21/16) Grad Novi Vinodolski raspisuje sljedeći 

 

N A T J E Č A J

za dodjelu stipendija nadarenim socijalno ugroženim učenicima i studentima za školsku/akademsku  godinu 2016./2017.

 

 I.

Na natječaj pravo pristupa imaju učenici srednjih škola i redovni studenti fakulteta svih smjerova s prebivalištem na području Grada Novi Vinodolski.

 

II.

Za učenike srednjih škola stipendije iznose 600,00 kn mjesečno, a za studente 800,00 kn mjesečno. 

 

III.

Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendija imaju učenici i redovni studenti s prosjekom ocjena:

najmanje 4,00 u posljednja dva razreda osnovne škole za učenike koji upisuju prvu godinu srednje škole,

najmanje 3,50 iz prethodne godine srednje škole za učenike koji su upisani u drugi, treći i četvrti razred srednje škole,

najmanje 3,50 iz posljednje dvije godine srednje škole za učenike koji upisuju prvu godinu studija,

najmanje 3,00 iz prethodne godine studija za studente

najmanje 3,00 iz preddiplomskog sveučilišnog studija za studente koji upisuju diplomski studij

 

IV.

Pravo na podnošenje zahtjeva imaju učenici i studenti pod uvjetom ispunjenja socijalnog uvjeta ili uvjeta prihoda iz članka 9. i 10. Odluke o socijalnoj skrbi.

 

V.

Zainteresirani moraju ispuniti obrazac ZAHTJEVA koji mogu podignuti u Upravnom odjelu za opće poslove i društvene djelatnosti, Grad Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski, tel.051/554-353 (kontakt osoba: Dražen Tomić) ili na web stranici Grada Novog Vinodolskog.

 

VI.

Zahtjevu treba priložiti:

životopis,

za studente potvrdu fakulteta o upisu godine studija kao redovan student,

za učenike potvrdu o upisu u školu,

preslike svjedodžbi, odnosno  potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena iz prethodne godine studija, a ako se upisuje diplomski studij potrebna je potvrda fakulteta o prosjeku ocjena sa preddiplomskog sveučilišnog studija,

–    Rješenje centra za socijalnu skrb (ostvarivanje prava temeljem socijalnog uvjeta),

dokaz o primanjima članova zajedničkog obiteljskog domaćinstva (mirovina, dohodak, primanja od iznajmljivanja turističkih kapaciteta, poslovnih prostora i sl.),

obrazac izjave s podacima o imovini,

potvrde o prijavi na Zavodu za zapošljavanje za nezaposlene članove domaćinstva,

potvrda o visini dohotka od Porezne uprave,

preslika osobne iskaznice podnositelja zahtjeva i ostalih članova kućanstva,

obrazac izjave o članovima kućanstva.

 

VII.

Zahtjeve s pratećom dokumentacijom iz točke 6. učenici srednjih škola i studenti podnose najkasnije do 28. 10. 2016., osobno ili poštom preporučeno na adresu GRAD  NOVI  VINODOLSKI, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250  NOVI  VINODOLSKI, «NATJEČAJ  ZA  STIPENDIJE – NE  OTVARAJ»

O rezultatima natječaja, po sprovedenom postupku, podnositelji zahtjeva će biti obaviješteni dostavom rješenja od strane Ureda Grada.

 

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

 

Natječaj – socijalna stipendija 2016 

 

ZAHTJEV I OBRASCI IZJAVA:

ZAHTJEV – socijalna stipendija  
OBRAZAC – izjava o imovini  
OBRAZAC – izjava o članovima kućanstva
22. rujna 2016.

ODLUKA o odabiru polaznika na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski

Na  temelju članka 93. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj  (regionalnoj) samoupravi (NN RH broj 86/08 i 61/11), a nakon […]

Na  temelju članka 93. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj  (regionalnoj) samoupravi (NN RH broj 86/08 i 61/11), a nakon provedenog Oglasa, pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje dana  22. rujna 2016. godine donosi slijedeću

 

O D L U K U

o odabiru polaznika na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski

 

I.

 

Nakon provedenog Oglasa za prijam polaznika za stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa, a koji je objavljen putem Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dana 12. rujna  2016. godine, na web stranicama i oglasnoj ploči Grada, izabrana je slijedeća polaznica:

 

 

Lidija Baričević, Donji Zagon 21, Donji Zagon, Novi Vinodolski

 

 

II.

 

Sa izabranom polaznicom iz točke I ove Odluke, sklopit će se Ugovor o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa nakon dobivanja suglasnosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, o čemu će polaznica biti pravovremeno obaviještena.

 

III.

 

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Klasa: 112-03/16-30/2

Ur.broj:2107/02-04-16-7

Novi Vinodolski, dana 22. rujna 2016. godine

 

 PROČELNIK

Domagoj Kalanj, dipl. ing., v.r.

 

ODLUKA o odabiru polaznika na stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski
22. rujna 2016.

Program polaznika na stručnom osposobljavanju za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski – srednja stručna sprema – ekonomska struka

Na temelju članka 87. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (N.N. br. 86/08 i 61/11), zamjenik gradonačelnika koji […]

Na temelju članka 87. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (N.N. br. 86/08 i 61/11), zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., na prijedlog pročelnika Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno planiranje Domagoja Kalanj,dipl.ing., donosi dana 22. rujna  2016. godine

 

P R O G R A M

polaznika na stručnom osposobljavanju za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski – srednja stručna sprema – ekonomske struke 

 

I.

 

Ovim Programom utvrđuje se stručno osposobljavanje polaznika – bez zasnivanja radnog odnosa,  srednja stručna sprema – ekonomske struke (u daljnjem tekstu: polaznik) u Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, a temeljem Nacionalnog plana za poticanje zapošljavanja u 2015. godini, mjera «Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa», a pod kojim se podrazumijeva stručna i praktična izobrazba polaznika kroz praktičan rad i učenje za samostalno obavljanje poslova struke i polaganja državnog stručnog ispita.

 

II.

 

Programom iz točke I. utvrđuje se:

– poslovi i zadaće što ih je polaznik u tijeku stručnog osposobljavanja dužan obavljati,

– način praćenja rada polaznika za vrijeme trajanja stručnog osposobljavanja,

– obrazovanje i stručno osposobljavanje polaznika za vrijeme trajanja stručnog osposobljavanja,

– prava i obveze mentora u provodenju i nadzoru stručnog osposobljavanja,

– prava i obveze polaznika.

 

III.

 

Polaznik će se osposobljavati za obavljanje poslova referenta – ekonomskog smjera u  Gradu Novom Vinodolskom. Poslovi i zadaće što ih je polaznik u tijeku stručnog osposobljavanja dužan obavljati u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno paniranje:

– sudjelovanje u postupku utvrđivanja obveze plaćanja komunalne naknade i spomeničke rente, obrađivanje zahtjeva za oslobođenje i umanjenje obveze komunalne naknade, sudjelovanje u vršenju obračuna komunalne naknade te izdavanja računa,

– obavljanje drugih poslova određenih zakonom, aktima Grada, po nalogu gradonačelnika, pročelnika Upravnog odjela, 

– i drugi poslovi po nalogu mentora.

 

IV.

 

Polaznikov rad kontinuirano prati mentor i upućuje ga na pravilnu primjenu propisa i pravilnu administrativno-tehničku obradu pismena, te mu pomaže u pripremanju državnog stručnog ispita. Za mentora se određuje Domagoj Kalanj, dipl.ing. (VSS), pročelnik Odjela.

 

V.

 

Obrazovanje i stručno osposobljavanje polaznika za vrijeme trajanja stručnog osposobljavanja odnosi se na stručnu izobrazbu za polaganje državnog stručnog ispita i samostalno obavljanje povjerenih poslova i zadaća pod nadzorom i uz pomoć mentora.

Stručna izobrazba polaznika osigurava se na način da:

– dobiva na raspolaganje pravne izvore propisane programom općeg dijela državnog stručnog ispita,

– zakone i druge propise koje je dužan primjenjivati pri obavljanju odredenih

poslova i zadaća,

– stručnu i drugu potrebnu literaturu,

– prisustvuje seminarima.

 

VI.

 

Prava i obveze mentora u provodenju i nadzoru stručnog osposobljavanja sastoje se u:

– pružanju stručne pomoći polazniku i upućivanju na pravilnu primjenu propisa,

– kontinuiranom provodenju nadzora nad radom polaznika tijekom stručnog osopobljavanja,

– osiguravanju uvjeta za uspješno obavljanje stručnog osposobljavanja i pripremu za polaganje državnog stručnog ispita, te prisustvovanje seminarima iz točke V. Ovog Programa,

– upoznavanju sa važećim zakonskim i drugim propisima i stručnom literaturom,

kontinuiranom dodjeljivanju odredenih poslova i zadaća iz djelokruga svog radnog

mjesta.

 

VII.

 

Ako se stručna i praktična izobrazba ne provede prema odredbama ovoga programa, polaznik je dužan o tome obavijestiti Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog. Za vrijeme trajanja stručne i praktične izobrazbe polaznik ima sva prava i obveze iz Nacionalnog plana za poticanje zapošljavanja, mjera «Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa».

 

VIII.

 

Ovaj Program stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranicama Grada. 

 

 

KLASA: 112-03/16-30/2

URBROJ: 2107/02-04-16-8

Novi Vinodolski, 22. rujna  2016.

 

                                                      ZAMJENIK GRADONAČELNIKA

                                          KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA

                                                            Velimir Piškulić, oec., v.r.

 

Program polaznika na stručnom osposobljavanju za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Grad Novi Vinodolski – srednja stručna sprema – ekonomske struke
23. lipnja 2016.

NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA:Novi Vinodolski, prizemlje Doma kulture – Frankopan

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika, Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora […]

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika, Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (NN RH, br. 125/11 i 41/15), raspisuje

NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA

Poslovni prostor se nalazi u Novom Vinodolskom, prizemlje Doma kulture – Frankopan, na k.č.br. 575/2 k.o. Novi

Osnovni podaci:

1. Površina poslovnog prostora 463,50 m² (od toga zatvoreni dio 293,00 m², a otvoreni dio 170,50 m². Poslovni prostor je uređen i sadrži veći dio potrebnog inventara, koji je u vlasništvu bivšeg zakupodavatelja. Zatvoreni prostor čini restoranski prostor s točionikom i roštiljem, kuhinjom, skladišnim prostorom, sanitarnim čvorom za goste koji se zajednički koristi sa ostalim prostorijama (kino dvorana i sl.) Doma kulture.
Prostor se nalazi unutar zgrade Doma kulture Grada Novog Vinodolskog pa je budući zakupoprimatelj  u obvezi usko surađivati sa Centrom u vrijeme održavanja organiziranih kulturnih manifestacija.

2. Namjena poslovnog prostora: djelatnosti prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti razvrstani u grupe:
    – 56 – djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića
    – u jednom dijelu prostora budući zakupoprimatelj je u obvezi osigurati prostor za „Internet caffe“,
   
3. Vrijeme trajanja zakupa: 5 godina počevši od dana zaključenja Ugovora o zakupu poslovnog prostora, uz mogućnost ranijeg raskida ugovornog odnosa u slučaju realizacije prostorno-planske dokumentacije,

4. Početak obavljanja djelatnosti i plaćanja zakupnine: danom zaključenja ugovora,

5.  Jamčevina: 6.174,50 kn. Ponuditelju čija je ponuda prihvaćena, uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu, a ponuditeljima čije ponude nisu prihvasćene jamčevina se vraća.,

6. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude, odnosno sklapanja ugovora, uplaćena jamčevina mu se ne vraća,

7. Početni iznos zakupnine: 6.174,50 kn/mjesečno uvećano za iznos PDV-a, ukoliko u tijeku trajanja zakupa Odlukom zamjenika Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog dođe do povećanja cijene zakupnine, zakupoprimatelj je dužan pristati na plaćanje više zakupnine,

8. Najpovoljniji ponuditelj je onaj koji je uz ispunjenje uvjete iz natječaja ponudio najviši iznos mjesečne zakupnina.

9. Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvastkih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

10. Ponuditelj ima pravo prigovora Zamjeniku Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika u roku od 5 dana od dana primitka Odluke o odabiru, ukoliko smatra da je poslovni prostor dan u zakup fizičkoj ili pravnoj osobi koja ne ispunjava uvjete natječaja ili smatra da postupak nije pravilno proveden.

11. Ugovor o zakupu poslovnog prostora s najpovoljnijim ponuditeljem sklopit će se u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o odabiru.

   

Poslovni prostor može se razgledati svakim radnim danom uz prethodnu najavu dan ranije na tel. 051/554-363.

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama s naznakom
«ZA NATJEČAJ – NE OTVARAJ»
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI, na Ured Grada
ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1. KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA
zaključno sa 05.07.2016. godine (utorak) do 12.00 sati

Javno otvaranje pisanih ponuda održati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog, Trg Vinodolskog zakona 1, dana 05.07.2016. godine (utorak) u 12.15 sati.

Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne izabrati niti jednu od dostavljenih ponuda, bez posebnog obrazloženja.

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

1.    Ime i prezime, odnosno naziv s adresom prebivališta ili sjedišta, OIB,
2.    Iznos ponude u kn/mjesečno za predmetni prostor,
3.    Dokaz o državljanstvu za fizičke osobe,
4.    Rješenje trgovačkog suda ili izvod iz obrtnog registra o registraciji ili drugi akt koji sadrži podatke iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje predmetne djelatnosti u izvorniku ili preslici sa pravom uvida u izvornik na dan otvaranja ponuda,
5.    Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski: HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 7722-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe, sa svrhom uplate: jamčevina,
6.    Potvrda o podmirenim obvezama prema Grdau Novi Vinodolski (Upravni odjel za financije), komunalnim trgovačkim društvima prema Gradu (KTD „Ivanj“ d.o.o. i KTD „Vodovod-Žrnovnica“ d.o.o.), ne stariji od 30dana,
7.    Potvrda Porezne uprave o podmirenim obvezama prema državnom proračunu odnosono dokaz da je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se natjecatelj pridržava rokova otplate, ne stariji od 30 dana,
8.    Dokaz o pravu prvenstva temeljem odredbi čl. 58 Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN RH, br. 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 33/13, 148/13 i 92/14),
9.    Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz javnog natječaja ovjerenu kod javnog bilježnika.

Zakašnjele i nepotpune ponude neće se uzimati u obzir. Otvaranje ponuda izvršiti
će Komisija za provođenje javnog natječaja za zakup poslovnog prostora, a odabir najpovoljnijeg ponuditelja obavit će zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog.

O izboru najpovoljnijeg ponuditelja svi sudionici natječaja bit će obaviješteni u roku od 8 dana od donošenja Odluke, a s najboljim ponuditeljem zaključit će se Ugovor o zakupu poslovnog prostora.
Sve informacije o oglašenom Natječaju mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363.

ZAMJENIK GRADONAČELNIKA KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
GRADA NOVOG VINODOLSKOG Velimir Piškulić, oec.

 

Natječaj
Skip to content