2. listopada 2015.

Objavljen natječaj: Podmjera 6.1. „Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima“

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj za provedbu podmjere 6.1. „Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima“, provedba […]

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj za provedbu podmjere 6.1. „Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima“, provedba tipa operacije 6.1.1. „Potpora mladim poljoprivrednicima“.

Opći cilj natječaja je dodjela sredstava mladim poljoprivrednicimakako bi lakše pokrenuli svoje poslovanje.

 Prihvatljivi prijavitelji   su mladi poljoprivrednici koji su u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu stariji od 18, a mlađi od 40 godina, koji podnose poslovni plan za poljoprivredno gospodarstvo ekonomske veličine od 8.000 do 49.999 eura. Mladi poljoprivrednik može biti nositelj/ odgovorna osoba u:

 a) obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu,

 b) obrtu registriranom za obavljanje poljoprivredne djelatnosti,

 c) trgovačkom društvu registriranom za obavljanje poljoprivredne djelatnosti,

d) zadruzi registriranoj za obavljanje poljoprivredne djelatnosti

 Prihvatljive aktivnosti odnose se na:

 – kupnju domaćih životinja, jednogodišnjeg i višegodišnjeg bilja, sjemena i sadnog materijala,

 – kupnju, građenje i/ili opremanje zatvorenih/zaštićenih prostora i objekata te ostalih gospodarskih objekata uključujući vanjsku i unutarnju infrastrukturu u sklopu poljoprivrednog gospodarstva u svrhu obavljanja poljoprivredne proizvodnje i/ili prerade proizvoda iz Priloga I. ovoga Pravilnika osim proizvoda ribarstva,

 – kupnju ili zakup poljoprivrednog zemljišta,

 – kupnju poljoprivredne mehanizacije, strojeva i opreme,

 – podizanje novih i/ili restrukturiranje postojećih višegodišnjih nasada,

 – uređenje i poboljšanje kvalitete poljoprivrednog zemljišta u svrhu poljoprivredne proizvodnje,

 –  građenje i/ili opremanje objekata za prodaju i prezentaciju vlastitih poljoprivrednih proizvoda uključujući i troškove promidžbe vlastitih poljoprivrednih proizvoda,

 – stjecanje potrebnih stručnih znanja i sposobnosti za obavljanje poljoprivredne proizvodnje i prerade proizvoda iz Priloga I,

 – operativno poslovanje poljoprivrednog gospodarstva.

 Iznos bespovratnih sredstava je 10.000.000 eura. Isplata se vrši u tri rate u razdoblju od najviše tri godine: isplata prve rate u iznosu od 30% ukupno odobrene javne potpore, isplata druge rate u iznosu od 50% nakon tri mjeseca, isplata treće rate u iznosu od 20% nakon provedenih aktivnosti prikazanih u poslovnom planu i stjecanja stručnih znanja i vještina ukoliko iste nije imao prilikom podnošenja zahtjeva za potporu.

 Rok za popunjavanje i podnošenje zahtjeva za potporu počinje teći od 05. listopada 2015. i traje do 23. prosinca 2015. godine.

 

Za sva pitanja možete se obratiti Lokalnoj akcijskoj grupi „Vinodol“, Bribir 46a, Bribir, telefon: +385 51 248 503.

 

 

 

 

2. listopada 2015.

LAG “VINODOL” PROŠAO NA NATJEČAJU IZ MJERE 19 – DODIJELJENO 318.725,40 KUNA BESPOVRATNIH SREDSTAVA

Dana 28. rujna 2015.g. LAG „VINODOL“ zaprimio je od Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i rualnom razvoju Odluku o dodjeli bespovratnih sredstava […]

Dana 28. rujna 2015.g. LAG „VINODOL“ zaprimio je od Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i rualnom razvoju Odluku o dodjeli bespovratnih sredstava u iznosu od 318.725,40 kn.

Navedenom Odlukom, LAG-u „VINODOL“ se dodjeljuje potpora u okviru „Mjere 19  LEADER – CLLD“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014.-2020., za Podmjeru 19.1. „Pripremna pomoć“ – provedba tipa operacije 19.1.1. Sredstva javne potpore osiguravaju se iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj (EPFRR, eng. EAFRD) sa 90 % udjela a preostalih 10 % potpore osigurava se iz državnog proračuna Republike Hrvatske.

Dodijeljena sredstva LAG može koristiti isključivo za prihvatljive aktivnosti unutar tipa operacije 19.1.1., koje obuhvaćaju izradu Lokalne razvojne strategije LAG-a i tekuće troškove za 6 mjeseci od dana zaprimanja Odluke. Lokalna razvojna strategija jest strateški dokument LAG-a u koji će biti uključeni prihvatljivi projekti sa područja 7 jedinica lokalne samouprave koje se nalaze u sastavu LAG-a “VINODOL” i to za natječaje iz mjera ruralnog razvoja. To je nužan dokument za daljnji rad LAG-a te korištenje sredstava mjera Programa ruralnog razvoja RH 2014.-2020. Pred LAG-om dakle stoji upravo kompleksna i dugotrajna izrada navedene razvojne strategije.

Bitna mogućnost koja se pruža LAG-ovima jest ta da će projekti koji budu uključeni u Lokalnu razvojnustrategiju odabirati LAG i takvi projekti imati će mogućnost većeg postotka sufinanciranja nego da se prijavljuju direktno u Agenciju za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju (ukupni iznos potpore za sve projekte može iznositi maksimalno 3.000.000 eura). Stoga je vrlo bitno izraditi kvalitetnu bazu prihvatljivih projekata!

LAG „VINODOL“ će u fazi izrade svoje Lokalne razvojne strategije organizirati radionice/sastanke za stanovnike sa svog područja, na koje se već ovim putem pozivaju svi koji imaju, ili samo projektne ideje ili već gotove i spremne projekte. ” – navedeno je u obavijesti iz LAG-a “Vinodol”.

span style=’font-size:10.0pt; font-family:”Arial”,”sans-serif”;mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; color:black;mso-fareast-language:HR’>Bitna mogućnost koja se pruža LAG-ovima jest ta da će projekti koji budu uključeni u Lokalnu razvojnustrategiju odabirati LAG i takvi projekti imati će mogućnost većeg postotka sufinanciranja nego da se prijavljuju direktno u Agenciju za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju (ukupni iznos potpore za sve projekte može iznositi maksimalno 3.000.000 eura). Stoga je vrlo bitno izraditi kvalitetnu bazu prihvatljivih projekata!

 

LAG „VINODOL“ će u fazi izrade svoje Lokalne razvojne strategije organizirati radionice/sastanke za stanovnike sa svog područja, na koje se već ovim putem pozivaju svi koji imaju, ili samo projektne ideje ili već gotove i spremne projekte. ” – navedeno je u obavijesti iz LAG-a “Vinodol”.

 

3. prosinca 2015.

NATJEČAJ za radno mjesto-TAJNIK/ICA- IZVJEŠĆE POVJERENSTVA ZA PROVEDBU NATJEČAJA

DJEČJI VRTIĆ FIJOLICA        NOVI VINODOSKI POVJERENSTVO ZA PROVEDBU      TESTIRANJA KANDIDATA Klasa: 601-01/15-01/20 Urbroj: 2107/02-11-01-15-3 Novi Vinodolski, dana 23. PROSINCA 2015. godine […]

DJEČJI VRTIĆ FIJOLICA

       NOVI VINODOSKI

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU

     TESTIRANJA KANDIDATA

Klasa: 601-01/15-01/20

Urbroj: 2107/02-11-01-15-3

Novi Vinodolski, dana 23. PROSINCA 2015. godine

 

                          Na temelju točke II. podtočke 2.3. Odluke ravnateljice Dječjeg vrtića Fijolica od 01. prosinca 2015. godine,  Povjerenstvo za provedbu testiranja kandidata objavljuje dana 23. prosinca 2015. godine

 

  IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA O REZULTATIMA TESTIRANJA KANDIDATA ZA

RADNO MJESTO TAJNIK/ICA NA NEODREĐENO VRIJEME  

Provedena   je pismena provjera znanja kandidata za radno mjesto – tajnik/ica na neodređeno vrijeme u Dječji vrtić Fijolica, dana 23. prosinca 2015. godine s početkom u 10,00 sati  u Gradskoj vijećnici o čemu su kandidati bili obaviješteni putem web stranica Grada,    5 dana prije provjere  i to slijedeći kandidati:

1. NENAD MARUŠIĆ, ŠetališteCarmenSylve 10, 51410 Opatija

2. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 NoviVinodolski

3. MAJA DOLŽAN, Ričinska 2, 51218 Dražice

4. BRIGITA BLAŽEVIĆ PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo

5. KORNELIJA DOBRILA POBOR, Žimider 8, 51260 Crikvenica

6. TIHANA VUJNOVIĆ, Franje Čandeka 29a, 51000 Rijeka

7. NEDA  SUVAJAC, Markovići 27/6, 51000 Rijeka

8. NATALI  PATRICIJA  SOKOLIĆ, Krasa 1, 51250 Novi Vinodolski¸

Pismenoj provjeri znanja nisu pristupili

1. NENAD MARUŠIĆ, ŠetališteCarmenSylve 10, 51410 Opatija

2. MAJA DOLŽAN, Ričinska 2, 51218 Dražice

3. KORNELIJA DOBRILA POBOR, Žimider 8, 51260 Crikvenica

4. TIHANA VUJNOVIĆ, Franje Čandeka 29a, 51000 Rijeka

5. NEDA  SUVAJAC, Markovići 27/6, 51000 Rijeka

6. NATALI  PATRICIJA  SOKOLIĆ, Krasa 1, 51250 Novi Vinodolski¸

te se smatra da su  povukli svoje prijave na natječaj.

Pismenoj provjeri znanja  pristupili su slijedeći kandidati i ostvarili rezultate iznad 50% pismene provjere znanja i pristupili intervjuu:

1. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 NoviVinodolski

– pismena provjera znanja 27 bodova , intervju  4 boda

2. BRIGITA BLAŽEVIĆ  PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo

– pismena provjera znanja 19 bodova , intervju  4 boda

                Povjerenstvo utvrđuje  listu kako slijedi :

1. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 NoviVinodolski

– ukupno 31 bod

2. BRIGITA BLAŽEVIĆ  PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo

– ukupno 23 boda

i istu prosljeđuje  na objavu na web stranice Grada te dostavlja ravnateljici kompletnu dokumentaciju.

POVJERENSTVO

1.                   Maja Pilepić, predsjednik

2.                   Dijana Knez, član

3.                   Tomislav Cvitković, član

 

 

IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA O REZULTATIMA TESTIRANJA KANDIDATA ZA RADNO MJESTO TAJNIK/ICA NA NEODREĐENO VRIJEME  POVJERENSTVA O REZULTATIMA TESTIRANJA KANDIDATA ZA RADNO MJESTO TAJNIK/ICA NA NEODREĐENO VRIJEME  

 

 

********

Dana 16.12.2015.

 

 

DJEČJI VRTIĆ FIJOLICA
NOVI VINODOLSKI

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU
TESTIRANJA KANDIDATA

Klasa: 601-01/15-01/20
Urbroj: 2107/02-11-01-15-2
Novi Vinodolski, dana 16. prosinac 2015. godine

  IZVJEŠĆE  POVJERENSTVA ZA PROVEDBU TESTIRANJA KANDIDATA   ZA ZASNIVANJE  RADNOG ODNOSA
 NA NEODREĐENO VRIJEME
– RADNO MJESTO- TAJNIK/ICA-

        Dječji vrtić Fijolica raspisao je natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme na  radnog mjesta – tajnik/ica – 1 izvršitelj/ica, koji je objavljen na oglasnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglasnoj ploči Dječjeg vrtića Fijolica i na oglasnoj stranici osnivača Grada Novi Vinodolski. Rok za dostavljanje prijava na natječaj bio je 8 dana od dana objave na oglasnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
        Povjerenstvo za  provedbu testiranja kandidata zaprimilo je Zapisnik ravnateljice Dječjeg vrtića Fijolica, mr.sc. Nensi Dražić, prof., o utvrđivanju ispunjavanja uvjeta i potpunosti prispjelih prijava na natječaj.

Podneseno je osam (8)  prijava koje su potpune i pravovremene i to:

1. NENAD MARUŠIĆ, Šetalište Carmen Sylve 10, 51410 Opatija
2. VLADIMIR MRZLJAK, Krasica 3, 51250 Novi Vinodolski
3. MAJA DOLŽAN, Ričinska 2, 51218 Dražice
4. BRIGITA BLAŽEVIĆ PIRŠIĆ, Vozišće 56, 51216 Viškovo
5. KORNELIJA DOBRILA POBOR, Žimider 8, 51260 Crikvenica
6. TIHANA VUJNOVIĆ, Franje Čandeka 29a, 51000 Rijeka
7. NEDA SUVAJAC, Markovići 27/6, 51000 Rijeka
8. NATALI PATRICIJA SOKOLIĆ, Krasa 1, 51250 Novi Vinodolski

Povjerenstvo utvrđuje da će se pismena provjera znanja sa navedenim kandidatima od točke 1. do točke 8.  provesti dana 23. prosinca 2015. s početkom u 10.00 sati u Gradskoj vijećnici, a isti dan, će se s kandidatima, ako  za pismeni dio provjere znanja ostvare 50 % bodova, provesti intervju.

 POVJERENSTVO:
1. Maja Pilepić, predsjednik,v.r.

2. Dijana Knez,član, v.r.

3. Tomislav Cvitković,član,v.r.

 

 

Izvješće povjerenstva za provedbu testiranja kandidata za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme – radno mjesto – tajnik/ica

 

*******

 

Na temelju članka 27.Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (N.N. 10/97, 107/07 i 94/13) i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića FIJOLICA Novi Vinodolski od 26.studenog 2015.godine Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica b.b. objavljuje

N  A  T  J  E  Č  A  J

za radno mjesto

-TAJNIK/ICA-

-1 izvršitelj, rad na neodređeno vrijeme

UVJETI

-VSS,diplomirani pravnik/ica ili VŠS,upravni pravnik/ica,

-poznavanje rada na računalu,

-1 godina radnog iskustva

-probni rad 90 dana

 

1. Na natječaj se pod istim uvjetima mogu javiti osobe oba spola.

 

2. Uz prijavu na natječaj potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju u originalu ili preslici:

                   -dokaz o stručnoj spremi,

                   -domovnicu,

             -elektronički zapis o radno pravnom statusu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,

                   -životopis,

          -uvjerenja odnosno potvrde nadležnih sudova da se protiv kandidata/ice ne vodi kazneni niti prekršajni postupak za neko od djela iz članka 25.Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (N.N.10/97, 107/07 i 04/13),ne stariji od 6 mjeseci.

 

3. Kandidat koji ostvaruje prednost pri zapošljavanju sukladno posebnom propisu dužan se je u prijavi pozvati na to pravo i priložiti sve dokaze propisane zakonom i ima prednost u odnosu na ostale kandidate ali samo pod jednakim uvjetima.

 

4. Rok za podnošenje prijava je osam (8)dana od dana objave natječaja na Oglasnim stranicama Zavoda za zapošljavanje.

 

5. Prijave na natječaj sa priloženom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom „NATJEČAJ ZA TAJNIKA“ poštom preporučeno na adresu Dječji vrtić FIJOLICA Novi Vinodolski, Lokvica b.b., 51 250 Novi Vinodolski ili se osobno dostavljaju u Dječji vrtić FIJOLICA radnim danom od 10,00 do 12,00 sati.

 

6. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

 

7. S kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja provest će se testiranje koje se sastoji od pismenog dijela provjere znanja i razgovora .Pismenu provjeru znanja i razgovor s kandidatima obavlja Povjerenstvo .

 

8. Pravni izvori za pismenu provjeru znanja su:

                   -Zakon o predškolskom odgoju i obrazovanju (N.N.10/97,107/07 i 04/13),

                   -Zakon o ustanovama (N.N.76/93, 29/97, 47/99 i 35/08),

                   -Uredba o uredskom poslovanju (N.N.07/09),

                   -Zakon o javnoj nabavi (N.N.90/11, 83/13, 143/13 i 13/14),

                   -Ovršni zakon (N.N.112/12, 25/13 i 93/14).

 

9. Najmanje pet (5) dana prije dana određenog za testiranje na web stranici osnivača-Grada Novi Vinodolski www.novi-vinodolski.hr objavit će se poziv na testiranje. U pozivu će biti naznačena imena kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja s kojima će se provesti testiranje s naznakom vremena i mjesta održavanja testiranja kandidata.Istog dana biti će provedena pismena provjera znanja i razgovor s članovima Povjerenstva.

 

10. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj i više se ne smatra kandidatom prijavljenim na javni natječaj.

 

11. Izabranog kandidata će se ,prije zaključivanja ugovora o radu , poslati na liječnički pregled radi pribavljanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta tajnik/ica, a troškove pregleda snosi Dječji vrtić FIJOLICA.

 

12. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni najkasnije u roku od osam (8) dana računajući od dana donošenja odluke.

 

 

Natječaj
23. prosinca 2015.

Natječaj za prodaju zemljišta u Novom Vinodolskom, Prisika

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06,146/08,38/09,153/09 i 143/12) […]

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06,146/08,38/09,153/09 i 143/12) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12 i 19/13) , te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta, Klasa:944-01/15-10/09,  URBROJ: 2107/02-01-15-2 od 14. srpnja 2015.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje

N  A  T  J  E  Č  A  J
za prodaju zemljišta 

PREDMET  NATJEČAJA

I.

                        Predmet natječaja su zemljišta u naselju Novi Vinodolski koja po odredbi UPU-a PRISIKA čine većinski dio parcele oznake 6 na kojoj se može graditi višestambeni objekt katnosti P+3  i to:

                        -k.č.br.3173/2 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 137 m2, k.č.br.3178/1 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 180 m2,k.č.br.3180/1 z.k.ul.1288 K.O.NOVI površine 155 m2, k.č.br.3182/13 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine  101 m2, k.č.br.3182/14 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 94 m2,k.č.br.3182/15 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 47 m2,k.č.br.3182/16 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 201 m2, k.č.br.3182/20 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 94 m2,k.č.br.3182/25 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 4 m2, k.č.br.3182/5 z.k.ul.3832 K.O.NOVI površine 410 m2i k.č.br.3182/6 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 338 m2odnosno zemljište ukupne površine 1761 m2 po početnoj cijeni od 739,45 kn/m2 odnosno ukupno 1.399.507,52 kn.

UVJETI  NATJEČAJA

II.

2.1.OPĆI  UVJETI

                        Pravo sudjelovanja u natječaju imaju  fizičke osobe  i pravne osobe .

                        Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.

2.2.POSEBNI  UVJETI  NATJEČAJA

                        Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u iznosu od  140.000,00 kn.

                        Poseban uvjet svim natjecateljima  je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.

III.

                        Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :

                        1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta   koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.

                        2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.

                        3.Dokaz  o upisu u registar-za pravne osobe.

                        4.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe.

                        5.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.

                        6.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR4424020061829000002, pozivom na broj  :  HR68  7757-OIB .

MJERILA  ZA  ODABIR  PONUDE  I  ROKOVI  ZAKLJUČENJA  KUPOPRODAJNOG  UGOVORA  I  PLAĆANJA  KUPOPRODAJNE  CIJENE

IV.

                        Oglašena zemljišta dijela parcele oznake 6 ukupne površine 1761 m2 prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.

                        Nepravovremene ponude neće se otvarati.

                        Nepotpune ponude  neće se razmatrati.

                        Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana donošenja Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća   najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR4424020061829000002, pozivom na broj  HR68    7757-OIB . Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog  otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.

                        Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke  o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.

           

ROKOVI  DOSTAVLJANJA  PONUDA

V.

                        Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 15 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada radnim danom od 08,00 do 13,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

Trg Vinodolskog zakona 1

51 250  NOVI  VINODOLSKI

Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina

«PONUDA  ZA  KUPNJU    ZEMLJIŠTA  PRISIKA»

-NE  OTVARAJ»

                        Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 11.01. 2016.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.

                        Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje   svakog dana od 09,00 do 13,00 sati  kod Ivice Tomića na mob.091 2444092 ili tel.051/554-372 , Nives Antić na mob.091  2444094 ili tel.051/554-371 ili kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili tel.051/554-361.

 

  GRAD   NOVI   VINODOLSKI

Skip to content