Gradonačelnik Grada Novi Vinodolski, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl.novine, br.11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14 i 8/15), raspisuje
NATJEČAJ za davanje u zakup javne površine za
I. SEZONSKI ZAKUP – iznajmljivanje bicikala
– za period prema ponudi ponuditelja
II. KIOSK
– za period od 5 (pet) godina počevši od 16.07.2015. godine
Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00,114/01 , 79/06, 141/06,146/08,38/09,153/09 i 143/12) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12 i 19/13) , te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta, Klasa:944-01/15-10/09, URBROJ: 2107/02-01-15-2 od 14. srpnja 2015.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje
I.
Predmet natječaja su zemljišta u naselju Novi Vinodolski koja po odredbi UPU-a PRISIKA čine većinski dio parcele oznake 6 na kojoj se može graditi višestambeni objekt katnosti P+3 i to:
-k.č.br.3173/2 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 137 m2, k.č.br.3178/1 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 180 m2,k.č.br.3180/1 z.k.ul.1288 K.O.NOVI površine 155 m2, k.č.br.3182/13 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 101 m2, k.č.br.3182/14 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 94 m2,k.č.br.3182/15 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 47 m2,k.č.br.3182/16 z.k.ul.3243/a K.O.NOVI površine 201 m2, k.č.br.3182/20 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 94 m2,k.č.br.3182/25 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 4 m2, k.č.br.3182/5 z.k.ul.3832 K.O.NOVI površine 410 m2i k.č.br.3182/6 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 338 m2odnosno zemljište ukupne površine 1761 m2 po početnoj cijeni od 739,45 kn/m2 odnosno ukupno 1.399.507,52 kn.
II.
2.1.OPĆI UVJETI
Pravo sudjelovanja u natječaju imaju fizičke osobe i pravne osobe .
Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.
2.2.POSEBNI UVJETI NATJEČAJA
Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u iznosu od 140.000,00 kn.
Poseban uvjet svim natjecateljima je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD VODOVOD ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.
III.
Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :
1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.
2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.
3.Dokaz o upisu u registar-za pravne osobe.
4.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe.
5.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD VODOVOD ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.
6.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR4424020061829000002, pozivom na broj : HR68 7757-OIB .
IV.
Oglašena zemljišta dijela parcele oznake 6 ukupne površine 1761 m2 prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.
Nepravovremene ponude neće se otvarati.
Nepotpune ponude neće se razmatrati.
Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana donošenja Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR4424020061829000002, pozivom na broj HR68 7757-OIB . Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.
Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.
V.
Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 15 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada radnim danom od 08,00 do 13,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu
Trg Vinodolskog zakona 1
51 250 NOVI VINODOLSKI
Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina
«PONUDA ZA KUPNJU ZEMLJIŠTA PRISIKA»
-NE OTVARAJ»
Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 11.01. 2016.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.
Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje svakog dana od 09,00 do 13,00 sati kod Ivice Tomića na mob.091 2444092 ili tel.051/554-372 , Nives Antić na mob.091 2444094 ili tel.051/554-371 ili kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili tel.051/554-361.
GRAD NOVI VINODOLSKI
Na temelju Odluke o objavi javnog natječaja za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanja javne rasvjete, KLASA: 310-02/16-20/7, URBROJ: 2107/02-04-16-3 od 03. svibnja 2016. godine, zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novi Viinodolski, objavljuje
NATJEČAJ
za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanja javne rasvjete na području Grada Novi Vinodolski
I.PREDMET NATJEČAJA je odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje poslova održavanja javne rasvjete na području Grada Novi Vinodolski na rok od četiri godine.
II.Dokumentacija za nadmetanje, te detaljne upute, podižu se u Gradu Novi Vinodolski, Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje, Trg Vinodolskog zakona 1, uz dokaz o uplati troškova tender dokumentacije u iznosu od 500,00 kn. Trošak tender dokumentacije uplaćuje se na žiro račun Grada Novi Vinodolski HR7323900011829000002, poziv na broj HR68-7706-OIB sa svrhom uplate „javna rasvjeta-trošak natječajne dokumentacije“.
Rok za dostavu ponude je 23. svibnja 2016. godine do 12,00 sati.
Ponude se šalju u zatvorenoj koverti na adresu Grad Novi Vinodolski, Povjerenstvo za provedbu postupka javnog natječaja, Trg Vinodolskog zakona 1, Novi Vinodolski sa naznakom „Ponuda za ugovorno održavanje javne rasvjete – ne otvaraj“.
III.OTVARANJE PONUDA izvršit će se javno 23. svibnja 2016. godine u 12,00 sati, otvaranju ponuda mogu biti prisutni natjecatelji, odnosno njihovi ovlašteni zastupnici.
IV.ODLUKU O DODJELI POSLOVA UGOVORNOG ODRŽAVANJA JAVNE RASVJETE donosi Gradsko vijeće Grada Novi Vinodolski na temelju financijske povoljnosti ponude. Najpovoljnija ponuda je ponuda sa najnižom cijenom, a uz uvjet dostave dokumentacije za ocjenu sposobnosti ponuditelja iz točke II. ovog Natječaja.
Natjecatelji će biti obaviješteni o Odluci o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje javne rasvjete na području Grada Novi Vinodolski u roku od 8 dana od dana donošenja iste. Protiv Odluke
žalba nije dopuštena već se može pokrenuti upravni spor.
Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne odabira niti jednog ponuditelja.
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA
KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
Zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novi Vinodolski, na temelju članka 2. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Grada Novi Vinodolski (Sl. novine PGŽ broj 7/16 ) raspisuje
NATJEČAJ
ZA OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA GRADA NOVI VINODOLSKI
1. Predmet natječaja:
Obavljanje poslova preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka osoba za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije, i to od mjesta smrti do nadležne patologije ili sudske medicine.
2. Priroda i opseg te mjesto obavljanja poslova:
Preuzimanje pokojnika na mjestu nastanka smrtnog slučaja na osnovu poziva nadležnog mrtvozornika. Radnja podrazumijeva smještaj pokojnika u PVC vreću i polaganje na specijalna nosila ili metalni transportni sanduk, te prijenos do specijalnog mrtvačkog vozila, prijevoz do lokacije Zavoda za patologiju i patološku anatomiju MF Rijeka, Braće Branchetta 20, Rijeka ili Zavoda za sudsku medicinu i kriminalistiku MF Rijeka, Braće Branchetta 20, Rijeka, te smještaj u rashladnu komoru. Usluga podrazumijeva preuzimanje umrlih bez obzira na stanje tijela i mjesto na kome se nalazi, raspoloživa je u terminu od 00,00 do 24,00 sata svakog dana, a odnosi se na cjelokupno područje Grada Novi Vinodolski. U opseg poslova uključen je i sav potreban materijal (PVC vreća i dr.).
3. Vrijeme na koje se sklapa ugovor.
Četiri godine.
4. Ponude na natječaj mogu podnijeti pravne ili fizičke osobe koje ispunjavaju određene uvjete, te su iste uz ponudu dužne dostaviti slijedeću dokumentaciju:
– da su upisane u odgovarajući registar za obavljanje pogrebničke djelatnosti, a što dokazuju izvodom iz registra, ne starijim od 30 dana,
– da imaju rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti, a što dokazuju preslikom rješenja,
– da imaju na raspolaganju (u vlasništvu ili zakupu) najmanje jedno pogrebno vozilo, a što dokazuju preslikom prometne knjižice vozila,
– da su kadrovski i tehnički opremljeni na način da pozive mrtvozornika mogu primati tijekom 24 sata svakog dana i da mogu mrtvu osobu preuzeti najkasnije u roku od dva sata od poziva, a što dokazuje izjavom o ispunjavanju kadrovskih i tehničkih uvjeta u kojoj se pojedinačno navode kadrovski i drugi tehnički kapaciteti kojima pogrebnik raspolaže,
– da nemaju nepodmirenih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, a što dokazuje potvrdom porezne uprave, ne starijom od 30 dana od dana objave natječaja,
– da nemaju nepodmirenih obveza prema Gradu Novi Vinodolski, a što dokazuju potvrdom nadležnog Odjela Grada, ne starijom od 30 dana od dana objave natječaja,
– da pogrebnik fizička osoba ili odgovorna osoba u pravnoj osobi nisu pravomoćno osuđeni za kaznena djela i prekršaje iz članka 13. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti, a što dokazuju uvjerenjem o nekažnjavanju, odnosno uvjerenjem o neizricanju prekršajne kazne.
5. Kriterij za izbor najpovoljnije ponude:
Najpovoljnijim ponuditeljem smatrat će se ponuditelj koji uz ispunjenje svih uvjeta iz ovog natječaja ponudi i ukupno najnižu cijenu, po cjeniku koji je prilog i sastavni dio natječajne dokumentacije.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
6. Rok za predaju ponuda:
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama s naznakom:
„ZA NATJEČAJ – NE OTVARAJ“
neposredno ili preporučenom poštom na adresu:
Grad Novi Vinodolski
Komisija za provedbu natječaja
Trg Vinodolskog zakona 1
51250 Novi Vinodolski
u roku od 8 dana od dana objave Natječaja. Javno otvaranje pismenih ponuda održat će se u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona 1, dana 14. lipnja 2016. godine u 12,00 sati. Otvaranju ponuda mogu biti nazočne ovlaštene ili opunomoćene osobe, što se utvrđuje prije pristupanja otvaranju ponuda predočenjem punomoći i osobne iskaznice.
Odluku o izboru najpovoljnijeg pouditelja donosi zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika.
Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne izabrati niti jednu od dostavljenih ponuda, bez posebnog obrazloženja.
GRAD NOVI VINODOLSKI
ZAMJENIK GRADONAČELNIKA
KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
Velimir Piškulić, oecc.
CJENIK USLUGE PRIJEVOZA POKOJNIKA
KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA GRADA NOVI VINODOLSKI
Usluga preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka osoba za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije i to od mjesta smrti do nadležne patologije ili sudske medicine, zajedno sa potrebnim materijalom (PVC vreća i dr.) bez PDV-a iznosi:
______________________________________________________________________ kuna.
Ovaj cjenik je sastavni dio dokumentacije za Natječaj za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Grada Novi Vinodolski.
U _____________________, ____________________ 2016. godine
Potpis i pečat ponuditelja
_____________________________