6. lipnja 2016.

NATJEČAJ za davanje u zakup javne površine za postavu kioska za obavljanje ugostiteljske djelatnosti u Novom Vinodolskom, Šetnica dr. Franje Tuđmana (kod tenis terena)

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, […]

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15 i 13/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/16-01/38, URBROJ: 2107/02-04-16-2 od 03.06.2016. godine,
r a s p i s u j e

 

NATJEČAJ
za davanje u zakup javne površine za postavu kioska za obavljanje ugostiteljske djelatnosti
u Novom Vinodolskom, Šetnica dr. Franje Tuđmana (kod tenis terena)

 

Pismene ponude predaju se zaključno sa 15.06.2016. godine (srijeda) do 11.00 sati kako je propisano u tekstu natječaja:

NATJEČAJ.PDF
NATJEČAJ.DOC
23. lipnja 2016.

NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA:Novi Vinodolski, prizemlje Doma kulture – Frankopan

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika, Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora […]

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika, Grada Novog Vinodolskog, Velimir Piškulić, oec., na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (NN RH, br. 125/11 i 41/15), raspisuje

NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA

Poslovni prostor se nalazi u Novom Vinodolskom, prizemlje Doma kulture – Frankopan, na k.č.br. 575/2 k.o. Novi

Osnovni podaci:

1. Površina poslovnog prostora 463,50 m² (od toga zatvoreni dio 293,00 m², a otvoreni dio 170,50 m². Poslovni prostor je uređen i sadrži veći dio potrebnog inventara, koji je u vlasništvu bivšeg zakupodavatelja. Zatvoreni prostor čini restoranski prostor s točionikom i roštiljem, kuhinjom, skladišnim prostorom, sanitarnim čvorom za goste koji se zajednički koristi sa ostalim prostorijama (kino dvorana i sl.) Doma kulture.
Prostor se nalazi unutar zgrade Doma kulture Grada Novog Vinodolskog pa je budući zakupoprimatelj  u obvezi usko surađivati sa Centrom u vrijeme održavanja organiziranih kulturnih manifestacija.

2. Namjena poslovnog prostora: djelatnosti prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti razvrstani u grupe:
    – 56 – djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića
    – u jednom dijelu prostora budući zakupoprimatelj je u obvezi osigurati prostor za „Internet caffe“,
   
3. Vrijeme trajanja zakupa: 5 godina počevši od dana zaključenja Ugovora o zakupu poslovnog prostora, uz mogućnost ranijeg raskida ugovornog odnosa u slučaju realizacije prostorno-planske dokumentacije,

4. Početak obavljanja djelatnosti i plaćanja zakupnine: danom zaključenja ugovora,

5.  Jamčevina: 6.174,50 kn. Ponuditelju čija je ponuda prihvaćena, uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu, a ponuditeljima čije ponude nisu prihvasćene jamčevina se vraća.,

6. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude, odnosno sklapanja ugovora, uplaćena jamčevina mu se ne vraća,

7. Početni iznos zakupnine: 6.174,50 kn/mjesečno uvećano za iznos PDV-a, ukoliko u tijeku trajanja zakupa Odlukom zamjenika Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog dođe do povećanja cijene zakupnine, zakupoprimatelj je dužan pristati na plaćanje više zakupnine,

8. Najpovoljniji ponuditelj je onaj koji je uz ispunjenje uvjete iz natječaja ponudio najviši iznos mjesečne zakupnina.

9. Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvastkih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

10. Ponuditelj ima pravo prigovora Zamjeniku Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika u roku od 5 dana od dana primitka Odluke o odabiru, ukoliko smatra da je poslovni prostor dan u zakup fizičkoj ili pravnoj osobi koja ne ispunjava uvjete natječaja ili smatra da postupak nije pravilno proveden.

11. Ugovor o zakupu poslovnog prostora s najpovoljnijim ponuditeljem sklopit će se u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o odabiru.

   

Poslovni prostor može se razgledati svakim radnim danom uz prethodnu najavu dan ranije na tel. 051/554-363.

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama s naznakom
«ZA NATJEČAJ – NE OTVARAJ»
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI, na Ured Grada
ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1. KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA
zaključno sa 05.07.2016. godine (utorak) do 12.00 sati

Javno otvaranje pisanih ponuda održati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog, Trg Vinodolskog zakona 1, dana 05.07.2016. godine (utorak) u 12.15 sati.

Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne izabrati niti jednu od dostavljenih ponuda, bez posebnog obrazloženja.

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

1.    Ime i prezime, odnosno naziv s adresom prebivališta ili sjedišta, OIB,
2.    Iznos ponude u kn/mjesečno za predmetni prostor,
3.    Dokaz o državljanstvu za fizičke osobe,
4.    Rješenje trgovačkog suda ili izvod iz obrtnog registra o registraciji ili drugi akt koji sadrži podatke iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje predmetne djelatnosti u izvorniku ili preslici sa pravom uvida u izvornik na dan otvaranja ponuda,
5.    Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski: HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 7722-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe, sa svrhom uplate: jamčevina,
6.    Potvrda o podmirenim obvezama prema Grdau Novi Vinodolski (Upravni odjel za financije), komunalnim trgovačkim društvima prema Gradu (KTD „Ivanj“ d.o.o. i KTD „Vodovod-Žrnovnica“ d.o.o.), ne stariji od 30dana,
7.    Potvrda Porezne uprave o podmirenim obvezama prema državnom proračunu odnosono dokaz da je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se natjecatelj pridržava rokova otplate, ne stariji od 30 dana,
8.    Dokaz o pravu prvenstva temeljem odredbi čl. 58 Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN RH, br. 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 33/13, 148/13 i 92/14),
9.    Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz javnog natječaja ovjerenu kod javnog bilježnika.

Zakašnjele i nepotpune ponude neće se uzimati u obzir. Otvaranje ponuda izvršiti
će Komisija za provođenje javnog natječaja za zakup poslovnog prostora, a odabir najpovoljnijeg ponuditelja obavit će zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog.

O izboru najpovoljnijeg ponuditelja svi sudionici natječaja bit će obaviješteni u roku od 8 dana od donošenja Odluke, a s najboljim ponuditeljem zaključit će se Ugovor o zakupu poslovnog prostora.
Sve informacije o oglašenom Natječaju mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363.

ZAMJENIK GRADONAČELNIKA KOJI OBNAŠA DUŽNOST GRADONAČELNIKA
GRADA NOVOG VINODOLSKOG Velimir Piškulić, oec.

 

Natječaj
17. veljače 2017.

NATJEČAJ za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje nerazvrstanih cesta na području Grada Novi Vinodolski

Na temelju Odluke o objavi javnog natječaja za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje  komunalne djelatnosti-održavanja NERAZVRSTANIH CESTA KLASA: 340-01/17-01/5, URBROJ: 2107/02-04-17-3 od 13. […]

Na temelju Odluke o objavi javnog natječaja za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje  komunalne djelatnosti-održavanja NERAZVRSTANIH CESTA KLASA: 340-01/17-01/5, URBROJ: 2107/02-04-17-3 od 13. veljače 2017. godine, zamjenik gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnika Grada Novi Vinodolski objavljuje

 

 NATJEČAJ

za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti-

 održavanje nerazvrstanih cesta na području Grada Novi Vinodolski

 

I. PREDMET NATJEČAJA: odabir najpovoljnijeg ponuđača za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanja nerazvrstanih cesta.

Pod održavanjem nerazvrstanih cesta podrazumijeva se održavanje površina i objekata koje se koriste za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, a koje nisu razvrstane ceste u smislu posebnih propisa, a sve u skladu godišnjim Programom održavanja komunalne infrastrukture koji donosi Gradsko vijeće.

II. DOKUMENTACIJA ZA NADMETANJE, te detaljne upute, podižu se u Gradu Novom Vinodolskom, Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje, Trg Vinodolskog Zakona br. 1 uz dokaz o uplati troškova tender dokumentacije u iznosu od 500,00 kn. Trošak tender dokumentacije uplaćuje se na žiro račun proračun Grada Novi Vinodolski broj HR7323900011829000002, poziv na broj HR68 7706-OIB sa svrhom uplate «nerazvrstane ceste-trošak natječajne dokumentacije»

Rok za dostavu ponude je 02. ožujka 2017. godine do 12,00h.

Ponuda se šalje u zatvorenoj koverti na adresu Grad Novi Vinodolski, Povjerenstvo za provedbu postupka javnog natječaja, Trg Vinodolskog zakona 1, 51250 Novi Vinodolski, sa naznakom «Ponuda za ugovorno održavanje nerazvrstanih cesta-ne otvaraj» 

III. OTVARANJE PONUDA izvršit će se javno 02. ožujka 2017. godine u 12,00h, otvaranju ponuda mogu biti prisutni natjecatelji, odnosno njihovi ovlašteni zastupnici.

IV. ODLUKU O DODJELI POSLOVA UGOVORNOG ODRŽAVANJA NERAZVRSTANIH CETA donosi Gradsko vijeće Grada Novi Vinodolski na temelju financijske povoljnosti ponude. Najpovoljnija ponuda je ponuda sa najnižom cijenom, a uz uvjet dostave dokumentacije za ocjenu sposobnosti ponuditelja iz točke II. Ovog natječaja.

Natjecatelji će biti obaviješteni o Odluci o odabiru najpovoljnijeg ponuđača za obavljanje komunalne djelatnosti – ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA na području Grada Novi Vinodolski u roku od 8 dana od dana donošenja iste. Protiv Odluke žalba nije dopuštena već se može pokrenuti upravni spor.

Grad Novi Vinodolski zadržava pravo ne odabira niti jednog ponuditelja.

 

ZAMJENIK GRADONAČELNIKA KOJI OBNAŠA DUŽNOST

GRADONAČELNIKA GRADA NOVI VINODOLSKI

 

Natječaj za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje nerazvrstanih cesta na području Grada Novi Vinodolski
17. veljače 2017.

NATJEČAJ za prodaju zemljišta

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, […]

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09,  143/12, 152/14 i 81/15-pročišćeni tekst) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12, 19/13-pročišćeni tekst i 137/15 ) , te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta od 13. veljače 2017.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje

N  A  T  J  E  Č  A  J

za prodaju zemljišta 

PREDMET  NATJEČAJA

I.

Predmet natječaja je prodaja zemljišta koja po odredbama Prostornog plana uređenja Grada Novi Vinodolski čine dijelove izdvojenog građevinskog područja ugostiteljsko-turističke namjene oznake T16 i to 88440/96770 dijela k.č.br.5847/874 z.k.ul.5806 K.O.NOVI površine 34.805,00 m2 odnosno suvlasnički dio Grada iznosi 31.808,98 m2 po početnoj cijeni od 682,32 kn/m2 odnosno za površinu od 31.808,98 m2 ukupno 21.703.903,24 kn i k.č.br.5847/875 z.k.ul.3997 K.O.NOVI površine 6.179,00 m2 po početnoj cijeni od 622,89 kn/m2 odnosno za površinu od 6.179,00 m2 ukupno 3.848.832,66 kn ili za ukupnu površinu od 37.987,98 m2 ukupno 25.552.736,55 kn.

Zemljišta iz stavka 1.ne mogu se kupovati odvojeno već se ponuda može dati za oba zemljišta iz razloga što ista čine dio ugostiteljsko-turističke cjeline.

 

UVJETI  NATJEČAJA

II.

2.1.OPĆI  UVJETI

 Pravo sudjelovanja u natječaju za zemljišta imaju  sve fizičke osobe  i pravne osobe .

Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.

 

2.2.POSEBNI  UVJETI  NATJEČAJA

 

Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u iznosu od 2.500.000,00 kn.

Poseban uvjet svim natjecateljima  je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.

 

III.

Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :

1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.

2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.

3.Dokaz  o upisu u registar-za pravne osobe.

4.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe.

5.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.

6.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR7323900011829000002, pozivom na broj  :  HR68  7757-OIB .

Ponude moraju biti na hrvatskom jeziku .

 

MJERILA  ZA  ODABIR  PONUDE  I  ROKOVI  ZAKLJUČENJA  KUPOPRODAJNOG  UGOVORA  I  PLAĆANJA  KUPOPRODAJNE  CIJENE

IV.

Oglašena zemljišta iz točke I. prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.

Nepravovremene ponude neće se otvarati.

Nepotpune ponude  neće se razmatrati.

Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana donošenja Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća   najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR7323900011829000002, pozivom na broj  HR68    7757-OIB . U slučaju obročnog plaćanja kupoprodajne cijene prvi obrok se uplaćuje najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora.Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog  otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.

Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke  o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.

 

ROKOVI  DOSTAVLJANJA  PONUDA

 

V.

Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 15 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada radnim danom od 08,00 do 13,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

Trg Vinodolskog zakona 1

51 250  NOVI  VINODOLSKI

Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina

«PONUDA  ZA  KUPNJU    ZEMLJIŠTA (ZAGORI) »

-NE  OTVARAJ»

Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 10.03.2017.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.

Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje   svakog dana od 09,00 do 13,00 sati  kod Ivice Tomića na mob.091 2444092 ili tel.051/554-372 , Nives Antić na mob.091  2444094 ili tel.051/554-371 ili kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili tel.051/554-361.

 

  GRAD   NOVI   VINODOLSKI

 

Natječaj za prodaju zemljišta
Skip to content