Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/17-01/9, URBROJ: 2107/02-04-17-4 od 18. travnja 2017. godine, r a s p i s u j e
NATJEČAJ
za davanje u zakup javne površine za postavu štandova i pokretnih naprava
I. SEZONSKI ŠTANDOVI I POKRETNI OBJEKTI
za period prema ponudama ponuditelja
I. 1. lokacije štandova i pokretnih naprava
NOVI VINODOLSKI
Oznaka
iz Plana |
Bliža lokacija |
Namjena |
Tip |
Površina
zakupa u m² |
Početna
cijena u kn (za 30 dana zakupa) |
Jamčevina u kn
(50% od početne cijene) |
1. |
Frankopanski trg | iznajmljivanje igračaka za djecu | mobilni konjići za jahanje ili autići na baterije | 40,00 | 5.760,00 | 2.880,00 |
2. |
Korzo hrvatskih branitelja
(ispred Erste banke) |
prodaja knjiga | štand/šator | 12,00 | 3.960,00 | 1.980,00 |
3. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
primorski suveniri | štand | 5,00 | 4.200,00 | 2.100,00 |
4. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio trga |
oslikavanje tijela/
tetovaža |
pokretna naprava bez štanda | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
5. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
prodaja pop-corna i kukuruza | uslužna naprava | 4,00 | 3.360,00 | 1.680,00 |
6.
|
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem | pokretna naprava bez štanda | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
7. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem | pokretna naprava
bez štanda |
3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
8. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
automati za igru | pokretna naprava
bez štanda |
3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
9. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio trga |
prodaja slastica
(bombona, šećer.vune) |
uslužna naprava | 4,00 | 3.360,00 | 1.680,00 |
10. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio trga |
tetovaža/oslikavanje tijela | pokretna naprava bez štanda | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
11. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio trga |
proizvodnja i prodaja sladoleda ili slastica ili napitaka | uslužna naprava | 4,00 | 3.360,00 | 1.680,00 |
12. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio trga |
trampolin | konstrukcija | 75,00 | 10.800,00 | 5.400,00 |
13. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
primorski suveniri | štand | 5,00 | 4.200,00 | 2.100,00 |
14. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
primorski suveniri | štand | 5,00 | 4.200,00 | 2.100,00 |
15. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio trga |
pečenje palačinki, pop corn, kukuruz | uslužna naprava | 4,00 | 3.360,00 | 1.680,00 |
16. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja primorskih suvenira ili nakita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
17. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja primorskih suvenira ili nakita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
18. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja primorskih suvenira ili nakita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
19. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja primorskih suvenira ili nakita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
20. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja primorskih suvenira ili nakita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
21. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
22. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
23. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
24. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
25. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
26. |
Lokvica, rukometno igralište zelena površina duž Lokvice | naprava za djecu (gumeni grad) | naprava | 35,00 | 4.200,00 | 2.100,00 |
27. |
Šetalište kneza Domagoja
(u parku) |
ugostiteljstvo | pokretna ugostiteljska radnja | 12,00 | 5.040,00 | 2.520,00 |
28. |
Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana | ambulantna prodaja sladoleda i pića | uslužna naprava | 4,00 | 2.949,60 | 1.474,80 |
29. |
Ulica Lukavica, izlaz prema vili Rustici | iznajmljivanje bicikala | bez štanda | 15,00 | 1.800,00 | 900,00 |
32. |
Javna površina između ul. A.Mataije i parcele Tommy | ambulantna prodaja ribarskog ulova | tipsko vozilo | 5,00 | 1.710,00 | 855,00 |
33. | Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. F.Tuđmana | pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz | Uslužna naprava | 4,00 | 2.949,60 | 1.474,80 |
KLENOVICA
– Ribarska obala
Oznaka |
Bliža lokacija |
Namjena |
Tip |
Površina
zakupa u m² |
Početna
cijena u kn (za 30 dana zakupa) |
Jamčevina
u kn (50% od početne cijene) |
40. |
Ribarska obala | prodaja ekoloških proizvoda: voće, povrće i dr. domaćih proizvoda | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
41. |
Ribarska obala | ambulantna prodaja sladoleda | naprava tipizirana od proizvođača | 4,00 | 2.280,00 | 1.140,00 |
42. |
Ribarska obala | prodaja voća i povrća | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
43. |
Ribarska obala | prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
44. |
Ribarska obala | prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
45. |
Ribarska obala | ambulantna prodaja ribarskog ulova | tipsko vozilo | 3,00 | 1.710,00 | 855,00 |
46. |
Ribarska obala | ambulantna prodaja ribarskog ulova | tipsko vozilo | 3,00 | 1.710,00 | 855,00 |
SIBINJ
Oznaka |
Bliža lokacija |
Namjena |
Tip |
Površina
zakupa u m² |
Početna
cijena u kn (za 30 dana zakupa) |
Jamčevina
u kn (50% od početne cijene) |
50. |
Proširenje ispred vodospreme | prodaja suvenira i
razglednica |
štand | 5,00 |
2.850,00 |
1.425,00 |
– 2. izgled štandova
Štandovi koji se postavljaju na utvrđenim lokacijama moraju biti tipski, veličine 2,00 m x 1,00 m i to jedan od dva tipa drvenih sklopivih štandova (samo sa pultom ili sa kutijom), sa platnenom tendom bijele ili svjetlo plave boje ili kombinacija bijele i svjetlo plave boje što ponuditelj dokazuje snimkom vlastitog štanda, a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu rasporeda privremenih objekata.
II. OSTALI UVJETI NATJEČAJA
Lokacije se daju u zakup po sistemu viđeno-uzeto.
U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.
Grad zadržava pravo korištenja zakupljenih lokacija za postavu pokretnih naprava u slučaju potreba prilikom ljetne manifestacije na rok od najdulje 5 dana.
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom
«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,
na Ured Grada ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1
KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE
zaključno sa 25.05.2017.godine (četvrtak) do 11.00 sati
PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:
Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.
Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine.
Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave dužan izvršiti uplatu izlicitiranog mjesečnog iznosa zakupa prilikom sklapanja Ugovora, dok je preostali iznos zakupa dužan platiti zaključno do 01.08.2017. godine.
Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza na iznos vrijednosti Ugovora.
U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.
Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.
Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 25.05.2017. godine (četvrtak), s početkom u 12.00 sati.
Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost
gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog
Velimir Piškulić, oec.
Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/17-01/57, URBROJ: 2107/02-04-18-2 od 10.01.2018. godine, r a s p i s u j e
za davanje u zakup javne površine
I. KIOSK
I. 1. lokacija kiosk
– SIBINJ
– na rok od 5 (pet) godina
Oznaka | Lokacija | Namjena | Površina zakupa m2 |
Tlocrtna površina kioska u m2 |
Početna cijena u kn |
Jamčevina u kn |
N. | ulaz u kamp Sibinj | trgovina | 15,00 |
do 12,00 |
40,00 kn/m²/mj. |
600,00 kn |
I.2. izgled kioska
Tlocrtna površina kioska može biti do 12,00 m² pravokutnog oblika i slijedećeg izgleda:
a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata (Sl.novine, PGŽ, 8/15-čl.8) i izgledu privremenih objekata i izmjeni i dopuni Plana rasporeda privremenih objekata za 2017. godinu sa II dopunom Plana.
Ponuditelji su dužni u natječajnoj dokumentaciji dostaviti idejno rješenje kioska koju namjerava postaviti izrađenu od strane ovlaštene osobe ili predračunsku ponudu od strane prodavatelja sa slikom ili dokaznicu o vlasništvu kioska sa slikom.
II. OSTALI UVJETI NATJEČAJA
Lokacije se daje u zakup po sistemu viđeno-uzeto.
U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.
Grad zadržava pravo korištenja zakupljene lokacije za postavu kioska raskidom Ugovora o zakupu ukoliko dođe do potrebe uklanjanja prilikom realizacije prostorno planske dokumentacije.
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom
„ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok. oznaka „N“
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,
na Ured Grada ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1
KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE
zaključno sa 25.01.2018. godine (četvrtak) do 12.00 sati
PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:
Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.
Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine. Komisija zadržava pravo ocjene izgleda kioska prema uvjetima nadmetanja što je preduvjet za odabir najpovoljnijeg ponuditelja.
Ugovornom zakupoprimatelju za kiosk jamčevina ulazi u prvu mjesečnu zakupninu, dok će zakupodavatelj za ostale mjesečne zakupnine ispostavljati račune.
Ugovorni zakupoprimatelj je za zakup javne površine za postavljanje kioska prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza na iznos vrijednosti Ugovora.
U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.
Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.
Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 25.01.2018. godine (četvrtak), s početkom u 12.15 sati.
GRADONAČELNIK
GRADA NOVOG VINODOLSKOG
Velimir Piškulić, oec.
Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/18-01/26, URBROJ: 2107/02-04-18-2 od 04.05.2018. godine, r a s p i s u j e
za davanje u zakup javne površine za postavu štandova, pokretnih naprava i kioska
I. SEZONSKI ŠTANDOVI I POKRETNI OBJEKTI
za period prema ponudama ponuditelja
I. 1. lokacije štandova i pokretnih naprava
NOVI VINODOLSKI
Oznaka
iz Plana |
Bliža lokacija |
Namjena |
Tip |
Površina
zakupa u m² |
Početna
cijena u kn (za 30 dana zakupa) |
Jamčevina u kn
(50% od početne cijene) |
1. |
Korzo hrvatskih branitelja
(ispred Erste banke) |
prodaja knjiga | štand/šator | 12,00 | 3.960,00 | 1.980,00 |
2. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
prodaja autohtonog suvenira Novog Vinodolskog | štand | 5,00 | 4.200,00 | 2.100,00 |
3. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio trga |
prodaja autohtonog suvenira Novog Vinodolskog | štand | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
4. |
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz | uslužna naprava | 4,00 | 3.360,00 | 1.680,00 |
5.
|
Trg Ivana Mažuranića
gornji dio Trga |
oslikavanje i prodaja predmeta (majice, šalice i sl.) | štand | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
6. | Korzo hrvatskih branitelja | info punkt | pult | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
7. | Korzo hrvatskih branitelja | info punkt | pult | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
8. | Korzo hrvatskih branitelja | info punkt | pult | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
9. | Korzo hrvatskih branitelja | info punkt | pult | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
10. | Korzo hrvatskih branitelja | info punkt | pult | 3,00 | 2.520,00 | 1.260,00 |
11. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja meda i proizvoda od meda | uslužna naprava | 4,00 | 2.949,60 | 1.474,80 |
12. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja prirodnih proizvoda: ulja, sokova i sl. | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
13. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja slika/portretiranje | pokretna naprava | 3,00 | 2.212,20 | 1.106,10 |
14. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
tetovaža/oslikavanje tijela | pokretna naprava bez štanda | 3,00 | 2.212,20 | 1.106,10 |
15. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja primorskih suvenira ili nakita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
16. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja primorskih suvenira ili nakita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
17. | Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja slastica (bombona, šeć.vune i sl.) | uslužna naprava | 4,00 | 2.949,60 | 1.474,80 |
18. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
19. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 3.687,00 | 1.843,50 |
20. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
prodaja meda i proizvoda od meda | uslužna naprava | 4,00 | 2.949,60 | 1.474,80 |
21. |
Trg Ivana Mažuranića
donji dio trga |
iznamljivanje bicikala i mopeda | pult/površina 10,00 m² | 10,00 | 1.200,00 | 600,00 |
24. | Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana | pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz | uslužna naprava | 4,00 | 2.949,60 | 1.474,80 |
25. | Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana | ambulantna prodaja sladoleda i pića | uslužna naprava | 4,00 | 2.949,60 | 1.474,80 |
26. |
Park Ivana Mažuranića | ugostiteljstvo | pokretna ugostiteljska radnja | 12,00 | 5.040,00 | 2.520,00 |
27. |
Ulica Lukavica, izlaz prema vili Rustici | iznajmljivanje bicikala | pult/površina 10,00 m² | 10,00 | 1.200,00 | 600,00 |
30. |
Javna površina između ul. A.Mataije i parcele Tommy | ambulantna prodaja ribarskog ulova | tipsko vozilo | 3,00 | 1.710,00 | 855,00 |
KLENOVICA
– Ribarska obala
Oznaka |
Bliža lokacija |
Namjena |
Tip |
Površina
zakupa u m² |
Početna
cijena u kn (za 30 dana zakupa) |
Jamčevina
u kn (50% od početne cijene) |
40. |
Ribarska obala | prodaja ekoloških proizvoda: voće, povrće i dr. domaćih proizvoda | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
41. |
Ribarska obala | ambulantna prodaja sladoleda | naprava tipizirana od proizvođača | 4,00 | 2.280,00 | 1.140,00 |
42. |
Ribarska obala | prodaja voća i povrća | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
43. |
Ribarska obala | prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
44. |
Ribarska obala | prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita | štand | 5,00 | 2.850,00 | 1.425,00 |
45. |
Ribarska obala | ambulantna prodaja ribarskog ulova | tipsko vozilo | 3,00 | 1.710,00 | 855,00 |
46. |
Ribarska obala | ambulantna prodaja ribarskog ulova | tipsko vozilo | 3,00 | 1.710,00 | 855,00 |
SIBINJ
Oznaka |
Bliža lokacija |
Namjena |
Tip |
Površina
zakupa u m² |
Početna
cijena u kn (za 30 dana zakupa) |
Jamčevina
u kn (50% od početne cijene) |
50. |
Proširenje ispred vodospreme | prodaja suvenira i
razglednica |
štand | 5,00 |
2.850,00 |
1.425,00 |
I. 2. izgled štandova
Štandovi koji se postavljaju na utvrđenim lokacijama moraju biti tipski, veličine 2,00 m x 1,00 m i to jedan od dva tipa drvenih sklopivih štandova (samo sa pultom ili sa kutijom), sa platnenom tendom bijele ili svjetlo plave boje ili kombinacija bijele i svjetlo plave boje što ponuditelj dokazuje snimkom vlastitog štanda, a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu rasporeda privremenih objekata.
II. KIOSK
II. 1. lokacija kiosk
– SMOKVICA
– na rok od 5 (pet) godina računajući od dana zaključenja ugovora
Oznaka |
Lokacija | Namjena | Površina zakupa m2 | Tlocrtna površina
kioska u m2 |
Početna cijena u kn |
Jamčevina u kn |
L. | Prilaz obali | trgovina –
prehrambeni i neprehrambeni proizvodi u maloprodaji |
15,00 |
do 15,00 |
40,00 kn/m²/ mj |
600,00 |
II. 2. izgled kioska
Tlocrtna površina kioska može biti do 15,00 m², slijedećeg izgleda:
a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu lokacija za postavljanje privremenih objekata.
Ponuditelji su dužni u natječajnoj dokumentaciji dostaviti idejno rješenje kioska koju namjerava postaviti izrađenu od strane ovlaštene osobe ili predračunsku ponudu od strane prodavatelja sa slikom ili dokaznicu o vlasništvu kioska sa slikom.
III. OSTALI UVJETI NATJEČAJA
Lokacije se daju u zakup po sistemu viđeno-uzeto.
U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.
Grad zadržava pravo korištenja zakupljenih lokacija za postavu pokretnih naprava u slučaju potreba prilikom ljetne manifestacije na rok od najdulje 5 dana, odnosno za kiosk raskid Ugovora o zakupu ukoliko dođe do potrebe uklanjanja prilikom realizacije prostorno planske dokumentacije.
Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom
«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»
neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,
na Ured Grada ili poštom na adresu:
GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1
KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE
zaključno sa 17.05.2018. godine (četvrtak) do 12.00 sati
PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:
Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.
Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine.
Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu javne površine za postavu kioska ostvaruje raniji zakupoprimatelj ako udovoljava svim uvjetima natječaja, ako je uredno ispunio sve obveze iz Ugovora o zakupu i nema duga prema Gradu i gradskim komunalnim društvima, te prihvati najviši iznos zakupnine.
Prilikom potpisa Ugovora zakupoprimatelj je dužan izvršiti uplatu razlike do izlicitiranog iznosa zakupa i to za pokretne naprave u visini ukupnog izlicitiranog iznosa, a za kiosk u visini mjesečnog izlicitiranog iznosa.
Ugovornom zakupoprimatelju za kiosk jamčevina ulazi u prvu mjesečnu zakupninu, dok će zakupodavatelj za ostale mjesečne zakupnine ispostavljati račune.
Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave dužan izvršiti uplatu izlicitiranog mjesečnog iznosa zakupa prilikom sklapanja Ugovora, dok je preostali iznos zakupa dužan platiti zaključno do 01.08.2018. godine.
Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza na iznos vrijednosti Ugovora.
U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.
Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.
Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 17.05.2018. godine (četvrtak), s početkom u 12.15 sati.
Gradonačelnik
Grada Novog Vinodolskog
Velimir Piškulić, oec.
Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14, i 81/15-pročišćeni tekst) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12, 19/13-pročišćeni tekst i 137/15), te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta, Klasa:940-02/18-01/9, URBROJ: 2107/02-01-18-5 od 08 svibnja 2018.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje
N A T J E Č A J
za prodaju zemljišta
PREDMET NATJEČAJA
I.
Predmet natječaja je prodaja zemljišta u naselju Smokvica koje se po odredbama Prostornog plana uređenja Grada Novi Vinodolski nalazi u mješovitoj namjeni i to od 12414/15735 dijela k.č.br.814/102 z.k.ul.11284 K.O.KRMPOTE površinu od 9.361,00 m2 po početnoj cijeni od 608,63 kn/m2 odnosno ukupno 5.697.420,68 kn uz uplatu jamčevine od 10 % početne cijene zemljišta odnosno od 570.000,00 kn.
UVJETI NATJEČAJA
II.
2.1.OPĆI UVJETI
Pravo sudjelovanja u natječaju imaju fizičke osobe i pravne osobe .
Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.
2.2.POSEBNI UVJETI NATJEČAJA
Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u visini 10 % početne cijene odnosno u iznosu od 570.000,00 kn.
Poseban uvjet svim natjecateljima je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD VODOVOD ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.
III.
Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :
1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.
2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.
3.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe, odnosno izvod iz registra za pravne osobe,
6.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD VODOVOD ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.
7.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR7323900011829000002 pozivom na broj : HR68 7757-OIB .
MJERILA ZA ODABIR PONUDE I ROKOVI ZAKLJUČENJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA I PLAĆANJA KUPOPRODAJNE CIJENE
IV.
Oglašeno zemljište prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.
Nepravovremene ponude neće se otvarati.
Nepotpune ponude neće se razmatrati.
Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća se najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR7323900011829000002, pozivom na broj HR68 7757-OIB . Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.
Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.
ROKOVI DOSTAVLJANJA PONUDA
V.
Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 10 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu
GRAD NOVI VINODOLSKI
Trg Vinodolskog zakona 1
51 250 NOVI VINODOLSKI
Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina
«PONUDA ZA KUPNJU ZEMLJIŠTA U SMOKVICI»
-NE OTVARAJ»
Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 29.05. 2018.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.
Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje svakog dana od 09,00 do 13,00 sati kod Nives Antić na mob.091 2444094 ili tel.051/554-371.
GRAD NOVI VINODOLSKI