13. svibnja 2017.

Natječaj za davanje u zakup javne površine za postavu štandova i pokretnih naprava

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, […]

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost Gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/17-01/9, URBROJ: 2107/02-04-17-4 od 18. travnja 2017. godine, r a s p i s u j e

NATJEČAJ

za davanje u zakup javne površine za postavu štandova i pokretnih naprava

 

I. SEZONSKI ŠTANDOVI I POKRETNI OBJEKTI

    za period prema ponudama ponuditelja

 

I. 1. lokacije štandova i pokretnih naprava

 NOVI VINODOLSKI

Oznaka

iz

Plana

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina u kn

(50% od početne cijene)

 

1.

Frankopanski trg iznajmljivanje igračaka za djecu mobilni konjići za jahanje ili autići na baterije 40,00 5.760,00 2.880,00
 

2.

Korzo hrvatskih branitelja

(ispred Erste banke)

prodaja knjiga štand/šator 12,00 3.960,00 1.980,00
 

3.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

4.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

oslikavanje tijela/

tetovaža

pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

5.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja pop-corna i kukuruza uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

6.

 

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

7.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja slika/portretiranje, prodaja nakita, balona s helijem pokretna naprava

bez štanda

3,00 2.520,00 1.260,00
 

8.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

automati za igru pokretna naprava

bez štanda

3,00 2.520,00 1.260,00
 

9.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

prodaja slastica

(bombona, šećer.vune)

uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

10.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

tetovaža/oslikavanje tijela pokretna naprava bez štanda 3,00 2.520,00 1.260,00
 

11.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

proizvodnja i prodaja sladoleda ili slastica ili napitaka uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

12.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

trampolin konstrukcija 75,00 10.800,00 5.400,00
 

13.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

14.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

primorski suveniri štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

15.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

pečenje palačinki, pop corn, kukuruz uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

 

16.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

17.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

18.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
19. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
20. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

21.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

22.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

23.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

24.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

25.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

26.

Lokvica, rukometno igralište zelena površina duž Lokvice naprava za djecu (gumeni grad) naprava 35,00 4.200,00 2.100,00
 

27.

Šetalište kneza Domagoja

(u parku)

ugostiteljstvo pokretna ugostiteljska radnja 12,00 5.040,00 2.520,00
 

28.

Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana ambulantna prodaja sladoleda i pića uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

29.

Ulica Lukavica, izlaz prema vili Rustici iznajmljivanje bicikala bez štanda 15,00 1.800,00 900,00
 

32.

Javna površina između ul. A.Mataije i parcele Tommy ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 5,00 1.710,00 855,00
33. Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. F.Tuđmana pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz Uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80

 

KLENOVICA

– Ribarska obala

 

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

40.

Ribarska obala prodaja ekoloških proizvoda: voće, povrće i dr. domaćih proizvoda štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

41.

Ribarska obala ambulantna prodaja sladoleda naprava tipizirana od proizvođača 4,00 2.280,00 1.140,00
 

42.

Ribarska obala prodaja voća i povrća štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

43.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

44.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

45.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00
 

46.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00

 

SIBINJ

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

50.

Proširenje ispred vodospreme prodaja suvenira i

razglednica

štand 5,00  

2.850,00

 

1.425,00

 

2. izgled štandova

 

Štandovi koji se postavljaju na utvrđenim lokacijama moraju biti tipski, veličine 2,00 m x 1,00 m i to jedan od dva tipa drvenih sklopivih štandova (samo sa pultom ili sa kutijom), sa platnenom tendom bijele ili svjetlo plave boje ili kombinacija bijele i svjetlo plave boje što ponuditelj dokazuje snimkom vlastitog štanda, a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu rasporeda privremenih objekata.

 

II. OSTALI UVJETI NATJEČAJA

Lokacije se daju u zakup po sistemu viđeno-uzeto.

U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.

Grad zadržava pravo korištenja zakupljenih lokacija za postavu pokretnih naprava u slučaju potreba prilikom ljetne manifestacije na rok od najdulje 5 dana.

 

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom

«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»

neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,

 

na Ured Grada ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1

 

KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE

zaključno sa 25.05.2017.godine (četvrtak) do 11.00 sati

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

  1. Zahtjev u kojem treba biti navedeno ime, prezime, adresa natjecatelja (za fizičke osobe), e-mail adresa, odnosno naziv i sjedište tvrtke (za pravne osobe), broj žiro računa, lokacija za koju se dostavlja ponuda, ponuđeni iznos zakupnine iznad početnog iznosa za nadmetanje i period zakupa,
  2. Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski br. HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 5738-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe,
  3. Dokaznicu o podmirenju financijskih obveza prema Gradu (Upravni odjel za financije) i komunalnim trgovačkim društvima pri Gradu Novom Vinodolskom (KTD «Ivanj» d.o.o., KTD «Vodovod-Žrnovnica» d.o.o.),
  4. Dokaz da je natjecatelj-fizička osoba ili zakonski zastupnik pravne osobe državljanin Republike Hrvatske,
  5. Izvod iz sudskog, odnosno obrtnog registra kao dokaz da su tvrtka, odnosno obrt registrirani za obavljanje djelatnosti za koju se natječu,
  6. Snimku ili idejnu skicu iz točke I.1.,
  7. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja,
  8. Izjavu o davanju bjanko zadužnice na ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza.

Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).

Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.

Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave dužan izvršiti uplatu izlicitiranog mjesečnog iznosa zakupa prilikom sklapanja Ugovora, dok je preostali iznos zakupa dužan platiti zaključno do 01.08.2017. godine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza  na iznos vrijednosti Ugovora.

U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.

Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.

 Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 25.05.2017. godine (četvrtak), s početkom u 12.00 sati.   

 

Zamjenik Gradonačelnika koji obnaša dužnost

   gradonačelnika Grada Novog Vinodolskog

        Velimir Piškulić, oec.

 

NATJEČAJ
Grafika
14. siječnja 2018.

NATJEČAJ za davanje u zakup javne površine

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 13/16 […]

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/17-01/57, URBROJ: 2107/02-04-18-2 od 10.01.2018. godine, r a s p i s u j e

 NATJEČAJ

za davanje u zakup javne površine

 

I. KIOSK

I. 1. lokacija kiosk

 – SIBINJ

– na rok od 5 (pet)  godina

Oznaka         Lokacija             Namjena Površina zakupa m2

Tlocrtna površina

kioska u m2

 

Početna cijena u kn

 

Jamčevina

u kn

       N. ulaz u kamp Sibinj             trgovina 15,00

do

12,00

 

40,00 kn/m²/mj.

 

600,00 kn

 

I.2. izgled kioska

Tlocrtna površina kioska može biti do 12,00 m² pravokutnog oblika i slijedećeg izgleda:

  • gotove konstrukcije, vanjska oplata od prirodnog, lomljenog kamena ili umjetnog kamena – dekorativni paneli za oblaganje eksterijera sa vjerodostojnom imitacijom kamena ili fasade sa završnom obradom vanjske plohe zaribanom silikatnom žbukom,
  • krovna površina mora biti kosa, pokrivena mediteranom crijepom,
  • stolarija treba biti bijele ili plave boje i poželjno je naglasiti okvir otvora (erte),
  • ukoliko se dio zidnih ploha kioska izvodi kao glatka površina mora biti bijele ili pastelne boje, a poželjna je i obrada okvira kamenom površinom,
  • na vanjskom plaštu kioska nije dopušteno na vidljiv način montirati instalacije ili dijelove uređaja za ventilaciju i/ili klimatizaciju.,

a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata (Sl.novine, PGŽ, 8/15-čl.8) i izgledu privremenih objekata i izmjeni i dopuni Plana rasporeda privremenih objekata za 2017. godinu sa II dopunom Plana.

Ponuditelji su dužni u natječajnoj dokumentaciji dostaviti idejno rješenje kioska koju namjerava postaviti izrađenu od strane ovlaštene osobe ili predračunsku ponudu od strane prodavatelja sa slikom ili dokaznicu o vlasništvu kioska sa slikom.

II. OSTALI UVJETI NATJEČAJA

Lokacije se daje u zakup po sistemu viđeno-uzeto.

U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.

Grad zadržava pravo korištenja zakupljene lokacije za postavu kioska raskidom Ugovora o zakupu ukoliko dođe do potrebe uklanjanja prilikom realizacije prostorno planske dokumentacije.

 

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom

„ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok. oznaka „N“

neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,

na Ured Grada ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1

KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE

 

zaključno sa 25.01.2018. godine (četvrtak) do 12.00 sati

 

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

  1. Zahtjev u kojem treba biti navedeno ime, prezime, adresa natjecatelja (za fizičke osobe), e-mail adresa, odnosno naziv i sjedište tvrtke (za pravne osobe), broj žiro računa, lokacija za koju se dostavlja ponuda, ponuđeni iznos zakupnine iznad početnog iznosa za nadmetanje,
  2. Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski br. HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 5738-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe,
  3. Dokaznicu o podmirenju financijskih obveza prema Gradu (Upravni odjel za financije) i komunalnim trgovačkim društvima pri Gradu Novom Vinodolskom (KTD «Ivanj» d.o.o., KTD «Vodovod-Žrnovnica» d.o.o.),
  4. Dokaz da je natjecatelj-fizička osoba ili zakonski zastupnik pravne osobe državljanin Republike Hrvatske,
  5. Izvod iz sudskog, odnosno obrtnog registra kao dokaz da su tvrtka, odnosno obrt registrirani za obavljanje djelatnosti za koju se natječe ne stariji od 6 mjeseci,
  6. Snimku ili idejnu skicu iz točke I.2 ovog natječaja,
  7. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja,
  8. Izjavu o davanju bjanko zadužnice na ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza

Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).

Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.

Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine. Komisija zadržava pravo ocjene izgleda kioska prema uvjetima nadmetanja što je preduvjet za odabir najpovoljnijeg ponuditelja.

Ugovornom zakupoprimatelju za kiosk jamčevina ulazi u prvu mjesečnu zakupninu, dok će zakupodavatelj za ostale mjesečne zakupnine ispostavljati račune.

Ugovorni zakupoprimatelj je za zakup javne površine za postavljanje kioska prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza  na iznos vrijednosti Ugovora.

U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.

Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.

 Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana  25.01.2018. godine (četvrtak), s početkom u 12.15 sati.   

 

GRADONAČELNIK

GRADA NOVOG VINODOLSKOG 

 Velimir Piškulić, oec.  

 

NATJEČAJ za davanje u zakup javne površine
6. svibnja 2018.

Natječaj za davanje u zakup javne površine za postavu štandova, pokretnih naprava i kioska

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, […]

Gradonačelnik Grada Novog Vinodolskog, na temelju Odluke o davanju u zakup javne površine (Sl. novine 11/02, 23/08, 10/10, 40/10, 44/12, 7/14, 18/14, 8/15, 13/16 i 21/16) i Zaključka, KLASA: 372-03/18-01/26, URBROJ: 2107/02-04-18-2 od 04.05.2018. godine, r a s p i s u j e

NATJEČAJ

za davanje u zakup javne površine za postavu štandova, pokretnih naprava i kioska

 

I. SEZONSKI ŠTANDOVI I POKRETNI OBJEKTI

    za period prema ponudama ponuditelja

 

I. 1. lokacije štandova i pokretnih naprava

 

NOVI VINODOLSKI

Oznaka

iz Plana

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina u kn

(50% od početne cijene)

 

1.

Korzo hrvatskih branitelja

(ispred Erste banke)

prodaja knjiga štand/šator 12,00 3.960,00 1.980,00
 

2.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

prodaja autohtonog suvenira Novog Vinodolskog štand 5,00 4.200,00 2.100,00
 

3.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio trga

prodaja autohtonog suvenira Novog Vinodolskog štand 3,00 2.520,00 1.260,00
 

4.

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz uslužna naprava 4,00 3.360,00 1.680,00
 

5.

 

Trg Ivana Mažuranića

gornji dio Trga

oslikavanje i prodaja predmeta (majice, šalice i sl.) štand 3,00 2.520,00 1.260,00
6. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
7. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
8. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
9. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
10. Korzo hrvatskih branitelja info punkt pult 3,00 2.520,00 1.260,00
11. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja meda i proizvoda od meda uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
12. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja prirodnih proizvoda: ulja, sokova i sl. štand 5,00 3.687,00 1.843,50
13. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja slika/portretiranje pokretna naprava 3,00 2.212,20 1.106,10
14. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

tetovaža/oslikavanje tijela pokretna naprava bez štanda 3,00 2.212,20 1.106,10
15. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
16. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja primorskih suvenira ili nakita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
17. Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja slastica (bombona, šeć.vune i sl.) uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

 

18.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

 

19.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja tekstilnih proizvoda, rukotvorina, pletene, kožne, plastične i slične galanterije, plažnih rekvizita štand 5,00 3.687,00 1.843,50
 

20.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

prodaja meda i proizvoda od meda uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

21.

Trg Ivana Mažuranića

donji dio trga

iznamljivanje bicikala i mopeda pult/površina  10,00 m² 10,00 1.200,00 600,00
24. Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana pečenje palačinki, pop-corn, kukuruz uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
25. Nasuprot nove plaže na početku Šetnice dr. Franje Tuđmana ambulantna prodaja sladoleda i pića uslužna naprava 4,00 2.949,60 1.474,80
 

26.

Park Ivana Mažuranića ugostiteljstvo pokretna ugostiteljska radnja 12,00 5.040,00 2.520,00
 

27.

Ulica Lukavica, izlaz prema vili Rustici iznajmljivanje bicikala pult/površina 10,00 m² 10,00 1.200,00 600,00
 

30.

Javna površina između ul. A.Mataije i parcele Tommy ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00

 

KLENOVICA

– Ribarska obala

 

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

40.

Ribarska obala prodaja ekoloških proizvoda: voće, povrće i dr. domaćih proizvoda štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

41.

Ribarska obala ambulantna prodaja sladoleda naprava tipizirana od proizvođača 4,00 2.280,00 1.140,00
 

42.

Ribarska obala prodaja voća i povrća štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

43.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

44.

Ribarska obala prodaja primorskih suvenira, nakita, plažnih rekvizita štand 5,00 2.850,00 1.425,00
 

45.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00
 

46.

Ribarska obala ambulantna prodaja ribarskog ulova tipsko vozilo 3,00 1.710,00 855,00

 

SIBINJ

 

Oznaka

 

Bliža lokacija

 

Namjena

 

Tip

Površina

zakupa u m²

Početna

cijena u kn

(za 30 dana zakupa)

Jamčevina

u kn

(50% od početne cijene)

 

50.

Proširenje ispred vodospreme prodaja suvenira i

razglednica

štand 5,00  

2.850,00

 

1.425,00

 

 I. 2. izgled štandova

 Štandovi koji se postavljaju na utvrđenim lokacijama moraju biti tipski, veličine 2,00 m x 1,00 m i to jedan od dva tipa drvenih sklopivih štandova (samo sa pultom ili sa kutijom), sa platnenom tendom bijele ili svjetlo plave boje ili kombinacija bijele i svjetlo plave boje što ponuditelj dokazuje snimkom vlastitog štanda, a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu rasporeda privremenih objekata.

 

II. KIOSK

 

II. 1. lokacija kiosk

 

– SMOKVICA

– na rok od 5 (pet)  godina računajući od dana zaključenja ugovora

 

 

Oznaka

Lokacija Namjena Površina zakupa m2 Tlocrtna površina

kioska u m2

 

Početna cijena u kn

 

Jamčevina

u kn

L. Prilaz obali trgovina –

prehrambeni i neprehrambeni proizvodi u maloprodaji

15,00  

do

15,00

 

40,00

kn/m²/ mj

 

600,00

 

II. 2. izgled kioska

 

Tlocrtna površina kioska može biti do 15,00 m², slijedećeg izgleda:

  • gotove konstrukcije, vanjska oplata od prirodnog lomljenog kamena ili umjetnog kamena – dekorativni paneli za oblaganje eksterijera sa vjerodostojnom imitacijom kamena ili fasada sa zvršnom obradom vanjske plohe zaribanom silikatnom žbukom
  • krovna površina mora biti kosa, pokrivena mediteran crijepom
  • stolarija mora biti bijele ili plave boje i poželjno je naglasiti okvir otvora (erte),
  • ukoliko se dio zidnih ploha kioska izvodi kao glatka površina mora biti bijele ili svijetle pastelne boje, a poželjna je i obrada okvira kamenom površinom,
  • na vanjskom plaštu kioska nije dopušteno na vidljiv način montirati instalacije ili dijelove uređaja za ventilaciju i/ili klimatizaciju.,

a sve u skladu sa odredbama Odluke o lokacijama za postavljanje privremenih objekata i izgledu privremenih objekata i Planu lokacija za postavljanje privremenih objekata.

 

Ponuditelji su dužni u natječajnoj dokumentaciji dostaviti idejno rješenje kioska koju namjerava postaviti izrađenu od strane ovlaštene osobe ili predračunsku ponudu od strane prodavatelja sa slikom ili dokaznicu o vlasništvu kioska sa slikom.

III. OSTALI UVJETI NATJEČAJA

Lokacije se daju u zakup po sistemu viđeno-uzeto.

U cijenu zakupa nije uračunat trošak priključka i potrošnje električne energije, vode, kanalizacije i ostalih komunalnih i drugih davanja koji zakupoprimatelj snosi sam.

Grad zadržava pravo korištenja zakupljenih lokacija za postavu pokretnih naprava u slučaju potreba prilikom ljetne manifestacije na rok od najdulje 5 dana, odnosno za kiosk raskid Ugovora o zakupu ukoliko dođe do potrebe uklanjanja prilikom realizacije prostorno planske dokumentacije.

Pismene ponude predaju se u zatvorenim kovertama, s naznakom

«ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – NE OTVARAJ – lok.br. ____»

neposredno u zgradi GRADA NOVI VINODOLSKI,

na Ured Grada ili poštom na adresu:

GRAD NOVI VINODOLSKI, 51 250 Novi Vinodolski, Trg Vinodolskog zakona br. 1

KOMISIJI ZA PROVEDBU NATJEČAJA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE

zaključno sa 17.05.2018. godine (četvrtak) do 12.00 sati

 

PONUDE ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORAJU SADRŽAVATI:

  1. Zahtjev u kojem treba biti navedeno ime, prezime, adresa natjecatelja (za fizičke osobe), e-mail adresa, odnosno naziv i sjedište tvrtke (za pravne osobe), broj žiro računa, lokacija za koju se dostavlja ponuda, ponuđeni iznos zakupnine iznad početnog iznosa za nadmetanje i period zakupa,
  2. Dokaz o uplati jamčevine uplaćene na IBAN Grada Novi Vinodolski br. HR7323900011829000002, model: HR24, s naznakom poziva na broj: 5738-0045861 za pravne osobe ili za fizičke osobe,
  3. Dokaznicu o podmirenju financijskih obveza prema Gradu (Upravni odjel za financije) i komunalnim trgovačkim društvima pri Gradu Novom Vinodolskom (KTD «Ivanj» d.o.o., KTD «Vodovod-Žrnovnica» d.o.o.),
  4. Dokaz da je natjecatelj-fizička osoba ili zakonski zastupnik pravne osobe, državljanin Republike Hrvatske,
  5. Izvod iz sudskog, odnosno obrtnog registra kao dokaz da su tvrtka, odnosno obrt registrirani za obavljanje djelatnosti za koju se natječu,
  6. Snimku ili idejnu skicu iz točke I.2. i II.2. ovog natječaja ,
  7. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja,
  8. Izjavu o davanju bjanko zadužnice na iznos od 100.000,00 kn na ime jamstva za uredno izvršene ugovorne obveze, za ponuditelje koji se natječu za postavu kioska na javnoj površini iz točke II. ovog natječaja

 

Sva naprijed navedena dokumentacija mora se priložiti u izvorniku ili preslici (na dan otvaranja ponude ponuditelj je dužan dati na uvid originalnu dokumentaciju natječajnoj komisiji).

Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači osobno ili njihovi ovlašteni zastupnici uz priloženu punomoć Komisiji prije otvaranja ponuda.

Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će se u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda, te će se o tome obavijestiti sve natjecatelje putem pošte ili e-maila, a sa najpovoljnijim natjecateljem sklopiti Ugovor o zakupu javne površine.

Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu javne površine za postavu kioska ostvaruje raniji zakupoprimatelj ako udovoljava svim uvjetima natječaja, ako je uredno ispunio sve obveze iz Ugovora o zakupu i nema duga prema Gradu i gradskim komunalnim društvima, te prihvati najviši iznos zakupnine.

Prilikom potpisa Ugovora zakupoprimatelj je dužan izvršiti uplatu razlike do izlicitiranog iznosa zakupa i to za pokretne naprave u visini ukupnog izlicitiranog iznosa, a za kiosk u visini mjesečnog izlicitiranog iznosa.

Ugovornom zakupoprimatelju za kiosk jamčevina ulazi u prvu mjesečnu zakupninu, dok će zakupodavatelj za ostale mjesečne zakupnine ispostavljati račune.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave dužan izvršiti uplatu izlicitiranog mjesečnog iznosa zakupa prilikom sklapanja Ugovora, dok je preostali iznos zakupa dužan platiti zaključno do 01.08.2018. godine.

Ugovorni zakupoprimatelj je za sezonske štandove i pokretne naprave prilikom potpisa Ugovora dužan priložiti bjanko zadužnicu u ime jamstva za uredno izvršenje ugovornih obveza  na iznos vrijednosti Ugovora.

U slučaju odustanka od Ugovora jamčevina se ne vraća.

Sve informacije o Natječaju, mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje Grada Novog Vinodolskog, na tel. 051/554-363 svakim radnim danom od 12,00 do 13,30 sati.

Pristigle ponude otvarati će se u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog dana 17.05.2018. godine (četvrtak), s početkom u 12.15 sati.   

 

                                                                                  Gradonačelnik

                                                                                  Grada Novog Vinodolskog

                                                                                       Velimir Piškulić, oec.

Natječaj
Ispravak natječaja
Grafika
13. svibnja 2018.

Natječaj za prodaju zemljišta

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, […]

Na temelju članka 391.stavak 1.Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (N.N.RH 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00,  129/00,114/01 , 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14, i 81/15-pročišćeni tekst) i članka 48. stavak 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07,125/08,36/09,150/11,144/12, 19/13-pročišćeni tekst i 137/15), te Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prodaji zemljišta, Klasa:940-02/18-01/9, URBROJ: 2107/02-01-18-5 od 08 svibnja 2018.godine , Grad Novi Vinodolski raspisuje

 

N  A  T  J  E  Č  A  J

za prodaju zemljišta 

 

PREDMET  NATJEČAJA

I.

Predmet natječaja je prodaja zemljišta u naselju Smokvica koje se po odredbama Prostornog plana uređenja Grada Novi Vinodolski nalazi u mješovitoj namjeni i to od 12414/15735 dijela k.č.br.814/102 z.k.ul.11284 K.O.KRMPOTE površinu od 9.361,00 m2 po početnoj cijeni od 608,63 kn/m2 odnosno ukupno 5.697.420,68 kn uz uplatu jamčevine od 10 % početne cijene zemljišta odnosno od 570.000,00 kn.

 

UVJETI  NATJEČAJA

II.

2.1.OPĆI  UVJETI

Pravo sudjelovanja u natječaju imaju  fizičke osobe  i pravne osobe .

Porez na promet nekretnina i sve ostale troškove snosi kupac zemljišta.

 

2.2.POSEBNI  UVJETI  NATJEČAJA

                        Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u visini 10 % početne cijene odnosno u iznosu od  570.000,00 kn.

                        Poseban uvjet svim natjecateljima  je da su prema Gradu Novi Vinodolski , GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o. Novi Vinodolski izmirili sve dospjele obveze što dokazuju prilaganjem potvrda Grada i navedenih komunalnih društava.

 

III.

                        Zainteresirani natjecatelji dostavljaju :

1.Ponudu sa naznakom cijene u kn/m2 koju nude za kupnju zemljišta   koja treba sadržavati podatke o natjecatelju sa naznačenim žiro računom za pravne osobe ili tekućim računima fizičkih osoba radi povrata jamčevine natjecateljima koji ne udovolje uvjetima iz natječaja.

2.Izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta natječaja, koja može biti sastavni dio ponude.

3.Kopiju osobne iskaznice za fizičke osobe, odnosno izvod iz registra za pravne osobe,

6.Potvrde Grada Novi Vinodolski, GKTD  IVANJ d.o.o. Novi Vinodolski i KTD  VODOVOD  ŽRNOVNICA d.o.o.Novi Vinodolski o izmirenim obvezama.

7.Dokaz o uplaćenoj jamčevini koja se uplaćuje na žiro račun Grada br.: HR7323900011829000002 pozivom na broj  :  HR68  7757-OIB .

MJERILA  ZA  ODABIR  PONUDE  I  ROKOVI  ZAKLJUČENJA  KUPOPRODAJNOG  UGOVORA  I  PLAĆANJA  KUPOPRODAJNE  CIJENE

IV.

                  Oglašeno zemljište  prodat će se natjecatelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine. Ukoliko dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupovnine prednost ostvaruje natjecatelj čija je ponuda prije zaprimljena.

                        Nepravovremene ponude neće se otvarati.

                        Nepotpune ponude  neće se razmatrati.

                        Natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke Gradskog vijeća Grada Novi Vinodolski o prihvaćanju ponude zaključiti sa Gradom kupoprodajni ugovor. Kupoprodajna cijena plaća se najkasnije u roku 15 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora na žiro račun prodavatelja br.: HR7323900011829000002, pozivom na broj  HR68    7757-OIB . Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu zemljišta. Ukoliko natjecatelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u roku od 15 dana ne pristupi zaključenju kupoprodajnog ugovora ili ukoliko odustane od svoje ponude nakon izvršenog  otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecatelj može odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pismenog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Komisijom prije samog otvaranja ponuda.

                        Natjecateljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana primitka Odluke  o odabiru najpovoljnije ponude i na uplaćenu jamčevinu se ne obračunava kamata.

ROKOVI  DOSTAVLJANJA  PONUDA

V.

                 Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku 10 dana računajući od dana objave natječaja neposredno u Uredu Grada ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu

GRAD  NOVI  VINODOLSKI

Trg Vinodolskog zakona 1

51 250  NOVI  VINODOLSKI

Komisija za provođenje natječaja prodaje nekretnina

«PONUDA  ZA  KUPNJU    ZEMLJIŠTA  U  SMOKVICI»

-NE  OTVARAJ»

                        Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 29.05. 2018.godine sa početkom u 10,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Novi Vinodolski.

Sve potrebne informacije kao i dokumentaciju koja se odnosi na prodaju zemljišta zainteresirani ponuditelji mogu dobiti kod Vesne Mrzljak na mob.091 2444091 ili u Upravnom odjelu za komunalni sustav i prostorno planiranje svakog dana od 09,00 do 13,00 sati kod Nives Antić na mob.091 2444094 ili tel.051/554-371.

GRAD   NOVI   VINODOLSKI

Natječaj
Skip to content